Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Історія БМВ: створення компанії, історія успіху бренду

  1. Як все починалося
  2. Історія автомобілебудування
  3. повоєнна відбудова
  4. Важкі часи
  5. Епоха Відродження
  6. стрімкий розвиток
  7. Розкішний, надійний, дорогий
  8. Історія мотобудування
  9. Історія двигунів
  10. Спорт в історії BMW
  11. походження назви
  12. создания логотипу
  13. Погляд у майбутнє

Наша сеть партнеров Banwar

Сьогодні BMW - це сучасний, гідний і популярний виробник транспортних засобів. Однак історія компанії БМВ яскраво відображає її шлях, пройдений для того, щоб завоювати довіру і повагу своїх шанувальників.

В даний час логотип BMW прикрашає автомобілі, мотоцикли, велосипеди, двигуни найкращої якості. Оборот компанії становить близько 170 мільярдів євро в рік, з яких приблизно 9 мільярдів становить чистий прибуток. Великі дочірні компанії марки спеціалізуються на виробництві малолітражок, автомобілів класу люкс і електромобілів.


Логотип компанії

Територіально головний офіс компанії знаходиться в Німеччині, в місті Мюнхен. Виробничі потужності розташовані як в деяких містах Німеччини, так і в інших країнах. Автомобілі БМВ вже багато років складають успішну конкуренцію продукції Mercedes Benz. Спочатку заснована для виробництва авіаційних двигунів, компанія міцно увійшла в автомобільну промисловість і є одним з флагманів в цій галузі.


Головний офіс компанії

Як все починалося

Історія створення компанії почалася з того, що в 1916 році Карл Фрідріх Рапп зареєстрував свою фірму з виробництва авіаційних двигунів. Штаб-квартира майбутнього лідера автопрому розташувалася в Мюнхені, переслідуючи певну мету - бути ближче до виробничих потужностей з виробництва літаків, що належать Густаву Отто - одного і, згодом, компаньйонові Раппа.


Карл Фрідріх Рапп, засновник компанії

Практично відразу ж новоствореному підприємству посміхнулася удача у вигляді вигідного контракту з виробництва двигунів для австро-угорських літаків. Попутно з'явилася і труднощі - брак фінансів. Для вирішення останньої проблеми компанію вдалося розширити, прийнявши співзасновників, що забезпечили приплив грошових коштів. На жаль, подібне розширення принесло ряд невдач, які спричинили догляд засновника компанії. Кермо влади перейшли до Францу Джозефу Попп, завдяки якому з 1918 року історія продовжилася вже як компанії БМВ.

В ході історичних подій того часу, після укладення Версальського мирного договору, виробництво літаків у Німеччині стало неможливим - воно було заборонено, і історія компанії повернула в інше русло - виготовлення гальмівних систем для поїздів і складів.

Але недовго бренд БМВ мав зв'язок із залізничним транспортом - вже в 1923 році під цією маркою був випущений перший мотоцикл. Мотоцикли БМВ відразу ж підкорили публіку своїм рівнем - машини були добре продумані, ідеальні для гоночного використання і ефектні зовні.

Провівши відмінне враження на покупців мотоциклами, засновники компанії не зупинилися на цьому досягненні і в 1928 році були придбані перші виробничі потужності з виробництва автомобілів. З цього часу поряд з мотоциклами отримав право на життя перший автомобіль.

Історія автомобілебудування

Історія автомобілів BMW почалася з малолітражок. У той час (а це 20-30 роки XX століття) малолітражні автомобілі були на піку популярності завдяки своїй економічності по витраті палива, маневреності і простоті управління. Так, першим розробленим і випущеним авто БМВ стала Dixi 3/15 PS. У ній було всього 20 кінських сил, але ряд її переваг доповнювала можливість розвивати швидкість до 80 км / год, чотирициліндровий двигун і бездоганну якість виконання. Ця модель багато в чому була скопійована з відомої англійської марки, тому в 1933 році модельний ряд поповнився малолітражної власної розробки: BMW 303.


303

Невеликий обсяг двигуна комфортно поєднувався в ній з відносно легким кузовом і не поганий потужність в 30 кінських сил. Це була вже справжня представниця бренду, з характерним і в наш час зовнішнім виглядом решітки радіатора.

У 1936-1937 роках були випущені BMW 321 і 327 - авто повноцінних габаритних розмірів, з дволітровим двигуном. Красиві, якісні і досить недешеві. Таким чином, історія BMW, як бренду, що гарантує найвищу якість продукції, була розпочата в 1927 році і триває в наші дні.

повоєнна відбудова

Вимушена перерва в автомобілебудуванні через військові дій і їх наслідків торкнувся і компанії БМВ. Заводи, розташовані в Німеччині, не мали можливості випускати авто і мото техніку. Дозвіл на їх виготовлення було отримано лише 1948 році.

Перша, випущена після війни BMW 501, виявилася явно невдалою. По-перше, поки тривали роботи по її розробці і отримання дозволів на випуск, домашня вже морально і фізично застаріла - двигун не мав хорошою потужності, а зовнішність не приваблювала покупців. По-друге, ціна на 501 була занадто високою для післявоєнної Німеччини, а цей факт ще ніколи не підвищував продажу.

По-друге, ціна на 501 була занадто високою для післявоєнної Німеччини, а цей факт ще ніколи не підвищував продажу

501

Проковтнувши невдачу, баварці взялися за роботу, яка принесла великі плоди. У 1954 році відбувся випуск моделі 502, яка зовні начебто і була однією з версій моделі 501, але мала явну перевагу - повністю алюмінієвий двигун V8. До цього історія двигунів автомобілебудування ніколи не знала подібного мотора.


502

Хороший прибуток забезпечив масовий випуск нової моделі, виготовленої за італійською ліцензії - BMW Isetta. Це невеликий апарат з одними дверима і мотоциклетним двигуном. Такі малятка користувалися величезною популярністю; їх було зібрано понад шістнадцять тисяч примірників.


Isetta

Важкі часи

В середині 50-х років двадцятого століття історія розвитку компанії ознаменувалася розробкою і випуском двох шикарних моделей BMW: 503 і 507 Roadster. Першу відразу ж помітили на мотор-шоу 1955 року завдяки оригінальній будові кузова під назвою хартоп.


507 Roadster

Потужний двигун і можливість розвивати швидкість майже до двохсот кілометрів на годину гарантовано зробили цю модель головним учасником шоу у Франкфурті. 507-я БМВ відразу ж після випуску була визнана однією з найкрасивіших машин в світі. У ній 3.2-літровий двигун гармонійно поєднувався з елегантним зовнішнім виглядом кузова, розробленим графом Альбрехтом Гертца. До речі, один з цих родстерів прославився, будучи купленим Елвісом Преслі.

На жаль, ці автомобілі БМВ хоча і були створені стильними і якісними, але і мали досить дорогу вартість, що не могло не відбитися на фінансовому стані компанії. Виробництво мотоциклів залишалося на середньому рівні, дорогі седани купувалися мало, а невеликі авто вже не користувалися таким попитом, як раніше. Історія марки BMW знову зіткнулася з можливістю передчасного закінчення.

Епоха Відродження

У грудні 1959 року було оголошено про можливий продаж компанії. Криза допомогла вирішити модель 700. Її прикрасив кузов Michelotti, а функціонал забезпечувався мотором в 700 кубів і потужністю в 30 кінських сил. Особливість цієї моделі - розташування мотора ззаду. 700-я відмінно була сприйнята публікою і замовлення посипалися один за іншим.


700

Зазнавши невеликий підйом, марка вже в 1962 році не тільки впевнено встала на ноги, але і знайшла славу, відому і по сьогоднішній день. БМВ 1500 - саме ця модель принесла всесвітню популярність баварської компанії. Заднеприводная, з впізнаваним прогином кузова і радіаторної гратами, вона була оснащена чотирициліндровим двигуном - настільки прекрасним у всіх відносинах, що навіть радянські інженери віддали йому належне, скопіювавши його для свого творіння - Москвича.


1500

У 60-ті роки історія BMW стрімко розвивала напрям седанів і купе з ефектним зовнішнім виглядом і привабливими технічними характеристиками. 1962 рік став роком випуску BMW 3200 CS з кузовом Bertone, 1965 ознаменувався виробництвом першою машиною з автоматичною трансмісією - це було купе BMW 2000.


3200 CS

Потужність авто з кожним роком стрімко зростає, вже в 1968 році автомобіль цієї марки подолав планку в 200 км / год. Йдеться про BMW 2800 CS.

стрімкий розвиток

Цей період припав на 70-90 роки минулого століття. BMW 3.0 C SL - легендарна гоночна модель, здатна розвивати швидкість до 220 км / год, що має вдосконалений двигун і новинку тих часів - ABS гальма.

BMW 2000 Turbo - Ірина Шинкарук започаткувала серійного випуску автомобілів з турбонаддувом.

BMW 3er - з цієї моделі почався випуск третьої серії кузовів. Тут був представлений двигун нового покоління з вентилятором охолодження, удосконалені шасі.

BMW 6er - купе спортивного класу, має приголомшливий зовнішній вигляд, надійний двигун Big Six. У цій серії моделі зазнали безліч змін. Вже до 1989 року вони мали в комплектації люк, шкіряний салон в колір кузова, комп'ютер, дискові гальма, кондиціонер.

BMW 7er - кузов типу седан класу люкс. У цій серії було випущено досить багато моделей. 728, 730 і 733і - одні з перших, що мають в своєму арсеналі Chek-control, індикатори витрати і автомат ZF.


733і

Наступні моделі були більш удосконалені, в тому числі комплектувалися турбонаддувом, повним електропакетом і шкіряним салон. У 1986 році саме «сімку» БМВ вперше забезпечили двенадцатіцілліндровим двигуном.

Розкішний, надійний, дорогий

Спостерігаючи за змінами в модифікаціях авто, носять емблеми БМВ, можна з упевненістю сказати, що з кожним роком комплектація легкових автомобілів стає все більш шикарною, здатної передбачити найменші потреби користувачів, що забезпечує повний комфорт і зручність в будь-яких ситуаціях.

Автомобілі BMW продовжують випускатися в седанах і купе, а вже в 1998 році, вийшла модель третьої серії, яка представлена ​​як в седані, так і в універсалі, і в хетчбек. А 1999 став роком народження, можна сказати, вже легендарного кросовера Х5.

А 1999 став роком народження, можна сказати, вже легендарного кросовера Х5

Х5

Основна особливість цієї моделі - однаково хороша пристосованість до бездоріжжя і до автобану - поки що нікому раніше не вдавалося об'єднати ці якості в своєму дітище. Вона здійснила справжню сенсацію серед автолюбителів і стала бестселером продажів на багато років.

У 2001 році історія моделей БМВ зробила черговий крутий виток, представивши своє творіння з лінійки 7er - Е65, що відрізняється від всіх, раніше виготовлених, кардинально новим підходом до управління механізмом. Для неї була розроблена система i-Drіve, що дозволяє координувати до 700 параметрів, шести-ступінчаста коробка-автомат і сервопривідного гальмо.

Для неї була розроблена система i-Drіve, що дозволяє координувати до 700 параметрів, шести-ступінчаста коробка-автомат і сервопривідного гальмо

Е65

Аналізуючи історію всього модельного ряду bmw, стає зрозумілий принцип успіху цієї компанії. Тут в пріоритеті інтелектуальні технічні розробки, впровадження найсміливіших ідей, орієнтування на клієнта в дрібницях, а також - далекоглядність акціонерів і правильний моніторинг ринкового попиту.

Історія мотобудування

Незважаючи на явний пріоритет в автомобілебудівній галузі, були, є і будуть затребувані і мотоцикли. Цей вид транспорту має свої переваги, свій ринок і асортимент.

Найперший в історії компанії мотоцикл створив інженер Макс Фриз, втіливши кардинально нову ідею будови даного засобу пересування. Його думка була незвичайною для 1922 року і полягала в можливості встановити двигун не вздовж, а впоперек поздовжньої осі мотоцикла.

Його думка була незвичайною для 1922 року і полягала в можливості встановити двигун не вздовж, а впоперек поздовжньої осі мотоцикла

перший мотоцикл

Розробка привела до випуску інноваційної моделі R32. Вона була представлена ​​на відомому мотор-шоу в 1923 році і отримала гучний розголос і швидко зростаючу популярність, навіть незважаючи на досить високу вартість.

Широко представивши свою новинку і в виді міського транспорту, і у вигляді гоночного, компанія зайнялася вдосконаленням першої моделі. Вже через десять років мотоцикли, що носять емблеми БМВ, зазнали істотних змін. Трубчасті рами були замінені основами з пресованого металу, об'єм двигуна досягає 750 «кубиків», вилка переднього колеса забезпечена амортизацією. Подібним чином виглядали моделі R12 і R17, що випускаються в 1935 році.

Подібним чином виглядали моделі R12 і R17, що випускаються в 1935 році

R17

Всесвітню популярність компанії БМВ, як виробнику мотоциклів, принесли гонки. Саме встановлюючи постійно нові швидкісні рекорди, мототехніка німецького бренду стала неймовірно популярною не тільки в своїй країні, а й за кордоном. Відому перемогу марці BMW приніс в 1939 році гонщик Джорж Майер, створивши унікальний компресор, який поєднує в собі легкість машини і високий швидкісний режим.

Відмінну рекламу бренду послужила і Друга світова війна. Перейнявшись забезпеченням військ технікою, влади віддавали переваги саме БМВ, враховуючи їхні попередні заслуги по швидкості і легкості в управлінні і обслуговуванні. Деякі моделі були створені безпосередньо для військових цілей, як, наприклад, R 75, що отримала масу позитивних відгуків і нагород від воєначальників різних країн.

Деякі моделі були створені безпосередньо для військових цілей, як, наприклад, R 75, що отримала масу позитивних відгуків і нагород від воєначальників різних країн

R 75

Після війни компанія поставила перед собою більш актуальну мету на мирний час - забезпечення комфорту водія і пасажирів мотоциклів. У 1951 році була випущена R51 / 3 з вдосконаленим двигуном Boxer і плавним ходом.

Згодом виробник буде продовжувати роботи по доведенню комплектації і характеристик своїх мотоциклів. У 60-х роках мода на цей вид транспорту як для пересування, так і для занять спортом, поширяться на всю Європу і навіть Америку.

Мотоцикли стає вигідно виробляти серіями. Комфортні і надійні моделі БМВ стають все поширенішими і світову популярність. Новий R75 / 5 з об'ємом двигуна 750 кубів відрізняється не тільки високою швидкістю, але і легкістю в управлінні, дизайном і якістю комплектуючих.

У 1973 році була випущений ювілейний, 500 000 екземпляр мотоцикла - R 90 S. Його відмінні риси - обтічна форма і збільшений обсяг мотора. Незабаром його доповнила ще більш актуалізована R 100 RS. Виробництво мототехніки стало (і до цих пір залишається) затребуваним.

Виробництво мототехніки стало (і до цих пір залишається) затребуваним

R 100 RS

1980 рік став знаменним в області виробництва мотоциклів на заводах BMW. Для моделі R 80 G / S був розроблений одинарний маятник заднього колеса - така конструкція дозволила машині долати бездоріжжя, не жертвуючи при цьому швидкісним режимом.

Подальші розробки дозволили обладнати К100 електронним уприскуванням палива і забезпечити його потужністю в 90 кінських сил. Також в 1993 році чергова новинка підкорила і жіночі серця - F650 одноциліндрова носій біло-блакитного значка марки.

Час розквіту випуску мототехніки довелося на 90-ті роки минулого століття. У 1996 році компанія призупиняє випуск трьохциліндрових моделей (К75) і переходить на чотирициліндрові - 1200 RS з двигуном в 1171 кубічний сантиметр і потужністю в 130 кінських сил. Доопрацьовані до ідеалу підвіска і привід роблять новинку зіркою продажів, вона популярна як для туризму, так і для пересувань по містах і автобанах.

В даний час мотоцикли представлені у величезному асортименті, тут є і туристичні моделі, що проходять по будь-якій дорозі або навіть в її відсутності, швидкісні спортивні байки, здатні задовольнити найдосвідченіших водіїв, і, звичайно, класичні варіанти для міської їзди - елегантні або екстравагантні.

Мотоцикли БМВ постійно вдосконалюються, їх якість давно підтверджено роками успішної експлуатації, надійною конструкцією і авторитетом даного бренду.

Історія двигунів

БМВ спочатку була утворена як компанія з випуску двигунів, і не так важливо, що двигуни планувалося виробляти для авіабудування! Як би там не було, засновуючи виробництво, засновники зробили ставку на якість саме цієї частини машин - двигуни для своїх автомобілів і мотоциклів компанія завжди моделювала, збирала і вдосконалювала самостійно, домагаючись стабільної роботи і максимальної продуктивності.

Випускаються в самому початку, двигуни, в основному, мали військове призначення і робилися на замовлення для німецької армії. А ось після закінчення Другої світової війни і укладення Версальського договору, що забороняє проводити військову техніку, заводу довелося направити свою діяльність трохи в інше русло.

Першими, випускаються компанією двигунами, були примітивні М10-М50, це було перше покоління моторів, до яких ще не пред'являлися особливі вимоги, ремонт їх був частим і наскільки простим, що часом здійснювався самостійно власниками машин.

Вдосконалені згодом двигуни, мали механізм управління фазами газорозподілу впускного клапана - VANOS. Їх вже можна віднести до моторів нового покоління. Тут значно збільшена зносостійкість двигуна і враховуються екологічні параметри роботи.

Наступний етап полягає в термостаті, відкриття якого відбувається при 97 градусах, це дало можливість ідеально пристосувати мотор для їзди в міських умовах. У таких двигунах присутня функція повного згоряння палива. Подібні двигуни (а це М54, M52TU) працюють з електронною педаллю газу, чутливість якої підвищена в десятки разів. Цей апарат дуже примхливий до вибору марки палива. Якість заливається продукту безпосередньо впливає на його правильну роботу і тривалість експлуатації.

Спорт в історії BMW

Випускаючий таке велике розмаїття моделей автомобілів и мотоціклів, історія BMW не могла обійті стороною таку популярну сферу! Застосування техніки, як спорт. Часто саме спортивні моделі приносили бренду популярність і забезпечували зростання продажів!

Перший спорткар БМВ був виготовлений в 1936 році і моментально викликав фурор в світі автоспорту. Це був BMW 328, його конструкція ідеально поєднувала легка вага машини і хорошу потужність при об'ємі двигуна всього в два літри. У наступні роки на основі цієї моделі були випущені і інші, більш швидкісні.

У наступні роки на основі цієї моделі були випущені і інші, більш швидкісні

перший спорткар

Акціонери компанії, бачачи успішну тенденцію розвитку виробництва в спортивному напрямку, в 1972 році створили дочірню компанію - BMW Motorsport GmbH. Вона була призначена спеціально для розробки, виробництва і доробки гоночних моделей.

У 1973 році запаморочливу славу після участі в кільцевих гонках отримала BMW 3.0 CSL. Ця модель мала і відповідний гоночний вигляд - спойлери на багажнику, збільшені крила, а крім цього - масу достоїнств в технічному оснащенні. Схожу кар'єру мала і перший варіант з турбонаддувом - BMW 2002 turbo - до неї був розроблений унікальний двигун, пристосований саме для гоночної траси.

Саме в цей час БМВ впевнено стала лідером в спортивних серіях, випускаючи гоночні новинки з легким вагою і високою потужністю. У цій області проводяться як автомобілі, так і мотоцикли. В автомобілебудуванні продовжує розвиватися серія CSL, з'являється шестициліндровий двигун, гальмівна система АБС, кузов зі спеціальних легких сплавів.

Мотоцикли BMW дуже швидко розвиваються в гоночному бізнесі - основна спрямованість роботи конструкторів компанії йде саме в цьому напрямку. Розробляються двигуни для болідів гоночних авто. Відома серія мотоциклів Boxer зазнала безліч удосконалень, включаючи спеціальні гоночні двигуни, амортизатори коліс і пристосованість до їзди по бездоріжжю. Зокрема, саме на мотоциклі BMW (це була R 90 S) в 1976 році був Чемпіонат Супербайк в Америці.

Зокрема, саме на мотоциклі BMW (це була R 90 S) в 1976 році був Чемпіонат Супербайк в Америці

R 90 S

Всі ці успіхи привели до відкриття в 1988 році спеціальних виробничих потужностей BMW Motorsport GmbH в Мюнхені.

Більше 50 років існує окрема гоночна програма від BMW Motorsport, що передбачає виробництво і продаж авто для гоночного спорту.

походження назви

Назва BMW логічно сталося з первісного призначення компанії: Bayerische Motoren Werke, а саме - «Баварські моторні заводи». Історія бренду почалася незадовго до Першої Світової Війни, коли і було створено це підприємство з виробництва авіадвигунів.

Офіційно це сталося в Мюнхені 20 липня 1917 року - з цієї дати і йде відлік історії БМВ. Засновниками баварських моторних заводів були Карл Рапп і Густав Отто - відкривши дві свої маленькі компанії, вони згодом об'єднали їх в одну, як раз і стала всесвітньо відомою BMW.

создания логотипу

Не менш цікава історія логотипу бренду. Відомі кожній сучасній людині синьо-білі емблеми БМВ були розроблені на самому початку заснування підприємства і символізували білий гвинт літака на блакитному небесному тлі.

На створення логотипу безпосередньо вплинула історія створення цього бренду. Так як компанія грунтувалася як Баварські моторні заводи і виробляла мотори для літаків. Цілком природно, що історія логотипу почалася з розробки в небесному стилі.

Цілком природно, що історія логотипу почалася з розробки в небесному стилі

перша емблема

Найперший варіант в історії емблеми, затверджений в 1917 році, зображував пропелер літака. Ідея його була чудова, але у виконанні такої логотип виявився складним і візуально деталі були дрібними. У маленькому значку так і зовсім було не зрозуміти, що саме на ньому зображено. Тому, в 1920 році акціонери компанії прийняли рішення його вдосконалити.


еволюція логотипу

Зображення пропелера був спрощено до такого виду, який відомий в наш час: біло-блакитні ромби. Білі чверті кола символізують пропелер двигуна, блакитні - небесний фон. Таке зображення актуально подвійно, тому що саме в біло-блакитних тонах йдуть прапор і герб Баварії.

Історія знака BMW проста і нехитра, а логотип цього бренду відомий по всьому світу і пізнаваний з першого погляду.

Погляд у майбутнє

Компанія, яка пережила не одну кризу, яка здійснила безліч технічних відкриттів і правильних маркетингових ходів, міцно стоїть на ногах, просто приречена на вдалу кар'єру. Відзначаючи столітній ювілей, компанія БМВ поставила для себе мету «Наступні 100 років».

В даний час ведуться дослідження ринків збуту і потреби покупців. Ретельний аналіз даних призведе до розробки і виробництва нових типів машин, з огляду на сучасні цифрові технології. В активній розробці знаходяться адитивні технології і тотальна автоматизація процесів, цифровий інтелект, можливість роботизованого керування транспортним засобом та інші інновації.

Особливу увагу компанія BMW приділяє і охорони навколишнього середовища, вона першою в світі запровадила для своїх виробництв вимоги щодо дотримання екологічних норм. В майбутньому планується приділити цій проблемі основна увага, з огляду на нові види палива, електромобілі і тому подібні заходи.

Компанія БМВ була, є і буде залишатися одним з лідерів світової автомобілебудівної галузі. Якість, екстер'єр, технічні дані та зручність у керуванні, незмінно супроводжують абсолютно всю продукцію цієї марки, вже понад сто років говорять самі за себе.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов