Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Історія позашляховиків ГАЗ: «Отаман», «Єрмак», «Комбат» і ГАЗ-3106

  1. ГАЗ-2307/2308 «Отаман»
  2. ГАЗ-230810 «Отаман Єрмак», 1999 год
  3. ГАЗ-3106 «Отаман-II», 1999 год
  4. ГАЗ-2169 «Комбат», 2000 рік
  5. Несподівано воскрес: ГАЗ-3106 другого покоління
  6. Перша серія ГАЗ-3106 II, 2003 рік
  7. Друга серія ГАЗ-3106 II, 2004 рік
  8. ГАЗ-3120 «Комбат», 2004 рік
  9. Третя и остання серія ГАЗ-3106 II, 2005 рік
  10. розв'язка

Наша сеть партнеров Banwar

Останні роки продуктова лінійка «Групи ГАЗ» складається тільки з комерційних автомобілів, спеціальної та військової техніки. З легковими машинами в Нижньому Новгороді остаточно зав'язали після провалу проекту ліцензійної збірки Chrysler Sebring під ім'ям Volga Siber в 2008-2010 роках. Однак ще недавно, в кінці 90-х років, на ГАЗі були оптимістично налаштовані щодо легкового сегмента і, більш того, планували розширити свою присутність в ньому за рахунок лінійки цивільних позашляховиків. Багато хто пам'ятає низку ефектних концептуальних SUV марки ГАЗ на рубежі століть, але до сих пір мало хто знає про історію цих проектів. Дром вирішив заповнити цю прогалину і відновити картину захоплення ГАЗу позашляховиками.

ГАЗ-2307/2308 «Отаман»

Після розвалу СРСР попит на середньотонажні «Газони» (тоді паралельно випускалися машини сімейств 53 і 3307) впав катастрофічно - нарождавшемуся малому і середньому бізнесу потрібні були легші і економічні моделі. На ГАЗі це прекрасно розуміли. Однією з легких вантажних моделей стала відома сьогодні всім «ГАЗель» вантажопідйомністю 1,5 т. Але мало хто знає, що на щабель нижче повинен був встати пікап з індексом ГАЗ-2307. Рамний і задньопривідний - він повинен був закрити нішу комерційних автомобілів вантажопідйомністю 800-1000 кг.

ГАЗ-2307 почали розробляти в 1994 році. Всі ресурси заводу в той період були кинуті на підготовку виробництва «ГАЗелі», тому пікап потрібно було по максимуму уніфікувати з наявної серійною продукцією, читай - «Волга» і «газон». Перший зразок пікапа побудували на початку 1995 року. Він мав оригінальну лонжеронну раму, але по ходової частини був уніфікований з «Волгою» ГАЗ-31029. Від неї взяли передню підвіску, колеса і шини, задній міст і коробку передач. Кабіною з машиною поділився ГАЗ-3307, а вантажну платформу запозичили у досвідченого «каблучка» на базі «Волги», який називався «Бурлак». Під капотом пікапа стояв досвідчений бензиновий мотор ЗМЗ об'ємом 3,0 л. Оперення кабіни у ГАЗ-2307 було оригінальним - з плавною лінією носа і «мускулистими» крилами. Втім, виглядав ГАЗ-2307 все одно химерно і дисгармонійно, особливо в профіль.

Задньопривідний пікап повозили по виставках, але великого інтересу у публіки він не викликав, тому тему незабаром згорнули. Нішу машин вантажопідйомністю 800-1000 кг вирішили закрити полегшеною версією «ГАЗелі», відомої нині під ім'ям «Соболь». Але в ході робіт над 2307 інженери ГАЗу зметикували, що, внісши незначні зміни в конструкцію автомобіля, можна отримати непогану основу для повнопривідного сімейства.

Представлений публіці в 1996 році повнопривідний пікап ГАЗ-2308 «Отаман» з'явився подальшим розвитком ідей, закладених в моделі 2307. Машина мала нові раму, нерозрізні мости і рульове управління. З шинами розмірності 225/75 R16 пікап вище піднявся над дорогою і вже не здавався відверто безглуздим. Для позашляховика розробили спеціальну трансмісію з постійно включеним повним приводом і міжосьовим диференціалом, розміщеним в роздавальної коробці, пристикованої до 5-ступінчастою «механіки». Зважаючи на відсутність в Росії шарнірів рівних кутових швидкостей потрібного розміру і характеристик, для переднього «моста» використовували звичайні карданні шарніри Гука з традиційними хрестовинами.

У 1996-2000 роках випустили дослідну партію «Отаманів» - кілька десятків штук. В єдиному екземплярі також побудували пікап з полуторним дворядної кабіною на 6 місць.

ГАЗ-230810 «Отаман Єрмак», 1999 год

Американський досвід вчить, що рамні пікапи - відмінна основа для позашляховиків з універсальними кузовами. ГАЗ перейняв цей підхід і створив на базі «Отамана» такий собі російський Chevrolet Suburban - повнорозмірний позашляховик «Отаман Єрмак», який представили в серпні 1999 року на міжнародному автосалоні в Москві.

Довжина і колісна база «Єрмака» збігалися з вихідним пікапом - 5060 і 3100 мм відповідно. При цьому суцільнометалевий вантажопасажирський кузов значно збільшував споряджену масу машини: якщо пікап важив 1850 кг, то позашляховик - цілих 2400 кг. Салон «Єрмака» вміщував до десяти дорослих осіб. Технічна сторона ніяких змін не зазнала, навіть двигун залишився тим же, що і у пікапа - 2,7-літровий 160-сильний ЗМЗ-409.

ГАЗ-3106 «Отаман-II», 1999 год

Ідея комфортабельного среднеразмерного позашляховика на агрегатах повнопривідного пікапа «Отаман» виходила від стилістів ГАЗу. як розповідав Дром колишній шеф-дизайнер компанії Ігор Безрідних , В дизайн-відділі заводу спочатку за його власною ініціативою і під його керівництвом промальовані ескізи перспективного SUV і побудували пластилінові макети, і лише після цього в 1998 році озвучили ідею президентові ГАЗу Миколі Пугіна.

як   розповідав Дром колишній шеф-дизайнер компанії Ігор Безрідних   , В дизайн-відділі заводу спочатку за його власною ініціативою і під його керівництвом промальовані ескізи перспективного SUV і побудували пластилінові макети, і лише після цього в 1998 році озвучили ідею президентові ГАЗу Миколі Пугіна

ГАЗ-3106 «Отаман-II» і математична модель кузова, по якій американська компанія Venture Industries робила реальний зразок

«Кредит довіри» до команди Безрідних у Пугіна був дуже високий, і він пообіцяв зарезервувати в наступному році 1,5 мільйона «у.о.» на розробку і споруду демонстраційного зразка позашляховика, який отримав індекс ГАЗ-3106 і ім'я «Отаман-II ».

Спочатку SUV хотіли дистанціювати від «сільської рідні» і назвати «незалежним» ім'ям «Гарпун», але потім передумали.

Споруду прототипу вирішили довірити фірмі Venture Industries з Детройта. До того моменту ніжегородци вже мали позитивний досвід співпраці з цією компанією: в 1997-1998 роках Venture Industries по цифровим моделям ГАЗу побудувала демонстраційний зразок нової «Волги» ГАЗ-3111. Цей демонстратор відрізнявся ідеальною якістю виконання і буквально «підірвав» публіку Московського автосалону 1998 року. Працювали по вже випробуваної схемою: в США переправили реальний зразок шасі і «нереальні», але повністю опрацьовані цифрові моделі кузова і салону. За ним американці і будували прототип.

За ним американці і будували прототип

Виготовлення реального зразка ГАЗ-3106 «Отаман-II» на фірмі Venture Industries, США, початок 1999 року. Як і у випадку з демонстратором ГАЗ-3111, кузовні панелі «Отамана-II» робили з пластика

ГАЗ-3106 хоча і був в деякій мірі уніфікований з пікапами «Отаман», але все ж серйозно відрізнявся від них. Він отримав укорочену раму з колісною базою 2820 мм і нову роздавальну коробку, в якій замість шестеренчатого приводу застосували безшумну ланцюг Морзе. Мости і підвіски не відрізнялися від таких у пікапа (спереду - пружинна, ззаду - ресора).

Під час першого показу в Нижньому газовци говорили, що в виробництво позашляховик піде в 2003-2004 роках. Виставковий зразок оснастили 2,7-літровим 5-циліндровим турбодизелем ГАЗ-5611 потужністю 136 к.с., 5-ступінчастою механічною коробкою передач і постійним повним приводом з міжосьовим і заднім міжколісним диференціалами.

Презентація позашляховика повинна була відбутися на MIMS-1999 року, але машину не встигли привезти вчасно, тому що її через якихось формальностей затримали на американській митниці. В результаті дебют відбувся у вересні 1999 року на спеціальному заході в Нижньому Новгороді.

Для «Отамана-II» планували запропонувати широку гаму двигунів: бензинові ЗМЗ-406, 405 і 409 об'ємом 2,3, 2,5 і 2,7 л відповідно, а також турбодизелі сімейства ГАЗ-560 об'ємом 2,1 і 2,7 л. Крім того, спеціально під «3106» Заволзький моторний завод розробив новий бензиновий V6 з індексом 301.10, який при робочому обсязі 3,2 л розвивав 207 к.с. і 285 Нм крутного моменту. Під капотом 3106 могли також могли з'явиться бензинові V6 і V8 виробництва Toyota: в 90-і роки імплантацією таких двигунів в газовской машини займалася Нижегородська фірма «Техносервіс».

Покупців майбутнього «Отамана» планували залучати набагато нижчою ціною в порівнянні з конкурентами з Японії і Кореї. За підрахунками маркетологів ГАЗу, при серійному виробництві «Отаман-II» можна було продавати на 30-40% дешевше.

ГАЗ-2169 «Комбат», 2000 рік

Через рік після «Отамана-II» ніжегородци представили ще один цивільний позашляховик - дводверна ГАЗ-2169 «Комбат» з відкритим кузовом. Ефектний ретродизайн машини недвозначним чином відсилав до культового ГАЗ-69 зразка 1952 року. В основу «Комбата» лягла укорочена платформа «Отамана-II». Колісна база ГАЗ-2169 становила 2350 мм, а довжина - 4300 мм. Під капотом машини стояв 2,1-літровий турбодизель ГАЗ-560. З ним машина розганяла до 130 км / ч.

Кузов виконали по каркасно-панельній технології: на силову структуру зі сталевих труб навісили кузовні елементи зі склопластику. Причому це не було особливістю прототипу: у виробництві планувалося використовувати таку ж технологію. «Комбат» розраховували збирати дрібними серіями вже після освоєння випуску «Отамана-II». У 2001 році кузов «Комбата» перефарбували і забезпечили жорстким верхом. Тоді ж машина з невідомих причин придбала новий індекс - «3120».

В кінці 2000 року Горьковський автозавод був куплений холдингом «Базовий елемент» Олега Дерипаски. Нове керівництво в рамках програми зниження витрат мало не в першу чергу звернуло всі перспективні розробки, включаючи 3106. Але історія проекту на цьому не закінчилася.

Несподівано воскрес: ГАЗ-3106 другого покоління

На початку нульових на тлі загального зростання добробуту споживачів до Росії докотилася західна мода на практичні позашляховики. Попит на такі машини ріс як на дріжджах, стало очевидним розвиток ринкового тренду. Нові господарі ГАЗу згадали, що у них є тлумачний інженерний персонал і готовий SUV в загашнику, і реанімували проект 3106. Але концепцію автомобіля повністю переглянули.

Прототип ГАЗ-3106 II першої серії, 2003 рік

Після відновлення проекту ГАЗ-3106 вирішили зменшити в розмірах. Маркетологи заводу розумно розсудили, що до великих 7-місцевим SUV гаманці російських споживачів ще не готові. Дизайн 1999 року авторства Ігоря Безрідних порахували нетехнологічним - складним при виробництві і збірці - і занадто вигадливим.

У 2003-2005 роках розробили три ітерації ГАЗ-3106 другого покоління: газовской інженери за усталеною внутрішньою традиції позначали їх прототипами першої, другої і третьої серії. Відносно відродженого 3106 назва «Отаман-II» ніколи не застосовувалося, він взагалі ніякого власного імені не мав.

До розробки вигляду ГАЗ-3106 умовно другого покоління підійшли більш раціонально і відразу поставили на чільне місце майбутню невисоку ціну машини - $ 10 000-12 000 в роздріб. Екстер'єр і інтер'єр доручили проектувати молодим дизайнерам ГАЗу.

Пошуковий варіант, 2003 рік

На цих ілюстраціях (вони публікуються вперше) представлений найперший варіант 3106 після відновлення проекту. Він характеризується ступінчастою дахом, «плоскими» боковинами кузова і мінімумом стилістичних деталей. У реальному зразку цей дизайн-проект реалізований не був, оскільки носив пошуковий характер.

Перша серія ГАЗ-3106 II, 2003 рік

У серпні 2003 року ГАЗ представив «живий» екземпляр 3106 другого покоління. Розміри машини серйозно відрізнялися від «Отамана-II» 1999 року. Довжина зменшилася з 4690 мм до 4570 мм, колісна база скоротилася на 150 мм (до 2670 мм). При цьому ширина і висота збільшилися - до 1960 і 1880 мм відповідно. Розмір колії передніх і задніх коліс становив 1620 мм: на 60 мм ширше, ніж у «Отамана-II», і на 20 мм ширше, ніж у ще перспективного тоді УАЗа-3163 «Патріот».

Розмір колії передніх і задніх коліс становив 1620 мм: на 60 мм ширше, ніж у «Отамана-II», і на 20 мм ширше, ніж у ще перспективного тоді УАЗа-3163 «Патріот»

ГАЗ-3106 II першої прототипної серії представили на міжнародному автосалоні в Москві в 2003 році. Машина викликала у публіки жвавий інтерес

Дизайн «нуль-шостого» після відродження став принципово іншим. Химерні форми і велика кількість хрому змінилися спокійними і консервативними рішеннями. У машини були класичні для позашляховиків пропорції, а виконання задньої стійки кузова нагадувало Toyota Land Cruiser Prado 90. Серед цікавих стилістичних особливостей - величезна решітка радіатора і складаються з трьох сегментів бампери (кути із пластику, центральна частина - з відштампованої стали).

Крім базового автомобіля сімейство ГАЗ-3106 повинно було включати короткобазний і довгобазні версії, машини спеціального призначення, пікапи, легкі тягачі і навіть транспортні засоби для комунальних служб. Про це йшлося в статті головного конструктора легкових автомобілів ГАЗу Сергія Батьянова в нині неіснуючому виданні «автопрем'єр» (номер від 1 березня 2004 року).

Консервативний дизайн ГАЗ-3106 II був би актуальним багато років. Але найголовніше, що він проектувався виходячи з існуючих виробничих можливостей ГАЗу, був простим, лаконічним і в той же час сучасним і технологічним.

Конструкція шасі змінилася. В основі машини залишилася міцна зварна рама з прямокутних профілів замкнутого перетину, зберегли і нерозрізні мости з залежними підвісками, але ззаду замість ресор застосували пружини. Поздовжні важелі підвіски зробили особливо міцними - кованими. Для гасіння бічних коливань застосували тягу Панара замість механізму Уатта. У приводі керованих коліс архаїчні кардани нарешті замінили Шрусамі. Тип приводу залишився постійним повним.

У другому поколінні основним для ГАЗ-3106 заявили бензиновий мотор ЗМЗ-405 (2,5 л, 147 к.с.). Але передбачалося також встановлювати двигуни ЗМЗ-409 (2,7 л, 135 к.с.) і дизелі ЗМЗ-514 (2,2 л, 98 л.с.) і IVECO. Для топ-версій хотіли запропонувати турбонаддувним модифікацію ЗМЗ-405 потужністю 205 к.с.

При спорядженої масі в дві тонни з базовим атмосферним ЗМЗ-405 максимальна швидкість «нуль-шостого» становила 155 км / год, а з турбированной версією того ж двигуна вона зростала до вражаючих 170 км / ч.

Проте відроджений 3106 був максимально уніфікований з серійною продукцією ГАЗу. Коробка передач була ідентична «газелевской», але її картер був суміщений з картером роздавальної коробки. Привід переднього моста через багаторядну ланцюг Морзе також залишили від «Отамана-II» 1999 року. Роздавальна коробка мала п'ять положень: пряма передача з блокуванням диференціалу і без, «нейтраль», понижуючий ряд і «поніжайка» з блокуванням. Управління режимами здійснювалося за допомогою одного важеля. Також в машині застосували гальмівну систему і маточини від «Соболя», рульовий механізм з гідропідсилювачем від «Волги» і т. Д. Знайомі деталі від серійних ГАЗів можна побачити в екстер'єрі та салоні (зовнішні дверні ручки від ГАЗ-3111, рульове колесо і комбінація приладів від ГАЗ-31105). Такий підхід давав надію, що автомобіль швидко запустять у виробництво - орієнтувалися на 2006 рік.

Друга серія ГАЗ-3106 II, 2004 рік

ГАЗ-3106 II другої серії можна дізнатися по фарам збільшеної площі і дешевшим «цельнопластіковие» бамперах

ГАЗ-3106 II умовно другої серії побачив світ у 2004 році. Дизайн автомобіля зазнав ряд змін в порівнянні з первісним варіантом. Метаморфози носили чисто косметичний характер: спереду з'явилися більші фари і хромована решітка радіатора, а бампери стали цілісними пластиковими - так дешевше у виробництві.

ГАЗ-3120 «Комбат», 2004 рік

У тому ж 2004 році ГАЗ представив нову версію трьохдверного позашляховика «Комбат». Незважаючи на колишні індекс, ім'я та концепцію, з «Комбат» 2000-2001 років цей прототип практично нічого спільного не мав. Каркасно-панельний кузов спроектували заново, за розмірами він став більше зовні і просторіше всередині.

Дизайнерські рішення стали більш витонченими і технологічно просунутими. Змінилася пластика поверхонь кузовних панелей, лобове і задні бічні стекла зробили вклеєними. Нижню частину передньої панелі салону уніфікували з ГАЗ-3106 II.

Третя и остання серія ГАЗ-3106 II, 2005 рік

Після лабораторних і ходових випробувань експериментальних зразків ГАЗ-3106 II на заводі вирішили внести чергові зміни в конструкцію, які знайшли відображення в дослідному екземплярі третьої серії. Посадку на задній ряд визнали незручною, тому колісну базу автомобіля збільшили на 40 мм. В результаті довжина позашляховика досягла 4610 мм, наблизившись до даного параметру найпершого 3106 зразка 1999 року.

ГАЗ-3106 II третьої серії відрізняли подовжена колісна база і ліхтарі збільшеної площі. На нижніх фото - математична модель ГАЗ-3106 II третьої серії

Дослідний зразок ГАЗ-3106 другого покоління третьої серії представили в серпні 2004 року на автосалоні в Москві. Третю серію ГАЗ-3106 II розглядали вже як максимально наближену до конвеєра.

розв'язка

Загальні витрати на запуск у виробництво сімейства 3106 на ГАЗі оцінювали в $ 350 млн. За мірками автопрому це, в принципі, невелика сума. Активні інженерні роботи по позашляховику велися до кінця 2004 року. Однак паралельно з розробкою власної конструкції ГАЗ в 2004 році почав переговори з індійською компанією Mahindra & Mahindra на предмет складання в Росії позашляховика Mahindra Marshal (він же - Scorpio). За габаритними показниками цей автомобіль був дуже близький до 3106. Він, як і газовской позашляховик, мав рамну конструкцію, але повний привід був підключається.

Він, як і газовской позашляховик, мав рамну конструкцію, але повний привід був підключається

Mahindra Marshal (Scorpio) за габаритами і масою можна порівняти з ГАЗ-3106, але конструкція була більш архаїчною

Після серпневого автосалону 2005 року в Москві керуюча компанія ГАЗу - фірма «Руспромавто» - ще раз проаналізувала можливість випуску 3106 і ... «зарубала» проект остаточно. Це стало несподіванкою для багатьох заводчан, адже в проект вклали купу грошей, сил і часу, конструкція була розроблена і випробувана. Але менеджери зробили вибір на користь збірки Mahindra Marshal. Ризики і інвестиції - мінімальні, а продукт за споживчими властивостями схожий. Проста аргументація.

Заява про відмову від серійного виробництва ГАЗ-3106 керівництво «Руспромавто» розповсюдило в середині листопада 2005 року. Зваживши всі за і проти, в компанії вирішили, що свої інженерні компетенції ГАЗ повинен вкладати в розвиток лінійки комерційної та спеціальної техніки.

Втім, збірка Mahindra Marshal в Нижньому Новгороді теж не найліпшим чином. Вже після закриття проекту 3106 ГАЗ як проби закупив у індусів 100 машинокомплектів Mahindra Marshal з 2,0-літровими бензиновими моторами Renault. Їх зібрали і відвантажили в збутову мережу. Але через явно завищеної ціни ($ 19 500) попит виявився дуже млявим. Більше індійських машинокомплектів ГАЗ не купував, а покупців проданих «Маршалов» завод «кинув» з обслуговуванням і запчастинами відразу після закінчення річного терміну гарантії.

Фотобонус: Прототипи ГАЗ-3106 II першої та другої серії (знімки публікуються вперше)

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов