Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Jeep Wrangler: стиль плюс прохідність

  1. Стоп, а він точно новий?
  2. Так, ладно про салон - не для того купують Jeep. Що з пропускною здатністю?
  3. А як на дорозі? Мотора вистачає?
  4. ОК, зрозуміло: бензин є, дизель чекати. А що по комплектації?
  5. В підсумку

Наша сеть партнеров Banwar

Новий Jeep Wrangler приїхав в Україну: бензиновий мотор 2,0-турбо, «розумний» повний привід, супер-версія Rubicon, кліренс 24-26 см

Новий Jeep Wrangler приїхав в Україну: бензиновий мотор 2,0-турбо, «розумний» повний привід, супер-версія Rubicon, кліренс 24-26 см. Цінник - від $ 50 тис. І дві тонний стилю в подарунок! Хоча якщо зняти «рожеві окуляри» ... Який він на ходу? Які версії доступні у нас зараз? Чого чекати в майбутньому? Як посадка і простір? Що з комплектацією? Перший погляд на новий Jeep Wrangler 2018.

Стоп, а він точно новий?

Так точно. Це позашляховик Jeep Wrangler з кодом JL, який вперше показали під самий кінець 2017 року, протягом 2018 стартувало виробництво і продажі автомобілів по всьому світу, а восени він «доїхав» до України. Основна конструкція новинки залишилася незмінною щодо попередника: рама плюс нерозрізні мости спереду і ззаду. Однак Jeep Wrangler 2018 виділяється великим використанням алюмінієвих деталей: капот, крила, двері. Всі разом дозволило скинути близько 90 кг - тепер автомобіль з бензиновим турбо-мотором 2,0 л важить 1915-1987 кг (в залежності від комплектації).

Аналогічні зміни відбулися і в дизайні - загальний стиль і форма кузова залишилися колишніми, але змін в деталях величезна кількість. Затискайте пальці: фари і ліхтарі, округлені місця стиків поверхонь (наприклад, рамка лобового скла), нові крила. У той же час конструктори зберегли характерні деталі: фірмову 7-смугову решітку радіатора, відкриті петлі дверей, замки капота, дзеркала на ніжках.

Позашляховик Jeep Wrangler - мабуть, одна з найбільш впізнаваних моделей в історії світової автомобільної промисловості: цей стиль, його загальний дизайн чіпати не можна! Але можна шліфувати деталі: фари і ліхтарі, замки капота, «хлястики» дверей замість звичних обмежувачів. Стандартний 3-дверний Jeep Wrangler має довжину 4,33 м, ширину 1,89 м, висоту 1,82-1,88 м (в залежності від версії), колісна база - 2,46 м. Збільшений 5-дверний Jeep Wrangler Unlimited пропонує приблизно можна порівняти ширину і висоту, але очікувано довше - 4,88 м при колісній базі 3,01 м.

Хочете кардинальних змін - тоді загляньте в салон. Якщо у попередника передня панель будувалася навколо вертикальної консолі, то тепер передня частина салону виконана в горизонтальному стилі, а по центру встановлено величезний кольоровий сенсорний дисплей - максимум 8,4 дюйма.

Однак обговорюючи салон, не можна упускати пару деталей. Наприклад, в ньому не так вже й багато місця: від 5-дверної версії Jeep Wrangler Unlimited чекаєш більшого простору ззаду, збільшених дверей для доступу до другого ряду сидінь, та й виступаючі крила так і норовлять вимазати штани. Гаразд, від 3-дверного Jeep Wrangler простору ззаду не чекаєш, але тут на передніх сидіннях помітний високий рівень підлоги - рама! А ще 3-дверцята дивує багажником: він очікувано маленький, але навіщо по центру відкритий динамік-сабвуфер преміальної аудіосистеми Alpine? Мене радує напис «All Weather» (тобто «води не боюся»), але ж крім води буде ще пісок, камінчики, бруд ...

Салон зробив міжгалактичний стрибок вперед в питаннях дизайну і якості обробки. По центру передньої панелі встановлений 7- або 8,4-дюймовий дисплей - це особливість максимальних версій автомобіля. Але навіть «база» отримує кольоровий сенсорний дисплей, нехай і 5-дюймовий. Важливі зауваження: 5-дверна версія засмучує заднім рядом і виступаючими крилами-бруднулями, 3-дверний автомобіль дивує не стільки скромним об'ємом багажника, скільки «центровим» розташуванням відкритого динаміка.

Так, ладно про салон - не для того купують Jeep. Що з пропускною здатністю?

Все круто. Ось так просто. Інакше з Jeep Wrangler і бути не може. Навіть базова версія SPORT або середня версія SAHARA у нас отримують повний привід Command-Trac. Десь існують версії зі звичайним жорстким підключенням переднього моста по типу Part Time, але система приводу Command-Trac дає більше можливостей: 2Н, 4Н Auto, 4Н Part Time, 4L. Головне нововведення - режим 4Н Auto: основний задній привід з автоматичним підключенням переднього моста при прослизанні задніх коліс, в такому режимі автомобіль можна експлуатувати на звичайних дорогах. Відповідно, режим 4Н Part Time має на увазі постійно підключений передній міст, причому по «жорсткої» схемою, фактично це як блокування центрального диференціала. Нарешті, режим 4L означає підключення зниженого ряду з вражаючим передавальним числом - 2,72: 1. А тепер додайте короткі звіси і кліренс близько 24 см (точна цифра залежить від конкретної версії автомобіля), міцну і надійну раму, опціональний диф-самоблок ...

Але є версія, яка стоїть осібно - це Jeep Wrangler Rubicon: автомобіль-заготовка для важкого бездоріжжя. Наприклад, тут використовується знижена передача з відношенням 4: 1, «зубасті» грязьові шини, силові пороги, передбачено блокування переднього і заднього диференціала, кліренс збільшений до 25-26 см (залежить від типу кузова). А як родзинка - навіть відключається стабілізатор поперечної стійкості. В результаті Jeep Wrangler Rubicon наполегливо повзе вперед в багнюці по коліно і «перевальцем» перекочується по коліях, де царюють лише лісовози.

Навіть «довгий» Jeep Wrangler Unlimited і навіть у середній версії SAHARA забезпечує завидну прохідність - цей автомобіль цілком можна порівняти з Toyota Land Cruiser Prado або Mitsubishi Pajero Sport . Тільки він робить максимальну ставку не на електроніку, а на звичне «залізо»: більше кліренс, коротше звіси. Спеціальна версія Jeep Wrangler Rubicon пропонує ще більше: блокування всіх диференціалів (тепер немає можливості безвольного обертання одного з коліс), що відключається стабілізатор поперечної стійкості (так більше хід підвіски), спеціальні шини з розвиненим малюнком протектора (відмінно «гребуть» в грязі і на піску ).

А як на дорозі? Мотора вистачає?

Новий Jeep Wrangler поки доступний в Україні виключно з 2-літровим бензиновим турбо-мотором, який розвиває 272 к.с. (При 5 250 об / хв) і 400 Нм (при 3 000 об / хв). Двигун працює в парі з 8-ст. АКПП - також безальтернативний варіант для України.

І це чудова пара: впевнений, динамічний, напористий розгін при натисканні акселератора «в підлогу», гарне прискорення на ходу при натисканні в «півпедалі». Однак часом є почуття, що шасі автомобіля не встигає за мотором. На легкому бездоріжжі, яке їдеш ходом, автомобіль постійно вимагає корекції кермом - схоже, позначається нерозрізні мости. І якщо це все дрібниці для 5-дверного «довгого» Jeep Wrangler Unlimited - автомобіль все одно залишається досить стабільним завдяки 3-метрової колісній базі - то стандартний «короткий» Jeep Wrangler часом аж надто активно виляє задом. При цьому кермо робить більше трьох оборотів від упору до упору - кожна корекція вимагає повороту керма на 60-90 градусів. Ось так і їдеш на бездоріжжі: стрибаєш в сидінні, крутиш кермо, махаєш ліктями перед носом пасажира ...

Поки в Україні доступний тільки один мотор і коробка - бензин 2,0 л на 272 к.с. плюс 8-ст. «Автомат»: відмінна пара, яка порадує фанатів динамічної їзди. Привід - завжди повний, причому у нас спочатку запропонована «просунута» трансмісія Command - Trac. Спереду і ззаду - мости. На легкому бездоріжжі, де їдеш відносно швидко, автомобіль деколи вимагає корекції кермом. По асфальту Jeep Wrangler їздили зовсім трохи, та й це була відносно рівну ділянку: розгін і їзда як по струнці. Але що буде на розбитій дорозі - сказати не можу.

У підсумку: хочете Jeep Wrangler - беріть довгу версію. Крім кращої стабільності на дорозі, Jeep Wrangler Unlimited відрізняється ще й завидним комфортом. Навіть обережно припущу, що це самий м'який і комфортний автомобіль серед всіх великих рамних позашляховиків, які побували у мене в руках за останні пару років.

А ще зазначу, що сюди дуже проситься дизель, очікуваний в 2019 році. Адже Jeep Wrangler все одно не спорткар, дизель обіцяє поєднати достатню тягу для обгонів і бездоріжжя з низькою витратою палива - в результаті отримаємо відмінний варіант для любителів далеких поїздок. Причому не обов'язково вибирати маршрут, достатньо просто ткнути пальцем в карту.

ОК, зрозуміло: бензин є, дизель чекати. А що по комплектації?

Автомобіль доступний в двох кузовах - стандартний 3-дверний Jeep Wrangler і збільшений 5-дверний Jeep Wrangler Unlimited. Для кожного запропоновано три версії з різною комплектацією.

Гаму відкриває Jeep Wrangler Sport: фронтальні і бічні подушки безпеки, тканинні сидіння, жорсткий верх, круїз-контроль, кондиціонер, сталеві колісні диски, підігрів передніх сидінь і керма, аудіосистема на вісім динаміків, сенсорний 5-дюймовий дисплей. Ціна - від 1,4 млн. Грн. ($ 50 тис.) Або від 1,58 млн. Грн. ($ 56 тис.) В залежності від типу кузова.

Наступний крок - це версія Sahara: додані легкосплавні колісні диски, дах і крила пофарбовані в колір кузова, підніжки, тоновані стекла, клімат-контроль, камера заднього виду, 7-дюймовий сенсорний дисплей з підтримкою Apple CarPlay і Android Auto . Ціна - від 1,54 млн. Грн. ($ 55 тис.) Або від 1,72 млн. Грн. ($ 61 тис.) В залежності від типу кузова.

Максимальна версія - Rubicon. Оснащення порівняно з комплектацією Sahara, але додані важливі деталі для бездоріжжя, що відзначав вище: спеціальні шини, блокування диференціалів, «дуже знижена» передача, і т.д. Ціна - від 1,59 млн. Грн. ($ 57 тис.) Або від 1,76 млн. Грн. ($ 63 тис.) В залежності від типу кузова.

Крім комплектації хочеться акцентувати увагу ще на одну особливість: фактично Jeep Wrangler в будь-якої версії - це кабріолет! Жорсткий дах можна зняти, опціонально доступний варіант Dual Top з жорстким і м'яким верхом. Кузов «кабріолет» завжди коштував чимало, але варіант «кабріолет для бездоріжжя» взагалі не має ціни - таких варіантів у всьому світі набереться лише пара-трійка штук. Позашляховик Jeep Wrangler - один з них.

В підсумку

Підходити до автомобіля Jeep Wrangler з традиційними практичними запитами абсолютно невірно. У гамі Jeep є автомобіль з більш просторим і розкішним салоном, відмінними звичками на бездоріжжі, потужним турбодизелем, приблизно порівнянними цінами, також відмінно відомий в Україні - це Jeep Grand Cherokee. За всіма критеріями Jeep Grand Cherokee виглядає більш правильною і логічною покупкою. Але ... у нього є конкуренти.

А ось у Jeep Wrangler їх фактично немає. За часткою харизми і стилю тут конкурентом може виступати тільки Mercedes G-класу, який дорожче мінімум в 2-3 рази, або Land Rover Defender, який знаходиться на шляху зміни поколінь і ще не ясно, якою буде нова модель. Якщо хочете, то Jeep Wrangler - це як Mazda MX-5 для бездоріжжя: автомобіль, створений не для практичності, а для того, щоб дарувати радість та задоволення, радувати незабутнім стилем. Тому що кожна поїздка, кожен кілометр разом з Jeep Wrangler - це незабутній шматочок вашого життя, про який ви потім будете розповідати своїм дітям і онукам. Ось в чому унікальність Jeep Wrangler. І якщо ви поділяєте даний підхід - то вам з ним по дорозі.

Стоп, а він точно новий?
Що з пропускною здатністю?
А як на дорозі?
Мотора вистачає?
А що по комплектації?
Який він на ходу?
Які версії доступні у нас зараз?
Чого чекати в майбутньому?
Як посадка і простір?
Що з комплектацією?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов