Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Їздив - знаю. «BMW 530 (Е34)»: автомобіль для душі, який багато «їсть»

Наша сеть партнеров Banwar

Німецькі BMW бізнес-класу в кузові Е34 випускалися з 1988 по 1996 роки. За цей час концерн випустив понад мільйон таких автомобілів. Про моделі 1988 року випуску з двигуном внутрішнього згоряння 3,0 розповів її власник Денис Гутько.

Я хотів собі «класику» кінця 80-х - початку 90-х років - BMW E34. Цей автомобіль старий, він ламається, кузов гниє, вимагає уваги і витрат. Але, на мій погляд, в ньому є те, чого немає в сучасних автомобілях, - в ньому є душа.

ПЛЮСИ

Двигун. Коли під капотом майже 200 «коней», це провокує на драйвову їзду, хочеться «втопить» газ. Крім того, мотор Е34 до божевілля простий і надійний. Щоб його «ушатать», потрібно дуже постаратися. Не дарма ці мотори називають «мільйонниками». Пробіг в машині більше 300 тисяч км, а з двигуном немає ніяких проблем.

РЕКЛАМА

Підвіска. Вона досить жорстка, але для мене це «плюс». Така підвіска розроблена для того, щоб «тримати» дорогу. У поворотах на швидкості BMW дуже стійкий, на відміну від соклассніков з м'якою підвіскою.

Кузов. Завдяки заводський оцинкування, кузов трохи підгнив, а не згнив остаточно. Його потрібно підварити, пофарбувати, і автомобіль буде як новий. А одне з найбільш проблемних місць - передні і задні стакани - в моєму автомобілі в нормі.

Шумоізоляція. У Е34 вона дуже якісна. У салоні - тиша, навіть коли їдеш по жвавій і галасливій магістралі.

Салон. Він дуже просторий і комфортний. Посадка також зручна. Бувало, я проводив за кермом близько 12 години і якихось незручностей не відчував. Багажник в BMW також величезний.

Запчастини. Їх можна віднести і до плюсів, і до мінусів. Добре те, що їх дуже легко знайти. Погано те, що дешевими їх назвати не можна. Але, як то кажуть, поміняв і забув, якщо ставити оригінальні, а не китайські аналоги.

РЕКЛАМА

МІНУСИ

Витрата. Автомобіль «їсть» багато. По трасі витрата 10 - 11 літрів, а по місту - 15 літрів. І це при спокійній їзді.

Кулиса КПП. Час робить свою справу, вона розбовталася і чекає заміни. Але, з іншого боку, авто можна відремонтувати своїми силами і заощадити на роботі. А сам ремкомплект коштує близько 30 доларів.

Пороги. Через віку автомобіля вони вже підгнили, і їх потрібно варити. В цілому з антикорозійною обробкою ремонт обійдеться приблизно в 100 доларів.
Кришка багажника. Це «болячка» Е34. Вона іржавіє в місці ребра у номера.

Я купував проблемний автомобіль, в який потрібно вкладати. Але коли я виправлю всі нюанси, для мене це буде ідеальний автомобіль.

Що говорить експерт

Сергій Волчецкая, фахівець автосервісу «Кола»

БМВ Е34 530i 1988 року випуску - це класика німецького автомобілебудування. На початку 1990-х років йшла боротьба між заводами в передових технологіях машинобудування та інноваційні рішення в створенні двигунів. У цьому БМВ нікому не поступалася і тримала лідируючі позиції.

Для цих років автомобілі оснащувалися дизельними і бензиновими багатоциліндровими моторами, які використовувалися аж до 2000 років.

Салон зручний і дуже якісно зібраний, водій не відчуває дискомфорту навіть при тривалих поїздках. Трансмісія, як ручна, так і автоматична, дуже добре себе зарекомендувала, але через пару років експлуатації в МКПП сильно зношується куліса. Кузов автомобіля через 30 років повністю впорався зі своїм завданням, і знайти цілий кузов вже, на жаль, не вийде. Витрата палива великий, так як автомобілі оснащували дуже потужними силовими агрегатами.

В обслуговуванні, незважаючи на вік, транспорт недешевий. Але при належному обслуговуванні автомобіль буде приносити тільки позитивні емоції. Знайти і купити цілий і без дефектів автомобіль не вийде. Якщо тільки у справжніх цінителів або колекціонерів, і то, можливо, він вже буде відновлений.

Автор: Анна РОМАНОВА-Колосовський

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов