Наша сеть партнеров Banwar
Каліфорнія славиться знаменитим Rubicon Trail - випробувальним полігоном для більшості американських джипів. Завалена камінням вузька стежка різко піднімається до штучного озера. Далеко не всім позашляховикам під силу подолати її. Назва автомобіля свідчить сама за себе: Jeep Wrangler Rubicon повністю готовий до подолання подібних перешкод. Про новинку 2014 року Джип Ренегат читайте тут .
Всюдихід в справі
На дорозі автомобіль відрізняється підвищеною курсовою стійкістю. Автомобіль, до речі, п'ятидверний з довгою базою. Хоча на парковці довжини не помічаєш - верткості Rubicon не позичати. А якщо до неї ще додати відмінний «автомат» та потужний бензиновий двигун ... Натиснув на газ - і полетел.Комплектація у моделі серйозна. Люди готові викидати купу грошей на експедиційні авто в тюнинг-ательє. Але в серійник Jeep Wrangler Rubicon є все, що потрібно. На задньому приводі він здатний проїхати там, де деякі кросовери і на повному не проїдуть. 31-дюймові стандартні колеса без проблем долають будь-які перешкоди, а блокування диференціала задньої підвіски не дасть підсісти навіть при вивішуванні. Перемикаємося на позашляховий режим: просто включаємо повний привід і відключаємо передній стабілізатор поперечної стійкості. Відразу ж помічаємо пружність і м'якість ходу. А в думках можна задатися питанням: «А який він на знижених передачах і міжколісних блокування?»
За допомогою однієї кнопки можна включити обидві блокування міжколісного диференціала. Чи включаються вони послідовно. Першою задня, вже потім передня. Вимикаються в зворотному порядку. А ось і головна особливість Wrangler Rubicon - можливість подорожувати без дверей і даху. Ті, хто жодного разу не їздив в такому режимі, багато втратили. Ніякими словами не описати приголомшливе відчуття! Грунт можна помацати руками, з усіх звуків чуєш один - рев свого мотора, приголомшливий огляд ...
Технічні характеристики Jeep Wrangler Rubicon
Чотирициліндровий двигун не йде на рекорди - 177 к.с. досить небагато для його обсягу, зате крутний момент 410 Нм на 2000 об / хв - це вже серйозний показник.
При таких характеристиках їздити зовсім не складно. Ледве натиснув газ, і Jeep Wrangler Rubicon на мінімальних обертах починає рух. У Росії автомобіль продається з жорстко підключаються переднім мостом, просунутої трансмісією Rock Trac, блокаторами всіх диференціалів, а також із знижуючим рядом, чиє передавальне число становить рекордні 4,01: 1. Як розуміти ці цифри? І без того величезний крутний момент збільшується в цілих чотири рази! А якщо до цього додати можливість відключення стабілізатора передньої поперечної стійкості, тоді колеса практично завжди будуть знаходитися в зіткненні з грунтом.
Варто відзначити, що в автомобілі все передбачено для руху в екстремальних ситуаціях: пластиковий м'який обвіс розташовується по всьому периметру автомобіля, надійно захищаючи лакований борт. У виступаючих крилах передбачені тільки невеликі передні повторювачі, все інше надійно приховано. Після контакту пластика з чужорідної поверхнею він зазвичай приймає вихідну форму.
Всього кілька днів необхідно деяким, щоб зрозуміти, що Wrangler Rubicon - це автомобіль їхні мрії. Без ніякого тюнінгу і наворотів - сідай і їдь! Все, що потрібно для подорожі в експедицію або на полювання - це лебідка та відповідна гума. Безсумнівно, саме таким і повинен бути Jeep Wrangler 2011 року.
Схожі статті:
А в думках можна задатися питанням: «А який він на знижених передачах і міжколісних блокування?1. Як розуміти ці цифри?