Наша сеть партнеров Banwar
Шведський автоконцерн Volvo почав виробництво спортивного седана бізнес-класу S60 в 2001 році. Над дизайном автомобіля працював Пітер Хорбері, який зробив «коробочки» скандинавську зовнішність Volvo більш витонченою і привабливою. Про моделі 2002 року випуску з дизельним двигуном 2,4 Intex-press розповів її власник Євген Соловйов.
У нашій родині Volvo S60 з'явився в 2011 році. На ньому їздила мама. Коли через чотири роки я купив собі Chrysler Pacifica з автоматичною коробкою, мама захотіла змінити «механіку» на АКПП.
Вона запропонувала помінятися машинами. Я був не проти, так як їздив дуже багато, а витрата палива Chrysler «бив» по кишені. Два роки я їжджу на Volvo і відчуваю, що скоро закохаюся в цю машину і потім ніколи її не продам.
ПЛЮСИ
Зовнішність. Volvo S60 виглядає дуже ефектно. Але влітку я планую зробити його ще краще - поставити диски діаметром 18 дюймів.
РЕКЛАМА
Безпека. Недарма «швед» славиться своєю безпекою. Кузов дуже міцний. Якось на дачі я «зловив» стовп. Стовп зігнувся, а на бампері залишилося тільки кілька подряпин. Я впевнений, що в разі аварії машина витримає удар.
Керованість. На дорозі S60 продовжує триматися в районі, керма слухається чудово. Машину в сторону не веде і не кидає. Навіть при екстреному гальмуванні вона зупиняється там, де потрібно. Однак радіус повороту, хотілося б, щоб був трохи більше.
Вага. Volvo S60 дуже важкий - більше двох тонн. Мені це подобається, так як «вагомість» автомобіля додає впевненості на дорозі.
Двигун. Рідних 163 кінських сил мені не вистачало, тому в Мінську я зробив чіп-тюнінг двигуна (зараз в моторі десь 200-210 «коней»). Він обійшовся мені приблизно в 100 доларів в еквіваленті. Крім мощі збільшилася і динаміка движка. Однак з'явилися нюанси. Зчеплення не витримало потужності мотора і початок пробуксовувати. Заміна зчеплення, маховика і підшипника вилилася в суму близько 1500 доларів в еквіваленті.
Витрати палива. Автомобіль досить економічний, як і всі дизелі. По місту він «їсть» 8 літрів на 100 км, а по трасі - трохи більше 5 літрів.
РЕКЛАМА
Кузов. Volvo S60 весь оцинкований, завдяки цьому кузов не гниє і не іржавіє.
Салон. Пластик недешевий, зроблений акуратно. Ніде нічого не пищить, не скрипить, не деренчить. Сидіння обтягнуті комбінованою шкірою.
Шумоізоляція. Вона зроблена на рівні. Коли їдеш - тиша ідеальна, шуму дороги не чути абсолютно.
Підвіска. Чи не жорстка і не м'яка. «Лежачі» можна проїжджати на швидкості 40 км / ч, не гальмуючи. Крім того, підвіска практично не розбивається. Наприклад, кульові опори за весь час експлуатації я поміняв тільки один раз. Єдиний нюанс підвіски - раз або два на рік «вилітають» стабілізатори. Причина - не найвищої якості запчастини і наші дороги.
МІНУСИ
Запчастини. Машина сама по собі недорога, а ось запчастини на неї - недешеві. Не так давно я поміняв передні гальмівні диски. За один диск заплатив 65 рублів. І це при тому, що купував не оригінал, а «турцию».
Задній ряд сидінь. Найоптимальніше кількість пасажирів ззаду - двоє. Для трьох пасажирів в задньому ряду місця однозначно мало.
Автор: Анна СУВОРОВА