Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Jeep Cherokee 2014 року Тест-Драйв позашляховика

  1. В ОЧІКУВАННІ ДИЗЕЛЯ
  2. «Поніжайкі» БЕЗ Раздатку
  3. Оффроуда У СТОЛИЦІ
  4. ЇЗДА БЕЗ РУК

Наша сеть партнеров Banwar

Ось вам перша ж обманка: погляньте на фари автомобіля. Сперечаюся, що ви вже і не справдилися! Вузькі прорізи в крилах - це зовсім не фари, а габаритні і ходові вогні, а також «поворотники». Справжні ж фари, призначені для їзди вночі, знаходяться ближче до бампера, по краях від семіжаберной (фірмова символіка Jeep) решітки радіатора. Куди важливіше ті таємниці, які зберігає начинка автомобіля, але видати їх відразу він не поспішає.

Для знайомства з новими представниками марки нас запросили на полігон Jeep Territory на околиці Москви Для знайомства з новими представниками марки нас запросили на полігон Jeep Territory на околиці Москви. На порівняно невеликій площі є і круті підйоми, і з колод бруківки торцювання, і бічні ухили, і «хвиляста» дорога, їзда по якій призводить до постійного діагонального вивішування. У природному середовищі такі перешкоди ще пошукати, а тут все в одному місці і на будь-який смак. Втім, грунтовний реальний тест нового автомобіля ще попереду, і ми про нього обов'язково розповімо.

Стосовно до людини визначення обманщик не надто втішне. інша справа - новий Jeep Cherokee, який тільки-тільки виходить на російський ринок. автомобіль обманює, причому приємно, як зовнішністю, так і суттю.

В ОЧІКУВАННІ ДИЗЕЛЯ

Під капотом

На майданчику нас чекає п'ять автомобілів. Сідаю в перший-ліпший і починаю виписувати кола по полігону, виконуючи різні завдання інструктора. Але різкий розгін і гальмування «в підлогу» мене не особливо вражають: 3,2-літровий бензиновий V6 Pentastar потужністю 272 к.с. розганяє машину масою під дві тонни впевнено, а добре налагоджена система ABS дозволяє загальмувати без блокування коліс. Перемикати передачі, звичайно, потреби немає: все що поставляються до нас Jeep Cherokee 2014 модельного року комплектуються 9-ступінчастою АКП моделі 948ТЕ. Для довідки: в Європі доступні версії з 6-ступінчастою «механікою». А ось вибрати двигун у нас можна. Крім згаданого V6 пропонується ще чотирициліндровий 2,4-літровий MultiAir, теж бензиновий. Цей 177-сильний агрегат призначений для Росії і Близького Сходу. «Невже немає дизеля!» - вигукне розчарований читач. Він є ... але його немає. Точно так: в природі він, звичайно, існує-дволітровий турбодизель Multijet другого покоління, що забезпечує багаторазовий уприскування палива в камеру згоряння. Мотор потужністю 170 к.с. родом з Італії, розроблений підрозділом Fiat Powertrain. Для агрегатування з механічною коробкою передач є дефорсировать до 140 сил версія, але це так, для інформації, адже в Росії, нагадаю, «механіки» немає і не буде. На жаль, у нас дизель з'явиться не раніше осені, а поки покупці нового Jeep Cherokee можуть задовольнятися тільки бензиновими версіями. Так, що стосується дизеля, то тут новий «Чирок» нас обдурив неприємно, але це тимчасове божевілля, - прийде час і на нашій вулиці настане свято.

«Поніжайкі» БЕЗ Раздатку

Не менше різноманітність, ніж з моторами, спостерігається і в трансмісіях, і тут все найяскравіші фарби можливої ​​палітри нам доступні. Найдешевший автомобіль має тільки передній привід. Це вибір тих, кому важливі кроссоверним зовнішність, комфортабельний салон, а не ходові якості, характерні для автомобіля 4 × 4. Більшість, напевно, все ж захоче повнопривідний варіант, і тут можливі цікаві нюанси. Є система Jeep Active Drive I - повністю автоматична трансмісія, що підключає в разі необхідності задні колеса за допомогою регульованої гідравлічної муфти. Типова кроссоверним схема, та новий Jeep Cherokee і схожий на кросовер, правда? Але не забудьте, що перед нами майстерний обманщик! Без будь-яких зовнішніх відмінностей можна нарватися і на варіант з трансмісією Jeep Active Drive II. Повний привід тут також підключається автоматично при необхідності, але можна задіяти його і примусово, вибравши той чи інший режим управління тягою Selec-Terrain. І це ще не все: можна включити знижувальну передачу з передавальним числом 2,92. Що цікаво: ніякої роздавальної коробки автомобіль не має! Від передньої осі до задньої тягнеться єдиний карданний вал, який передає обертання до задніх коліс в повноприводному режимі, а знижує передача включається в двох редукторах, пристикувався до передньої і задньої головним передачам. Але і це ще не межа: крім перерахованих існує трансмісія Jeep Active Drive II Lock, що відрізняється від тільки що описаної наявністю примусового блокування заднього диференціала. Ось вам і кросовер! При єдиної зовнішності начинка може різнитися істотно, так що при виборі нового "Черокі" треба бути уважним, щоб не бути обдуреними.

Оффроуда У СТОЛИЦІ

Повернемося на нашу тестову площадку. Мені б туди, на гірки і вибоїни, але не пускають. Не так щоб зовсім - просто треба пересісти в відповідний автомобіль. Жорсткий оффроуд дозволений тільки на Jeep Cherokee в комплектації Trailhawk, і серед нашої п'ятірки новобранців є парочка таких. Я трохи покривив проти істини, написавши, що зовні все «Чирки» однакові. Пізнати саму позашляхову версію Trailhawk легко по потужним буксирним крюкам спереду і нефарбовані бампера.

Поспішаю зайняти місце за кермом такої машини. Їдемо на «хвилясту» бруківку. Бетонні нерівності, в шаховому порядку розкидані під колесами, такої висоти, що автомобіль постійно ловить «діагоналку». При цьому він ненадовго зупиняється, як би роздумуючи, що робити далі, і якщо не прибирати ногу з педалі акселератора, то через нетривалий час він знову починає рух. У цьому заслуга електронних імітаторів блокувань міжколісних диференціалів: шляхом пригальмовування колеса, що втратив зв'язок з опорною поверхнею, крутний момент перекидається на небуксующій колесо.

Наступна вправа складніше: крутий підйом по роздовбані бетонним плитам упереміж з піщаними ямами Наступна вправа складніше: крутий підйом по роздовбані бетонним плитам упереміж з піщаними ямами. Я б брав таку перешкоду ходом, але інструктор просить включити знижувальну передачу, повернути «шайбу» вибору режиму управління тягою Selec-Terrain в положення Rock (камені), тримати рівний газ і не поспішати. Автоматично заблокували задній диференціал, від трансмісії виходять страхітливі звуки, - це спрацьовують системи, що перерозподіляють крутний момент між осями і колесами. Відчуваю себе трохи ніяково, оскільки автомобіль як би взяв керування на себе, але в підсумку машина впевнено забирається наверх!

Тепер треба спуститися, вже за іншим маршрутом, по гірці, вимощеній колодами. Наявність системи допомоги при спуску Hill-descent Control на сучасних кросовери не дивує. Де-небудь в гористій місцевості, можливо, вона буде реально затребувана, в нашій же смузі великого практичного сенсу в ній небагато. Хоча спускатися, активувавши її, приємно. Однак новий Jeep Cherokee може похвалитися ще й системою допомоги при підйомі - Hill-ascent Control. Але для більшого ефекту ще задіюю систему контролю швидкості руху Selec-Speed ​​Control: машина сама повзе в гору, контролюючи тягу на кожному з коліс, щоб не допустити його пробуксовки. Відчуття, треба сказати, фантастичні! Вкотре вже в ході короткого тест-драйву Jeep Cherokee підтверджує свою суть обманщика: на вигляд типовий кросовер, але в оффроуда він той ще профі. А на трасі, де він буде проводити левову частку часу?

ЇЗДА БЕЗ РУК

Jeep Cherokee Trailhawk

Нагадаю, що грунтовний тест-драйв, з їздою по різним типам покриття, попереду. Недовга поїздка по асфальту мені подарувала райська насолода. Нерозбещений різними заморськими штучками, прописані на сучасних автомобілях, я запал на круїз-контроль. Вибравши дистанцію до автомобіля попереду, можна абсолютно розслабитися і прибрати ногу з педалі газу. Машина сама загальмувати, коли треба, і знову прискориться. Поза всяким сумнівом, можна прожити без цього, але ж приємно! А чого вартий система стеження за смугою! Догрався до того, що ледве не скрутив в кювет зі страху, коли пролунав гучний тривожний сигнал і на приборке спалахнув напис: «Покладіть руки на кермо». Машина непогано підрулює, стежачи за розміткою, а й заснути водієві не дасть. Очевидно, що все це функції далеко не нові, вони зустрічаються і на автомобілях інших марок. Але ось поєднання непоганих позашляхових якостей і високого комфорту на прикладі нового Jeep Cherokee приємно дивує. Причому це поєднання кожен вільний вибирати для себе сам, адже автомобілі пропонуються в чотирьох можливих комплектаціях. Від простого до складного: Sport, Longitude, Limited і вже згадана Trailhawk. Перерахування опцій, характерних для кожної з версій, займе дуже багато місця, та й у вік Інтернету навряд чи в цьому є великий сенс. Втім, ми не прощаємося з Jeep Cherokee надовго, більш детальну розповідь про новинку нашого автомобільного ринку попереду.

Типова кроссоверним схема, та новий Jeep Cherokee і схожий на кросовер, правда?
А на трасі, де він буде проводити левову частку часу?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов