Зняття і установка акумуляторної батареї ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ
Наша сеть партнеров Banwar
Акумуляторна батарея знаходиться в руховому відсіку, позаду лівої фари. УВАГА
В результаті від'єднання акумуляторної батареї стираються дані з деяких електронних блоків пам'яті, наприклад, з пам'яті несправностей системи управління двигуном і коробки передач, а також антиблокувальної системи. Перед тим, як виймати батареї необхідно вважати дані блоків пам'яті на СТО AUDI. Якщо ці несправності проявляються в результаті подальшого руху автомобіля, вони знову записуються в пам'яті.
Автоматика електричних склопідйомників після приєднання акумуляторної батареї повинна знову активізуватися.
Серійно встановлюються радіоприймачі мають так охоронну блокування. Вона перешкоджає несанкціонованому користуванню приладом, якщо було перервано його енергопостачання. Енергопостачання переривається не тільки при від'єднанні акумуляторної батареї, а також при знятті радіоприймача або, якщо вийшов з ладу запобіжник радіоприймача.
Якщо радіоприймач закодований, перед відключенням акумуляторної батареї необхідно встановити код магнітоли. Якщо код не відомий, радіоприймач може бути включений на СТО AUDI, зверніться також до підрозділу Введення коду радіоприймача.
Перед відключенням акумуляторної батареї запишіть настройки записаних в пам'ять радіопередавачів.
Якщо батарею передбачається замінити:
- По можливості, застосовуйте сучасну акумуляторну батарею з центральним газовідводом. При цьому гази, що утворюються в батареї, відводяться через шланг.
- Якщо все ж встановлюється батарея з вентильованими пробками, стежте за тим, щоб пробки були захищені пластмасовою кришкою від бризок води.
ЗНЯТТЯ
ПОРЯДОК ВИКОНАННЯ1.Вимкніть запалювання. 2. Відкрийте капот. 3. Зніміть захисну кришку батареї (А), відкривши для цього затиск. 4. Відкрийте кришку головного блоку запобіжників (В) вперед. Для цього стисніть зліва і справа стопорні планки у кришки (стрілки). 5. Від'єднайте негативний кабель акумуляторної батареї (-) і відведіть його в сторону. Для цього потрібно послабити гайку -1- (ключ 10 мм). 6. Послабити гайку -2- (ключ 10 мм). Відключіть головний блок запобіжників спереду і ззаду від батареї і зніміть. 7. Від'єднайте позитивний кабель (+) батареї, для чого відверніть гайку -3- (ключ 10 мм). 4 - запобіжники. 8. Відверніть болти кріплення пластини кріплення біля основи батареї (стрілка на супровідній ілюстрації) і вийміть. 9. Змістіть батарею в сторону від пластини кріплення і вийміть. Пластина знаходиться навпроти знятого власника. ВСТАНОВЛЕННЯ 10. Перевірте, чи виключені запалювання і всі споживачі струму, при необхідності вимкніть їх. УВАГА
При установці акумуляторної батареї стежте за тим, щоб не був перетиснено шланг центрального газовідводу. Тільки так можна гарантувати, що утворюються при заряді батареї гази будуть безперешкодно відведені через газоотводний шланг. На ілюстрації показана не та батарея, яка встановлена в AUDI A3.
В приєднання шланга (стрілка на ілюстрації) знаходиться захист від загоряння, яка перешкоджає загорянню водню, що виділяється з батареї через газоотводний шланг. Тому газоотводний шланг не слід видаляти.
Вставте батарею в тримач -1-. УВАГА
При установці батареї стежте за тим, щоб лапка власника батареї (стрілка на ілюстрації) увійшла в паз опорної планки -1-. Після цього не слід зміщувати батарею вліво або вправо.
12.Батарея встановлена правильно, якщо центральний паз опорної планки батареї збігається з різьбою. 13. У батареї зі шлангом для центрального газовідводу стежте за тим, щоб шланг не має перетискають і ніщо не перешкоджало процесу дегазації. 14. У батарей без шланга для центрального газовідводу стежте за тим, щоб отвір у верхній боку кришки не було засмічено. 15. Встановіть тримач -2- на блоці -4- для кріплення батареї і закріпіть болтом -3- моментом 20 Н м (1 - опорний кронштейн). 16. Перевірте надійність установки батареї, перемістивши її в різні боки. Якщо батарея сидить не міцно, термін її служби скоротиться. Крім того, знизиться безпеку при ударі. 17. Встановіть на місце теплозахисний кожух, якщо він знімався. УВАГА
Через неправильне приєднання акумуляторної батареї можуть бути заподіяні серйозні ушкодження генератору і електричних пристроїв.
18.Приєднайте позитивний кабель до позитивного полюса (+), момент затягування 6 Н м. УВАГА
натискайте на клему обережно, щоб не пошкодити корпус батареї. Не можна змащувати полюси батареї.
Негативний кабель приєднується тільки після установки власника безпеки.
Встановіть на батарею держатель безпеки, при цьому токоведущую пластину надіньте на болт кріплення позитивної клеми батареї. 20. Зафіксуйте хомут затиску держателя безпеки у батареї. 21. Затягніть болт кріплення струмоведучих пластини на позитивної клеми (+). 22. З'єднайте запобіжники з електричними проводами і закріпіть. 23. Зістикуйте багатоконтактний роз'єм. 24. Приєднайте негативний кабель (-) і закріпіть моментом 6 Н • м. УВАГА
натискайте на клему обережно, щоб не пошкодити корпус батареї. Не можна змащувати полюси батареї.
25.Якщо необхідно запрограмуйте радіоприймач, при цьому звернетеся до підрозділу Введення коду радіоприймача. 26. Встановіть годинник. 27. Активізуйте автоматичну роботу електричних склопідйомників. 28. Закрийте автомобіль зовні через двері водія або переднього пасажира. Слідкуйте за тим, щоб всі двері і вікна були повністю закриті. 29. Відкрийте автомобіль і знову закрийте його. При цьому ключ тримайте як мінімум 1 з в положенні закривання. УВАГА
Якщо з'являється якась несправність в роботі електричних склопідйомників, в дверях блимає освітлення.
Зауваження для акумуляторної батареї з вентильованими пробками30. Якщо можливо, встановлюйте тільки акумуляторну батарею з центральним газовідводом. 31. У акумуляторної батареї, показаного на ілюстрації типу, з вентильованими і вивертає пробками необхідно над пробками встановлювати пластмасові кришки для захисту проти проникнення води, а також випливає і сприяє корозії електроліту.
Для батареї з центральним газовідводом (плоскі, вивертають тільки за допомогою викрутки пробки) ці кришки не потрібні.
Придбання нової акумуляторної батареї
Напевно, найважливіше, на що повинен звернути увагу покупець, - це характеристики акумулятора. Їх три. Перша - номінальна напруга, воно у всіх батарей однакове, і помилитися неможливо. При покупці бажано перевірити акумулятор вилкою навантаження. Друга - ємність, яка вимірюється в ампер / годинах (А / h), означає, грубо кажучи, кількість електроенергії, що зберігається в акумуляторі. Від ємності залежить, як довго можна крутити стартером двигун, точніше - скільки можна зробити спроб запуску двигуна. Ціна акумулятора практично прямо пропорційна його ємності. І третя характеристика - пусковий струм (вимірюється в амперах. А), тобто струм, що подається на стартер під час пуску. На акумуляторах його можуть вказувати по чотирьох різних системах: ГОСТ (на вітчизняних), EN (стандарт Єдиної Європи), SAE (американський стандарт) і DIN. Останній, німецький стандарт, найбільш близький до нашого ГОСТу і на більшості європейських ставиться "за замовчуванням", тобто коли система стандарту не вказана. Чим він більший, тим швидше і з більшою силою стартер провернеться двигун.
Краще, якщо ви купите акумулятор з тими характеристиками, які вказані в інструкції з експлуатації вашого автомобіля: так він прослужить вам довше при мінімальних витратах. Можна заощадити і купити акумулятор меншої ємності, але служити він вам буде менше звичайного терміну і погано справлятися з зимовим запуском. Купивши батарею навіть ненабагато більшої місткості, ви не виграєте в терміні служби, тому що постійний недозаряд акумулятора призведе до сульфатації пластин, і програєте в грошах. Захоплюватися підвищеним пусковим струмом також не слід: спалите стартер. Краще змініть масло в двигуні, і проблем з запуском не буде.
Останнім часом ринок країни переповнений неякісними товарами і підробками. Акумулятори не є винятком. Є кілька ознак, за якими можна з достатньою точністю відрізнити оригінал від підробки. Перше і, мабуть, головне: на акумуляторі повинні бути обов'язково вказані країна-виробник і випусковий завод, краще, якщо з адресою. Друге - повинна бути вказана дата виготовлення, що дуже важливо, якщо акумулятор залитий. До кожної батареї має додаватися технічний паспорт, а ось наявність інструкції необов'язково. Це пов'язано з тим, що на заході акумулятори майже не продають уроздріб, їх встановлюють фахівці на сервісних станціях. Третє - якісний акумулятор немислимий без якісного корпусу, хороших пробок і гладких вивідних клем, нерідко змазаних технічною захисною змазкою від окиснення і накритих зверху кольоровими пластмасовими ковпачками.