Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Історії здають. сім спроб

  1. З чого все почалося
  2. внутрішній іспит
  3. Звернення за екстерном
  4. здача міста
  5. спроба 2
  6. спроба 3
  7. спроба 4
  8. спроба 5
  9. спроба 6
  10. спроба 7
  11. загальний висновок

Наша сеть партнеров Banwar

Вітаємо всіх наших читачів! Ми вирішили ввести новий формат статей, які будемо публікувати для вас по мірі їх надходження. Закликаємо всіх гостей ресурсу spokoino.ru залишати свої коментарі та розповіді на сторінках сайту про те, хто як отримував права , Що вам запам'яталося, що сподобалося, а що ні. Пишіть нам все, нехай навіть найдрібніші подробиці ваших вдалих або сумних історій - це не тільки допоможе новачкам навчання на права екстерном , Але додасть впевненості і досвіду багатьох бувалим особистостям і ще тим, хто тільки вирішує отримати права з самопідготовки.

Отже, пропонуємо вашій увазі досвід одного з наших постійних читачів. В продовженні " історії здають ».

Вітаємо всіх наших читачів З чого все почалося

Добридень! "Поплачь" і я своєї поки що не закінчиться історією в жилетку читачів інтернету. Мені 28 років, не вживаю алкогольні напої і не курю. За цих обставин як не мати свого авто і права? Нарешті зібрався вчитися водити.

Була можливість купити права за 12 т.р. на самому початку, але якась незрозуміла тупість всередині встала на сторону чесності і справедливості.

Прийшов в автошколу 19.04.2011 і безпосередньо директору сказав, що мені важливо навчитися водити автомобіль так, щоб самостійно скласти іспит в ГИБДД. Директор автошколи сказав, що так і буде. Коли почав вчитися, то автоінструктор з самого початку почав натякати на складність процесу складання іспиту в ГИБДД, що набагато простіше не мучитися і купити права. На майданчику "просиділи" 11 занять, в місто виїхали 3 рази (15-е заняття відводиться під внутрішній іспит), маршрут по місту був невигадливий, причому інструктор не намагався віддати повне керування автомобілем мені самому, щоб я міг бачити і виправляти свої помилки, а допомагав з педалями і кермом, також про порушення правил не було озвучено ні слово, він говорив так: "я не вчу теорії, я вчу їздити".

Після цього взяв ще 5 занять і один раз ми проїхали по складному маршруту, але інші 4 заняття були точно такими ж, як з 12 по 14, тобто 2.5-4 км в місті по простому маршруту з одними правими поворотами, інша частина на майданчику.

Для себе зрозумів, що нічому новому не навчуся. Тому більше занять брати не став.

На останньому (саме останньому, а не крайньому) занятті сказав інструктору, що хочу спробувати скласти іспити в ГИБДД самостійно. Після чого він побажав мені удачі: "Спочатку треба здати внутрішній. У будь-якому випадку ти потім скажеш, що простіше було заплатити 15 т.р., ніж витрачати неврит. А їздиш ти нормально, коли купиш авто, то за два-три місяці буде вже достатній навик для їзди в місті, "- і пішов у відпустку" на півроку ".

внутрішній іспит

Внутрішній іспит був призначений аж через 1.5 місяці, теорію здав відразу, майданчик здавав на іншій машині і на іншому майданчику, з першого разу здати не вийшло. Узяв одне заняття з іншим інструктором вже на цій новому майданчику. Тому наступного разу майданчик здав. Місто завалив два рази. Після чого почав читати закон по здачі іспитів на категорію "B", в якому, як виявилося, є можливо здати іспит з самопідготовки .
Після цього прийшов в автошколу, поговорив з директором і сказав, що очікування мої не виправдалися. Ну він наполягав на тому, що у мене все нормально, що треба тільки ще практики. Директора автошколи розумію, це така система і він по ній живе не один рік. Ну не винен він, що мені захотілося навчитися їздити і чесно здати іспит в ДАІ.

Звернення за екстерном

Оскільки у мене тимчасова реєстрація, то в ГИБДД на Варшавке довелося чекати трохи більше місяця перевірки.

Прийшов за результатом перевірки 14.10.2011, з документами все нормально, запропонували здати іспит з теорії. Здав без єдиної помилки. Призначили водіння майданчик 18.10.2011, автомобіль був ВАЗ 2110 без гідропідсилювача керма (досвіду їзди на такому не було), здав з першого разу. Інспектор сказав, що з завтрашнього дня можна приходити на водіння місто. І тут почалися мої ходіння по муках.

здача міста

спроба 1

21.10.2011, авто Ford Focus, інспектор №1, сідаю за кермо першим, з їздою нормально, позначилася відсутність досвіду і незнання маршруту, а також заплутався в розмітці, доїхали до перехрестя з організованим круговим рухом, я вирішив перебудуватися на внутрішній коло, оскільки на ньому знаходилися авто, то необхідно було пропустити їх і зупинитися.

Підсумок: не здав, причина - необгрунтована зупинка. На словах інспектор сказав, що на даному перехресті дві смуги, тобто з якої рухався, по тій і треба було їхати.

спроба 2

28.10.2011, авто Deawoo Nexia, інспектор №2, сідаю за кермо другим, дорога позаду йде в гору до перехрестя з круговим рухом, метрів 40 проглядається, інструктор квапить, провокує почати рух швидше, попереду авто, тобто доведеться об'їжджати з виїздом на другу смугу. Переконуюся, що нікого ззаду немає, починаю рух, через пагорба "вискакують" на пристойних швидкостях два авто.

Підсумок: не здав, причина - не поступився дорогою.

спроба 3

05.11.2011, авто Deawoo Nexia, інспектор №2, сідаю за кермо останнім (четвертим). Машина безпосередньо перед перехрестям з круговим рухом під світлофором, напрямок руху автомобіля в гору. Перший раз глухну (пробував без ручника), тут же інспектор допомагає завести автомобіль, рушаю з ручника без проблем. Інспектор дає команду розвернутися, роблю помилку і не доїжджаю одну чверть кола.

Підсумок: не здав, причина - невиконання команди інспектора.

спроба 4

12.11.2011, авто Deawoo Nexia, інспектор №3, інструктор №3.1 (праворуч від водія), сідаю за кермо другим, на "кришечці" Т-подібного перехрестя позаду аварія двох автомобілів ближче до центру перехрестя, на "кришечці" Т-образного перехрестя по дві смуги в кожному напрямку. Інспектор дає команду равзернуться на найближчому перехресті і їхати до перехрестя, на якому аварія, для розвороту. Починаю думати в голові піти направо і обігнути автомобілі або ж двох смуг для розвороту мені вистачить. Забуваю включити поворотник при русі, інспектор дає команду перебудуватися на праву смугу, перебудовуюся без поворотника.

Підсумок: не здав, причина - два рази не включив поворотник.

спроба 5

19.11.2011, авто Deawoo Nexia, інспектор №3, інструктор №3.2 (праворуч від водія), сідаю за кермо другим. Інспектор дає вказівку їхати до перехрестя з круговим рухом, повернути ліворуч. Замість цього помиляюся і роблю повний розворот, інспектор посміхається і каже, що це невиконання команди. Прошу ще один шанс. Він дозволяє. Роблю розворот на найближчому перехресті, повертаюся до перехрестя з круговим рухом, їжу як і належить 270 градусів (що і є наліво). Далі інструктор дає команду розвернутися на перехресті. Знову ж позначилося незнання дороги, подумав, що перехрестя недалеко, а оскільки рухався по середній смузі, то необхідно прийняти крайнє ліве положення для розвороту, а зліва неподалік попереду починалася суцільна, включаю лівий поворотник і уповільнюю швидкість руху до зупинки, щоб до суцільної перебудуватися.

Підсумок: не здав, причина - необгрунтована зупинка і один раз на перехресті не включив правий поворотник. Як виявилося перехрестя був мало не в два кілометри.

Після цього разу я пройшов весь маршрут, тобто весь район Бутово (по-моєму північне).

спроба 6

26.11.2011, авто ВАЗ-2110, інспектор №4, сідаю за кермо першим.

Починаючи з 6 спроби здаєш тільки в авто з відеоспостереженням і мікрофоном (принаймні про це Інспектор попередив).

Їду до перехрестя, потім наліво. Інспектор просить зупинитися праворуч. Зупиняюся за правилами. Інспектор починає говорити, що я не пропустив зустрічну, хоча вона була більш ніж в 100 метрах і я встигав комфортно проїхати перехрестя. Тому з цим умовою не погоджуюся, на що інспектор каже: "Ну ладно, давай далі подивимося". Починаю рух до наступного перехрестя, на якому команда повернути праворуч. Виконую всі за правилами, проїжджаю до перехрестя, пропускаю пішохода, їду далі. Інспектор робить зауваження, що рушаю занадто повільно. Їду по вузенькій дорозі, по одній смузі в кожному напрямку, справа припарковано безліч автомобілів в ряд. Рухаюся близько до розмітки, далі стоять припарковані два автобуси, виїжджаю на зустрічну і повертаюся на свою смугу.

Підсумок: не здав, причина - не включив поворотник два рази при виїзді на зустрічну смугу.

спроба 7

06.12.2011, авто Ford Focus, інспектор №5, сідаю за кермо першим. Інспектор попереджає про систему відеоспостереження і мікрофонах. При рушанні глухну (шкода не подивився на тахометр), розумію, що зчеплення дуже низько і треба з цим бути обережно. Інспектор тут же робить позначку 1 бал в штрафний графі. Їду на другій передачі під гору зі швидкістю 50 км / ч. Інспектор робить зауваження, що їду нема на третій передачі і не 60 км / год. Переключаюсь на третю передачу, доводжу швидкість до 60 км / ч. Доїжджаю до перехрестя з круговим рухом, показую все поворотники. На круговому перехресті команда повернути ліворуч, тому як і положную роблю поворот наліво (270 градусів на колі проти годинникової стрілки). Далі пропускаю перешкоди справа, виїжджаю з кола. Далі потрапляю під червоне світло світлофора. Інспектор робить зауваження, що ні докотив до стоп-лінії два метри. Далі загоряється зелене світло і я глухну два рази поспіль, хоча точно знаю, що зчеплення відпускав дуже м'яко, та й машина Ford Focus.

Підсумок: не здав, 3 бали за те, що 3 рази заглох, 1 бал за низьку швидкість, 3 бали за те, що при ненавмисної зупинці в потоці не включив аварійну сигналізацію.

загальний висновок

Як загальний підсумок:

  1. Реєстрація закінчується 14.12.2011, так що одна спроба в цьому році ще є.
  2. Замовлено нову реєстрація, але цей варіант вказує, що "боротьба" буде продовжена тільки в 2012.
  3. Вважаю все помилки своїми. А якщо інспектори / інструктори "допомагали" в чомусь, то це тільки на їх совісті.
  4. Бентежить факт, коли ДЛМГ в спробі 7, оскільки за весь час навчання в автошколі ДЛМГ рівно один раз, також ДЛМГ в спробі 3 і все! Шкодую, що не подивився на тахометр, підозрюю, що подача повітря мала і машина без належних обертів відразу глухне. Тому застосовується метод педаль зчеплення вичавлені, гальмо натиснуто, потім плавне підняття педалі зчеплення і в момент зчіпки відпускання гальма і натискання газу не спрацював. Можливо треба при вичавленому зчепленні і натиснутому гальмі спочатку натиснути газ, потім знову натиснути гальмо, потім плавний відпуск зчеплення до моменту зчіпки і фіксування в цьому положенні, далі відпускання гальма і натискання плавно газу. Але все-таки підозрюю, що два рази на сфетофоре сам стихнути без "допомоги" не міг, але повторюся, це на совісті Інспектори.
  5. Отримав величезний досвід здачі іспиту в ГИБДД, також водіння в місті на різних автомобілях, в різних ситуаціях. Можу вважати, що в автошколі їздити дійсно навчили, оскільки сажаясь на будь-яке авто, практично без проблем рушаю і їжу. Але їздити в місті не навчили абсолютно. Почав орієнтуватися по дзеркалах, вже намагаюся оцінювати обстановку на дорозі, навички як і раніше мало, але вже все значно краще.
  6. На все навчання з меддовідки і реєстрацією було витрачено 30 т.р. рівно.
  7. Чи не брав уроки з Інструкторами з цього екзаменаційного маршруту, оскільки боюся зіткнутися з "розводами". Але швидше за все на тижні спробую на свій страх і ризик взяти одне-два заняття.
  8. Зараз немає мандражу, вже з 6-ї спроби йшов зі спокоєм, навіть коли Інспектори під руку починали висловлювати зауваження, то спокій не покидає мене.
  9. Чи шкодую я, що не купив права, а водіння не взяв з грамотним і правильним Інструктором - так, шкодую, але "хороша мислячи приходить апосля".
  10. Чи планую купувати права - ні в якому разі, хіба що, якщо на роботі стануть більш суворі умови, що вибратися в робочий час буде проблематично. Помилки, можливо, жахливі, дурні і гідний кандидат у водії ніколи не повинен їх здійснювати не те що на іспиті, але і при звичайних ситуаціях. Але ці помилки були здійснені мною, а можливо допоможуть іншим Кандидатам в водії.

У статті використано зображення з сайту www.infocompany.biz

За цих обставин як не мати свого авто і права?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов