Наша сеть партнеров Banwar
Німецькі BMW бізнес-класу в кузові Е34 випускалися з 1988 по 1996 роки. За цей час концерн випустив понад мільйон таких автомобілів. Про моделі 1988 року випуску з двигуном внутрішнього згоряння 3,0 розповів її власник Денис Гутько.
Я хотів собі «класику» кінця 80-х - початку 90-х років - BMW E34. Цей автомобіль старий, він ламається, кузов гниє, вимагає уваги і витрат. Але, на мій погляд, в ньому є те, чого немає в сучасних автомобілях, - в ньому є душа.
ПЛЮСИ
Двигун. Коли під капотом майже 200 «коней», це провокує на драйвову їзду, хочеться «втопить» газ. Крім того, мотор Е34 до божевілля простий і надійний. Щоб його «ушатать», потрібно дуже постаратися. Не дарма ці мотори називають «мільйонниками». Пробіг в машині більше 300 тисяч км, а з двигуном немає ніяких проблем.
РЕКЛАМА
Підвіска. Вона досить жорстка, але для мене це «плюс». Така підвіска розроблена для того, щоб «тримати» дорогу. У поворотах на швидкості BMW дуже стійкий, на відміну від соклассніков з м'якою підвіскою.
Кузов. Завдяки заводський оцинкування, кузов трохи підгнив, а не згнив остаточно. Його потрібно підварити, пофарбувати, і автомобіль буде як новий. А одне з найбільш проблемних місць - передні і задні стакани - в моєму автомобілі в нормі.
Шумоізоляція. У Е34 вона дуже якісна. У салоні - тиша, навіть коли їдеш по жвавій і галасливій магістралі.
Салон. Він дуже просторий і комфортний. Посадка також зручна. Бувало, я проводив за кермом близько 12 години і якихось незручностей не відчував. Багажник в BMW також величезний.
Запчастини. Їх можна віднести і до плюсів, і до мінусів. Добре те, що їх дуже легко знайти. Погано те, що дешевими їх назвати не можна. Але, як то кажуть, поміняв і забув, якщо ставити оригінальні, а не китайські аналоги.
РЕКЛАМА
МІНУСИ
Витрата. Автомобіль «їсть» багато. По трасі витрата 10 - 11 літрів, а по місту - 15 літрів. І це при спокійній їзді.
Кулиса КПП. Час робить свою справу, вона розбовталася і чекає заміни. Але, з іншого боку, авто можна відремонтувати своїми силами і заощадити на роботі. А сам ремкомплект коштує близько 30 доларів.
Пороги. Через віку автомобіля вони вже підгнили, і їх потрібно варити. В цілому з антикорозійною обробкою ремонт обійдеться приблизно в 100 доларів.
Кришка багажника. Це «болячка» Е34. Вона іржавіє в місці ребра у номера.
Я купував проблемний автомобіль, в який потрібно вкладати. Але коли я виправлю всі нюанси, для мене це буде ідеальний автомобіль.
Що говорить експерт
Сергій Волчецкая, фахівець автосервісу «Кола»
БМВ Е34 530i 1988 року випуску - це класика німецького автомобілебудування. На початку 1990-х років йшла боротьба між заводами в передових технологіях машинобудування та інноваційні рішення в створенні двигунів. У цьому БМВ нікому не поступалася і тримала лідируючі позиції.
Для цих років автомобілі оснащувалися дизельними і бензиновими багатоциліндровими моторами, які використовувалися аж до 2000 років.
Салон зручний і дуже якісно зібраний, водій не відчуває дискомфорту навіть при тривалих поїздках. Трансмісія, як ручна, так і автоматична, дуже добре себе зарекомендувала, але через пару років експлуатації в МКПП сильно зношується куліса. Кузов автомобіля через 30 років повністю впорався зі своїм завданням, і знайти цілий кузов вже, на жаль, не вийде. Витрата палива великий, так як автомобілі оснащували дуже потужними силовими агрегатами.
В обслуговуванні, незважаючи на вік, транспорт недешевий. Але при належному обслуговуванні автомобіль буде приносити тільки позитивні емоції. Знайти і купити цілий і без дефектів автомобіль не вийде. Якщо тільки у справжніх цінителів або колекціонерів, і то, можливо, він вже буде відновлений.
Автор: Анна РОМАНОВА-Колосовський