Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Історія Вольво (Volvo)

  1. творці Volvo
  2. Назва Volvo

На латинській Volvo значить «Я качусь», коло зі стрілами є лише зручним символом стали - найбільшої індустрії в Швеції до появи iKEA. Коло і стріла символізують щит і спис Марса, які є також алхімічними символами заліза.
У 1924 році в стокгольмському ресторані Sturehof 25 липня - в день, який в шведському календарі називається днем ​​Якоба - Ассаром Габрієлссон і Густафом Ларсоном було прийнято рішення про створення Volvo.
Днем народження Volvo вважається 14 квітня 1927 року - день, коли з заводу в Гетеборзі виїхав перший автомобіль під назвою Jakob. Однак справжня історія розвитку концерну почалася декількома роками пізніше. 20-ті роки характеризуються початком реального розвитку автомобільної промисловості одночасно в США і Європі. У Швеції по-справжньому стали цікавитися автомобілями в 1923 році після виставки в Гетеборзі. На початку 20-х років в країну ввозилося 12 тисяч машин. У 1925 році їх число досягло 14,5 тисячі. На міжнародному ринку виробники, в гонитві за збільшенням своїх обсягів, не завжди вибірково підходили до комплектуючих, тому якість кінцевої продукції часто залишала бажати кращого, а як наслідок, багато хто з таких виробників швидко розорялися. Для творців Volvo питання якості був основним. Тому їх основним завданням було зробити правильний вибір серед постачальників. Крім того, після складання обов'язково проводилися випробування. За сьогоднішній день Volvo дотримується цього принципу.
Давайте дізнаємося історію цієї марки докладніше ...


+1927 Volvo OV4 "The Jakob"
творці Volvo

Наша сеть партнеров Banwar

Ассар Габрієлссон (Assar Gabrielsson) і Густаф Ларсон (Gustaf Larson) є творцями Volvo. Ассар Габрієлссон - син Габріела Габрієлссон, керуючого офісом, і Анни Ларсон - народився 13 серпня 1891 року в Косберг, графство Скараборг. Закінчив Вищу латинську школу Норра в м Стокгольмі в 1909 році. Отримав ступінь бакалавра економічних наук і бізнесу в Школі економістів в Стокгольмі в 1911 році. Пропрацювавши чиновником і стенографіста в нижній палаті Шведського парламенту, Габрієлссон отримав місце торгового менеджера в компанії SKF в 1916 році. Він заснував Volvo і займав посаду президента до 1956 року.
---

Густаф Ларсон - син Ларса Ларсона, фермера, і Хільди Магнессон - народився 8 липня 1887 року в Вінтросе, графство Еребро. У 1911 році закінчив технічну початкову школу в Еребро; отримав диплом інженера в Королівському технологічному інституті в 1917 році. В Англії з 1913 по 1916 року працював інженером по дизайну в компанії White and Popper Ltd.

Після закінчення Королівського технологічного інституту Густаф Ларсон працював в компанії SKF в якості менеджера і головного інженера трансмісійного відділу фірми в Гетеборзі і Катрінхолме з 1917 по 1920 р Працював менеджером на заводі, а пізніше - технічним директором і виконавчим віце-президентом компанії Nya AB Gaico з 1920 по 1926 р Співпрацював з Ассаром Габрієлссон з метою створення Volvo. З 1926 по 1952 р - технічний директор і виконавчий віце-президент компанії Volvo.


Історія Volvo почалася з раків
Як оповідає книга "Volvo Cars", історія Volvo починається з червня 1924 року, коли Ассар Габріельсон, майбутній керуючий директор марки випадково зустрівся в кафе з колишнім однокурсником по коледжу Густавом Ларсоном, який згодом стане технічним директором Volvo. В той день в кафе вони недовго розмовляли, і Габріельсон запропонував ідею про створення підприємства з випуску автомобілів. Густав Ларсон погодився, що їм слід було б більш детально поговорити на цю тему, але сама пропозиція порахував чи серйозним і не надав йому особливого значення. Може бути, ця ідея не отримала б розвитку, якби вони не зустрілися вдруге в серпні того ж року.
Ось як описує цю зустріч Густав Ларсон, згадуючи Ассара Габріельсон (стаття була надрукована в журналі Volvo після смерті Габріельсон в 1962 році): "Я абсолютно випадково проходив повз ресторан Sture-hof. Я побачив рекламу свіжих раків, і вирішив зайти всередину, де і побачив Габріеля, що сидить на самоті перед цілою горою червоних раків. Я приєднався до нього, і ми взялися за раків з великим апетитом ". Отже, вони сиділи за одним столом. У Габріельсон виявилася чудова можливість заново обговорити його ідею. Усна домовленість, якої вони досягли в серпні 1924 року, прийняла вигляд оформленого документа 16 грудня 1925 року.
Цей документ проголошував наступне: "Я, Габріельсон, маючи намір створити підприємство з випуску автомобілів в Швеції роблю пропозицію Г. Ларсону співпрацювати зі мною на посаді інженера". "Я, Ларсон, приймаю цю пропозицію". Густав Ларсон мав розробити новий автомобіль. Винагорода за цю роботу склало б від 5000 до 20000 шведських крон за умови, якщо виробництво вийде на промисловий рівень - по крайней мере, 100 автомобілів в рік станом на 1 січня 1928 г. Якщо заданий рівень виробництва не буде досягнутий, Ларсон погодився не претендувати ні на яку оплату. Креслення шасі нового автомобіля були готові вже за півроку до підписання цієї угоди.
14 квітня 1927 на світ з'явився перший серійний автомобіль Volvo - це був рік народження автомобільної галузі в Швеції. В той день розчинилися ворота заводу на острові Хізінген, Гетеборг. З воріт виїхав перший автомобіль Volvo. Це був фаетон з відкритим верхом і чотирициліндровим двигуном. За кермом сидів менеджер з продажу Хілмер Йохансон.
При його проектуванні дизайнер Мас-Олле (Mass-Olle) керувався американськими методами. Машину обладнали 1,9-літровим 4-цилинд-ровим двигуном з бічними клапанами. Під позначенням "OV-4" вона пропонувалася з відкритим кузовом, варіант "PV-4" був седаном.
Короткий переїзд до місця, де автомобіль очікували представники преси, пройшов без пригод. Але ніч напередодні була не з легких для тих, хто відповідав за складання автомобіля. Останні деталі, необхідні для збірки, прибули поїздом зі Стокгольма попереднім ввечері. Поспіх, яка супроводжувала складанні автомобіля, дала про себе знати: коли вранці інженер Ерік Карлберг вирішив оглянути і перевірити автомобіль, виявилося, що він може рухатися тільки тому. Основний компонент в редукторі задньої осі був встановлений невірно. Такий початок було сприйнято як хороша прикмета: починаючи з цього моменту рух повинен був бути тільки у напрямку вперед.
Автомобіль називався просто і нехитро - ÖV4 і мав ласкаве прізвисько Jacob (Якоб). Букви ÖV позначали, що модель являє собою автомобіль з відкритим верхом, а цифра 4 - кількість циліндрів двигуна. Volvo Jacob був спроектований по американському дизайну, мав потужне шасі і незалежну підвіску з довгими ресорами спереду і ззаду. Двигун розвивав потужність в 28 л.с. при 2000 об / хв. Максимальна швидкість автомобіля була цілком пристойною для того часу - 90 км / ч.
Спочатку шведські покупці не прагнули розкуповувати нові автомобілі
Четирехдиерний кузов автомобіля був пофарбований у темно-синій колір, і на цьому тлі виділялися чорні бризковики. Відкритий 5-місний кузов Jacob мав четверо дверей і був сконструйований з листової сталі на рамі з ясена та мідного бука. Оббивка салону була зі шкіри, передня панель з дерева. На відміну від сидінь в багатьох інших автомобілях сидіння першого Volvo були підресорені. Структура колеса цього автомобіля була знімний обід, який встановлювався на дерев'яних спицях, покритих лаком. Серед незначних предметів розкоші в салоні можна було побачити невелику вазу для квітів, попільничку і (в модифікації седан) фіранки на всіх вікнах.

Новий автомобіль з кузовом фаетон коштував 4800 крон, а трохи пізніше був представлений седан PV4, і до його ціни додалося ще 1000 крон. За планами завод повинен випустити 500 автомобілів кожної моделі, однак, всупереч очікуванням, шведські покупці не прагнули розкуповувати нові автомобілі. За перший рік вдалося продати лише 297 автомобілів. Однією з причин такого маленького кількості була вимога дуже високого рівня якості поставлених комплектуючих і строгий його контроль з боку виробника.
Максимальна швидкість PV4 була цілком пристойною - 90 км / год
Роком пізніше представлена ​​нова модель - це Volvo Special, подовжена версія седана PV4. Volvo Special відрізнявся більш довгим капотом, тонкими передніми стійками і прямокутним вікном ззаду. Цей автомобіль вже був оснащений бамперами. В цей час бампери ще не стали стандартним обладнанням автомобіля.
Тільки через два роки компанія змогла отримати свої перші скромні прибутку. У 1929 році Volvo продала 1383 автомобілі. Проте, в кінці 1920-х рр. автомобіль зробив реальний прорив, як на ринку Європи, так і в Америці.

Протягом декількох років роботи в компанії SKF Ассар Габрієлссон відзначав, що шведські шарикопідшипники були недорогі в порівнянні з цінами міжнародного стандарту, і все сильніше міцніла ідея створення виробництва шведських автомобілів, які здатні були б конкурувати з американськими машинами. Ассар Габрієлссон працював з Густафом Ларсоном протягом декількох років в компанії SKF, і двоє людей, пропрацювавши також разом кілька років в британської автомобільної промисловості, навчилися визнавати і поважати досвід і «ноу-хау» один одного.

Густаф Ларсон також розраховував на створення власного, шведського автомобілебудування. Їх подібні погляди і завдання привели до співпраці після перших же декількох випадкових зустрічей в 1924 році. В результаті вони вирішили заснувати шведську автомобільну компанію. Поки Густаф Ларсон наймав молодих механіків для збірки автомобілів, Ассар Габрієлссон вивчав економічне підґрунтя для здійснення їх задумки. Влітку 1925 року Ассар Габрієлссон змушений був використовувати свої власні заощадження для фінансування пробної серії продукції, що складається з 10 пасажирських легкових автомобілів.

Машини були зібрані на заводі Galco's Stockholm із залученням інтересів SKF, частка капіталу якої в компанії Volvo становила 200 000 шведських крон. Також SKF зробила Volvo підконтрольною, але здатної до зростання автомобільною компанією.

Всі роботи були переміщені в Гетеборг і сусідній Хісінген, а обладнання компанії SKF в результаті було переміщено на виробничу територію Volvo. Ассар Габрієлссон виділяв 4 базисних критерії, що сприяють успішному розвитку шведської автомобільної компанії: Швеція була розвиненою промисловою країною; низький рівень заробітної плати в Швеції; шведська сталь мала тверду репутацію у всьому світі; існувала чітка необхідність в створенні пасажирських легкових автомобілів на шведських дорогах.


Рішення Габрієлссон і Ларсона почати виробництво пасажирських легкових автомобілів в Швеції було чітко сформульовано і грунтувалося на декількох концепціях бізнесу:

- Виробництво легкових автомобілів Volvo. Volvo буде відповідальна і за конструкцію машин, і за складальні роботи, а матеріали і компоненти будуть купуватися у інших компаній;
- Стратегічно забезпечитися основними субпідрядниками. Volvo повинна знайти надійну підтримку і, якщо необхідно, партнерів в сфері залізничного транспорту;
- Концентрація на експорті. Продажі на експорт почалися через рік після запуску конвеєрного виробництва;
- Увага до якості.

Ні зусиль, ні витрат не можна жаліти в процесі створення автомобіля. Дешевше налагодити виробництво у вірному напрямку на початку шляху, ніж дозволяти помилки і виправляти їх в кінці. Це один з основних постулатів Ассара Габрієлссон. Якщо Ассар Габрієлссон був проникливий в бізнесі, то блискучий фінансист і торговець Густаф Ларсон був генієм машинобудування. Разом Габрієлссон і Ларсон контролювали дві основні області діяльності Volvo - економіку і машинобудування. Зусилля двох людей грунтувалися на рішучості і дисципліни - дві якості, які часто були запорукою успіху бізнесу в промисловості протягом першої половини XX ст. Таким був їхній загальний підхід, який заклав фундамент першої і найбільш важливою цінності Volvo - якості.

Назва Volvo

Коли спорткар Volvo P1800 виповнилося 50 років, шведський автовиробник вирішив «осучаснити» автомобіль. Правда, тільки на папері - запускати в серійне виробництво модернізовану версію моделі, намальовану шеф-дизайнером «Вольво» Крістофером Бенджаміном, поки ніхто не збирається.
При цьому, деякі експерти відзначають, що подібний автомобіль цілком міг би знайти свого покупця. Запорукою комерційного успіху стала б слава оригінального спорткара P1800, який вважався найбільш привабливим Volvo за всю історію існування шведської марки. Зовнішність купе Volvo P1800 в 1957 році створив дизайнер Пелле Петтерссон, в той час працював в італійському ательє Pietro Frua. Спочатку шведи збиралися запустити виробництво даної моделі на німецькому підприємстві Karmann, що належав концерну Volkswagen, проте виникли в процесі переговорів розбіжності призвели до необхідності пошуку іншого партнера. В результаті, серійний випуск автомобіля був початий тільки в 1961 році, при цьому збиралися автомобілі в Великобританії, на заводі фірми Jensen.

Перші Volvo P1800 оснащувалися двигуном внутрішнього згоряння потужністю 100 кінських сил, проте в 1966 році йому на зміну прийшов 115-сильний агрегат. Крім купе, машину можна було замовити в кузовах "кабріолет" і "універсал". Сумарний тираж P1800 за 13 років склав 37,5 тисячі примірників.
Паралельно Volvo починає випускати свої перші вантажівки, які базувалися на все тому ж «Якобі».
Отже, починаючи з 30-х років ХХ століття, Вольво підносить все нові введення в машинобудування. Був винайдений, перевірений і пущений у виробництво новий шестициліндровий мотор, гальмівні колодки встановлені на всі 4 колеса, шумоізоляція салону, встановлюється глушник, з'являється решітка радіатора - і після всіх цих нововведень потужність авто ніяк не падає! Не дивно, що компанія витримує світова економічна криза. Перед Другою Світовою війною Вольво радує своїх покупців аеродинамічним кузовом.
40-е роки пройшли під знаком Світової війни. Але Вольво не втрачає позицій, а навіть навпаки - тримається на плаву, винаходить чергові нововведення. Переживши війну і закінчивши випуск модифікацій авто для військових потреб, Вольво повертається до випуску цивільних авто. Модель PV444, після всіх модифікацій, завойовує ринок. Компанія нарощує виробництво і, отже, експорт автомобілів.

У 50-і роки Вольво робить великий акцент на безпеку. Удосконалюються гальма, ремені безпеки. Створюється спеціальний комітет, який вивчає різні аварії.
У 60 - 70 рр. компанія укладає угоди з DAF і Renault, що підвищує продуктивність і потужність автомобілів. У світ виходять нові модифікації і моделі - Amazone, моделі 240 і 345. У 80-і роки виробництво авто в рік сягає 400-тисячну відмітку! Не слід забувати, що компанія продовжує піклуватися про безпеку, про що свідчать численні нагороди за модифікацію ременя безпеки - першого в світі трехточечного ременя, який підвищує безпеку на 50%.
90-е роки знову приносять успіх компанії. Налагоджено відносини з французькою фірмою Рено в області випуску легкових, вантажних авто і автобусів; підписаний вигідний договір з Mitsubishi і урядом Голландії про створення нового бренду. Але головний факт цього десятиліття - це випуск моделі 960, яка була оснащена автоматичною коробкою передач. Новий автомобіль був модифікований за допомогою японських колег з Mitsubishi - з'явився приємний дизайн.
На даний момент марка Volvo є брендом безпеки. Вулицями їздять такі популярні моделі, як S40, S60, S80, V70, XC70, XC90. Машини вибирають за комфортність, безпеку і надійність. Щороку марка радує новинками і нововведеннями, як в сфері безпеки, так і сфері надійності роботи автомобіля. І, крім цього, Вольво випускає надійні мотори для човнів і судів.
А тепер поглянемо на історію Volvo в хронологічному порядку:
1924 р - ідея про створення першого машинобудівного заводу в Швеції.
1927 р - після трьох років підготовки виходить в світ перший автомобіль марки Volvo - OV4 «Jakob», зібрано 300 авто.
1937 р - випуск нових схожих моделей - PV51 і PV52, випущено 1800 авто.
1940-е г - модернізація автомобілів для військових потреб, потім страйк робітників, брак матеріалів. Проектування та збирання PV444, в рік випускається в середньому по 3000 авто.
1953 р - випуск нового автомобіля сімейного типу - Volvo Duett.
1954 р - безпрецедентний крок компанії - видається гарантія на авто аж на 5 років! Випускається перший спорткар Volvo, який так і не став модним.
1956 р - випущена марка «Amazon».
1958 р - експорт машин Вольво досягає 100 тисяч.
1959 р - відбулася подія, яке надалі дало Volvo вважати найбезпечнішою машиною - був винайдений триточковий ремінь безпеки.
1960-1966 рр. - представлені нові автомобілі Volvo 1800 і Volvo P 144, які по праву вважалися найбезпечнішими автомобілями в світі.
1967 р - модернізовано дитяче сидіння, тепер його можна ставити і проти руху.
1974 р - в світ вийшла модель Volvo 240, яка включала всі види безпеки, що існували на той час.
1976-1982 рр. - компанія випускає Volvo 343 і Volvo 760, які завойовують ринок, Volvo славиться на весь світ.
1985 р - з'являється перше авто з переднім приводом - спортивна машина Volvo 480 ES.
1990-1991 рр. - розробляється і встановлюється на машині Volvo 850 захист від бокового удару. Налагоджено випуск моделі Volvo 960, що мала 6-циліндровий двигун і потужність 240 л.с.
1995 р - вихід відомих авто Volvo S40 і V40.
1996 р - тепер Вольво радує своїх споживачів прекрасним Volvo C70.
1998 р - випуск Volvo S80 не тільки комфортний автомобіль, але і один з найбезпечніших авто в світі, завдяки захисту від плітьових ударів.
1999 р - Volvo викуповує Ford, якому належить і до цього дня.
2000 р - виходять такі «гіганти» авторинку як Volvo V70 і Volvo S60. Volvo визнано найбезпечнішим авто в світі.
2002 - Рік великих змін в продукції компанії Вольво. Анонсовано перший позашляховик XC90, проведено рестайлінг моделі s40, s80. Компанія Вольво вже твердою ходою ступила на ринок суперпотужних автомобілів з моделями S60R і V70R. Дизайн студія компанії вже деякий час розробляла свій власний позашляховик. Всі провідні європейські виробники, навіть Posrsche, підготували або почали випускати свої паркетні "джипи". І ось нарешті в серпні 2002 року було розпочато серійне виробництво моделі ХС90.
2003 - На автосалоні в Женеві Volvo продемонструвала свій черговий концепт-кар з серії «бачення дизайнерів Volvo автомобілів майбутнього». Концепт-кар VCC (Versability Concept Car - «пристосовуватися Концепт Кар»).
Модельний ряд шведської компанії Volvo поповнився ще одним повнопривідним автомобілем - слідом за Volvo S60 і V70 привід на всі колеса отримав і флагман компанії, седан Volvo S80. У цьому автомобілі використовується система, аналогічна застосовуваної в Volvo S60.
2004 - Поява довгоочікуваних новинок шведської компанії: автомобілів Volvo S40 і Volvo V50. Новий Volvo S40 на 50 мм коротше попередньої моделі, але, незважаючи на це, Volvo пропонує властивості і якості, притаманні великим моделям Volvo.

2005 - Японська компанія Yamaha випустила перший двигун для нової Volvo XC90 V8.

2007 - Ювілейний рік Вольво почав з Мотор Шоу в Детройті, де представляє новий концептуальний XC60. Озираючись назад і придивляючись до характерних рис автомобілів, які компанія виробляла за останні десятиліття, в новому автомобілі навряд чи можна дізнатися Volvo. Концептуальна модель XC60 - це яскравий кросовер. У дизайні автомобіля реалізовані незвичайні рішення, які наділяють XC60 унікальним зовнішнім виглядом. В цьому ж році Volvo виводить на ринок нові версії своїх провідних моделей - V70 і XC70, дебют яких відбувся на Мотор Шоу в Женеві.
Ну а про сучасні моделі ви все напевно в курсі з рекламних статей в ЗМІ.
[ джерела ]
джерела
http://www.tneo.ru
http://www.swedmobil.ru
http://avtomarket.ru
http://volvo.infocar.com.ua
http://www.volvoclub.ru


А ще пропоную вам згадати історію створення автомобільного бренду МЕРСЕДЕС і історію "життя і смерті" Майбах (Maybach)

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов