Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Історія бренду Ford

  1. Форд сьогодні
  2. Як все починалося
  3. Легендарний Ford-Т
  4. «Літак злітає проти вітру ...»
  5. Останні роки життя засновника
  6. Логотип
  7. Вперед, в нове тисячоліття
  8. Ford і Росія

Наша сеть партнеров Banwar

Він перетворив автомобіль з предмету розкоші в засіб пересування. Першим автоматизував виробництво. Створив величезну корпорацію і був одним з найбагатших людей в світі. Однак завжди залишався людиною. На його автомобільних заводах вперше в світі ввели 8-годинний робочий день і обов'язковий вихідний раз в тиждень, а робітники дізналися, що таке оплачувану відпустку. Генрі Форд - людина-легенда, герой нашої сьогоднішньої розповіді.

Форд сьогодні

Він перетворив автомобіль з предмету розкоші в засіб пересування

Ford T 1926 року

У світовому рейтингу автовиробників компанія Форд займає четверте місце за обсягами виробництва. У США її суперниками залишаються Toyota і GM, а в Європі тільки Volkswagen. У списку корпорацій світового рівня їй належить 27 позиція.

Підприємства розосереджені по 65 країнам світу, є вони і в Росії. Під брендом Ford випускаються легковий та комерційний транспорт, компанія володіє правами на ТМ «Lincoln».

Ford - найбільша з усіх корпорацій, заснованих і керованих однією сім'єю. За всю історію вона ні до кого не переходила. Сьогодні кермо влади в руках правнука засновника Вільяма Форда. Штаб-квартира корпорації розташована в американському Дирборне - невеликому місті, де в 1863 році народився легендарний Генрі Форд.

У 2013 році світова громадськість святкувала 150-річчя з дня його народження. Минуло півтора століття, а мрія білявого хлопчика зі штату Мічиган, ідеально втілена ним у життя, продовжує надихати нові покоління небайдужих жителів планети.

Як все починалося

У 1903 році в Мічигані п'ятеро підприємців-друзів заснували підприємство. Вони планували випускати автомобілі - небувалу розкіш на ті часи. Під ці цілі переобладнали куплені в Детройті цеху старої фургон фабрики. А так як Генрі Форд вніс найбільше грошей, то він і очолив компанію.

Суміщаючи посади віце-президента, головного конструктора і провідного інженера, він не гребував іноді виконувати брудну роботу. «Час не любить тих, хто витрачає його даремно», - говорив Форд. До кінця 1903 року було зібрано перша машина.

Стали надходити замовлення. Але всі роботи по збірці проводилися вручну. Кваліфікованих фахівців не вистачало катастрофічно. І тоді Форду прийшла геніальна ідея: якщо деталі стандартизувати, то збирати основні агрегати зможуть навіть непрофесіонали.

10 фактів про Генрі Форді ви можете дізнатися з відео.

Легендарний Ford-Т

Уже через п'ять років Ford першим серед конкуруючих компаній випустив недорогу модель Ford-Т. Конкуренти сміялися над власником компанії, пророкували йому банкрутство. Адже він, як головний конструктор, робив наголос на простоті і практичності, а не на розкоші. Однак ніколи не економив на якості. «Потрібно щоб люди говорили: добре і дешево, а не дешево і добре».

А незабаром в цехах Ford з'являється конвеєрна лінія, і виробництво виходить на рекордний на ті часи рівень. Це був прорив і поштовх до стрімкого розвитку світового машинобудування. Модель Ford-Т випускалася компанією з 1908 по 1927 рік. Всього з конвеєра зійшло 15 мільйонів зразків. До наших днів їх збереглося близько ста тисяч.

У 1999 році Ford-Т був визначений авторитетної експертною комісією як автомобіль ХХ століття. До його 100-річчя в 2008 році в місті Річмонд, штат Арізона, пройшла незвичайна вечірка. Називалася вона Т-Party. Її організатори ставили за мету увійти в Книгу Гіннеса як захід, в якому візьме участь максимальне число машин Ford-Т.

Багато «старички» автомобільного світу прибули на паті своїм ходом. Рекордсмен серед них пробіг майже 3 тисячі кілометрів! Це хрестоматійний приклад якості, підтвердженого десятиліття. Це той випадок, коли силу мають не вдалі слогани, а надійність, підтверджена часом.

«Літак злітає проти вітру ...»

У 1919 році до керівництва компанією приєднався Едсел Форд, син засновника. До кінця 20-х популярність моделі «Т» стрімко падає, її дизайн автомобілісти читають застарілим і віддають перевагу машинам конкурентів.

«Коли ніщо не обіцяє успіху, не впадай у відчай. Пам'ятай, що літак злітає проти вітру », - сказав тоді Форд-старший. Едсел вирішує припинити випуск машини, яка принесла компанії успіх, і повністю закрити виробництво до розробки нової моделі.

«Форд-А» відрізнявся від попередника стильним дизайном і більш потужними технічними характеристиками. У 30-і роки компанія уклала договір з Вермахтом на поставку техніки на гусеничному ходу для нацистської Німеччини. Ця помилка була згладжена після вступу у війну союзницької армії. Лідер американського автопрому паралельно з цим запустив випуск вантажних автомобілів і всюдихідній техніки для армії США.

Останні роки життя засновника

У 1943 році Едсел Форд помер. 80-річному Генрі довелося знову прийняти на себе керівництво. Він керував компанією до самої смерті в 1947 році. Кончина засновника стала переломним періодом. Пішов ідейний натхненник. Але Ford на той час уже був лідером. Залишалося просто утримати рівень.

Генрі Форд купував все, що хоч якимось, навіть віддаленим, чином було пов'язано з машинобудуванням - рудники, заводи, пароплави, шахти. Він створив імперію, життєзабезпечення якої не пов'язано із зовнішнім економікою. При цьому на доларах ніколи не зациклювався. «Головна цінність капіталу не в тому, щоб робити гроші, а в тому, щоб покращувати життя».

Історію успіху Генрі Форда ви можете дізнатися з відео.

Логотип

Логотип Fоrd змінювався кілька разів. Перший варіант був придуманий гонщиком компанії на самому початку її розвитку і виконаний в стилі духу епохи «арт-нуво». Через три роки з'явився логотип-прообраз сучасної емблеми. Написання першої і останньої літери було летять, що символізує рух компанії вперед. У 1927 році з'явилася овальна емблема, яку розміщували на радіаторі. Вона дійшла до наших часів тільки в злегка зміненому вигляді. Сьогодні це одна з найбільш впізнаваних у світі марок і сприймається вона, як знак найвищої якості.

Вперед, в нове тисячоліття

Але не все так безхмарно в історії Ford. У 2001 році, коли її очолив Вільям Форд, збитки компанії досягли рекордних 17 мільярдів доларів. Вже через три роки вдалося вийти на рівень рентабельності. 90% успіху Президент компанії приписує розуму і таланту менеджера Алана Маллаєв.

Найвища якість, конкурентоспроможні витрати і максимальна користь для людини і суспільства - заповіт, яке нащадкам залишив Генрі Форд. Алан Маллаєв зумів адаптувати його під жорстку стратегію виживання, запропоновану реаліями нового тисячоліття.

Крім невеликого редизайну логотипу, яке провели до 100-річчя компанії, відбулися величезні зміни в стратегії її розвитку. У ХХ столітті компанія складалася з трьох структур - європейської, американської та азіатської. Кожна працювала на те, щоб максимально адаптувати присутність компанії на своєму ринку.

Алан Мулаллі запропонував концепцію «Оne Ford». Це був єдино вірний шлях. Суть його - продаж однакових для всіх регіональних ринків автомобілів. Першою машиною, побудованої на принципі єдиної платформи, став представлений на автосалоні в Детройті в 2010 році Ford Focus III.

До 2010 року, в переліку випускаються компанією автомобілів було 45 моделей. Стратегія Молалла передбачає скорочення їх числа максимум до 25. Величезне значення гендиректор приділяє інформаційній політиці. Саме при ньому керівник IT-департаменту вперше увійшов до Ради директорів. Серйозну увагу рекламі приділяв ще Генрі Форд. Він говорив: «Якщо у мене буде 4 долари, 3 я віддам на рекламу».

Завдяки зусиллям Молалла вдалося врятувати раритетний завод Форд в Дірборні. Там запустили у виробництво пікапи Форд Фокус F150. Це дозволило простоюють місяцями заводу вийти з кризи без державних інвестицій. Цей завод є унікальним. Його конвеєрна лінія має протяжність 7 кілометрів.

Ford і Росія

Історія співпраці Ford і Росії почалася відразу після випуску перших авто, в 1907 році. А в далекі 30-ті роки молода країна Рад уклала з Генрі Фордом угоду про допомогу. Перші машини на Горьківському автозаводі випускалися за ліцензією Ford. Сьогодні ДК Ford в Росії належить Всеволожский автомобільний завод, на якому збираються дві моделі - Фокус і Мондео. Довгий час особою і голосом компанії була тендітна Квітка Цісик - американська співачка, батьки якої свого часу емігрували з СРСР.

Генрі Форд присвятив своє життя тому, щоб подарувати людству радості, яких воно гідно. «Я хотів би поліпшити світ вже тим, що живу в ньому», - відповідав він журналістам. Глибокі слова, над якими варто задуматися.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов