Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

ЇЗДА ПО МІСТУ

Наша сеть партнеров Banwar

М. Г. Горбачов: САМОУЧИТЕЛЬ СТАНУ БЕЗПЕКИ ВОЖДЕНИЯ. сучасний стиль

«Їзда на автомобілі в місті з інтенсивним рухом представляє для водія великі труднощі, ніж в інших умовах ...» - це цитата з довоєнного посібники з водіння автомобіля. Це твердження набуло ще більшої актуальності сьогодні, коли до щільного міського руху додалися ще й нескінченні пробки.

Щомиті змінюється ситуація і величезний потік інформації вимагають підвищеної уваги. Ситуація на дорозі ні на секунду не повинна виходити з-під контролю водія. Один мій знайомий якось сказав: «Варто тільки простежити поглядом політ пачки сигарет з-під сонячного козирка, і ... ось він борт вантажівки!» Втрата контролю над ситуацією навіть на частки секунди призводить до аварійної ситуації. Аналіз аварій корпоративного автотранспорту однієї зі столичних фірм дав такі результати: менше 5% аварій сталися з причин розвороту автомобіля на слизькій дорозі і інші 95% - через неуважність водіїв. Тут є над чим замислитися!

На міських вулицях водій повинен вміти отримувати і аналізувати велику кількість інформації. Початківці водії відчувають себе на міських вулицях незатишно через невміння відсіяти найважливішу інформацію від другорядної, при її явному надлишку. У хорошого водія завжди відмінне периферійний зір. Він бачить потенційно небезпечних пішоходів на краю тротуару, навіть якщо вони приховані припаркованими вздовж тротуару автомобілями. Він знає, що через що зупинився на зупинці автобуса або тролейбуса на проїжджу частину можуть вискочити діти, і обов'язково знизить швидкість біля зупинок громадського транспорту. Такий водій завжди має мінливою ситуацією, він завжди знає, що відбувається попереду, збоку і ззаду від його автомобіля. Мало того, класний водій в стані передбачити найнесподіваніший маневр іншого учасника руху.

Ось як описує свою їзду по місту автогонщик Олег Кесельман, призер довгих гонок, який виступає на автомобілі «Porsche Саггега GT»: «По місту їжджу плавно і швидко, роблячи мінімум рухів. Ніяких різких прискорень і екстрених гальмувань. Практикую швидкий, але раціональний стиль їзди. Їздити спокійно і повільно для мене неприйнятно, тому що вважаю це небезпечним. Я завжди віддаю перевагу рухатися швидше потоку по своїй власній траєкторії, це дозволяє мені керувати ситуацією. Якщо рухаєшся зі швидкістю потоку, він управляє тобою і ти йому підвладний. Будь-який учасник руху стає при цьому потенційно небезпечним, а я відчуваю свою незахищеність. Моя манера їзди базується на гоночному досвіді, на вмінні прогнозувати розвиток будь-якої ситуації. Дорожній розклад автоматично прораховується в голові на кілька ходів вперед. При цьому я часто думаю за кермом зовсім про інше. Все відбувається автоматично. Важливо вміти зібрати і оцінити максимальну кількість інформації за мінімально короткий час. І ще дуже важливо відчувати небезпеку на підсвідомому рівні. Наприклад, я знаю, що машина попереду через частку секунди поверне наліво, хоча водій не включав "поворотник" і відмовлюся від обгону ».

Водію такий прояв водійської майстерності здасться фантастикою, але з часом і для нього подібне вміння передбачати розвиток ситуації має стати нормою. Навчитися вмінню прогнозувати розвиток дорожньої ситуації можна так: привчити себе постійно моделювати аварійні ситуації в своїй уяві. Наприклад, проїжджаючи зупинку міського транспорту, ви повинні представити, що із-за стоячого автобуса несподівано з'являється пішохід. Що ви будете робити? А якщо наближається до перехрестя автомобіль не загальмує і виїде перед вами? А що, якщо той автомобіль вас «підрізає» або різко загальмує? Чи вистачить місця, щоб піти від зіткнення? Що ви будете робити, якщо геть із-за того, що стоїть біля тротуару вантажівки на проїжджу частину вибіжить дитина? Програючи в голові розвиток подібних ситуацій, ви навчитеся завжди залишати достатній місце для маневру.

Треба бути готовим в будь-яку секунду відреагувати на дію іншого учасника руху. Ось як до цього ставиться російський автогонщик Сотников, чемпіон Росії по зимових трекових перегонів і срібний призер кільцевих автогонок: «На гонках відомо, хто є хто: всі їдуть в одну сторону з однією метою. На міських вулицях, що у кого на умі - невідомо. Хто шукає пункт обміну валюти, хто шукає, де запаркувати, хто читає вивіски, хто поспішає на роботу - у кожного свої завдання. Треба бути готовим до непередбачуваних і неадекватних дій інших водіїв ». Ось бачите, у гонщиків є чому повчитися навіть в практиці міської їзди!

Дуже важливо дотримуватися дистанції, тобто відстань до попереду автомобіля, що йде. Хтось заперечить: трохи більше дистанція, і відразу хтось влізе! Дивіться на проблему спокійно, нічого страшного не станеться, навіть якщо хтось вліз, можна пригальмувати, щоб відновити безпечну дистанцію. Запам'ятайте: рухаючись впритул за кимось, ви позбавляєте себе оглядовості, можливості виконати маневр об'їзду або екстреного гальмування. Мінімальна відстань до попереду автомобіля, що йде позбавляє вас головної зброї: часу і місця для здійснення контраварійна дій. Чи не «обтикатися» в бампер попереду автомобіля, що йде, а рухатися з трохи більш високою швидкістю, ніж швидкість основного потоку автомобілів.

При цьому краще триматися подалі від скупчень автомобілів. Справа в тому, що на многополосних вулицях потік транспорту поширюється вкрай нерівномірно: в одному місці майже застопорилося справа через зупинок громадського транспорту, а ліві ряди летять. А там, навпаки, в лівих рядах «затичка», в той час як праві ряди вільні.

Зі збільшенням швидкості дистанція повинна, безсумнівно, зростати. Існує формула визначення дистанції: вона повинна складати половину швидкості автомобіля. Наприклад, швидкості в 60 км / год відповідає дистанція в 30 м. Для руху по заміських дорогах це буде мінімальною дистанцією, а для міської їзди її можна скоротити, мінімальна межа складе 0,3 помножене на швидкість в км / год. Значить, для міста мінімальною дистанцією буде 20 м.

Дуже важливо зберігати безпечну дистанцію, не тільки рухаючись з постійною швидкістю, а й при розгоні, а головне - при гальмуванні. Зупинку біля світлофора я раджу робити наступним чином: плавно погасити швидкість метрів за 20-30 до зупиненого попереду вас автомобіля і повільно підкотитися до нього. Цей прийом зменшить ймовірність наїзду ззаду автомобіля, що йде, так як його водій змушений буде зреагувати на ваше гальмування заздалегідь. Крім того, попереду вашого автомобіля буде достатньо місця, щоб встигнути зреагувати на можливу аварійну ситуацію. Підкочуючись до стоїть попереду автомобілю з малою швидкістю, ви зупинитеся від нього на достатній відстані. Якому саме? Рекомендую користуватися таким прийомом: підкочує до нього, поки не почне ховатися з поля зору місце контакту його задніх шин з асфальтом. «Прицілом» можуть служити двірники, нижня кромка лобового скла або капот. Якщо з якихось причин на зелений сигнал світлофора автомобіль попереду не зрушить з місця, ви збережете нерви. Можливість об'їхати зупинився попереду вас автомобіль, який з якихось причин не поїхав далі - необхідна умова грамотної їзди по місту. Звичка не підкочується впритул забезпечить незалежність від дій інших учасників руху. Саме до незалежності від обставин треба завжди прагнути при управлінні автомобілем на міських вулицях.

«Яка там незалежність, коли рушаєш у світлофора на перехресті? - вигукне інший чітатель.- Один заснув, інший мріє, третій просто не зібраний за кермом ». В європейських країнах потік транспорту, коли спалахує зелене око світлофора, рушає абсолютно синхронно. Може, таке колись буде і у нас. А поки потік дуже рваний, і це правда, - хто задумався, а хто, особливо на старих вітчизняних машинах, інакше і не вміє, та й техніка не дозволяє. У будь-якому разі не сигнальте забарився водієві. Може бути, його тримає перешкоду, яке вам не видно.

Чим більше на вулицях наших міст з'явиться водіїв, котрі демонструють коректна поведінка, тим цивілізованішим, культурніше стане на російських дорогах. Цікаво знати, що в Німеччині є негласне правило: водії в першу чергу пропускають водіїв, які керують машинами тієї ж марки. Здається, і у нас зароджуються подібні традиції, і в цьому немає нічого поганого.

Не намагайтеся навчити або тим більше провчити кого-небудь - зробити їх краще навряд чи вийде. Найкращою відповіддю: показати гідний приклад.

Скільки водіїв стають винуватцями аварій, доводячи свою правоту з єдиною метою покарати кривдника? Повірте, нерозумно виглядає водій, коли намагається будь-що-будь наздогнати підрізав його автомобіль лише з однією метою - обернутися, щоб уважно подивитися, хто там за кермом, і покрутити біля скроні пальцем. Але сам-то він в цей момент на дорогу не дивиться! Вільно маневруйте в потоці, роблячи це безпечно для оточуючих, і якщо вам хтось заважає, спокійно змініть цю траєкторію. Такий стиль дозволить вам рухатися, безпечно минаючи перешкоди.

Беріть приклад з гонщиків. «Свій гоночний досвід я намагаюся не розпорошувати і їжджу дуже акуратно. Порушую тільки швидкісний режим і то тільки дуже обдумано. Головне, не створюю перешкод іншим водіям. Дивлюся, щоб не спровокувати когось на швидку їзду. Якщо бачу, що інший водій починає за мною гнатися - тут же поступаюся йому, показуючи цим, що він виграв. У міському циклі я спокійний, сконцентрований, хоча і зовні розслаблений, - ділиться Михайло Ухов, чемпіон Росії з кільцевих автогонок у класі "Турінг" 2003 року.- Хто хоче вдосконалюватися за кермом, повинен дотримуватися правил руху. Обмеження і порядок систематизують ставлення людини до справи. У міському русі експериментувати не треба. Тренуватися краще в спеціальному місці і в певний час. На дорозі ситуація змінюється незалежно від водія. Аналізуючи аварії на московських вулицях, я розумію, що навик не врятує, коли тобі в лоб летить "некерований снаряд", а піти від нього нікуди. Тому, в лівому ряду намагаюся не їздити ».

По-моєму, все викладено дуже дохідливо і зрозуміло. Дорога не місце для задоволення амбіцій. Якщо ви вважаєте себе кращим водієм і хочете продемонструвати свою майстерність, будь ласка! Для цього є спеціальні траси, на яких можете спробувати обігнати Михайла Ухова.

А ось що стосується порушення швидкісного режиму, тут не все так гладко. Наївно думати, що перевищення швидкості є ознакою майстерності і відваги за кермом автомобіля. Хтось із водіїв напевно думає, що швидкості в місті, так чи інакше, все одно невисокі, і що може трапитися на швидкості, скажімо, в 30 км / год? Наслідки для водія навіть при невеликій швидкості можуть бути плачевними. Фронтальна аварія на швидкості до 50 км / год буде мати такі наслідки для водія, як ніби він на всьому бігу врізався в бетонну стіну - наслідки очевидні.

Швидка їзда по завантаженому рухом місту нічого, крім стресу, зайвих літрів спаленого бензину, стертих покришок і не принесе. Тести російських і зарубіжних журналістів доводять, що спроби перетнути місто на великій швидкості або залазячи в кожну щілину практично не принесуть виграшу в часі. Середня швидкість руху потоку в міських умовах не перевищує 20-30 км / ч. Значить, виграш від агресивної манери їзди складе не більше 5-10 хв. Так чи варто свічок така гра?

Є й інший важливий аспект. Більшість сучасних автомобілів оснащено подушками безпеки. Якщо подушка в момент зіткнення спрацює, а водій не пристебнутий, то наслідки можуть бути самі небажані. Це цілком логічно, так як конструктори автомобіля, розробляючи пасивні заходи безпеки, навіть і припустити не могли, що водій може виявитися не пристебнутий ременем.

Виходить парадоксальна ситуація: незважаючи на те що сучасний автомобіль відмінно сконструйований в сенсі безпеки водія і пасажирів і отримав за результатами креш-тесту п'ять зірок, стає небезпечним. Це ви по своїй недбалості перевели його в розряд небезпечних, позбавивши кількох зірок! Ви переїдете добровільно в тризірковий готель, якщо оплачений п'ятизірковий готель? Думаю, немає, ви ж себе любите, чи не так? Не треба забувати про цю любов і сідаючи в машину. Запам'ятайте, якщо є подушки безпеки, пристібатися на сучасних машинах потрібно обов'язково, це стосується і пасажирів на задніх сидіннях в тому числі!

Знайти потрібний маршрут в великих містах важко. Подивився план, намітив маршрут проїзду, а на ділі все по-іншому: тут поворот заборонений, там - односторонній рух. Початківцям водіям рекомендується виїжджати рано вранці у вихідний день, щоб вивчити свої основні маршрути. На напівпорожніх вулицях можна без зусиль розгледіти все знаки і запам'ятати особливості маршрутів.

Ось типова конфліктна ситуація: хтось хоче повернути «на стрілку», влізаючи без черги. Не заважайте! Пропустіть його - ви не встигнете через те, що попереду стане одним автомобілем більше. У подібній ситуації можете опинитися ви самі. Тоді розумно не лізти напролом, а знаками просити пропустити. Зазвичай це діє безвідмовно. Не забудьте подякувати пропустив водія підняттям руки.

З вулиць великих міст майже зникли велосипедисти, а мотоциклісти повертаються, але абсолютно в іншій якості. На потужних іноземних мотоциклах вони з'являються несподівано, там, де ви ніяк не очікували їх зустріти. Вони розвивають величезні швидкості, носяться по розділовій смузі, перетинають суцільну подвійну лінію розмітки.

Будьте особливо уважні навесні, за зиму відвикаєш від такої небезпеки. Страшно, що серед мотоциклістів багато новачків і багато без шоломів. Жахливо, але московські автоінспектори абсолютно байдужі до мотоциклістів без шоломів!

Готовий повторювати багаторазово: при кожному перестроюванні обов'язково включайте «мигалку». Чи не зробити цього, все одно, що увійти в кімнату, не постукавши і не привітавшись.

В американському підручнику для автогонщиків сказано: «У гонках важливо знати, хто знаходиться ззаду і збоку!» Всю інформацію гонщик отримує по дзеркалах заднього виду. Хто нехтує дзеркалами - потрапляє в скрутні ситуації. З іншого боку, відомі випадки, коли, захопившись дзеркалами, гонщик вилітав з траси.

Дзеркалами треба вміти правильно користуватися. Навіть короткий погляд в дзеркало відволікає увагу водія від дорожньої ситуації. Тому погляди, які кидають водієм в дзеркала, повинні бути мінімально короткими. Краще два коротких погляду, ніж один невиправдано довгий. Фокусуючи буквально на частку секунди погляд на дзеркалах заднього виду, водій боковим зором контролює обстановку перед автомобілем. Це абсолютно правильно і особливо важливо в потоці автомобілів, коли ситуація змінюється кожну секунду.

Їхав попереду загальмує в будь-який момент, побоюючись цього деякі водії, перебуваючи в щільному потоці транспорту, намагаються взагалі не дивитися в дзеркала. Навряд чи це правильно. Щоб впевнено і безпечно маневрувати в потоці, вільно орієнтуватися по дзеркалах просто необхідно. Як це робити найоптимальнішим чином? У більшості сучасних автомобілів три дзеркала: ліве бічне дзеркало, праве бокове дзеркало і дзеркало заднього виду, розташоване в салоні автомобіля в верхній частині вітрового скла. Зазвичай салонне дзеркало дублює ліве бічне дзеркало (рис. 59). У ньому водій бачить своє обличчя, задню стійку кузова і мікроскопічний ділянку дороги позаду. Використання його в такому варіанті неефективно, так як переводити погляд направо при здійсненні маневрів вліво не представляється логічним. Краще використовувати ліве зовнішнє дзеркало для оцінки обстановки ззаду зліва, а салонне відрегулювати таким чином, щоб бачити в нього більшу частину заднього скла і хоча б шматочок простору ззаду, праворуч від автомобіля.

Краще використовувати ліве зовнішнє дзеркало для оцінки обстановки ззаду зліва, а салонне відрегулювати таким чином, щоб бачити в нього більшу частину заднього скла і хоча б шматочок простору ззаду, праворуч від автомобіля

Мал. 59. При загальноприйнятою установці дзеркал не вдасться уникнути «мертвої зони».

Зрозуміло, при такому регулюванні водій не бачить свого обличчя, і це вірно (рис. 60)! По-перше, при кожному погляді в дзеркало, це підтвердить будь-який психолог, людина мимоволі зупинить погляд хоча б на частку секунди на своєму зображенні. По-друге, це допоможе нашим милим дамам не втрачати концентрації за кермом. Для них погляд в салонне дзеркало заднього виду часом лише привід перевірити, чи на місці макіяж.

Мал. 60. Показана на цьому малюнку регулювання видається більш логічною і зручною, а головне вона виключає «мертву зону».

Праве зовнішнє дзеркало дає картину того, що знаходиться ззаду справа. При такому регулюванні водій робить цілком логічні дії: при маневрах наліво дивиться в ліве дзеркало, а для здійснення маневрів вправо кидає погляд вправо, отримуючи інформацію за двома дзеркалам - салонному і бічного. У важких випадках швидким поворотом голови вправо можна переконатися в тому, що картинка, побачена в дзеркалах, відповідає дійсності. При цьому варіанті регулювання так звана «мертва зона», на жаль, неминуча супутниця водіїв, мінімальна.

Досвідчені водії, кидаючи кілька швидких поглядів в дзеркала заднього виду, досить точно визначають швидкість наближається ззаду автомобіля. Сферичні панорамні салонні дзеркала сильно спотворюють відстані, а тому визначити ним швидкість наступної ззаду машини складно, якщо взагалі можливо. З цієї причини користуватися ними не рекомендую. А визначати швидкість автомобілів по дзеркалах необхідно!

Без цього не виконати маневру, який можна назвати швидкісним перестроюванням. На многополосних вулицях часто виникає ситуація, коли треба перебудуватися з лівого в правий крайній ряд, скажімо, для повороту направо. У правих рядах як завжди повільно рухається щільний потік транспорту, але перед черговою групою машин попереду є «вікно». Щоб в нього потрапити, перестроювання треба почати не з уповільнення, а з прискорення. Ваше завдання - обганяючи цю групу, опинитися попереду неї. Ось тут описаний вище прийом регулювання дзеркал і надасть вам неоціненну послугу.

Брак місця для зупинки і стоянки автомобілів в крупних містах стає все більшою проблемою: при бурхливому зростанні автопарку спостерігається хронічний дефіцит стоянок. Проблема посилюється тим, що паркуються водії потворно. Ситуація, коли один автомобіль займає місце, на якому спокійно можуть розміститися дві машини, - не рідкість. Культурний водій ніколи не заблокує своєю машиною вільні місця на парковці, виїзди і в'їзди. Він не створить перешкод іншим учасникам руху. Нікуди не годиться небезпечна парковка на проїжджій частині, що створює аварійні ситуації.

Висока щільність руху в міському потоці вимагає від водія максимального напруження уваги. Якщо водієві не вистачає інформації для правильної оцінки обстановки і прийняття вірного рішення, можна легко потрапити в аварію. Винні в ній водії зазвичай пояснюють причину так: «не побачив», «Не зреагував», «гадки не мав» і т.п. Розберемо найтиповіші аварійні ситуації. Назвемо їх «запрограмовані аварії». Ось одна з таких ситуацій: виїзд на головну дорогу під кутом. Аварії тут часті і як дві краплі води схожі одна на іншу. Трапляються вони так: водій, який перебуває спереду почав рух, але засумнівався: чи встигне він виїхати, і раптово загальмував. Водій, що знаходиться позаду, бачачи, що машина перед ним поїхала, теж почав рушати і подивився наліво, щоб переконається в тому, що він не створює перешкод тим, хто їде по головній дорозі. У цей-то момент і лунає глухий металевий удар, що супроводжується дзвоном розбитого скла. Приїхали! Щоб не потрапити в подібну прикру аварію потрібно запам'ятати всього лише одне правило: «Не треба дивитися наліво, поки автомобіль, що знаходиться перед вами не поїде!» (Рис. 61).

61)

Мал. 61. Щоб не потрапити в подібну прикру аварію, потрібно запам'ятати всього лише одне правило: «Не треба дивитися наліво, поки автомобіль, що знаходиться перед вами, не виїде!».

«Головне - не перебудовуйся з ряду в ряд без потреби!» - напучував цінними порадами один автомобіліст свого друга, що відправляється в Сполучені Штати, і був абсолютно правий. Щільність потоку транспорту там висока, а швидкість автомобілів у всіх рядах однакова. Перестроювання виправдано тільки для заняття потрібного низки перед поворотом. У нас в великих містах ситуація інша. Потік транспорту досить «рваний». Автомобілі рухаються з різною швидкістю, і ця обставина так і підмиває почати небезпечний слалом. Один знайомий, великий любитель «пірнати» в сусідні ряди, розповів таку історію: «Їду якось на дачу, побачив зліва" дірку "- і чисто машинально прошмигнув в сусідній ряд. І треба ж! Саме в цей момент автомобіль, що рухається попереду, різко загальмував. Я в нього, а ззаду вантажівку. Ясна річ - йому-то ще важче зупинити таку махину. Коротше, припечатав він мене як слід ».

Аварійна ситуація може виникнути і при взаємному перестроюванні. Припустимо, ви побачили праворуч «вікно» між автомобілями і хочете зайняти це місце. Воно утворилося якраз перед автомобілем з великими габаритами: автобусом, вантажівкою, який загороджує інший автомобіль, який має намір зайняти те ж саме простір попереду, що і ви, але зліва. Він з'явиться там, куди ви цілитеся, одночасно з вами. Будьте обережні при перестроюванні перед великогабаритними автомобілями! Не зайве нагадати, що при одночасному перестроюванні транспортних засобів, що рухаються попутно, діє правило «правої руки».

Запрограмована аварія може трапитися і при русі заднім ходом. Наприклад: водій повертає ліворуч, в проїзд між будинками, в підворіття, у відкриті ворота. Робить він це тільки для того, щоб розвернутися. Але про це не здогадується інший водій, який тут же прилаштувався за першим, буквально «підпер» його. Перший включає задню передачу, обертається через праве плече і бадьоро подає назад: другий автомобіль отримує удар - це він спровокував аварію.

Здаючи заднім ходом у дворі, будьте гранично уважні: тут можуть грати маленькі діти, яких можна не помітити у заднього бампера.

<Попередня. сторінка | Зміст | Слід. сторінка>

Що ви будете робити?
А якщо наближається до перехрестя автомобіль не загальмує і виїде перед вами?
А що, якщо той автомобіль вас «підрізає» або різко загальмує?
Чи вистачить місця, щоб піти від зіткнення?
Що ви будете робити, якщо геть із-за того, що стоїть біля тротуару вантажівки на проїжджу частину вибіжить дитина?
Якому саме?
«Яка там незалежність, коли рушаєш у світлофора на перехресті?
Скільки водіїв стають винуватцями аварій, доводячи свою правоту з єдиною метою покарати кривдника?
Хтось із водіїв напевно думає, що швидкості в місті, так чи інакше, все одно невисокі, і що може трапитися на швидкості, скажімо, в 30 км / год?
Так чи варто свічок така гра?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов