Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Jeep Commander: командувати парадом буде ...

Наша сеть партнеров Banwar

Марка Jeep за останні роки істотно розширила свою модельну гамму. Крім оновлення раніше існуючих моделей Wrangler, Cherokee (в США - Liberty) і Grand Cherokee своє місце в строю зайняли ще дві новинки Compass і Commander. Останній розрахований на покупців, які змушені іноді, а може і часто, перевозити більше чотирьох пасажирів або великогабаритні вантажі. Вперше в історії бренду, Jeep запропонував позашляховик з семимісцевим салоном, зайнявши ще одну нішу серед повнопривідних автомобілів. До слова, на початку 2007 року ми очікуємо, появи ще однієї новинки під назвою Patriot, але зараз не про це.
При розробці Commander за основу була взята наймасовіша і популярна модель Jeep - Grand Cherokee. Обидва автомобілі мають спільну платформу і однакову колісну базу, рівну 2 780 мм. Щоб розмістити в салоні ще два сидіння, кузов Commander довелося подовжити в порівнянні з Grand Cherokee на 37 мм. Позашляховик отримав вельми брутальний зовнішній вигляд, створюється враження, що кузов вирубаний сокирою з цілісного шматка металу, навіть вітрове скло розташоване вертикально. У трапецієподібні колісні арки вмонтовані декоративні хромовані болти, які доповнюють собою загальний дизайн екстер'єру з його великою кількістю вставок з хрому. Всі без виключення моделі Jeep забезпечені фамільної гратами радіатора з сімома прорізами, не став винятком і Commander. Весь зовнішній вигляд позашляховика говорить про те, що він створений для вирішення найбільш непередбачуваних завдань і подолання найважчих дорожніх умов, а його неповторний і унікальний екстер'єр забезпечує стовідсоткову впізнаваність.
Jeep Commander забезпечує можливість перевезення семи чоловік, а також дозволяє розмістити великий обсяг багажу завдяки повністю складаним другого і третього ряду сидінь. Салон Commander надзвичайно просторий, сидіння забезпечені довжиною подушкою, в результаті на другому ряду комфортно і не тісно. Що стосується третього ряду, то тут розміститися зможуть хіба що діти, так як поверхня подушок сидінь практично збігається з підлогою багажного відділення, через що коліна дорослої людини будуть перебувати на рівні його зубів. Зате на третьому ряду є власна система кондиціонування повітря, чого позбавлені пасажири, що сидять безпосередньо за спиною водія. За допомогою трьох поворотних регуляторів можна змінювати температуру повітря, інтенсивність обдування і напрямок потоку повітря. Тут же виникає резонне питання: чому цих благ немає для пасажирів другого ряду? Мабуть творці Commander порахували, що їм достатньо лише повітропроводів, але у вигляді компенсації вмонтували над їх головами два панорамних люка Command-View з шторками, відкрити які можна. [Info] Сидіння розташовані таким чином, що чим далі від лобового скла розташований ряд, тим вище він знаходиться по відношенню до попереднього. Таким чином, пасажирам забезпечується оглядовість у напрямку руху. Спинки другого і третього рядів сидінь складаються врівень один з одним, утворюючи плоску підлогу і цілих 1 940 літрів вільного простору. При повністю розібраному салоні обсяг багажника зменшується до 212 літрів, може бути така кількість рідини туди і поміститься, але розмістити в нинішньому просторі навіть звичайний рюкзак буде проблематично. Для укладання дрібних предметів необхідності відкривати п'яті двері немає, з кнопки на ключі можна відкрити тільки скляне віконце, через яке закинути в багажник все необхідне.
Салон під стать екстер'єру, виконаний в грубому стилі: гострокутна масивна торпедо з невеликим округлим козирком над приладовою дошкою, така ж «грубувата» центральна консоль, що переходить в центральний тунель з рукояткою коробки передач і просто величезною ручкою гальма стоянки. На нашому тесті був Jeep Commander зі світлим шкіряним салоном, що виглядало дуже гармонійно, чого не можна сказати про пластикові елементах, які, як нам здалося, в порівнянні з усім іншим виглядали дешево.
Обладнання салону більш ніж достатньо для комфортного проведення вільного часу в пробках. Аудіосистема, що встановлюється в версії Limited стандартно, виробляє звук відмінної якості, в чому їй допомагають 6 динаміків Boston Acoustic. Головний пристрій складається з радіо AM / FM та CD-чейнджером на шість дисків з підтримкою формату mp3, встановлюваного за додаткову плату. Передні сидіння забезпечені підігрівом і сервоприводами. Дуже незвичайний дизайн мають салонні ручки відмикання дверей, вони більше схожі на ручки від якого-небудь шафи або секретера кімнатних меблів. Круглі емблеми «Jeep» з бутафорськими болтами на мультифункциональном кермі і рукоятці АКПП надають шарму всьому вигляду салону.
Водійське місце забезпечено пам'яттю положення, також можна відрегулювати нахил педального вузла за допомогою кнопок на центральній консолі. Підрульові перемикачі розташовані на пристойній відстані від рульового колеса, для їх використання доведеться тягнутися пальцями, відриваючи руку від «бублика». Налаштування роздільного клімат-контролю в тестовому автомобілі викликає деякі труднощі. Якщо ви вирішили довірити вибір інтенсивності обдування комп'ютера і поставити поворотний вимикач в положення «auto», доведеться зіткнутися з відсутністю чіткої фіксації обраного режиму, щоб випадково не поставити вимикач в режим сильного або, навпаки, самого слабкого обдування ( «hi» і «low» ), потрібно стежити за своїми діями. Під час руху дивитися кудись вниз центральній консолі і відволікатися від дороги виходить не завжди. Jeep Commander в залежності від комплектації обладнується підігрівом передніх сидінь, люком з електроприводом, передніми і задніми парктроніки, багажником на даху, навігаційною системою з DVD, датчиком дощу і тиску в шинах і складаються зовнішніми дзеркалами заднього виду; в списку опцій не вистачає, хіба що, ксенонових фар.
На дорозі Jeep Commander показав себе в кращому вигляді. Під капотом взятого на тест позашляховика розмістився двигун з багатою історією - 5,7-літровий V8 HEMI з системою відключення циліндрів. З ним Jeep Commander перетворюється в грізного і впевненого в собі учасника дорожнього руху - 326 к.с. і 500 Нм крутного моменту кажуть краще будь-яких гучних слів.
Двигуни HEMI можуть похвалитися дуже давньою історією. Перший такий мотор, розроблений компанією Chrysler, був встановлений на модель Chrysler FirePower в 50-х роках минулого століття. До речі, цей двигун спочатку служив для потреб оборонної промисловості на експериментальних винищувачах Republic P-47, тоді він мав 16 циліндрів і розвивав потужність в 2500 л.с. Своєю назвою силовий агрегат зобов'язаний полусферической камері згоряння від англійського слова «hemispherical». Така будова дозволяє використовувати клапана більшого діаметра ніж діаметр поршня, завдяки чому двигун отримує більший потенціал і збільшує максимальне число оборотів. Однак полусферическая камера згоряння вимагає поршні особливої ​​будови з куполообразним наконечником, щоб зберегти належну ступінь стиснення. Зараз HEMI використовуються на автомобілях концерну DaimlerChrysler, серед яких такі моделі як Dodge RAM , Dodge Durango , Chrysler 300, Jeep Grand Cherokee і т.д.
90% крутного моменту доступно в діапазоні від 2400 до 5100 об / хв, це означає, що при будь-якій швидкості позашляховик тут же відгукується на педаль газу, миттєво нарощуючи міць і набираючи швидкість. Тим часом, 5,7 літра - це велике навантаження на гаманець власника, щоб хоч якось підвищити економічність автомобіля силовий агрегат оснастили системою MDS, яка відключає чотири з восьми циліндрів (1-й, 4-й, 6-й і 7 й) у тих випадках, коли навантаження на двигун мінімальна. Економія виходить сумнівна, тому що різниці між «щадним» режимом руху на звичайному автомобілі і на Jeep Commander ми не відчули, але офіційно вона становить від 5% до 15%. Відключення циліндрів відбуваються непомітно для водія, при несподіване збільшення потужності (наприклад, при обгоні), позашляховик, не замислюючись ні секунди, відгукується на педаль газу і починає набирати швидкість.
У випадку з підвіскою, АКПП, рульовим управлінням і системою повного приводу конструкторам Commander «винаходити велосипед» не знадобилося, вони вже один раз зробили свою справу, і зробили його дуже добре на новому Jeep Grand Cherokee, звідки і були запозичені дані вузли. Підвіска добре відпрацьовує всі нерівності дороги не залежно від рівня зіпсованості дорожнього покриття, при цьому на великих швидкостях крен кузова проявляються в рамках дозволеного. 5-ступінчастий "автомат" працює чітко, для тих, хто вважає за краще свій власний і неповторний стиль водіння передбачений секвентальний режим. Тримати заданий курс і не злетіти з траси допомагає система стабілізації ESP, вона додає впевненості до повного приводу Quadra-Drive II, який встановлюється в якості стандартного обладнання на версії Limited. Крутний момент розподіляється між передньою і задньою віссю в співвідношенні 48:52, відповідно. У певних випадках, наприклад при втраті зчеплення з дорогою трьох коліс, 100% крутного моменту може бути передано всього на одне колесо. Для самого серйозного бездоріжжя існує можливість електронного блокування міжосьового диференціала за допомогою важеля біля АКПП.
Європейська версія Jeep Commander збирається на заводі Magna Steyr в Австрії належить концерну DaimlerChrysler. У Росії на позашляховик дається гарантія 2 роки без обмеження пробігу, що, на наш погляд, занадто мало, особливо для автомобіля з таким сложноустроенная двигуном. Як завжди, обділені ми залишилися і силовими агрегатами. Для нашої країни позашляховик пропонується з двигуном V8 об'ємом 4,7 літра. У Північній Америці Commander комплектується ще і економічнішим 3,7-літровим V6, а в Європі до трійки бензинових моторів доданий 3,0-літровий турбодизель від Volkswagen, який в Росії доступний тільки для моделі Grand Cherokee. Jeep Commander підійде тим людям, які цінують функціональність, комфорт і високі позашляхові якості автомобіля, при цьому його зовнішність повинна повністю відповідати характеру, а власник такої машини напевно буде посередньо відноситься до класу "паркетників". Приваблива ціна Jeep Commander: за топову версію в салонах попросять 65 600 євро (приблизно $ 86 119), а найдешевший автомобіль з 4,7-літровим мотором обійдеться в 45 900 євро (або $ 60 257).

# Jeep # Commander
Тут же виникає резонне питання: чому цих благ немає для пасажирів другого ряду?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов