Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Історія повного приводу на ВАЗі

  1. Гени і інженери
  2. Збірна Європи: як Захід брав участь в створенні ВАЗ-2108
  3. Монстр №1. Тарзан
  4. Восторг, відраза і оффроуд - важкий шлях Лади Тарзан
  5. Монстр №2. Вікторія
  6. Монстр №3. одинадцята 4х4
  7. Монстр №4. Kalina 4WD
  8. Монстр №5. Автопродукт Крос
  9. Що в підсумку
  10. Джек і Джилл: чим різняться Калина Крос і «просто» Калина

Наша сеть партнеров Banwar

Скільки списів зламано навколо теми повного приводу для Lada в останні 20-30 років! У зв'язку з останніми загостреннями - «Чи буде Веста або Ікс-Рей у версії 4х4?» - ми вирішили дати історичний екскурс і оцінити шанси автоваза зробити щось крім Ниви.

Гени і інженери

Ні, Нива класний автомобіль, з цим ми сперечатися не збираємося. Ми вже докладно висвітлювали історію цієї машини , Як і її унікальною плаваючою іпостасі Річка , Ми уважно спостерігаємо за ходом модернізації поточного покоління і навіть намагаємося позначити, яким буде покоління наступне . Однак Lada 4 × 4 New Generation (робоча назва нового позашляховика автоваза) поки досить далека від реальності і, по суті, про неї можна сказати мало що певного. І нинішнє покоління Lada 4 × 4 залишається єдиним варіантом застосування повного приводу на автомобілях бренду Lada.

Саме таким чином йдуть справи вже без малого 40 років. Хоча це справедливо тільки для серійної продукції - з конвеєра в Тольятті дійсно нічого повнопривідного, крім Ниви, за всі ці роки не сходило - якщо не брати до уваги малосерійний мінівен ВАЗ-2120 Надія, побудований на «нівовськой» же платформі. Однак Нива, при всіх її плюсах і колись революційної концепції, досить швидко перестала бути «всеосяжним» джипом (та й чи була вона такою?), Що задовольняє всі потреби - Надія лише одне з підтверджень тому.

), Що задовольняє всі потреби - Надія лише одне з підтверджень тому

Статті / Історія

Збірна Європи: як Захід брав участь в створенні ВАЗ-2108

Виходячи з концепції, в новому автомобілі повинні були бути реалізовані передові технічні рішення - крім приводу на передні колеса це і рейковий рульовий механізм, і П-подібна балка задньої підвіски, і ...

22.11.2015

Весь цей час інженери бачили «сни про щось більше». Про ці спроби прищепити Ладі повнопривідні гени і буде наша сьогоднішня розповідь.

Вперше зробити повнопривідний автомобіль, але при цьому не Ниву, прийшло в голову тольяттинским спортсменам - не встигли вісімдесяті перестрибнути через екватор, а «вісімка» стати серійним автомобілем, вазовськие раллісти вже зібрали повнопривідний прототип з кузовом ВАЗ-2108 і центральним розташуванням двигуна . Зрозуміло, «нівовськім» вузли - зокрема, раздатка - в тому автомобілі використовувалися, куди ж без них. То був екстремальний гоночний варіант, але до ідеї використання «генів» Ниви в «зубилі» повернулися з десяток років тому - правда, концепція була абсолютно іншою, більш наближеною до «цивільним» транспортним засобам ... Що ж, пора випускати наших монстрів з клітки.

Монстр №1. Тарзан

Концепція ВАЗ-21083-34 Тарзан народилася в НТЦ автоваза, але в 1996 році, коли про автомобіль пішли перші публікації, автор конструкції Сергій Таранов іменувався «тольяттинці, в даний час не пов'язаним з Волжським автозаводом». Партнером, відповідальним за дизайн кузова, значилася фірма DeCon, а випускало готовий продукт підприємство «Лада-Консул», але «за участю» Дослідно-промислового виробництва АВТОВАЗа. Автомобіль вийшов цікавий, і ми вже детально розповідали історію Тарзана , Тому тут лише повторимо основне і додамо деякі неосвітлені раніше подробиці.

Кузов передньопривідного вазовского автомобіля (спочатку ВАЗ-21083, а пізніше -2111 і -2112) в Тарзана переставав бути несучим елементом конструкції і прилаштовували на оригінальну раму з прямокутного профілю змінного перерізу. До цієї рамі, крім кузова, прикручувалися два передніх моста від Ниви.

Один ставилося спереду, і приводився від стандартної «нівовськой» раздатки, яка, в свою чергу, була з'єднана зі стандартним поздовжньо встановленому «нівовськім» силовим агрегатом. Другий передній міст Ниви, розгорнутий на 180 градусів, встановлювався ззаду і «стикувався» до раздатке через карданну передачу. Таким чином виходив рамний позашляховик з незалежною підвіскою і дисковими гальмами «по колу», причому з максимальним використанням стандартних вузлів і агрегатів.

1/6

На фото: Lada 111-90 "Тарзан-2" (2111-90) '1999-2006

2/6

На фото: Lada 111-90 "Тарзан-2"

3/6

На фото: Lada 111-90 "Тарзан-2"

4/6

На фото: Lada 111-90 "Тарзан-2"

5/6

На фото: Lada 111-90 "Тарзан-2"

6/6

На фото: Lada 111-90 "Тарзан-2"

Статті / Історія

Восторг, відраза і оффроуд - важкий шлях Лади Тарзан

Він з'явився в результаті схрещування "їжака і вужа" - на спеціально створену раму з силовим агрегатом і іншими вузлами звичайної Ниви взяли і "натягнули" восьмерочний кузов. Незвичайний "плід генетичних ...

05.01.2016

Стирчить знизу «спіднє» (чи то пак рама) прикривалося обвісом: на перших Тарзана це були масивні пластикові бампери і пороги, а на кузовах «десятого» сімейства їх змінив комплект захисту з зварних труб. Салон повторював інтер'єри переднеприводников, за винятком трьох важелів управління трансмісією, що дісталися в спадок від Ниви.

Тарзани робили тільки на замовлення, тому за весь час виробництва (з 1997 по 2004 роки) зібрали всього близько 600 автомобілів всіх модифікацій, включаючи Тарзан-УТС для комунальних служб. Журналісти, які тестували машину, відгукувалися про неї дуже позитивно, відзначаючи ефектну зовнішність, зріс, порівняно з Lada 4 × 4 комфорт, високу прохідність.

Мінуси теж були: високий центр ваги, трансмісійні шуми і вібрації, викликана наявністю рами велика трудомісткість ремонту ... В якості альтернативного двигуна на Тарзани ставили дизель Peugeot потужністю всього 75 л. с., але високим моментом, зрізати шпильки стандартного «нівовського» редуктора, а сам дизель мав труднощі з ремонтом на увазі рідкісних запчастин ... Тарзан так і залишився дрібносерійним, скоріше навіть штучним продуктом. Таким собі яскравим, але дивним гібридом, побічним ланкою еволюції вазовской техніки. А шкода - потенціал у Тарзана точно був.

Монстр №2. Вікторія

Приблизно в один час з Тарзаном в Тольятті з'явився ще один варіант повнопривідного «зубила», і теж, що називається, незаводской. Контора з назвою «Металік-Кватро» почала ставити трансмісію від Volkswagen Golf Syncro на седани ВАЗ-21099. Перший «цивільний» зразок з'явився в 1996 році, хоча схема із застосуванням вузлів повнопривідного Golf Syncro до того моменту була вже кілька років як успішно випробувана спортсменами-кроссовікамі.

1/3

На фото: Volkswagen Golf Syncro 5-door (Typ 19) '1986-87

2/3

На фото: Volkswagen Golf Syncro '1986-87

3/3

На фото: Volkswagen Golf Syncro '1986-87

Все, що було потрібно для перетворення мирної «дев'ять-дев'ять» в повнопривідного «пройдисвіта» - це, власне, «тушка» исходника, агрегати донора і два дні кваліфікованої праці.

Машина отримала популярність під іменами ВАЗ-21099 4х4 Вікторія і Lada Victory.

У процесі трансформації в ВАЗ-21099 «імплантувалися» редуктор відбору потужності (або кутовий редуктор), задній редуктор, вискомуфта і задня підвіска на косих важелях від Syncro. Права передня піввісь «дев'яносто дев'ятої" трохи вкорочувалася, ліва залишалася стандартної, ззаду для передачі моменту на колеса використовувалися піввісь від Ниви. Від раздатки до заднього редуктора момент передавався за допомогою ланцюжка «права піввісь ВАЗ-2108 - проміжний вал на пружних опорах ВАЗ-2101 (грубо кажучи - шматок« класичного »кардана) - ліва піввісь ВАЗ-2108».

З «буржуазними» редукторами і віськомуфтой все це господарство поєднувалося за допомогою ШРУСов від «вісімки» і Ниви. Задня підвіска, стабілізатор і редуктор ставилася на оригінальний підрамник, в результаті чого бак зміщувався назад і збільшувався до 60 літрів, проте з багажника при цьому зникала ніша запасного колеса. Саме по компоновочним міркувань в якості «проби пера» розробниками був обраний седан, який має довшу в порівнянні з хетчбеком корму.

Саме по компоновочним міркувань в якості «проби пера» розробниками був обраний седан, який має довшу в порівнянні з хетчбеком корму

ВАЗ 2121 Нива '1977-1992

ВАЗ 2121 Нива '1977-1992

ВАЗ-2108 Супутник '1984-94

Вискомуфта з силіконовою рідиною, в'язкість якої залежить від температури, включала «задок» при пробуксовці передніх коліс. Зовні машина нічим, крім шильдиков «Victoria» і «4 × 4», спойлера на кришці багажника і легкосплавних 14-дюймових дисків коліс, не відрізнялася від серійного автомобіля, але на бездоріжжі і в швидкісних віражах вельми дивувала роззяв і рідкісних представників пишучої братії, яким вдалося побувати за її кермом.
Приємними «бонусами» до повного приводу йшли форсований двигун, коробка із зміненими передавальними числами, а також опціональні «спортивні» стійки підвіски і посилена кошик зчеплення ...

Проблема з Вікторією була тільки одна: прайс переробки становив суму від $ 6 500, що збільшувало ціну машини в порівнянні з ісходником майже вдвічі, а за деякими оцінками реальні Вікторії продавалися за ціною близько $ 20 000. При всій офігенно отриманого апарату платити стільки були готові хто знає. Відомо, що крім ВАЗ-21099, Вікторія збиралася також і в кузові ВАЗ-2112 і навіть поставлялася до Європи, проте справа обмежилася одиничними екземплярами.

Монстр №3. одинадцята 4х4

До кінця 1990-х до інертних надр автоваза почало доходити, що це «ж-ж» неспроста, і повнопривідні «недоджіпи» - це світовий тренд. Зрештою інженерам-ентузіастам всередині заводу вдалося продавити проект повнопривідної ВАЗ-2111. У 1999 році з'явилася інформація про універсал, зібраному на АВТОВАЗі за рецептом, подібному з тим, що описаний вище: задня підвіска, задній редуктор і вискомуфта були від Golf Syncro, але ось редуктор відбору потужності був уже свій власний.

У 1999 році з'явилася інформація про універсал, зібраному на АВТОВАЗі за рецептом, подібному з тим, що описаний вище: задня підвіска, задній редуктор і вискомуфта були від Golf Syncro, але ось редуктор відбору потужності був уже свій власний

На фото: Lada 111 GTI 2.0 4 × 4 (21116-04) '2001

Відразу стало зрозуміло, що рецепт хороший, але все ще дорогий, і фахівці НТЦ автоваза почали послідовно здешевлювати конструкцію, причому цілком успішно: були розроблені і власний задній редуктор, і навіть оригінальна двухричажка на окремому підрамнику. Таким чином, запозиченої залишилася тільки вискомуфта GKN.

Крім цього, розробники «грали» з дорожнім просвітом, на різних прототипах повнопривідної «одинадцятої» він давав прибавку до стандартного значенням від 10 до 20 мм. Машини комплектувалися різними двигунами - існували і «бюджетні» варіанти з 1,5-літровими восьміклапанника, і заряджені версії з дволітровим 150-сильним мотором Opel X20XEV, як на ВАЗ-21106 .

На фото: Lada 111 GTI 2.0 4 × 4 (21116-04) '2001

Було побудовано як мінімум з десяток прототипів, частина з них брала участь у численних виставках і автосалонах. Розробки тривали більше десяти років, виробники пропрацювали питання зниження ціни автомобіля до позначки в $ 8 500 (що всього на третину дорожче серійної 2111) і освоєння повнопривідної модифікації в дрібносерійному випуску.

Розробки тривали більше десяти років, виробники пропрацювали питання зниження ціни автомобіля до позначки в $ 8 500 (що всього на третину дорожче серійної 2111) і освоєння повнопривідної модифікації в дрібносерійному випуску

На фото: Lada 111 GTI 2.0 4 × 4 (21116-04) '2001

Однак ні в одному з варіантів такої «цивільний» універсал підвищеної прохідності ВАЗ-2111 4х4 так і не почав проводитися. Повний привід на АВТОВАЗі став вотчиною Управління форсованих випробувань, який створив ураганну Lada 112 VK S2000 Rally , Та й то ненадовго ...

Монстр №4. Kalina 4WD

Середина «нульових». То були роки, коли на АВТОВАЗі ще можна було займатися чимось крім проектів, що мають однозначний дедлайн і дату запуску у виробництво. Тому, незважаючи на відсутність явних перспектив, проект дрібносерійного повнопривідного універсалу продовжував жити. У 2007 році на Московському автосалоні АВТОВАЗ представив прототип Lada Kalina 4WD. В якості окремого експоната була представлена, власне, трансмісія цього автомобіля - нічого принципово нового, втім, з себе не представляла.

Єдине серйозне відміну від освоєних раніше схем полягало в тому, що все та ж вискомуфта GKN стояла не у задній осі, а приблизно посередині між передньою і задньою осями. До стандартної коробці передач був пристикований оригінальний редуктор відбору потужності, вал від якого передавав момент на вискомуфту, а далі точно такий же вал транслював його на стандартний «Нівовській» редуктор, встановлений разом з оригінальною двохважелем підвіскою на підрамнику. Заради розміщення підрамника інженерам довелося перекроїти бензобак і зрушити впритул до заднього бамперу нішу запасного колеса, але варіант вийшов вдалим і довгий час вважався вінцем еволюції повного приводу на АВТОВАЗі.

Lada Kalina 4WD Досвідчений (1117) '2007

Однак і цей автомобіль не став серійним - часи мрійників і ентузіастів на АВТОВАЗі так і не настали - скоріше навпаки, бренд Lada вступив в епоху прагматики. На повнопривідний універсал, як не просили про нього фанати марки, грошей в черговий раз не знайшлося - обсяг переробок в будь-якому випадку опинявся занадто великий.

У 2014 році АВТОВАЗ запустив досить вдалий автомобіль Kalina Cross, який на цей момент оснащується широким переліком опцій і навіть роботизованою коробкою передач , Але, на жаль, має тільки передній привід. Повнопривідних версій у Kalina Cross (як і у її «побратима», більшого універсала Largus Cross ) Немає і не планується.

Монстр №5. Автопродукт Крос

І тому немає нічого дивного в тому, що тема повного приводу знову «перетекла» до приватних фірм. Цього разу порушником спокою стали тольяттинская компанія «Автопродукт» і її засновник Олександр Бабурін, який раніше працював на АВТОВАЗі під керівництвом головного конструктора Володимира Губи (в минулому - відомого автоспорсмена) і брав участь в створенні повнопривідних автомобілів на базі «десятого» сімейства і Калини, описаних вище. У 2014 році «Автопродукт» представив публіці своє бачення автомобіля Kalina Cross, та ще практично одночасно з презентацією заводської моделі з такою назвою - до публічного осуду офіційних осіб АВТОВАЗа.

1/5

На фото: Lada Kalina Cross (2194) '2014 Н.В.

2/5

На фото: Lada Kalina Cross

3/5

На фото: Lada Kalina Cross

4/5

На фото: салон Lada Kalina Cross

5/5

На фото: салон Lada Kalina Cross

Машина від «Автопродукта» - на відміну від «чисто вазовской», була універсалом, а хетч - вона блиснула на кількох локальних автоспортивних заходах, але шуму наробила в масштабах всього російського автоспільнота. Як і заводська Калина Крос, «бабурінская» машина була моноприводной, але передня і задня підвіски (обидві - McPherson) кріпилися на підрамниках, причому все «залізо» було розроблено самостійно «Автопродуктом».

Задній підрамник був спроектований під можливість установки повного приводу, і творці заявляли про швидку будівництві версій 4х4. А перевагою в порівнянні зі «стоком», яке було помітно навіть на моноприводних автомобілі, була поліпшена керованість: за рахунок зміненої кінематики підвіски виник антіклевковий ефект, підвищилася стійкість в поворотах.

На фото: На фото: Lada Kalina Cross

Станом на 2016 рік «Автопродукт» живе і процвітає, ось тільки повнопривідних автомобілів практично не будує. Достеменно відомо про одну машині (універсал Lada Kalina, причому ще першого покоління) з «автопродуктовской» підвіскою і повним приводом, виконаним за майже канонічного рецептом - з використанням вузлів VW Golf Syncro, а також піввісь і ШРУСов від вазовских переднеприводников і Ниви.

Цей автомобіль, як водиться, став надбанням тольяттинских спортсменів, бо на їхнє замовлення, власне, і будувався. Ймовірно, подібний тюнінг при бажанні може замовити і «простий смертний», однак це буде штучний і дорогий продукт. Ні більш-менш оформленої концепції здешевлення конструкції, ні потужностей для дрібносерійного виробництва на даний момент, схоже, немає. А «Автопродукт» явно змістив вектор в розробках і виробництві від повнопривідного до керованості - комплекти підвісок пропонуються до замовлення на офіційному сайті компанії.

Що в підсумку

Вся ця історія показує нам як мінімум дві речі. По-перше, всі ці роки частина покупців Lada гостро бажала отримати автомобіль з прохідністю, близькою до позашляховику або кросоверу, і з комфортом, відмінним від Ниви. Попит був, і пропозиція, більш-менш вдале, а часто практично штучне, але завжди знаходилося.

По-друге, пропозиція це завжди походило від виробника автомобілів, а від сторонніх фірм, в той час як АВТОВАЗ довгі роки лише намагався запустити подібний продукт. Очевидно, що в лінійці Lada повинен існувати якийсь автомобіль підвищеної прохідності з повним приводом, але для Волзького автозаводу, принаймні для того, яким ми знаємо його останні двадцять років, - це дуже складне завдання.

Однак «останні двадцять років» - вираз не зовсім точне, бо ми вже більше двох років спостерігаємо на АВТОВАЗі дуже серйозні зміни. Так, проблем вистачає, але не можна не помітити, що в темпах освоєння нових моделей і модифікацій Lada стався величезний стрибок.

Статті / Автотоп

Джек і Джилл: чим різняться Калина Крос і «просто» Калина

Отже, навіщо все це? Знаєте, коли постійно маєш справу з будь-яким предметом, то починає здаватися, що його властивості та особливості - щось цілком природне і само собою зрозуміле. А ...

14.04.2016

Неодноразово заявлялося про те, що версія з повним приводом буде запропонована на моделі Vesta або Xray, а може бути, на обох відразу. Ясності поки немає, але відомо, що для Xray інженери розглядали дві концепції , Запозичену і власної розробки, а роботи по повному приводу для Vesta підтвердилися в квітні 2016 року .

У будь-якому випадка це буде Щось, Ніяк НЕ пов'язане з колішнімі переднеприводников Lada и з платформою, еволюція якої Почаїв ще на моделі ВАЗ-2108 - тобто Ніяк НЕ буде пов'язане з Попередніми розробка. Це буде щось абсолютно нове, хоча загальна «рецептура», ймовірно, нагадає щось з описаного в цій статті.

Багато питань знімуться в ході Московського автосалону, який відкриється в серпні 2016 року. І якщо якийсь повнопривідний автомобіль все ж буде представлений на стенді Lada, в цей раз є хороші шанси на те, що він не залишиться всього лише черговим концептом. Серйозні обіцянки АВТОВАЗ останнім часом звик стримувати і привчив до цього автомобілістів.

Будемо сподіватися, що перехід від штучних «монстрів» до серійного продукту все ж трапиться, і тема повнопривідних Lada незабаром перестане бути снами про щось більше.

Опитування

Як ви думаєте, вийде у автоваза сучасний повнопривідний автомобіль?

У зв'язку з останніми загостреннями - «Чи буде Веста або Ікс-Рей у версії 4х4?
А й чи була вона такою?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов