Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Історія компанії Mazda

Наша сеть партнеров Banwar

Mazda - компанія, історія якої розпочалася ні багато ні мало - з пробки Mazda - компанія, історія якої розпочалася ні багато ні мало - з пробки. Саме будівельними матеріалами з коркового дерева і займалася компанія, заснована Джуджіро Мацуда (Jujiro Matsuda) в 1920 році. Мацуда, що народився в 1875 році дванадцятим сином рибалки в префектурі Хіросіма, в 20 років відкрив власну кузню, але незабаром вона закрилася через збитки. Через 11 років він знову відкрив кузню і навіть отримав патент на насос для закачування повітря, але вже через кілька років компанія знову закрилася. Після ще кількох спроб відкрити свою справу Мацуда в 1920 році разом з групою інвесторів скупив розорилася компанію Abemaki, яка перебувала в Хіросімі і займалася корковим деревом. Її перейменували в Toyo Cork Kogyo і в наступному році Мацуда став її президентом. Компанія на той момент ніякого відношення до автомобілів не мала і випускала вищезазначені будматеріали з пробки. Це заняття дозволило закласти фінансовий фундамент для подальшої діяльності. У 1927 році з назви компанії випало слово "cork" - пробка, і компанія стала носити ім'я Toyo Kogyo., Ltd., що було наслідком переходу до промислового виробництва. Випустивши в 1920-х роках невелику тестову партію мотоциклів, в 1929 році компанія перейшла до виробництва верстатів. У 1930 році один з випущених компанією мотоциклів навіть виграв гонку.
У 1931 році компанія почала випускати автомобілі в чисто японському стилі - триколісні вантажівки двигунами об'ємом 500 куб.см. В якості торгової марки для позначення цих машин було вибрано слово Mazda - ім'я зороастрийского верховного бога світла, яке до того ж було дуже близьке за звучанням до імені засновника компанії - Мацуда. А в 1932 році почався експорт вантажівок Mazda до Китаю. До того, як почалася Друга світова війна, компанія створила декілька концептів легкових автомобілів, але в серійне виробництво жоден з них піти не встиг.
Після війни і атомного вибуху в Хіросімі завод Toyo Kogyo, на щастя, був зруйнований лише менше ніж наполовину, і вже в 1950 році компанія почала випускати триколісні вантажівки з двигуном 1157 куб.см Type CT, компактні пожежні машини і звичайні вантажівки. У 1952 році помер Джуджіро Мацуда; за рік до цього президентом компанії став його син Тенуджі. Компанія почала випускати легкові автомобілі тільки в 1960 році, коли вже почалося зростання добробуту пересічних японців. Першою моделлю стала R360 - 2-дверна міська машина, оснащена 2-циліндровим двигуном об'ємом 356 куб.см. Вона не відрізнялася особливою привабливістю, зате була недорогою і зручною.
Крім цього, в 1960 році трапився ряд подій, що зіграли в подальшій історії Mazda велику роль. Компанію відвідав представник німецької компанії NSU доктор Хаас, президент Мацуда наніс у Німеччину відповідний візит, і було укладено попередню угоду про співпрацю з NSU в області розробки і виробництва роторних двигунів Ванкеля. Офіційним початком цього співробітництва вважається 1961 рік, коли угода отримало схвалення японського уряду. У тому ж році вийшов компактний пікап Mazda Proceed (B-series 1500). Через рік модельний ряд збільшився - з'явилася Carol, модель в двох варіантах: 2-дверна Carol-360 і 4-дверний седан Carol-600. Своїм дизайном Carol, як і багато ранніх японські автомобілі, повторювала модель Ford Anglia. Уже в 1963 році загальна кількість випущених автомобілів досягло 1 мільйона, і в Токіо був показаний перший вироблений компанією роторний двигун. У 1964 році почалася історія моделі Familia - було представлено її перше покоління. Модель Mazda 800cc Station Wagon починає імпортуватися в Нову Зеландію. Побудувавши в 1965 році випробувальний полігон Міоші, Mazda почала технічне співробітництво з англійською компанією Perkins Services NV в області дизельних двигунів. 1 967 став роком дебюту моделі Cosmo Sports (110S) - першої моделі Mazda з роторним двигуном. У тому ж році почався повномасштабний експорт на європейський ринок. У наступні роки почалося виробництво однієї моделі з роторним двигуном за одною: 1968 рік - Familia Rotary Coupe (R100), 1969 - R100 Rotary SS Sedan, 1970 - Capella RX-2. До 1970 року було вироблено 100 000 автомобілів з роторним двигуном. Крім цього, в 1969 році Mazda вперше вступила в співробітництво з Ford - в області спільного виробництва автоматичних трансмісій, відкрила складальний завод в Новій Зеландії, а в 1970 році почався експорт автомобілів в США.
1970-ті роки відкрилися ще однією моделлю з ротором - Savanna (RX-3), випущеної в 1971 році. У наступному, 1972 році, вийшла Luce (RX-4). Компанія подолала рубіж в 5 мільйонів вироблених автомобілів, а в 1973 експорт досяг 1 мільйона автомобілів. Автомобілі з роторним двигуном продавалися досить успішно, але вибухнула в 1974 році нафтова криза завдав їм порядна збиток - ротори споживали більше палива і масла, ніж інші двигуни. У 1975, 1976 і 1977 роках Род Міллен виграв національне ралі Нової Зеландії на RX-3, а в 1978 з'явилася модель Savanna RX-7. При її створенні були використані всі плюси роторних двигунів; вона стала найшвидшим автомобілем в модельному ряду Mazda - 105-сильний мотор розганяв машину до 200 км / ч. Тоді ж, в 1978 році, був випущений мільйонний автомобіль з роторно-поршневим двигуном. У 1979 році Род Міллен виїхав до США і став там чемпіоном по ралі, вигравши гонки на автомобілі Mazda RX-7 два роки поспіль. У той же час Ford Motor придбав 25% акцій Toyo Kogyo.
У 1980 році Mazda Familia стала автомобілем року в Японії. Автомобільна марка Mazda в цей час вже зайняла тверді позиції на світовому ринку. У США і Європі в 1981 році відкрилися її представництва, а в 1982 році автомобілем року в Японії стала Capella. Вона ж в 1983 році була визнана кращим імпортним автомобілем в журналі Motor Trend і отримала безліч престижних зарубіжних нагород. На випробувальному полігоні Міоші була побудована лабораторія аеродинамічних випробувань; з'явилося нове сімейство мікроавтобусів - Bongo / Bongo Brawny. Mazda вступає у фінансовий союз з Kia Motors, купивши 8% її активів. А в 1984 році компанію перейменували в Mazda Motor Corporation. У 1986 році журнал Motor Trend назвав Savanna RX-7 імпортним автомобілем року; тоді ж ця модель встановила національний рекорд швидкості в Бонневіль - 383.724 км / ч в класі SCTA's C / Grand Touring. У 1987 році, на честь 20-річчя роторного двигуна Mazda, вийшла Savanna RX-7 в кузові кабріолет. У Мічигані починається виробництво автомобілів на новому заводі - Mazda Motor Manufacturing Corporation (MMUC); відкривається новий дослідницький центр в Йокогамі; виходить вироблена на заводі Mazda модель Ford Festiva (121). У 1988 році в США відкриваються Mazda Motor of America Inc. і Mazda Research and Development of North America, Inc. (MRA) - для об'єднання всіх пов'язаних з Америкою операцій. На американському ринку з'являється модель MPV. Mazda розробляє нову технологію фарбування - покриття Hi-Reflex. На автосалоні 1989 року в Чикаго Mazda представила родстер MX-5 Miata. Завдяки вдалому дизайну і невисокій ціні ця модель завоювала величезну популярність у США та інших країнах. На автосалоні ж в Токіо була представлена ​​інша модель - Autozam Carol. Mazda почала імпортувати в Японію Citroen BX, а в наступному, 1990. році - Citroen AX .
У 1990 році в Японії з'явилися такі моделі, як MPV, Eunos Cosmo (оснащена автомобільною навігаційною системою), Autozam Revue (121). MX5 стала автомобілем року в Новій Зеландії, загальна кількість вироблених автомобілів досягло 25 мільйонів (з них 1 мільйон екземплярів моделі RX-7), відкрилося представництво в Німеччині. 1991 рік - в Японії виходить седан класу "люкс" Sentia (929), автомобіль Mazda 787B виграє 24-годинну гонку Le Mans (це була перша перемога в цій гонці, здобута автомобілем японського виробництва і єдина перемога автомобіля з роторним двигуном), на 29 -ом автосалоні в Токіо представлений концепт HR-X з роторним двигуном, що працює на водні, в Японії заснований канал продажів Efini, з'являється нова модель - седан Cronos.

1992 рік - продається 300-тисячну автомобіль MX-5 в світі;  RX-7 виграє 24-годинну гонку в Дайтоні в класі GTU 11 рік поспіль;  Mazda Motor Manufacturing Corporation в Мічигані, США, стає компанією AutoAlliance International, Inc 1992 рік - продається 300-тисячну автомобіль MX-5 в світі; RX-7 виграє 24-годинну гонку в Дайтоні в класі GTU 11 рік поспіль; Mazda Motor Manufacturing Corporation в Мічигані, США, стає компанією AutoAlliance International, Inc. (AAI) з рівними частками в ній Mazda і Ford; через канал продажів в Японії Eunos представлена ​​нова модель - MX-6, а також ексклюзивно для внутрішнього японського ринку через канал продажів Autozam починає випускатися модель AZ-1, двомісний мікромобіль, і модель Eunos 500 (Xedos 6). У той же час бурхливо розвивається екологічний напрямок діяльності компанії: приймається "Глобальна екологічна хартія Mazda", розробляється новий нейтралізуючий каталізатор, який відновлює масло з усіх типів пластику, а також перший в світі пластиковий композит багаторазової переробки. У Німеччині та Японії відкриваються експериментальні заводи по збірці і використовувати повторно пластмасових бамперів. У 1993 році Mazda виходить на філіппінський ринок легкових автомобілів. З Ford полягає довгострокову угоду з метою поліпшення конкурентоспроможності автомобілів. На автосалоні у Франкфурті виставляються HR-X2 і прототип моделі Eunos 800 (Xedos 9), який викликав великий інтерес. А в Японії з'явилася нова спортивна компактна модель - Mazda Lantis . Через рік, у 1994 році, відкривається музей Mazda, розробляється вантажівка, що працює на стиснутому газі, а також електромобіль на базі фургона E-класу. У Флориді і в Китаї відкриваються тренувальні центри Mazda, з'являється нова модель - мінівен AZ Wagon, і Mazda першою серед японських автовиробників отримує екологічний сертифікат ISO 9002. У 1995 році загальна кількість випущених автомобілів моделі Familia (323) в Японії досягає 10 мільйонів при загальній кількості випущених автомобілів Mazda в 30 мільйонів. Відкривається представництво в Португалії. Mazda починає тестування водневих автомобілів на дорогах загального користування; починає продаватися нова модель - Bongo Friendee. У наступному, 1996 році, відсоток частки Ford збільшився з 25% до 33,4%, президентом компанії став Генрі Уолліс, в Японії почала продаватися нова модель - Demio, і в тому ж році почалися її продажу за кордоном, і вона до того ж стала автомобілем року в Японії. На європейському ринку почала продаватися модель 121, вироблена на заводах Ford. Mazda запустила систему "Mazda Digital Innovation (MDI)" - інформаційну технологію, що дозволяє радикально оновити всі стадії виробництва автомобілів - від планування до складання. Mazda отримала сертифікат ISO 9001, знову першою серед японських автовиробників. У 1997 році змінився логотип компанії на нинішній; в компанії вводиться нова система заохочення персоналу; поновлюється експорт продукції на Тайвань; президентом компанії стає Джеймс Міллер; розробляється модель Demio FCEV, що працює на паливних елементах. У наступному, 1998. році Mazda вступила в альянс Ford / Daimler-Benz / Ballard з метою розробки технології паливних осередків, відкриває консультативний центр по працевлаштуванню жінок, посилює свою присутність на європейському ринку, починає виробництво маленьких турбодизельних двигунів з безпосереднім уприскуванням. У 1999 році модель MX-5 відзначила своє 10-річчя, було досягнуто згоди з Mitsubishi - Mazda почала поставляти Mitsubishi невеликі комерційні автомобілі. У виробництво була запущені нові моделі - Tribute і Premacy. Крім цього, був зроблений такий крок, як поліпшення умов роботи для жінок. Президент компанії знову помінявся - ним став Марк Філдс.
2000 рік ознаменувався виходом Mazda в сферу електронної комерції - був заснований "e-Business Enabling Office" і зроблені кроки щодо поліпшення взаємодії з клієнтами через Інтернет. Mazda Roadster , Яка в цьому році отримала абсолютно новий дизайн кузова, потрапила в книгу рекордів Гіннесса. На автосалоні в Детройті був показаний концепт RX-Evolve, попередник нині випускається моделі RX-8. Mazda взяла участь у спільному з Daimler Chrysler Japan Holding і Nippon Mitsubishi Oil проект випробування автомобілів на паливних елементах. 2001 рік - на автосалоні в Токіо демонструється нова Atenza і попередня версія RX-8 з роторним двигуном Renesis; завод Ford у Валенсії, Іспанія, вибирається як європейська база для виробництва компактних автомобілів Mazda; Roadster отримує головний приз "Auto Color Award 2001"; Mazda розширює сфери застосування матеріалів з перероблених пластикових бамперів. Багато моделей Mazda цього року отримали додаткові, "спортивні" модифікації. У 2002 році компанія відкрила власні ясла і випустила нову модифікацію моделі MPV - Sports F, розроблену жінками взяла участь у святкуванні 100-річного ювілею винахідника роторного двигуна - Ванкеля, вийшла на автомобільний ринок Китаю з моделлю 323, розробила першу в світі технологію екологічно сприятливого покриття, розвивала програму по підбору персоналу.

В даний час Mazda відмовилася від випуску люксових автомобілів (які в її модельному ряду були представлені седаном Millenia) В даний час Mazda відмовилася від випуску люксових автомобілів (які в її модельному ряду були представлені седаном Millenia). Основний упор у виробництві робиться на легкові автомобілі малого і середнього класу, а також спортивні моделі, що керівництво Mazda вважає більш перспективним і ефективним для подальшого розвитку компанії. У гамі спортивних моделей на зміну всесвітньо відомої моделі RX-7 прийшла RX-8. У питаннях стратегії розвитку і продажів компанія тісно взаємодіє з Ford, хоча у виробничу сферу Ford не втручається. Mazda по праву може вважатися світовим автовиробником - її складальні заводи в 21 країні дозволяють їй експортувати свої автомобілі в 120 держав світу.

(C) Drom.ru

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов