Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Історія компанії BMW

Наша сеть партнеров Banwar

У 1913 на північній околиці Мюнхена Карл Рапп і Густав Отто, син винахідника двигуна внутрішнього згоряння Ніколауса Августа Отто, створюють дві маленькі авіамоторні фірми

У 1913 на північній околиці Мюнхена Карл Рапп і Густав Отто, син винахідника двигуна внутрішнього згоряння Ніколауса Августа Отто, створюють дві маленькі авіамоторні фірми. Перша світова війна відразу принесла численні замовлення на двигуни для літаків. Рапп і Отто вирішують об'єднатися в один авіамоторні завод. Так в Мюнхені виникає завод авіаційних двигунів, який в липні 1917 реєструється під ім'ям Bayerische Motoren Werke ( «Баварські моторні заводи») - BMW. Цю дату і прийнято вважати роком заснування BMW, а Карла Раппа і Густава Отто її творцями.

Хоча точна дата появи і момент заснування компанії і сьогодні є предметом суперечок між автомобільними істориками. А все тому, що офіційно промислова компанія БМВ була зареєстрована 20 липня 1917 року, але задовго до цього в тому ж місті Мюнхені існувало багато фірм і об'єднань, що також займалися розробкою і випуском літакових двигунів. Тому, щоб остаточно побачити "коріння" БМВ, необхідно перенестися в минуле століття, на територію існуючої не так давно НДР. Саме там 3 грудня 1886 року було «засвічена» причетність сьогоднішньої БМВ до автомобільної справи, і саме там, в місті Айзенах, в період з 1928 по 1939 рр. перебувала штаб-квартира фірми.

перебувала штаб-квартира фірми

Генріх Ерхардта і «моторизована карета Wartburg»

Третього грудня 1896 року в місті Айзенах Генріх Ерхардта (Heinrich Ehrhardt) заснував фабрику з виробництва автомобілів для потреб армії і, як не дивно, велосипедів. Уже п'яту в окрузі. І, напевно, Ерхардта так і випускав був би темно-зелені гірські велосипеди, машини «швидкої допомоги» і пересувні солдатські кухні, якби не бачив, який успіх супроводжував Даймлер і Бенцу з їх мотоколясками.

І було прийнято рішення зробити щось легкове, не військове і, звичайно, відмінне від того, що вже зробили конкуренти. Але щоб заощадити час і гроші, Ерхардта купив ліцензію у французів. Паризьке авто називалося Дюкавілль.

Так з'явилося те, що сьогодні називається BMW. А тоді це чудовисько називалося «моторизована карета Wartburg», і це була не своя розробка. Через пару років, у вересні 1898, Вартбург своїм ходом прибув на автомобільну виставку в Дюссельдорф і зайняв своє місце в одному ряду з Даймлером, Бенцем, Опелем і Дюркопп.

Через пару років, у вересні 1898, Вартбург своїм ходом прибув на автомобільну виставку в Дюссельдорф і зайняв своє місце в одному ряду з Даймлером, Бенцем, Опелем і Дюркопп

1917: Компанія Rapp Motor Company перейменована в BMW Bayerische Motoren Werke

Одна з місцевих визначних пам'яток Айзенаха стала приводом для появи назви першої машини ( «Вартбург»), увидившей світло в 1898 році після створення фірмою цілого ряду 3- і 4-колісних прототипів. «Вартбурги» -первістки представляли собою саму що ні на є безкінний візок, оснащений 0,5-літровим мотором потужністю 3,5 к.с. На присутність передньої і задньої підвісок не було ніяких натяків. Така максимально спрощена конструкція стала хорошим стимулом для більш прогресивної роботи місцевих інженерів і конструкторів, які вже через рік створили машину, що розганяла до 60 км / ч. Більш того, в 1902 році з'явився «Вартбург» з 3,1-літровим мотором і 5-ступінчастою коробкою передач, яких вистачило для того, щоб виграти в тому ж році гонку у Франкфурті.

Дуже важливим моментом в історії компанії БМВ і заводу в Айзенахе став 1904 рік, коли на Франкфуртському мотор-шоу були виставлені машини під назвою «Діксі», свідчили про гарний розвиток підприємства і новий рівень виробництва. Всього їх було дві моделі - «S6" і "S12", цифри в позначенні яких вказували на кількість кінських сил. (До речі, модель «S12" не знімалася з виробництва аж до 1925 року.)

)

1919: Франц Зено Димер (в центрі) зі своїм рекордним літаком

На посаду головного конструктора в Bayerische Motoren Werke був запрошений Макс Фріц, який працював на заводі Daimler. Під керівництвом Фріца був виготовлений авіаційний двигун BMW IIIa, який у вересні 1917-го успішно пройшов стендові випробування. Оснащений цим мотором літак в кінці року встановив світовий рекорд, піднявшись на 9760 м.

Тоді ж з'явилася емблема BMW - коло, розділений на два блакитних і два білих сектора, яка представляла собою стилізоване зображення пропелера, що обертається на тлі неба.Учітивалось і те, що синій і білий - національні цветаземлі Баварія.

Учітивалось і те, що синій і білий - національні цветаземлі Баварія

Після закінчення Першої світової війни фірма опинилася на порозі краху, т. К. За Версальським договором німцям заборонили проводити двигуни для літаків, а саме двигуни в той час були єдиною продукцією BMW. Але заповзятливі Карл Рапп і Густав Отто знаходять вихід з положення - завод перепрофилируется на випуск спочатку мотоциклетних двигунів, а потім і самих мотоциклів. В1923 з заводу BMW виходить перший мотоцикл R32. На мотосалоні 1923 року в Парижі цей перший мотоцикл BMW відразу ж завоював репутацію швидкісної і надійної машини, що підтвердилося абсолютними рекордами швидкості на міжнародних мотогонках 20-х-30-х років.

На мотосалоні 1923 року в Парижі цей перший мотоцикл BMW відразу ж завоював репутацію швидкісної і надійної машини, що підтвердилося абсолютними рекордами швидкості на міжнародних мотогонках 20-х-30-х років

Тисяча дев'ятсот двадцять три: Перші мотоцикли BMW

На початку 20-х років в історії БМВ з'явилися два впливові бізнесмени - Готаер і Шапіро, до яких і відійшла компанія, що падала в прірву боргів і збитків. Основною причиною кризи була нерозвиненість власного автомобільного виробництва, нарівні з яким підприємство, до речі, займалося випуском авіадвигунів. А так як останні, на відміну від автомобілів, приносили основну частину коштів для існування і розвитку, БМВ виявилася в незавидному положенні. «Ліки» придумав Шапіро, який був у близьких стосунках з англійським автопромисловців Хербертом Остіном і зміг домовитися з ним про початок масового виробництва «Остинов» в Айзенахе. Причому випуск цих машин був поставлений на конвеєр, чим на той час, крім БМВ, міг похвалитися тільки «Даймлер-Бенц».

1928 Austin 7

Перші 100 ліцензійних «Остинов», що користувалися неймовірним успіхом у Британії, зійшли з конвеєра в Німеччині з правим кермом, що було для німців в новинку. Пізніше конструкція машини була змінена відповідно до місцевих вимог, і машини випускалися під назвою «Діксі». До 1928 року було виготовлено більше 15.000 «Діксі» (читай - «Остинов»), які зіграли вирішальну роль у відродженні БМВ. Вперше це стало помітно в 1925 році, коли Шапіро зацікавився можливістю виробництва автомобілів своєї власної конструкції і почав вести переговори з відомим конструктором і дизайнером Вунібальдом Каммом. У підсумку домовленість була досягнута, і ще одна талановита людина виявилася причетною до розвитку нині відомої автомобільної марки. Камм протягом декількох років займався розробкою нових вузлів і агрегатів для БМВ.

Камм протягом декількох років займався розробкою нових вузлів і агрегатів для БМВ

1929: Перший автомобіль BMW: BMW 3/15 PS.

Тим часом позитивно для БМВ вирішувалося питання про затвердження фірмової торговельної маркі.В 1928 фірма набуває автозаводів в Айзенахе (Тюрінгія), а разом з ними і ліцензію на виробництво малолітражного автомобіля Dixi. 16 листопада 1928 року «Діксі» перестала існувати як торгівельна марка - вона була замінена на «БМВ». Dixi - перший автомобіль BMW. У період економічних труднощів малолітражка стає найбільш популярним автомобілем Європи.

Станом на 1 квітня 1932 року було намічено прем'єра першого "справжнього" «БМВ», який згодом заслужив визнання автомобільної преси і став відправною точкою для випуску машини власної конструкції. Це ж авто при отриманому з боку і добре продуманому кузові являло собою поєднання нових ідей і розробок із уже добре відомими і застосовувалися на моделях «Діксі». Потужність мотора становила 20 к.с., яких цілком вистачало, щоб їздити зі швидкістю 80 км / ч. Дуже вдалою розробкою була чотириступінчаста коробка передач, що не пропонувалася більше ні на одній моделі аж до 1934 року.

До початку Другої світової війни BMW - одна з найбільш динамічно розвиваються фірм світу, що випускає техніку із спортивною орієнтацією. В її активі кілька світових рекордів: Вольфгaнг фон Гронау на відкритому гідролітаку Dornier Wal, оснащеному двигуном BMW, перетинає Північну Атлантику зі сходу на захід, Ернст Хенне на мотоциклі R12, обладнаному карданним приводом, гідравлічними амортизаторами і телескопічною вилкою (винахід BMW), встановлює світовий рекорд швидкості для мотоциклів - 279,5 км / ч, не перевершений ніким протягом подальших 14 років.

Виробництво отримує додатковий імпульс після укладення секретної угоди з Радянською Росією про постачання їй новітніх авіадвигунів. Більшість радянських рекордних перельотів 30-х років були виконані на літаках, обладнаних двигунами BMW.

Більшість радянських рекордних перельотів 30-х років були виконані на літаках, обладнаних двигунами BMW

1933: Початок традиції шестициліндрових двигунів BMW: BMW 303.

У 1933 початий випуск моделі «303» - першого автомобіля BMW 6-циліндровим двигуном, що дебютувала на Берлінській автомобільній виставці. Його поява стала справжньою сенсацією. Ця рядна "шістка" з робочим об'ємом 1,2 л дозволяла машині пересуватися зі швидкістю 90 км / год і стала основою для багатьох наступних спортивних проектів БМВ. Більш того, вона була застосована на новій моделі «303», що стала першою в історії компанії, на якій була встановлена ​​решітка радіатора з фірмовим дизайном, що виражався в наявності двох витягнутих овалів. «303-я" модель була спроектована на заводі в Айзенахе і відрізнялася перш за все трубчастою рамою, незалежною передньою підвіскою і добрими характеристиками керованості, що нагадували спортивні.

«БМВ-303" відмінно підходив для активно будувалися тоді в Німеччині «автобанів». Відразу після представлення на ній був здійснений пробіг по території всієї країни, і в даній акції машина зарекомендувала себе тільки з хорошого боку. Люди були готові платити за це авто встановлену виробником ціну. Причому забезпечені шанувальники БМВ вибирали «303-ю» модель зі спортивним двомісним кузовом родстер.

За два роки виробництва «БМВ-303" компанії вдалося продати 2300 таких машин, за якими, до речі, пізніше пішли їх «побратими», що відрізнялися могутнішими моторами і іншими цифровими позначеннями: «309" і "315". Власне, вони і стали першими зразками для логічного розвитку системи позначення моделей компанії БМВ. На прикладі цих машин відзначимо, що цифра «3" позначала серію, а 0.9 і 1.5 - робочий об'єм двигунів. Розгромна замовна стаття тоді система позначень успішно існує і до цього дня, з тією лише різницею, що вона поповнилася такими цифрами, як «520», «524», «635», «740», «850» і т.д.

«БМВ-315" був далеко не останнім в серії зовні схожих автомобілів, так як найяскравішими і примітними серед них стали «БМВ-319" і "БМВ-329", що відносилося швидше до спортивних машин. Максимальна швидкість першої, наприклад, становила 130 км / ч.

Поряд з усіма попередніми автомобілями просто шикарно виглядала модель «326", що з'явилася на Берлінській автомобільній виставці в 1936 році. Ця чотирьохдверна машина була далека від світу спорту, а її закруглений дизайн вже тоді належав до напрямку, яке вступило в силу в 50-х роках. Відкритий верх, добра якість, шикарний салон і велика кількість нових змін і доповнень поставили «326-ю» модель в один ряд з автомобілями «Мерседес-Бенц», покупці яких були вельми забезпеченими людьми.

При масі 1125 кг модель «БМВ-326" максимально розганяла до 115 км / год і при цьому споживала 12.5 л палива на 100 км пробігу. З подібними характеристиками й зі своїм зовнішнім виглядом машина потрапила в список кращих моделей компанії і випускалася до 1941 року, коли обсяг виробництва БМВ склав майже 16.000 штук. При такій кількості випущених і проданих авто «БМВ-326" стала кращою довоєнної моделлю.

За логікою, після настільки голосного успіху «326-й» моделі наступним логічним кроком мало стати поява зробленої на її базі спортивної моделі.

За логікою, після настільки голосного успіху «326-й» моделі наступним логічним кроком мало стати поява зробленої на її базі спортивної моделі

1938: BMW 328 домінує в гонках.

1940: Знову перемога в «Mille Miglia»: BMW 328.

У 1936 на BMW випускається знаменита «328» - один з найбільш успішних спортивних автомобілів. З її появою остаточно сформувалася ідеологія BMW, донині визначальну концепцію нових моделей: «Автомобіль - для водія». Основний же конкурент, «Мерседес-Бенц», дотримується принципу: «Автомобіль - для пасажирів». З тих пір кожна фірма йде своїм шляхом, доводячи, що саме її вибір правильний.

Переможець безлічі змагань - кільцевих гонок, ралі, змагань у піднятті на пагорб, - BMW 328 була адресована знавцям спортивного автомобіля і залишила далеко позаду всі серійні спортивні машини. З двома дверима, двомісний, по-справжньому спортивний «БМВ-328" оснащувався шестициліндровим мотором і розганявся до 150 км / ч. Ця модель дозволила фірмі взяти участь у багатьох довоєнних перегонах і завоювати визнання в новій якості. З «328-й» моделлю компанія БМВ настільки прославилася в другій половині 30-х, що всі наступні автомобілі з фірмовим двоколірним знаком сприймалися громадськістю як символ високої якості, надійності і краси.

Початок війни призводить до припинення випуску автомобілів. Пріоритет знову віддається авіадвигунів.

Пріоритет знову віддається авіадвигунів

1943: Літак Arado 234 - один з перших літаків, оснащених реактивним двигуном BMW 003.

У 1944 BMW першою в світі починає випуск реактивного двигуна BMW 109-003. Проводяться також випробування ракетних двигунів. Кінець Другої світової війни став катастрофою для концерну. Чотири заводи, що опинилися в Східній зоні окупації, зруйновані і демонтовані.

Головний завод в Мюнхені демонтований англійцями. У зв'язку з виробництвом під час війни авіадвигунів і ракет переможці видають наказ про заборону виробництва на три роки

Друга світова війна завдала величезної шкоди автомобільним виробникам Німеччини, і компанія БМВ не стала винятком. Завод в Мільбертсхофені розбомбили дочиста, а підприємство в Айзенахе виявилося на території, контрольованій СРСР. Тому обладнання звідти частково було вивезено до Росії як репатріації, а те, що залишилося, було задіяно для випуску моделей «БМВ-321" і "БМВ-340", які також відправлялися в СРСР.

Єдиними більш-менш «придатними до життя» залишилися два заводи в Мюнхені, навколо яких акціонериБМВ і зосередили свої основні зусилля. До речі прийшлася підтримка Німецького національного банку: завдяки їй компанія повернула до життя концепцію спортивного автомобіля «БМВ-328" і в період з 1948 по 1953 рр. випустила на його базі кілька нових спортивних моделей.

випустила на його базі кілька нових спортивних моделей

Компанія перебувала не в кращому становищі, однак в 1951 році представила прототип майбутнього автомобіля «БМВ-501", який відрізнявся великою чотирьохдверним кузовом седан, барабанними гальмами і 65-сильним мотором, що мав робочий об'єм один тисяча дев'ятсот сімдесят одна куб.см. Новинка була сприйнята подвійно - з інтересом і з подивом. Друге, швидше за все, було викликано тим, що компанія навіть фінансово не могла забезпечити масовий випуск «501-й» моделі, в зв'язку з чим в 1952 році було зібрано лише 49 машин. До 1954-му виробництво досягло 3410 екземплярів, які купували лише справжні і забезпечені прихильники марки БМВ.

Але що найдивніше, так це ідея, яка в той час зріла в умах конструкторів і дизайнерів БМВ. Вони задумали випустити розкішну модель.

У ті ж післявоєнні роки у фірмі БМВ задумалися над питанням нестачі необхідних моторів. Особливо це проявилося після того, як наявність слабеньких і нетяговітих двигунів початок позначатися на продажах машин. У підсумку конструктори розробили довгостроковий проект з випуску нового восьмициліндрового силового агрегату. Перші зразки з'явилися в 1954 році і мали обсяг 2,6 л і потужність 95 к.с., збільшену до 100 л.с. в 60-х роках.

Одночасно з установкою восьміціліндровіка на «БМВ-501" трохи змінилася і зовнішність машини: з'явилися бічні хромовані молдинги, що додали автомобілю елегантності. Оснащена новим двигуном «501-я» могла максимально розігнатися до 160 км / ч. Природно, витрата палива у машини з восьмициліндровим мотором істотно відрізнявся від довоєнних показників, але це хвилювало керівництво компанії БМВ найменше.

«Ізетта» (Isetta): сполучна ланка між мотоциклами й автомобілями. Їх було побудовано більше 200,000.

У 1955 починається випуск моделей R 50 і R 51, що відкривають нове покоління мотоциклів з повністю підресореною ходовою частиною, виходить малолітражка «Ісетта», дивний симбіоз мотоцикла з машиною. Триколісна машина з дверима, що відкриваються вперед по руху, мала величезний успіх у злиденній післявоєнній Німеччині. На Франкфуртському мотор-шоу в 1955 році вона стала абсолютною протилежністю випускався в той час моделям. Крихітна «БМВ-Ізетта» нагадувала своїм зовнішнім виглядом міхур з маленькими приробленими фарками і бічними дзеркалами. Заднє міжколісні відстань було набагато менше, ніж переднє. Модель оснащувалася одноциліндровим мотором об'ємом 0,3 л. При потужності 13 к.с. «Ізетта» максимально розганяла до 80 км / ч.

Поряд з малятком «Ізетту» компанія БМВ представила два розкішних купе «503» і «507», створені на базі седана 5-ї серії.

1956: Сьогодні це рідкісний колекційний автомобіль: BMW 507.
Обидва автомобілі ставилися в той час до «досить спортивним», хоч і володіли «громадянської» зовнішністю. Наприклад, максимальна швидкість «507-й» варіювалася десь в проміжку між 190 і 210 км / год. Досягався подібний результат завдяки 3,2-літровому мотору зі ступенем стиснення 7,8: 1, максимальною потужністю 150 к.с. при 5000 об / хв і 237 Нм при 4000 об / хв. На всіх колесах стояли барабанні гальма з сервоприводом, а середня витрата палива на 100 км становив 17 л.

Але через послідував потім захоплення великими лімузинами і пов'язаних з цим збитків фірма виявляється на порозі краху. Це єдиний випадок за всю історію BMW, коли неправильно була прорахована економічна ситуація і викинуті на ринок машини не мали попиту.

Моделі, що належали до 5-ї серії, не поліпшили положення БМВ в 50-х роках. Навпаки, почали стрімко зростати борги, зменшилися продажі. Для виправлення такої ситуації банк, що робив допомогу БМВ і був однією з найбільших акціонерів «Даймлера-Бенца», запропонував налагодити на заводах в Мюнхені виробництво невеликого і не дуже дорогого автомобіля «Мерседес-Бенц». Тим самим було поставлено під загрозу існування БМВ як самостійної компанії, що випускає оригінальні автомобілі із власним ім'ям і торговою маркою. Проти цієї пропозиції активно виступили дрібні акціонери БМВ і дилерські представництва на всій території Німеччини. Спільними зусиллями було зібрано енна сума грошей, що необхідний для розробки і початку випуску нової моделі «БМВ» середнього класу, яка повинна була значно поліпшити положення компанії в 60-х роках.

Перебудувавші структуру Капіталу, BMW вдається продовжіті свою діяльність. Третій раз фірма начинает все заново. Автомобіль середнього класу, як передбачалося, повинен був стати сімейною машиною для «середньостатистичних» (і не тільки) німців. В якості самого відповідного варіанту розглядався невеликий чотирьохдверний кузов седан, 1,5-літровий мотор і незалежні передня і задня підвіски, які на той час були присутні далеко не у всіх машинах.

Запустити автомобіль у виробництво до 1961 року і тоді ж представити її на Франкфуртському мотор-шоу було практично неможливо: просто не вистачало часу. Тому під тиском відділу продажів в терміновому порядку до виставки було підготовлено кілька дослідних зразків, призначених для залучення майбутніх клієнтів. Ставка була зроблена і багато в чому себе виправдала. В період роботи виставки і за кілька наступних тижнів було зроблено ... близько 20.000 замовлень на «БМВ-1500"! Спробуйте уявити собі ситуацію, в якій опинилася компанія, випустивши за 1962 рік тільки 2000 машин! В цілому ж виробництво моделі «1500" за весь час її існування на конвеєрі склало 23.000 екземплярів. Це було початком підйому на вершину автомобілебудування.

У розпал виробництва моделі «1500" дрібні інженерні фірми почали допрацьовувати машину і збільшувати потужність мотора, що, природно, ніяк не могло сподобатися керівництву БМВ. У відповідь реакцією став випуск моделі «1800" з 1,8-літровим мотором. Більш того, трохи пізніше з'явилася версія «1800 TI», що відповідала автомобілям класу «Гран Туризмо» і розганяється до 186 км / ч. Зовні вона не дуже сильно відрізнялася від базової версії, але, тим не менш, стала гідним доповненням до вже поповнила родину.

Зовні вона не дуже сильно відрізнялася від базової версії, але, тим не менш, стала гідним доповненням до вже поповнила родину

1966: BMW 1600.

«БМВ 1800 TI» хоч і була випущена в кількості тільки 200 екземплярів, все-таки стала надзвичайно популярною моделлю. До 1966 року на базі машини конструктори створили гідного послідовника - «БМВ-2000", який сьогодні сприймається як родоначальник 3-й серії, випущеної на цей момент в декількох поколіннях. Тоді ж купе з 2-літровим мотором і 100-120 захованими під капотом «конячками» було предметом особливої ​​гордості БМВ.

По суті, «БМВ-2000" в базовому та інших версіях відноситься до однієї з найбільш успішних моделей за всю історію компанії БМВ. Потрібно чимало часу, щоб порахувати кількість з'явилися тоді варіантів кузовів і силових агрегатів різної потужності і з різними максимальними швидкостями. Всі разом вони сформували серію, що одержала позначення «02". Її представники могли задовольнити запити майже всіх автолюбителів, яким пропонувався вибір від найпростіших і скромних купе до «наворочених» швидкісних кабріолетів з литими дисками, коробками- »автоматами» і моторами по 170 «коней».

Перший в світі автомобіль масового виробництва з турбодвигуном: BMW 2002 turbo.

Останнє тридцятиріччя стало для BMW тридцятиріччя перемог. Відкриваються нові заводи, випускається перша в світі серійна турбомодель «2002 турбо», створюється антиблокувальна гальмівна система, якій зараз всі провідні автовиробники оснащують свої автомобілі. Розробляється перше електронне управління двигуном. Майже на всіх принесли автовиробникові стільки популярності моделях 60-х років встановлювалися чотирициліндрові двигуни. Однак керівництво БМВ все ще пам'ятало про потужних і надійних агрегатах, відродити випуск яких мало намір до 1968 року одночасно з випуском нової моделі - «БМВ-2500". Використаний в ній однорядний «шестіціліндровік», постійно піддавався модернізації, вироблявся протягом наступних 14 років і встиг стати основою для такого ж надійного і більш потужного 2,8-літрового мотора. Разом з останнім чотиридверний седан перейшов в ряд спортивних авто, тому що лише деякі серійні машини в стандартному оснащенні могли перевершувати швидкісну позначку в 200 км / ч.

Штаб-квартира BMW поблизу Олімпійського Центру в Мюнхені.

У Мюнхені будується будинок штаб-квартири концерну, а в Ашхайме відкривається перший контрольно-випробувальний полігон. Для проектування нових моделей побудований Науково-дослідний центр. У 1970-ті роки з'являються Перші автомобілі знаменитих серій BMW - моделі 3-й Серії, 5-й Серії, 6-й Серії, 7-й Серії.

Після виробництва моделі «2500" та її основних послідовників, наступним значущим для БМВ подією стала поява 6-ї серії, першим представником якої в 1978 році стало розкішне купе «635 Csi». Його 3,5-літровий мотор став новим символом технічної досконалості і навіть почав встановлюватися на машинах 5-ої серії. «П'ятірка», оснащена таким двигуном (потужність 218 к.с.), одержувала позначення «М», що підтверджувало ексклюзивність і спортивність автомобіля. Причому по-справжньому цей мотор виявив себе на 5-й серії другого покоління, на т.зв. перехідних моделях, увидившей світло в 1983 році.

У рік возз'єднання Німеччини концерн, заснувавши фірму BMW Rolls-Royce GmbH, повертається до свого коріння, пущеного на ниві авіамоторобудування, і в 1991 представляє новий авіадвигун BR-700. На початку 90-х років на ринку з'являються спортивні компактні автомобілі третього покоління 3-й серії і купе 8-ої серії.

На початку 90-х років на ринку з'являються спортивні компактні автомобілі третього покоління 3-й серії і купе 8-ої серії

1989: Нове купе BMW 850i.
Непоганим кроком для фірми стала покупка в 1994 за 2,3 млрд. Німецьких марок промислової групи Rover Group ( "Ровер Груп»), а разом з нею і найбільшого у Великобританії комплексу по випуску автомобілів марок Rover, Land Rover і MG. З покупкою цієї фірми список автомобілів BMW поповнився відсутніми автомобілями сверхмалого класу і позашляховиками. У 1998 придбана британська компанія «Роллс-Ройс».

З 1995 в серійну комплектацію всіх автомобілів BMW включається надувна подушка безпеки для переднього пасажира і система протиугінного блокування двигуна. У березні цього ж року запускається у виробництво універсал (touring) 3-й Серії.

У березні цього ж року запускається у виробництво універсал (touring) 3-й Серії

завод BMW
Серед останніх моделей мотоциклів 90-х років слід виділити туристський мотоцикл R100RT Classic, оснащений багажними кофрами і підігрівом ручок керма. Інша модель з цього сімейства R100GS PD також призначена для туристів. Ці мотоцикли здобули чотири перемоги в міжнародних ралі Париж - Дакар. Найпопулярнішою моделлю стала F650, випущена в 1993. Крім того, вона виявилася цілком конкурентоспроможною в порівнянні з японськими аналогами. У 1993 BMW починає розробку нових «оппозитов» R1100RS. (У цього мотоцикла вперше регулювалася висота не тільки керма і підніжок, а й сідла), R1100GS (один з найпотужніших мотоциклів в світі). У 1994 були випущені ідентичні моделі R850R і R1100RT. Найпопулярнішим з 4-циліндрових мотоциклів BMW стала модель K1100RS -турістскій мотоцикл з обтічником спортивного типу. Але найбільш представницький і облаштований мотоцикл - модель K1100LT, оснащена величезним обтічником з електроприводом, регулюванням вітрового скла, великими багажними кофрами і антиблокувальною гальмівною системою.

З 1995-го року завод BMW в Спартанбурге (США) починає виробляти BMW Z3.

Взагалі, кінець дев'яностих став для BMW неймовірно продуктивним. Нові «п'ятірки», «сімки», незаперечний успіх Z3, все це не давало можливості навіть для невеликої перерви.

У всіх цих машин і моторів є одне спільне: вони доводять, що серійні двигуни BMW побудовані настільки солідно, настільки розраховані на закладену в них потужність і відрізняються такою збалансованістю вже в своїй базовій концепції, що витримують будь-які навантаження на будь-яких трасах світу.
У всіх цих машин і моторів є одне спільне: вони доводять, що серійні двигуни BMW побудовані настільки солідно, настільки розраховані на закладену в них потужність і відрізняються такою збалансованістю вже в своїй базовій концепції, що витримують будь-які навантаження на будь-яких трасах світу

Початок 1999 року ознаменувався дебютом BMW X5, який став першим в світі Спортивним Автомобілем для Активного Відпочинку (Sports Activity Vehicle): машина, унікальним чином поєднує елегантність і практичність, відкриваючи тим самим новий вимірювання мобільності.

І ще одне перше місце: BMW Z8, великий спортивний автомобіль, відсвяткував свою прем'єру в 1999 році і захопив шанувальників Джеймса Бонда у фільмі «І цілого світу мало».

У 1999 році компанія BMW також піднесла сюрприз ентузіастам автомобільної справи на франкфуртському автосалоні, надавши футуристичний концепт Z9 gran turismo.

В даний час BMW, що почалася з маленького авіамоторного заводу, виробляє свою продукцію на п'яти заводах в Німеччині і двадцяти двох дочірніх підприємствах, розкиданих по всьому світу. Це одна з небагатьох автомобільних фірм, що не використовує на заводах роботів. Вся збірка на конвеєрі йде тільки вручну. На виході - тільки комп'ютерна діагностика основних параметрів автомобіля.

Протягом останніх 30 років тільки концернам BMW і Toyota вдається працювати з щорічно збільшується прибутком. Імперія BMW, три рази за свою історію опиняється на межі краху, щораз піднімалася і досягала успіху. Для всіх у світі концерн BMW - синонім високих стандартів у галузі автомобільного комфорту, безпеки, техніки і якості.

[ джерела ]

джерела

http://www.bmw-mania.ru

http://www.bmwgtn.ru

http://bikepost.ru

Ми вже вивчили велику кількість історій автомобільних брендів, ви їх можете знайти за тегом «АВТО», а я вам нагадаю з останнього: Історія компанії Chrysler и Історія марки Кадилак (Cadillac) Оригінал статті находится на сайті ІнфоГлаз.рф Посилання на агентство статтю, з якої Зроблено ця копія - http://infoglaz.ru/?p=14825

Ru/?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов