Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Jeep Renegade, Opel Mokka, Skoda Yeti: компактні позашляховики для міста і не тільки

Наша сеть партнеров Banwar

Зубаста решітка радіатора і круглі фари - риси Jeep Renegade

Зубаста решітка радіатора і круглі фари - риси Jeep Renegade

Радіаторняа решітка Opel Mokka нагадує посмішку

Радіаторняа решітка Opel Mokka нагадує посмішку

Широка радіаторна решітка Skoda Yeti поєднується з великими фарами

Широка радіаторна решітка Skoda Yeti поєднується з великими фарами

З кожним роком в величезному і багатолика сегменті позашляховиків дедалі популярнішими стають компактні бюджетні моделі. Як правило, їх використовують міські жителі, адже ці автомобілі маневрені і не займають багато місця на парковці. Високий кліренс дозволяє долати бордюри, а повний привід дуже до речі в зимову пору. Нещодавно на нашому ринку відбулося поповнення в цьому сегменті - показаний новий Jeep Renegade. Ми вирішили з'ясувати, як проявить він себе проти добре знайомих Opel Mokka і Skoda Yeti

Новий Jeep Renegade виробиться на тлі суперників завдяки вираженому Вседорожний дизайну і Двохоб'ємний профілем. У нього малі кути нахилу стійок даху і виражені розширені колісні арки. Передня частина витримана в традиційному стилі Jeep: фірмова «зубаста» решітка радіатора поєднується з круглими фарами. Нижня частина кузова по периметру прикрита чорними пластиковими накладками. Віконна лінія робить вигин в районі задніх дверей, а на даху встановлено спойлер. Оригінальні квадратні ліхтарі доповнені Х-образним візерунком - як на каністрах для палива.

Opel Mokka відомий з 2012 року. У його зовнішньому вигляді переважають плавні лінії. Решітка радіатора нагадує посмішку і доповнена широким хромованим молдингом, а з боків розміщені великі каплевидні фари. У передньому бампері розміщений широкий повітрозабірник. Віконна лінія позашляховика клиноподібна, а крила роздуті. Бампери, пороги кузова і колісні арки прикриті захисними пластиковими накладками. Заднє скло панорамне, а зверху його прикриває спойлер. Вузькі вигнуті ліхтарі розтягнуті на «плечі» задніх крил.

Skoda Yeti - старожил в цій трійці: він з'явився в 2009 році, але два роки тому пройшов оновлення. Він відрізняється класичним для позашляховиків силуетом з малим кутом нахилу лобового скла і вертикальними задніми стійками даху. Великі прямокутні фари поєднуються з фірмовою «зубастий» гратами радіатора. Спереду і ззаду днище захищене металевими пластинами, передбачені і пластикові накладки на бамперах і порогах. Заднє скло здається панорамним так, як стійки чорні. По краях кузова встановлені компактні ліхтарі.

Opel найбільший в трійці - досягає 4278 мм в довжину проти 4236 мм у Jeep і 4223 мм - у Skoda. А ось найбільша колісна база у Yeti - 2578 мм тоді, як у Renegade - 2570 мм, а у Mokka - 2555 мм. Американський автомобіль важить тисячі триста дев'яносто-п'ять кг німецький - 1340 кг, а чеський - 1555 кг.

Внутрішнє оздоблення розбавлена ​​яскравими вставками. Передня панель - рельєфна, а з пасажирської сторони на ній передбачена широка ручка. Трьохспицеве ​​рульове колесо обшите шкірою, а на обід в районі хвата рук передбачені напливи. Циферблати приладів розділені кольоровим екраном бортового комп'ютера. Опукла центральна панель зверху прикрашена написом Since 1941 ( «з 1941 року»). Нижче встановлений 5,0-дюймовий сенсорний дисплей мультимедійної системи UConnect. У рульової колонки змінюються висота і глибина. Передні сидіння Renegade м'які і комфортабельні, але їх бічна підтримка недостатня, та й подушки закороткі. Посадка досить висока, що забезпечує хорошу оглядовість вперед і по сторонах. Однак товсті задні стійки заважають при русі заднім ходом.

Пластик в салоні Opel дещо краще, ніж у суперників. Усередині помітно досить багато хромованих накладок. Передня панель виконана огортає. Обід трехспицевого рульового колеса декорований шкірою, а в районі хвата рук передбачені напливи. Циферблати приладів Mokka прикрашені хромованими обідками, а їх підсвічування - яскраво-червона. Між спідометром і тахометром встановлені покажчики залишку палива в баку і температури двигуна, а також екран бортового комп'ютера. На нахиленою центральної панелі досить багато кнопок блоків аудіосистеми і клімат-контролю, що ускладнює користування ними на дотик. Ящиків рукавичок у позашляховика відразу два Рульова колонка регулюється по куту нахилу і вильоту. Передні сидіння м'які, але їм не завадило б трохи більше бічної підтримки. Вони оснащені підігрівом, як і рульове колесо. Піднесена задня частина дещо обмежує оглядовість при парковці.

У салоні Yeti панує суворий і лаконічний стиль з великою кількістю горизонтальних ліній. Декорований він тканиною і пластиком, хоча рульове колесо і важіль трансмісії обшиті шкірою. Прилади поміщені в окремі колодязі, а їх шкали виконані в класичному стилі. Усередині спідометра - покажчик залишку палива в баку, а в тахометрі встановлений датчик температури двигуна. По центру знаходиться екран бортового комп'ютера. Клавіші на центральній панелі великі і раціонально впорядковані, тому дуже зручні навіть при користуванні ними на дотик. У рульової колонки змінюються висота і виліт, досить широкий діапазон регулювань і у крісла водія. Передні сидіння кілька пружні, але зате бічна підтримка у них на висоті. У Skoda великий «бардачок», кілька відділень в центральній консолі і висувний ящик під пасажирським сидінням. Посадка за кермом висока, а оглядовість гарна у всіх напрямках.

На другому ряду просторіше всього в Yeti, місця тут більше, ніж у суперників. Крім того, задні крісла оснащені горизонтальної регулюванням і змінним кутом нахилу спинок. У Renegade задні пасажири відчують нестачу простору для ногг. Крім того, в Jeep і Opel салон не такий широкий в районі плечей, а тому трьом дорослим ззаду тісно. Skoda також володіє найбільш містким багажником - 410-510 л (в залежності від положення сидінь) проти 356 л - у Mokka і 351 л - у Renegade. Зі складеними задніми кріслами він зростає до 1760, 785 і 1297 л, відповідно.

Для об'єктивного порівняння обрані версії моделей з приблизно однаковою вартістю - Jeep Renegade 1,4 Limited Opel Mokka 1,8 Innovation, Skoda Yeti 1,8 TSI Elegance. Всі вони укомплектовані електросклопідйомниками, електроприводом і обігрівом дзеркал заднього виду, легкосплавними дисками, клімат-контролем, системою стабілізації, магнітолою з CD-плеєром, зв'язком Bluetooth. Mokka і Renegade також оснащені круїз-контролем, парктроніком, датчиками світла і дощу, камерою заднього виду. У «американця» 6 подушок безпеки тоді, як у «німця» - 4, а у «чеха» - 2.

Всі три автомобілі оснащені бензиновими чотирициліндровими двигунами. Мотор Jeep Renegade об'ємом 1,4 л доповнений турбонаддувом і розвиває 140 л. с. при 5000 об / хв. «Четвірка» відрізняється жвавим характером і швидко розкручується, та й не дуже гучна. У неї пристойна тяга на малих обертах, адже максимальні 230 Н • м крутного моменту доступні вже при 1750 об / хв. Автоматична 9-ступінчаста трансмісія швидкістю реакцій і працює плавно. Частково завдяки їй Jeep демонструє хорошу динаміку: розганяється до 100 км / год за 9,3 с і досягає 194 км / ч. Витрата палива у нього найменший в трійці: 7,6 л / 100 км у міському циклі і 5,1 л / 100 км - в заміському.

Двигун Mokka - атмосферне, тому при обсязі в 1,8 л, а він видає 140 л. с. при 6200 об / хв. Мотор краще проявляє себе в на високізх оборотах, адже пікові 178 Н • м крутного моменту досягаються лише при 3800 об / хв. Мотор відрізняється тишею і плавністю роботи. Автоматична 6-ступінчаста трансмісія демонструє швидкі реакції. Розгін до 100 км / год займає 11,5 с, а максимальна швидкість - 180 км / ч. Однак, і «апетит» мотора в місті побільше - 10,7 л / 100 км. На шосе він становить 6,3 л / 100 км. Для позашляховика у нас також доступні 1,4-літровий бензиновий турбомотор потужністю 140 л. с. і 1,7-літровий 130-сильний турбодизель.

Skoda укомплектований двигуном з турбонаддувом і безпосереднім уприскуванням палива. При робочому об'ємі в 1,8 л він розвиває 152 л. с. при 4500 об / хв. Він не тільки найпотужніший, але і найбільш тяговітий на «низах», адже максимальні 250 Н • м крутного моменту в розпорядженні вже з 1500 об / хв. Тому мотор дуже еластичний, а ще відрізняється тишею і плавністю роботи. Роботизована 6-ступінчаста трансмісія з двома зчепленнями відрізняється дуже швидкими перемиканнями передач, хоча на малих швидкостях часом відчутні поштовхи. Тому динаміка краще, ніж у суперників: 8,6 с до 100 км / год і максимальні 220 км / ч. У міському циклі витрата палива дорівнює 10,6 л / 100 км, а на шосе - 6,8 л / 100 км. Yeti також можна вибрати з 1,2-літровим 105-сильним бензиновим турбомотором або 2,0-літровим 140-сильним турбодизелем.

Jeep вигідно відрізняється на тлі суперників завдяки збільшеному кліренсу і кращої прохідності. Хоча і у Skoda, наприклад, є спеціальний вседорожний режим системи стабілізації. Yeti і Renegade отримали технологію допомоги на крутому спуску.

На асфальті позашляховик також непогано себе проявляє і налаштований на комфорт. Більшість вибоїн легко поглинаються, гарне і зчеплення з дорогою. Правда, длінноходая підвіска і високий кузов призводять до відчутних кренів в поворотах. Рульове управління з електропідсилювачем точне, але йому не вистачає інформативності в околонулевой зоні. Курсова стійкість високого позашляховика не викликає питань. Однак, на великих швидкостях даються взнаки аеродинамічні шуми.

Opel демонструє впевнену керованість не дуже крениться в поворотах. Його підвіска досить-таки жорстка, незважаючи на 16-дюймову гуму (у Yeti, наприклад, колеса 17-дюймові). Тому на дорогах поганої якості комфорт їзди страждає. Кермо Mokka досить точний і при цьому залишається легким, однак трохи більше інформативності йому не завадило б. Вседорожник впевнено тримає траєкторію та й зчеплення з дорогою у нього на висоті. При їзді по шосе зі швидкістю 120 км / год в салоні тихо завдяки гарній шумоізоляції.

Yeti - свого роду компромісний варіант, що поєднує впевнену керованість і непоганий комфорт. Енергоємна підвіска плавно поглинає вибоїни, хоча занадто м'яким Skoda не назвеш. При цьому небажані руху кузова рідко виявляються. Рульове управління відрізняється точністю і інформативністю. Та й маневреність на висоті: діаметр розвороту у позашляховика становить 10,2 м проти 10,8 м у Jeep і 10,9 м - у Opel. Також слід зазначити дуже хорошу шумоізоляцію салону: при їзді по автомагістралі всередині тихо.

Opel Mokka 1,8 Innovation найдоступніший в трійці - 672 500 гривень, його перевагою є також багате оснащення. Skoda Yeti 1,8 TSI Elegance дорожче - 688 тис. Гривень, але зате у нього просторий салон і гарна динаміка. Ціна Jeep Renegade 1,4 Limited - 740 тис. Гривень, він привертає економічністю і Вседорожний якостями.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов