Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Історія маркетингу компанії BMW Group

Наша сеть партнеров Banwar

Точна дата появи і момент заснування компанії і сьогодні є предметом суперечок між автомобільними істориками. А все тому, що офіційно промислова компанія БМВ була зареєстрована 20 липня 1917 року, але задовго до цього в тому ж місті Мюнхені існувало багато фірм і об'єднань, що також займалися розробкою і випуском літакових двигунів. Тому, щоб остаточно побачити "коріння" виробництва БМВ, необхідно перенестися в минуле століття, на територію колишньої НДР. Саме там 3 грудня 1886 року було "засвічена" причетність сьогоднішньої БМВ до автомобільної справи, і саме там, в місті Айзенах, в період з 1928 по 1939 рр перебувала штаб-квартира фірми.
Завод BMW в Мюнхені можна назвати джерелом виробництва BMW Group: саме тут інженерне майстерність і інноваційний підхід поєднуються з палкою любов'ю до бренду. Завод BMW в Мюнхені щодня випускає більше 900 автомобілів BMW 3 серії (універсали і седани) і понад 1400 двигунів (6 - і 8-циліндрові рядні бензинові і дизельні двигуни бмв , Високопродуктивні двигуни серії М для автомобілів M3, M5 і M6, а також 12 - циліндрові двигуни).
На заводі BMW в Мюнхені працює приблизно 9 000 осіб більше ніж з 50 країн світу, в тому числі понад 700 стажистів. Завод є автомобілебудівним підприємством повного циклу: тут є штампувальний цех, кузовний цех, фарбувальний цех, лінії по виробництву і збірці двигунів, інструментальний цех, майстерні з виготовлення сидінь і елементів салону, а також лабораторія.
Завод BMW в Мюнхені входить у виробничу мережу BMW Group, яка налічує понад 20 заводів в 12 країнах, і тому в рамках проекту BMW Welt він грає роль "зразково-показового виробництва BMW».
Завод Калінінград, Росія випустив в 2008 році 1 500 седанів 5 серії, а всього з початку запуску - 10000 авто.
Завод Лейпциг, Німеччина випустив в 2008 році 1200000 авто.
Завод Оксфорд, Великобританія випустив в 2001-2008 роках 1000000 авто.
Мюнхен. Концерн BMW Group бачить потенціал для подальшого зростання в США і тому має намір підвищити свою активність на цьому найбільшому ринку. "Ми розширимо виробничі потужності нашого американського заводу в Спартанбурге, щоб в середньостроковій перспективі замість сьогоднішніх 140 000 випускати понад 200 000 автомобілів в рік", - сказав Голова Правління BMW AG Норберт Райтхофер на загальних зборах акціонерів у Мюнхені. "Це стане елементом нашої майбутньої стратегії. Тим самим ми знизимо наші валютні ризики, пов'язані з доларом США", - додав Райтхофер. Валютні проблеми через слабкість долара США і японської ієни тільки в минулому фінансовому році обійшлися концерну BMW Group в цілому в 666 млн. Євро. В даний час підприємство виробляє в США моделі Z4 і X5. У майбутньому там будуть випускатися X6, а також модель, що, можливо, прийде на зміну X3.
Очікувані результати діяльності та обсяги збуту в 2007 році викликала впевненість.
З точки зору цілей на поточний фінансовий рік концерн BMW Group знаходиться на правильному курсі: "Ми хочемо перевершити рекордний результат до сплати податків 2006 року без урахування особливого ефекту, пов'язаного з позикою Rolls-Royce", - підкреслив Райтхофер. Крім того, поставки всіх трьох марок повинні досягти нових найкращих показників. Концерн BMW Group в 2007 році має намір збільшити продажі більш ніж в 1,4 млн. Автомобілів. У 2010 році підприємство як і раніше прагне досягти показника майже в 1,6 млн. Автомобілів.
У першому кварталі 2007 року, як і очікувалося, на динаміку бізнесу вплинули валютні проблеми, високі ціни на сировину і витрати, пов'язані з запуском виробництва нових моделей. До цього слід додати значний базисний ефект в 375 млн. Євро відповідного періоду 2006 року в результаті одноразового доходу від часткового здійснення позики з випуском обмінних облігацій, що дають право на частки британського виробника силового устаткування Rolls-Royce plc.
За перші три місяці 2007 року оборот концерну в порівнянні з минулим роком зріс на 2,9% і склав 11951 (пред. Рік 11618) млн. Євро. Результат економічної діяльності до сплати податків знизився на 34,3% до 852 (ост. Рік 1 296) млн. Євро. Без урахування особливих факторів результат концерну знизився всього на 11,7%. Результат після сплати податків склав 587 млн. Євро, це на 38,1% нижче за показник минулого року в 948 млн. Євро. Збут автомобілів марок BMW, MINI і Rolls-Royce в перші три місяці 2007 року, незважаючи на зміну моделей, підвищився на 0,1% до 333 276 (пред. Рік 332923) автомобілів. У найближчі місяці концерн BMW Group завдяки новим моделям розраховує на помітне зростання поставок.
У 2006 році концерн BMW Group досяг рекордного результату.
Незважаючи на складні для всієї світової автомобільної промисловості умови в 2006 фінансовому році концерн BMW Group домігся нових максимальних показників збуту, обороту і прибутку. Поставки зросли на 3,5% до 1373970 (ост. Рік 1327992) автомобілів. Всі три марки підприємства лідирували у відповідних сегментах ринку. Завдяки приросту збуту, оптимизированному набору моделей і підвищенню ефективності виробництва підприємству знову вдалося в значній мірі компенсувати витрати більш ніж в один мільярд євро, пов'язані з валютними проблемами і високими цінами на сировину.
Економічний результат до сплати податків зріс на 25,5% до 4124 (пред. Рік 3287) млн. Євро. Він включає в себе вже згаданий ефект від обмінного позики. Оперативний результат до сплати податків, тобто без урахування особливого ефекту, підвищився на 3,0%. Чистий річний прибуток збільшився на 28,4% і досяг нового максимуму в 2874 (пред. Рік 2239) млн. Євро. Результат на одну акцію виріс до 4,38 (пред. Рік 3,33) євро на звичайну акцію і до 4,40 (пред. Рік 3,35) євро на одну привілейовану акцію. Оборот концерну за позитивну динаміку збуту і незмінно стійкому зростанню в сегменті фінансових послуг виріс на 5,0% до 48999 (пред. Рік 46656) млн. Євро.
Дивіденди акціонерів помітно підвищаться.
Через високу прибутковість і позитивні перспективи Правління і наглядова рада пропонують загальним зборам акціонерів помітно підвищити дивіденди. Балансовий прибуток BMW AG в розмірі 458 млн. Євро повинен бути використаний на виплату підвищених дивідендів: дивіденд на одну звичайну акцію повинен підвищитися на 9,4% до 0,70 євро (попередній рік 0,64 євро), а на одну привілейовану акцію - на 9,1% до 0,72 євро (попередній рік 0,66 євро). Тим самим, включаючи викуп акцій, частка участі акціонерів в прибутку підприємства складе більше 700 млн. Євро.
Нова пропозиція про повноваження на викуп власних акцій
Правління і наглядова рада BMW AG знову пропонують загальним зборам акціонерів розглянути можливість надання повноваження на викуп власних акцій в розмірі до 10% основного капіталу, що буде перебувати в силі протягом наступних 18 місяців. Повноваження на викуп акцій минулого року буде діяло до 15 листопада 2007 року.
2008 р BMW в жовтні планується зупинити конвеєр лейпцігскоuj філії, і то лише на чотири дні. Правда, через це компанія недорахується приблизно 2800 авто, проте необхідно враховувати і те, що продажі BMW скоротилися до вересня поточного року на 14% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року (з 141 357 одиниць до 121 621).
17.01.2007 Баварський концерн BMW готується до початку виробництва своєї новинки - кроссовера X6 - на заводі в Спартанбурге (Південна Кароліна, США).
Планується, що річний обсяг виробництва складе 40 000 автомобілів. BMW X6 буде коштувати не менше 50 000 доларів. Новинка складе конкуренцію Mercedes R-Class і Infinity FX.
Раніше початком виробництва кросовера-купе називався 2008 рік. Однак Automotive News опублікував, що X6 почнуть збирати раніше, і в 2008-му почнеться вже безпосередньо продаж перших серійних автомобілів.
На заводі в Південній Кароліні виробляють новий позашляховик X5 і родстер Z4.
Звернемося до історії. Одна з місцевих визначних пам'яток Айзенаха стала приводом для появи назви першої машини ( "Вартбург"), що здивувала світ в 1898 році після створення фірмою цілого ряду 3 - і 4-колісних прототипів. "Вартбурги" були оснащеними 0,5-літровим двигуном потужністю 3,5 к.с. На присутність передньої і задньої підвісок не було ніяких натяків. Така максимально спрощена конструкція стала хорошим стимулом для більш прогресивної роботи місцевих інженерів і конструкторів, які вже через рік створили машину, розганяла до 60 км / год. Більш того, в 1902 році з'явився "Вартбург" з 3,1-літровим двигуном і 5-ступінчастою коробкою передач, яких вистачило для того, щоб виграти в тому ж році гонку у Франкфурті.
Дуже важливим моментом в історії компанії БМВ і заводу в Айзенахе став 1904 рік, коли на Франкфуртському мотор-шоу були виставлені машини під назвою "Діксі", свідчили про гарний розвиток підприємства і новий рівень виробництва. Всього було дві моделі - "S6" і "S12", цифри в позначенні яких вказували на кількість кінських сил. (До речі, модель "S12" не знімалася з виробництва аж до 1925 року.)
На посаду головного конструктора в Bayerische Motoren Werke був запрошений Макс Фріц, який працював на заводі Daimler. Під керівництвом Фріца був виготовлений авіаційний двигун BMW III, який у вересні 1917-го успішно пройшов стендові випробування. Оснащений цим мотором літак в кінці року встановив світовий рекорд, піднявшись на 9760 м.
Після закінчення Першої світової війни фірма опинилася на порозі краху, т. К. За Версальським договором німцям заборонили проводити двигуни для літаків, а саме двигуни в той час були єдиною продукцією BMW. Але заповзятливі Карл Рапп і Густав Отто знаходять вихід з положення - завод перепрофилируется на випуск спочатку мотоциклетних двигунів, а потім і самих мотоциклів. У 1923 із заводу BMW виходить перший мотоцикл R32. На мотосалоні 1923 року в Парижі цей перший мотоцикл BMW відразу ж завоював репутацію швидкісної і надійної машини, що підтвердилося абсолютними рекордами швидкості на міжнародних мотогонках 20-х-30-х років.
На початку 20-х років в історії BMW з'явилися два впливові бізнесмени - Готаер і Шапіро, до яких і відійшла компанія, падала в безодню боргів і збитків. Основною причиною кризи була нерозвиненість власного автомобільного виробництва, нарівні з яким підприємство, до речі, займалося випуском авіадвигунів. А оскільки останні, на відміну від автомобілів, приносили основну частину коштів для існування і розвитку, BMW опинилася в незавидному положенні. "Ліки" придумав Шапіро, який був у близьких стосунках з англійським автопромисловців Хербертом Остіном і зміг домовитися з ним про початок масового виробництва "Остін" в Айзенахе. Причому випуск цих машин був поставлений на конвеєр, чим на той час, крім BMW, міг похвалитися лише Daimler-Benz.
Перші 100 ліцензійних "Остін", що користувалися неймовірним успіхом у Британії, зійшли з конвеєра в Німеччині з правим кермом, що було для німців в новинку. Пізніше конструкція машини була змінена відповідно до місцевих вимог, і машини випускалися під назвою "Діксі". До 1928 року було виготовлено більше 15.000 "Діксі" (читай - "Остін"), які зіграли вирішальну роль у відродженні БМВ. Вперше це стало помітно в 1925 році, коли Шапіро зацікавився можливістю виробництва автомобілів своєї власної конструкції і почав вести переговори з відомим конструктором і дизайнером Вунібальдом Каммом. В результаті домовленість була досягнута, і ще одна талановита людина виявилася причетною до розвитку нині відомої автомобільної марки. Камм протягом декількох років займався розробкою нових вузлів і агрегатів для БМВ.
Виходячи з того, що Daimler-Benz і BMW випускали схожі автомобілі, а в складі керівництва компаній часто перебували одні й ті ж люди, виникли шанси на співпрацю двох фірм. І дійсно, було досягнуто згоди про випуск автомобілів "BMW" з кузовами від Daimler-Benz.
Станом на 1 квітня 1932 року було намічено прем'єра першого "справжнього" "BMW", який згодом заслужив визнання автомобільної преси і став відправною точкою для випуску машини власної конструкції. Це ж авто з добре продуманим кузовом було поєднання нових ідей і розробок, які застосовувалися на моделях з вже добре відомими "Діксі". Потужність двигуна складала 20 к.с., які цілком вистачало, щоб їздити зі швидкістю 80 км / ч. Дуже вдалою розробкою була чотириступінчаста коробка передач, що не пропонувалася більше ні на одній моделі аж до 1934 року.
До початку Другої світової війни BMW - одна з фірм світу, що динамічно розвивається і випускає техніку із спортивною орієнтацією. В її активі кілька світових рекордів: Вольфганг фон Гронау на відкритому гідролітаку Dornier Wal, оснащеному двигуном BMW, перетинає Північну Атлантику зі сходу на захід, Ернст Хенне на мотоциклі R12, обладнаному карданним приводом, гідравлічними амортизаторами і телескопічною вилкою (винахід BMW), встановлює світовий рекорд швидкості для мотоциклів - 279,5 км / ч, не перевершений ніким протягом подальших 14 років.
Сьогодні компанія BMW пропонує в кожній серії різні варіанти силових агрегатів, серед яких обов'язково присутній шестициліндровий. Це сприймається як абсолютно нормальне і звичне явище. Тоді ж, в 1933-му, поява шестициліндрового двигуна на моделі "BMW-303", який дебютував на Берлінській автомобільній виставці, стало справжньою сенсацією. Ця рядна "шістка" з робочим об'ємом 1,2 л дозволяла машині пересуватися зі швидкістю 90 км / год і стала основою для багатьох наступних спортивних проектів BMW. Більш того, вона була застосована на новій моделі "303", що стала першою в історії компанії, на якій встановлені решітки радіатора з фірмовим дизайном, який виражався в наявності двох витягнутих овалів. "303-та" модель була спроектована на заводі в Айзенахе і відрізнялася перш за все трубчастою рамою, незалежною передньою підвіскою і добрими характеристиками керованості, що нагадували спортивні.
"BMW-303" відмінно підходив для "автобанів", активно будувалися тоді в Німеччині. Відразу після представлення на ній був здійснений пробіг по території всієї країни, і в даній акції машина зарекомендувала себе тільки з хорошого боку. Люди були готові платити за це авто встановлену виробником ціну. Причому забезпечені шанувальники BMW вибирали "303-у" модель зі спортивним двомісним кузовом родстер.
За два роки виробництва "БМВ-303" компанії вдалося продати 2300 таких машин, за якими, до речі, пізніше пішли їх "побратими", що відрізнялися потужнішими двигунами і іншими цифровими позначеннями: "309" і "315". Власне, вони і стали першими зразками для логічного розвитку системи позначення моделей компанії БМВ. На прикладі цих машин відзначимо, що цифра "3" позначала серію, а 0.9 і 1.5 - робочий об'єм двигунів. Система позначень, з'явилася тоді, успішно існує і до цього дня, з тією лише різницею, що вона поповнилася такими цифрами, як "520", "524", "635", "740", "850" і т.д. .
Поряд з усіма попередніми автомобілями просто шикарно виглядала модель "326", що з'явилася на Берлінській автомобільній виставці в 1936 році. Це чотиридверний машина була далека від світу спорту, а її закруглений дизайн вже тоді належав до напрямку, яке вступило в силу в 50-х роках. Відкритий верх, добра якість, шикарний салон і велика кількість нових змін і доповнень поставили "326-ю" модель в один ряд з автомобілями "Мерседес-Бенц", покупці яких були вельми забезпеченими людьми.
Зараз BMW - одна з найбільших автомобільних компаній по випуску легкових, спортивних автомобілів, автомобілів підвищеної прохідності і мотоциклів. З 1936 р, коли з конвеєра зійшов знаменитий 2-дверний і 2-місний BMW-328, оснащений 6-циліндровим мотором і розганявся до 150 км / год, остаточно сформувався головний принцип BMW, до сих пір визначальну концепцію нових машин: «Автомобіль - для водія ".

  • Історія бренду Густі.

    Кожна окремо взята компанія під час свого відновлення має конкретно вироблені завдання, які в подальшому намагається виконувати і досягти відповідного успіху і визнання споживачів.

  • 20-річна гонщиця Аврора Штраус в новому рекламному ролику BMW від Serviceplan

    Професійна гонщиця Аврора Штраус знялася в новому рекламному ролику BMW - «Power has Come a Long Way» від Serviceplan. Режисерами відео виступили Рейчел Макдональд і Рейчел Моррісон, які отримали «Оскар» за фільм «Чорна пантера». Новий рекламний ролик BMW був офіційно представлений в Міжнародний жіночий день.

  • Історія зростання: проект Crello досяг 1 мільйона користувачів за півтора року

    13 березня 2019 - Онлайн редактор графіки та відео Crello оголосив про подолання позначки в 1 мільйон зареєстрованих користувачів станом на березень 2019 року. Такого результату проекту вдалося досягти всього за півтора року (20 місяців) з моменту запуску влітку 2017 року. Для порівняння, Twitter і Tumblr набрали таку кількість користувачів за 2 роки, а Facebook - за 10 місяців *.

  • Serviceplan и BMW представляються авто-новинку luxury-сегмента - BMW THE 7

    Serviceplan і BMW анонсують нову модель автомобіля - BMW THE 7, яка, вслід за представленими восени 2018 року BMW 8 Series Coupé і BMW 8 Series Cabriolet, стане третьою в luxury-сегменті виробника. Відмінною особливістю моделей лінійки luxury-сегмента є оновлений дизайн логотипу, який додатково підкреслює розкіш авто.

  • MORE і BMW заряджають емоціями

    Категорія електричних автомобілів розвивається стрімко. Те, що ще вчора здавалося фантастикою, сьогодні вже реальність. Більшість брендів сурмить про турботу про екологію, автопілотування і економічності. Але коли мова заходить про автомобілі BMW, навіть якщо він електричний, то крім іншого, на перше місце виходить задоволення від водіння.

  • Serviceplan створив фільм про тест-драйві BMW наосліп

    На честь дебюту BMW 8 Series Coupé в Швейцарії, Serviceplan створив унікальний фільм про тест-драйві авто новинки за участю практично сліпого письменника Майкла Фера (Michael Fehr).

  • Amstel® - історія справжньої дружби. Нова історія.

    Amstel® запускає нову серію історій про справжню дружбу «З повагою до дружби і пиву з 1870 року» на ТБ і в інтернеті.

  • Мрії збуваються! Історія з життя клієнта компанії «Експрес-каталог»

    Як часто в житті буває ситуація, коли хочеться купити потрібну і корисну річ - а грошей не вистачає ... «От би виграти потрібну суму! ..», - думаємо ми. Сьогодні ми хочемо поділитися історією, в якій мрія звичайної людини збулася, завдяки компанії каталожної торгівлі «Експрес-каталог».

  • BMW i - новий екологічний суббренд BMW

    Автоконцерн BMW запускає екологічний бренд BMW i. «BMW i - це нове слово в мобільності преміум-класу. Автомобілі та сервіси бренду BMW i були створені на основі нового, революційного підходу, який повинен забезпечити максимальну мобільність при мінімальному впливі на навколишнє середовище. Це нове слово в нашій індустрії, нова ера індивідуальної мобільності. Це BMW i - Born Electric (Народжений Електричним) », - сказав у понеділок в Мюніхен Іен Робертсон (Ian Robertson), член правління концерну BMW AG, відповідальний за продажі і маркетинг.

  • Історія виникнення маркетингу в Росії

    Маркетинг, як такий з'явився в Росії в 1880 році. Перший період розвитку тривав до 1917 року, в той час як промисловість активно розвивалася. З'явилася необхідність застосування різних маркетингових інструментів. Процвітала індустрія, яка займалася упаковками товару, але єдина маркетингова система була відсутня. Викладання маркетингу як науки в Росії не існувало, а таке поняття зустрічалося тільки в загальному курсі економіки.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов