Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Jeep Grand Cherokee з пробігом: пошук ідеального автомобіля

  1. Різноманітність двигунів для Гранд Черокі
  2. Трансмісія
  3. підвіска
  4. Також на цю тему ви можете почитати:

Наша сеть партнеров Banwar

3-е покоління Jeep Grand Cherokee - передостаннє, випускалося з 2004 і по 2010 роки, істотно відрізнялося від своїх попередників, тому що побудовано на платформі від Мерседеса.

3-е покоління Jeep Grand Cherokee - передостаннє, випускалося з 2004 і по 2010 роки, істотно відрізнялося від своїх попередників, тому що побудовано на платформі від Мерседеса

У ньому використовується незалежна передня підвіска, рейкове рульове управління і дуже багато різної електроніки. Зараз ми подивимося, наскільки все це надійно і довговічно, і чи варто купувати такий автомобіль.

Випускали Jeep Grand Cherokee третього покоління в Детройті (США) і Граці (Австрія). Відрізнити в якій країні був зібраний автомобіль можна за індексом: у американських машин - WK, а у австрійських - WH. Незалежно від країни, де була зібрана дана модель, за стійкість кузова можна не турбуватися - кузов відмінно кухар і дуже якісно пофарбований. Тільки на самих ранніх автомобілях іноді зустрічаються дрібні точки з іржею внизу передніх крил. На кузов виробник давав 7 років гарантії, тому цю іржу по гарантії можна було усунути безкоштовно.

На кузов виробник давав 7 років гарантії, тому цю іржу по гарантії можна було усунути безкоштовно

Зовнішня обробка хромом досить швидко втрачає свій презентабельний зовнішній вигляд через дорожні реагентів. Як правило вже через пару років багато власників міняли по гарантії молдинги, радіаторну решітку і накладку на багажних дверей.

У салоні використовуються матеріали не найвищої якості, шкіра після 4-х років експлуатації стає злегка потертої, а машин, де використовувалася тканинна обробка дуже мало. Іноді шкіра комбинировалась з шкіряним замінником, який частенько просто тріскався через 3-4 роки.

Але в цілому, салон не бідна - багато жорсткого пластика на передній панелі, на дверях і на центральній консолі. Згодом весь цей пластик починає скрипіти, коли машина їде по нерівному дорожньому покриттю.

Згодом весь цей пластик починає скрипіти, коли машина їде по нерівному дорожньому покриттю

Крім цього, шуму в салоні додають скрипи від крісел, замок багажних дверей, котра булькала паливо в баку, а при повороті керма - рухливі контакти також своєрідно шарудять.

Багажні двері може злобно пожартувати в зимовий період - після 5 років експлуатації газові пружини багажних дверей слабшають і при морозі можуть вдарити по спині кришкою. Тому багажник, та й капот теж будьте обережні, відкриваючи.

Ще однією неприємністю вважається вологість в салоні. Вода потрапляє в салон через забитий дренаж люка. Іноді і люк заїдає завдяки збоїть модулю управління, щоб це виправити - треба перепрошити даний модуль. Також вкрай рідко, але бували випадки, що через скло 5-й двері потрапляла волога в салон через ненадійного ущільнювача. Буває, що течуть рейлінги по задньому кріпленню.

Буває, що течуть рейлінги по задньому кріпленню

Від електрики можна чекати ще чимало сюрпризів: можуть відмовити моторчики і дзеркала перестануть складатися. Доведеться міняти все дзеркало цілком за 280 доларів. А іржа може знищити плати на задніх ліхтарях, один ліхтар поміняти - мінус 150 доларів з бюджету.

Часто були випадки, що по гарантії міняли блоки управління мікрокліматом і магнітоли, які були справні, а все тому що перегорали впаяні лампочки підсвічування. Зараз такі дорогі деталі немає сенсу міняти, достатньо просто звернутися до майстрів по перепайку, вони всього за 100 доларів перепаять лампочки.

З кліматом в салоні теж, буває, що трапляються проблеми - через що вийшов з ладу реле управління, моторчик на «грубці» не завершить роботу, і на максимальній швидкості буде крутитися, поки не зламається. А буває, що навпаки, «клімат" не показує ніяких ознак життя. Тут спочатку треба просто подивитися на панель приладів, і, якщо видно, що горять всі контрольні лампи, то не треба сильно переживати - досить просто перепаять у замку запалювання контактну групу або ж зробити її заміну за 85 доларів. Ясна річ, що мова йде про дорестайлінгових моделях, після рестайлінгу дана ситуація не виникне.

Ясна річ, що мова йде про дорестайлінгових моделях, після рестайлінгу дана ситуація не виникне

Різноманітність двигунів для Гранд Черокі

Ще однією популярною хворобою, якої страждають Гранд Черокі ранніх років випуску - стартери, які відмовляються працювати. Але це все дрібниці, найголовніше, щоб двигун працював як годинник. З двигунами у Грандів проблем немає - бензинові мотори дуже надійні завдяки своїй простій конструкції. Ці мотори легко служать по 350000 км. без будь-якого серйозного ремонту. Але треба, безумовно, за ними доглядати належним чином і не робити дурниць. Наприклад, в глибокі річки краще не заїжджати, тому що в цьому поколінні Грандів конструкція повітрозабірника злегка невдала, якщо вода хоч трохи перехлеснет бампер, то можна отримати гідроудар.

Ланцюги приводу ГРМ витримують досить довго, якщо не брати участі в гонках по місту. Чим більше буде інтенсивних розгонів, тим швидше розтягнеться ланцюг і зажадає заміни. Зазвичай стрітрейсери змінюють комплект ланцюгів, прискорювачів і натяжителей вже після 90000 км і платять за такий комплект приблизно 900 доларів. Це стосується моторів з об'ємом в 4,7 літра, на інших двигунах ланцюг ГРМ, можна сказати, вічна.

Що стосується зимової пори, то тут треба буде приділити увагу системі вентиляції картера - в коробці ресивера на впуску буде дуже багато масла. Справа в тому, що замерзає конденсат і заклинює в відкритому положенні зворотний клапан.

Зрозуміло, слід наглядати і за системою охолодження, чистити радіатори, щоб мотор охолоджувався належним чином. Якщо буде перегрів, то алюмінієві головки блоку циліндрів, які стоять на чавунних блоках мотора швидко пожолобляться. Заміна алюмінієвих головок обійдеться в 850 доларів за кожну.

Заміна алюмінієвих головок обійдеться в 850 доларів за кожну

Наймолодшим мотором для Гранд Черокі є 6-ти циліндровий 3,7-літровий двигун, до нього взагалі ніяких претензій немає. Машин з таким мотором приблизно 20% на ринку.

Але є мотор і серйозніший - V8 різновиди HEMI з об'ємом в 6,1 літра. Такий встановлений на моделях Grand Cherokee, призначених для стритрейсинга - це топові модифікації SRT8 (Street Racing Technology), таких автомобілів близько 8%. Потужність цього автомобіля становить 425 л. с. - це значить, що доведеться платити чималі податки, плюс витрата палива у такого мотора - більше 30 л на 100 км. шляху, якщо їздити в «пацанськи» стилі, а на такій машині по-іншому їздити і не вийде.

Далі мотори, які не впадають в крайності - 8-ми циліндровий двигун з об'ємом в 4,7 літра, таких автомобілів близько 13%. Цей двигун всім знаком по попередньому поколінню Grand Cherokee. Після рестайлінгу 2008 року, потужність цього двигуна збільшилася, а також були усунені всі проблеми з блоком управління.

Але варто пам'ятати, що моделі, випущені до 2008 року, можуть вимагати перепрошивки електронного блоку управління. Мотор може вередувати - взяти і стихнути посеред дороги, якщо прибрати ногу з газу.

А якщо раптом з'явиться різкий рев під капотом, то це швидше за все зламалися шпильки кріплення випускних колекторів. Самі шпильки коштують по 15 доларів за кожну, але робота потягне на 300 доларів через те, що треба висвердлювати і діставати рештки цих шпильок з автомобіля.

Далі знову йде мотор з сімейства Хемі з об'ємом в 5,7 літрів, тут головною особливістю є функція, яка відключає половину циліндрів, якщо машина їде в спокійному режимі. Така система називається Multi Displacement System, двигун з цією системою вимагає масло 5W20, воно маловязкое, інше масло заливати не варто, щоб не зламалися гидрокомпенсатори зазорів клапанів.

У 2008 році був рестайлінг цього покоління Грандів, було багато чого вдосконалено і внутрішньо, і зовнішньо. Зовні особливо - головні фари і протитуманні стали іншими, форма бампера змінилася і інші дрібниці були покращені. А внутрішньо - були виправлені багато «дитячі хвороби», «тупняк», і різні проблеми з моторами.

Наприклад, в дорестайлінгових версіях, з мотором на 5,7 літрів, було встановлено електронний дросель, який гальмував. Через це автомобіль старше 2008 року явно тупив, щоб виправити цю ситуацію - доводилося встановлювати за 650 доларів нові привід заслінки і блок педалі акселератора. А ці запчастини зовсім не дешеві - 650 і 600 доларів відповідно.

Не обійшлося і без дизельного мотора, Гранду дістався мерседесовській турбодизель ОМ642 (EXL), досить тяговітий і тихий, його обсяг дорівнює 3 літри. Машин з цим мотором - ціле безліч - близько 50%. Серед всіх моторів для Grand Cherokee цей самий проблемний. І такий мотор встановлений у багато моделей марки Мерседес: на CL, CLK, ML, E і C класи. Тому цей дизельний двигун дуже відомий на станціях техобслуговування.

Тому цей дизельний двигун дуже відомий на станціях техобслуговування

Кожен власник літнього дизельного Гранд Черокі знає, що таке Swirl motor і скільки він коштує. А для тих, хто не в курсі - це актуатор приводу заслінок впускного колектора і коштує він 350 доларів. Вже раніше, ніж через 160000 км. може вийти з ладу приводний електродвигун, через що дизельний двигун втратить в потужності.

Бувають випадки, що сервопривід не витримує крутити заслінки, на яких накопичилося чимало нагару. А заклинювання заслінок приводить до того, що доведеться міняти впускний колектор, який коштує 700 доларів. В автомобілях, випущених до 2008 року у впускного патрубка турбокомпресор варто негерметичні ущільнювача колечко, через якого на моторчик сервоприводу капає масло.

Що стосується випускного колектора, то він двошаровий, і його внутрішній шар частенько руйнується, через що виводить турбокомпресор з ладу.

Що стосується випускного колектора, то він двошаровий, і його внутрішній шар частенько руйнується, через що виводить турбокомпресор з ладу

Вже приблизно через 4 роки експлуатації цей дизельний двигун може втрачати масло через роз'єми датчиків, випускний колектор, прокладки піддону. Знаком служитиме сизий дим, що виходить з патрубків вихлопної системи. А також, масло може виходити через кришку заливного горлечка. До речі, якщо з заливного горлечка тече масло, то це дуже небезпечно, так само, як і недбалий долив масла. А небезпечно тим, що воно стікає відразу ж на генератор, який швидко вийде з ладу, якщо на нього потрапить масло. А заміна генератора обійдеться в 400 доларів.

Приблизно через 6 років можуть дмухнути свічки розжарювання, кожна з яких коштує 25 доларів. Міняти їх потрібно відразу ж, тому що, якщо хоча б одна свічка буде несправна, вона спричинить за собою вихід з ладу блоку керування. А щоб його поміняти, потрібно 300 доларів.

Ще чим відзначилися Гранди з дизельними моторами, так це наскрізь прогниває паливними баками, а вони недешеві - 2500 американських рублів! У бензинових же автомобілях бензобаки зроблені з пластика, і вони ніяк не реагують на накопичується бруд під ними. А бруд під баком накопичується завдяки чіпляє бруд захисту бака під час їзди по бездоріжжю.

А для тих, хто вибирає Grand Cherokee для їзди по бездоріжжю, обов'язково треба перевірити чи є у цього примірника передній ведучий міст, так як бувають випадки, що до нас з Америки потрапляють автомобілі із заднім приводом.

Трансмісія

Найнадійнішою повноприводною трансмісією вважається Quadra-Trac I, у неї проста конструкція, всього однодіапазонні роздавальна коробка. Тут мінімальна кількість електроніки і, як результат, - мінімальна кількість проблем. Така коробка встановлюється на машини з 6-циліндровими моторами.

Є й більш складна трансмісія Quadra-Trac II, у якій є електронне блокування всіх диференціалів. Тут іноді дає збої керуючий модуль Final Drive Control Module (FDCM). Приблизно після 150000 км. пропадають контакти в проводці, соленоїди блокування міжколісних диференціалів і сервопривід перемикання режимів роздавальної коробки можуть наказати довго жити.

Після пробігу в 150000 км, механічна частина обох трансмісій Грандів потребує ремонту: сальники потребують оновлення, також підшипники раздатки і мостів треба поміняти, відрегулювати редуктори і передні, і задні, щоб вони не гули. Також треба буде поміняти ланцюг раздатки за 400 доларів, яка до цього часу вже розтягнулася. І передній карданний вал з хрестовинами теж потребують заміни - мінус ще 600 доларів.

Коробки передач бувають тільки автоматичні на 5 ступенів. Разом з бензиновими двигунами V8 встановлена ​​коробка 5-45RFE - крайслеровскій, а на всі інші мотори йде мерседесовській автомат серії 722.6 (W5A580).

Простіше обслуговувати американську КПП, у неї можна навіть перевірити рівень масла за допомогою щупа. Обидві коробки досить довговічні, витримують близько 250000 км. Але все одно, у кожної бувають свої проблеми.

В американській коробці блок управління тупить і вимагає перепрошивки. А в німецькій коробці вже через 100000 км. контакти у перемикача режимів вимагають прочистити їх доріжки, або повністю поміняти селектор, ціна якого становить 420 доларів. А через 150 тис. Км. може протікати масло через роз'єм електронного блоку управління. А ось самий проблемний елемент німецької коробки - блок гідроклапанів, заміна якого зажадає викласти 700 доларів.

Було відмічено, що якщо на бездоріжжі колеса буксують, то коробки, що американська, що німецька швидко перегріваються і включається аварійний режим. А після 100000 км, коли відмовить хоча б один з датчиків системи ABS, то «автомат» перестане перемикати передачі. Заміна датчика АБС обійдеться в 80 доларів.

Заміна датчика АБС обійдеться в 80 доларів

підвіска

Особливих сюрпризів у задньої підвіски немає - тут залежна підвіска, така ж точно, як і на попереднику. Треба тільки після 120000 км міняти амортизатори по 65 доларів, тяги Панара і всі важелі. Повністю перебрати задню підвіску буде коштувати близько 2000 доларів.

Спереду - незалежна підвіска, яка не така безпроблемна як на попереднику 2-го покоління. У ранніх екземплярів рідко доживали до 20000 км стійки стабілізаторів, втулки і кермові тяги. Після чого виробник поміняв постачальника цих деталей - втулки стали служити довше, а от стійки, як і раніше, довго не витримують. Після 60000 кілометрів треба міняти передні амортизатори, кожен з яких коштує 110 доларів, ступичні підшипники по 80 доларів, гальмівні диски по 115 доларів і сайлент-блоки переднього редуктора. А ось після 100000 км. бувають випадки, що тече рульовий механізм, повністю його поміняти - витратити 1100 доларів.

бувають випадки, що тече рульовий механізм, повністю його поміняти - витратити 1100 доларів

Кульові опори, як нижні, так і верхні служать приблизно однаково - 120000 км. Правда верхні опори треба міняти в зборі з важелями, кожен з яких коштує 400 доларів.

У підсумку, досить багато різних проблем у 3-го покоління Гранд Черокі, якщо порівнювати з Тойотамі, то Jeep далеко позаду в плані безвідмовності. Зате ціна на Grand Cherokee приблизно на 300000 рублів менше, ніж на Land Cruiser. Але якщо взяти Land Rover Discovery або Mitsubishi Pajero, то у них ще більше проблем, хоча коштують стільки ж, скільки і Гранд. Але для тих, хто вирішив взяти істинного американця-пройдисвіта, то Jeep Grand Cherokee все ж підійде для цієї мети, але бажано купувати машину після рестайлінгу 2008 року з двигуном на 3.7 літра приблизно за мільйон - півтора мільйона рублів - найоптимальніший варіант в плані надійності і поточних витрат.

Перед покупкою автомобіля з пробігом ніколи не можна забувати про пробне заїзді - слід уважно придивитися до поведінки транспортного засобу на дорозі і прислухатися до сторонніх звуків. З цією метою пропонуємо подивитися тест-драйв Jeep Grand Cherokee 2008 року випуску і зрозуміти, як це роблять професіонали:

Також на цю тему ви можете почитати:

Поділіться в соціальних мережах

Alexander Stepanoff Липень 29th, 2015

Опубліковано в: Корисні поради і пристрій авто

Мітки: Chrysler , Jeep Grand Cherokee , автомобілі з пробігом

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов