Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Їзда з причепом 2018-2019 ПДР, КоАП, ГИБДД онлайн

Наша сеть партнеров Banwar

Рано чи пізно практично кожен водій стикається з необхідністю їзди з причепом. Це може бути як банальне буксирування потрапив в неприємну ситуацію на трасі приятеля, так і виїзд за місто, щоб покататися на улюбленому квадроциклі або катері. Але в будь-якому випадку є ряд нюансів, яким вчать тільки професійних водіїв вантажних автомобілів і автопоїздів. А тим, хто має в правах лише позначку «Категорія В», залишається освоювати їх дослідним шляхом, довіряючи тільки своїй інтуїції. Тому, щоб уникнути деяких найбільш поширених помилок і помилок, буде незайвим ознайомитися з наведеними нижче порадами.

починаємо рух
Старт з місця і набір швидкості при їзді з причепом виконується трохи інакше, ніж на автомобілі без такого. У разі якщо ваш автомобіль оснащений механічною трансмісією, початок руху вимагає певної делікатності в поводженні з педаллю зчеплення. Відпускати його потрібно більш плавно, ніж зазвичай, але досить швидко, при цьому одночасно і плавно додаючи обертів двигуна. Головне - уникнути прослизання зчеплення, так як його дуже легко можна «підпалити». Критерієм правильного старту з місця є впевнене початок руху без ривків і посмикувань.

У випадку з автомобілями, обладнаними «автоматом», рушити з місця буде набагато простіше, якщо в момент початку руху, особливо в гору, притримувати авто робочим гальмом, натискаючи на нього лівою ногою. При цьому обороти дозуються залежно від потужності двигуна, маси автомобіля і причепа і, можливо, крутизни ухилу. Важливо пам'ятати, що виробники АКПП рекомендують розганятися з причепом на передачу, щаблем нижче звичайної. Однак при виході на крейсерську швидкість вони пропонують використовувати оптимальне передавальне число трансмісії.

їдемо прямо
При прямолінійному русі необхідно враховувати інерційні та динамічні розкачки, які особливо впливають на поперечну стійкість причепів. Інерційні моменти виникають при проїзді нерівностей і здатні розгойдати причіп. У разі якщо амортизатори не справляються з розгойдуванням, причіп занесе, або, що набагато гірше, він перевернеться. Такий же результат може послідувати при проїзді повз великогабаритного автомобіля, який здатний викликати розкачку, створивши повітряний бар'єр. В цьому випадку плавне зниження швидкості дозволяє швидко погасити коливання. До речі, деякі виробники, наприклад Honda на CR-V, пропонують опцію стабілізації динамічної розгойдування з використанням інтелектуальної 4-діапазонною ABS.

Повороти і габарити
Ситуацію в повороті слід особливо ретельно аналізувати до початку його виконання. Так, перед лівим поворотом потрібно зміститися вправо на півтора-два метри, особливо якщо маневр здійснюється під гострим кутом.

Майте на увазі, що це винос назовні крайнім розміром. Всередину повороту останні колеса причепа зміщуються набагато більше. Таким чином, якщо при лівому повороті простір уздовж дверей, заднього крила і причепа проглядається добре - досить повороту голови або погляду під зовнішнє панорамне дзеркало заднього виду, - то при правому повороті його можуть приховати стійки, тонування або пасажири.

Гарантії того, що в цей момент у вашому «мертвої» зоні не виявиться намагається проскочити в завбачливо залишений вами вільному просторі автомобіль, немає ніякої. Тому правий поворот з причепом складніше лівого, і, здійснюючи його, потрібно бути гранично уважним. У будь-якому випадку, якщо водій навчиться враховувати загальні габарити автопоїзда в зміщенні і розраховувати необхідний запас відстаней, то їзда з причепом для нього перестане супроводжуватися стресом.

маневрування
Складніше за все на своєму шляху з причепом здійснювати парковку і їхати заднім ходом. В принципі здійснювати ці маневри бажано за допомогою кого-небудь, хто буде знаходитися зовні і підказувати, куди переміщається автопоїзд. Однак, в будь-якому випадку, щоб повернути причіп, потрібно спочатку виконати так званий «злам» зчіпки, коли, наприклад, для повороту направо тягач направляють наліво і лише потім продовжують рух по плавній дузі в потрібну сторону. Основною помилкою при освоєнні цього прийому є занадто активна робота на рульовому колесі, тобто зайві «перекрут», які провокують надлишкові зміщення причепа. Велике значення в такій ситуації має радіус повороту і характеристика рульового управління. Чим продуктивніше підсилювач і більше радіус повороту, тим простіше водієві маневрувати в умовах дефіциту габаритних відстаней.

Уміння керувати авто з причепом знадобиться далеко не кожному водієві. Але елементарні знання особливостей виконання найпростіших маневрів з причепом допоможуть уберегтися від необдуманих і неощадливі дій. Крім того, без подібних навичок можна придбати професійні якості, якими відрізняються водії-віртуози. І, природно, вони дозволять практично кожному водієві без пригод доставити свій причіп до місця призначення.

Автор: Катерина Вишнякова

Автор теми: Золотослов

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов