- Старт продажу Дата виходу нового кросовера (див. Фото) в Європі і Америці, а також старт продажів...
- Технічні характеристики
Старт продажу
Наша сеть партнеров Banwar
Дата виходу нового кросовера (див. Фото) в Європі і Америці, а також старт продажів Jaguar F-pace в Росії відбудуться практично одночасно. Дебют моделі відбудеться в першій половині 2016 року. Виробництво Ф-Пейса організовано на заводі британської компанії в Соліхаллі, де крім новинки вже випускається модель XE і деякі модифікації Land Rover. В Америці для Jaguar F-pace 2016 ціна складе від 43 000 доларів за версію з бензиновим 2-літровим мотором потужністю 240 сил, заднім приводом і автоматичною коробкою передач. Факт того, що англійці витратили чималі кошти на модернізацію виробництва, говорить про великі надії, покладених на новий кросовер . Старт продажів позашляхового Ягуара в Росії відбувся 22 березня 2016 року. Як показав приклад Porsche Macan, попит на подібні моделі преміум класу перевершує найсміливіші прогнози.
Ціна в Росії
Технічні характеристики російських Ф-Пейс будуть мати на увазі наявність бензинових 6-ти і 8-циліндровим мотором, а також 4-х і 6-циліндрових турбодизелів, автоматичних коробок передач і повного приводу. Якщо в Америці різниця між аналогічними Ягуарами XE і новими кросоверами становить 20 відсотків (там споріднений седан коштує мінімум 35 895 доларів), то ціна в Росії на Jaguar F-pace 2016 при тій же різниці виявилася відчутно доступнішими прайс-листа основного конкурента в особі Порше Макан. Розцінки на німецьку модель стартують з позначки 3 993 000 рублей, тоді як за Ф-пейс зі схожим бензиновим мотором V6 (340 к.с.) попросять 3 580 000 руб. Ціни позашляхового Ягуара в базовій комплектації Pure зі 180-сильним дизелем стартують з позначки 3 193 000 рублей.
Як і для решти світу, в Росії будуть представлені 5 основних комплектацій: Pure, Prestige, Portfolio, R-sport і найбільш екстремальна S. Окремо стоїть версія First Edition, в якій ціна Ягуар Ф-Пейс максимальна, технічні характеристики передбачають тільки найпотужніший на даний момент 340-сильний мотор, а комплектація містить найбільш повний список додаткового обладнання, яке надається без доплати до ціни. Комплектація First Edition буде випускатися протягом року після старту продажів Jaguar F-pace і призначена для найвідданіших шанувальників британської марки, в тому числі і в Росії.
Базове оснащення всіх кросоверів на увазі велику насиченість електронними допоміжними пристроями. Уже в початкових версіях Ф-Пейс отримують адаптивний круїз-контроль з функцією виявлення перешкод на дорозі і подальшим автоматичним гальмуванням, а встановлені стереокамери стежать не тільки за дорожніми знаками, розміткою і сліпими зонами, але і відстежують ступінь втоми водія. Парктронік також входить в базову комплектацію британської моделі.
За додаткову ціну на Jaguar F-pace 2016 може бути встановлена рідкокристалічна панель приладів з діагоналлю 12,3 дюйма і можливістю настройки стилів відображення інформації. Центральний 8-дюймовий дисплей можна замінити широкоформатним 10,2-дюймовим з жорстким диском об'ємом 60 Гб, точкою доступу в інтернет для 8 гаджетів і фірмовою системою навігації з розширеними функціями. Як опція пропонується аудіосистема преміум-класу Meridian з 11 динаміками і сабвуфером, а також лазерний проектор показань на лобове скло, що забезпечує видимість даних навіть при яскравому сонячному світлі.
Технічні характеристики
Новий Jaguar F-pace (фото) побудований на модульній платформі iQ [Al], а його кузов на 80 відсотків складається з алюмінієвого сплаву. Ціна подібних інновацій виражена в спорядженої масі, де в технічних характеристиках позашляхового Ягуара значиться 1680 кг, що лише на 130 кг більше, ніж у соплатформенного седана XE і є найкращим показником в класі. Дана цифра відноситься до показника базового Ф-Пейсах з 2-літровим турбодизелем, 6-ступінчастою механічною коробкою передач і заднім приводом. Наявність автоматичної трансмісії накине до ваги кросовера несуттєві 15 кг, а ось за володіння повним приводом доведеться розплатитися зайвими 80 кг. У числі складових успіху варто відзначити двері багажника з композитних матеріалів і деякі несучі елементи з магнієвого сплаву.
Зі своїми габаритними розмірами 4731 х одна тисячі дев'ятсот тридцять шість х 1652 мм і колісною базою 2874 мм Jaguar трохи переріс своїх суперників в особі Porsche Macan, BMW X4, Audi SQ5 і Mercedes GLC, що в очах багатьох шанувальників підвищить ціну F-pace, надавши йому більший статус. Технічні характеристики і конструкція повного приводу з багатодисковою муфтою повністю відповідають таким на купе та родстерах Ягуар Ф-Тайпей, однак протівобуксовочная система Adaptive Surface Response створена з оглядкою на пристрій, що застосовується в моделях Land Rover і Range Rover. В результаті цього водій може вибирати один з декількох алгоритмів руху по різним типам покриттів, включаючи легке бездоріжжя. Приємно, що режим All Surface Progress Control, призначений для руху по нестійким поверхонь зі швидкістю до 30 км / год, доступний і для задньопривідних версій кросоверів.
Трансмісія Ягуарів з повним приводом в звичайних режимах руху передає весь обертаючий момент на задні колеса, а при їх пробуксовці здатна розподіляти тягу в пропорції 50/50 між переднім і заднім мостом. Час спрацювання багатодискової муфти становить 165 мс, при цьому момент блокування і її ступінь задає система Configurable Dynamics, в тому числі з урахуванням заданих водієм режимів роботи двигуна, підвіски і коробки передач. Геометрична прохідність Ягуара Ф-Пейс 2016 технічні характеристики описана 213-міліметровим кліренсом і 525- міліметровим бродом. Ціна позашляхових якостей підтверджена і в кутах в'їзду і з'їзду, які становлять 25,5 і 26 градусів відповідно.
Експлуатаційні показники базової версії кросовера з 180-сильним дизелем виражені в 8,7 секундах розгону до сотні і 5,3 літрах середнього ( NEDC ) Витрати палива на 100 км шляху. Трилітровий дизель V6 потужністю 300 сил (700 Нм) покращує розгін Jaguar F-pace до 6,2 секунд. Правда, середнє споживання важкого палива у даній модифікації підвищується до 6 літрів рівно, що досить помірковано для настільки переконливою динаміки, особливо якщо врахувати наявність повного приводу і автоматичної коробки передач в базовій комплектації 3-літрової версії.
Ще не з'явиться заряджена версія з мотором V8 потужністю понад 500 сил, любителям активної їзди слід звернути свій погляд на кросовери Ф-Пейс з компресорними шістками, що мають 340 або 380 к.с. під капотом. Такі Ягуари, також як і версія з 6-циліндровим дизелем, оснащуються тільки повним приводом і 8-ступінчастим автоматом без доплати до ціни. Середня витрата палива, зафіксований на сертифікаційних тест-драйвах , Становить 8,9 літра на 100 км. Максимальна швидкість обох версій обмежена електронікою на рівні 250 км / ч, а технічні характеристики хизуються 5,8 секундами розгону до сотні для 340-сильного варіанту і 5,5 секундами у модифікації з 380-сильним мотором.
У Росії запланований старт продажів Jaguar F-pace 2016 з бензиновими компресорними двигунами V6 і майбутнім флагманським V8 об'ємом 5 літрів, а також з двома турбо-дизелями: 2-літровим і об'ємом 3 літри. Ще однією особливістю російської комплектації є наявність повнорозмірного запасного колеса, через що обсяг багажника скоротився з 650 і 1740 літрів при складених задніх сидіннях до 508 і 1598 літрів відповідно. Відсутність в гамі кросоверів для російського ринку початкових 4-циліндрових версій з заднім приводом і механічною коробкою передач в черговий раз доводить, що ціна Jaguar F-pace не є визначальним фактором для цільової аудиторії, і основним суперником британця є не BMW X4 і Mercedes GLC, а Porsche Macan.