Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Jeep Grand Cherokee WK / WH (2005-2010) - проблеми і несправність

  1. Конструктивні особливості
  2. двигуни
  3. Типові проблеми і несправності
  4. Експлуатаційні витрати
  5. ринок

Наша сеть партнеров Banwar

Jeep Grand Cherokee третього покоління з позначенням WK / WH дебютував в 2005 році. Він продовжив просування основних концепцій попередника, але з урахуванням більш сучасних вимог. Автомобіль вийшов цивілізованіше. Зокрема, замість переднього нерозрізного моста була використана незалежна підвіска. На думку багатьох любителів Jeep, нова модель більше відповідала концепції SUV. Тепер в список конкурентів увійшли BMW X5, Volvo XC90, Volkswagen Touareg і Mercedes ML, а вийшли Nissan Patrol і Toyota Land Cruiser Prado. Проте, Джип не розгубив всіх своїх позашляхових умінь.

Проте, Джип не розгубив всіх своїх позашляхових умінь

На рубежі 2007 і 2008 року Джип Гранд Черокі отримав незначні візуальні і технічні зміни. У 2010 році на зміну прийшла модель четвертого покоління з позначенням WK II.

Конструктивні особливості

Jeep Grand Cherokee WK має самонесучий кузов. Салон розроблений відповідно до стандартів бренду. Місця для чотирьох в достатку, але конкуренти пропонують більше простору.

Конструктивно Джип Гранд Черокі може бути як позашляховиком, так і кросовером. Як це можливо? Базова версія в США мала тільки задній привід і 3,7-літровий бензиновий мотор. Подібний автомобіль інакше, як SUV, не назвеш. Теж саме можна сказати про моделі з системою повного приводу Quadra Trac I і несиметричним диференціалом без редуктора. Такий Jeep можна визначити по відсутності відповідних кнопок на центральній консолі.

У версіях Quadra Trac II і Quadra Drive II на консолі знаходяться кнопки 4WD Low і N. У першому випадку передня вісь підключається автоматично за допомогою електронно-керованої муфти. Quadra Drive II має роздавальну коробку з міжосьовим диференціалом, за блокування якого відповідає муфта, керована електронікою. При включенні редуктора з передавальним відношенням 2,72: 1 відбувається примусова механічне блокування міжосьового диференціала.

Як відрізнити обидві версії? На консолі коробки передач можна знайти табличку з написом «Quadra Drive II» і характерний Т-подібний перемикач. Якщо його немає, то, швидше за все, ви має справу з Quadra Track II. Яка трансмісія краще? Під час поїздок по звичайних дорогах і слабо пересіченій місцевості різниця не суттєва. QT II дозволить впоратися з більшістю перешкод. Але для виїздів на бездоріжжі, безумовно, краще підходить QD II.

Проте, Jeep Grand Cherokee має посередніми можливостями на бездоріжжі. На складних ділянках необхідно бути обережним. Кліренс невеликий, як і ходи підвіски, тому можна легко повиснути на «животі» або пошкодити елементи знизу. А велика маса швидко поховає позашляховик в піску.

Підвіска Джип Гранд Черокі має тугіше схему, що і більшість суперників того часу. Ззаду використовувався жорсткий міст, підвішений на чотирьох поздовжніх важелях. Передня підвіска - точна копія конструкції молодшого Cherokee, який дебютував раніше. Кожне колесо висить на двох поперечних важелях. За амортизацію відповідають пружини. Grand Cherokee вперше отримав рульовий механізм рейкового типу. Все це поліпшило керованість на шосе, але погіршило витривалість і поведінку на бездоріжжі.

Варто відзначити, що Jeep Grand Cherokee WK - технічний близнюк Jeep Commander , Що випускався в той же період часу. Коммандер крупніше, більш незграбний і набагато практичніше. Він має не тільки великий багажник, а й може перевозити до 7 пасажирів.

двигуни

Базовим двигуном Гранда став 3,7-літровий бензиновий V6 потужністю всього 210 л.с. Для 2-тонного позашляховика це недостатньо сильний мотор. Найчастіше даний агрегат використовувався в джипах з провідною задньою віссю або повним приводом, але без редуктора. Набагато впевненіше позашляховик себе почуває з 4,7-літровим бензиновим V8 віддачею 230-235 к.с., потужність якого пізніше була доведена до 305 л.с. Він ідеально підходить для переходу на газове обладнання. Для найвимогливіших передбачений 5,7-літровий HEMI. Силовий агрегат розвиває 326 к.с. і 500 Нм крутного моменту. Він теж добре переносить перехід на газ.

Для європейців американці підготували дизель 3.0 CRD від Mercedes-Benz. Дизельний V6 забезпечує потужність 218 к.с. і 510 Нм крутного моменту. Витрата 10-12 л / 100 км вважається невисоким. Що цікаво, дизельний Grand Cherokee збирався на Австрійському заводі Magna Steyr в Граці.

Всі двигуни поєднувалися з двома типами 5-східчастих автоматичних коробок передач. Більш слабкі - з W5A580, а V8 - з 545RFE. Принципових відмінностей між ними трохи, не рахуючи передавальних чисел.

У лінійці Jeep Grand Cherokee була присутня і спортивна версія SRT8 з 426-сильним HEMI об'ємом 6,1 літра. Автомобіль мав зовсім інший характер і призначався для суперництва з вихідцями з гаража AMG (Mercedes) і M Power (BMW).

Типові проблеми і несправності

Джип Гранд Черокі, в порівнянні з попередником, став набагато надійніше, але все ще не зразково-показовим. На жаль, WK виявився не так витривалий на бездоріжжі, як WJ. Хоча б за рахунок підвіски, яка на грунтових дорогах і просіках здається набагато швидше. Передня вісь вимагає більш частого контролю стану гумових елементів і кутів установки коліс, а рульова рейка набуває люфт. Уваги попросять і подушки переднього диференціала. Втім, довговічність елементів ходової при експлуатації на асфальті особливих питань не викликає.

Щоб Grand Cherokee був слухняний на асфальті, необхідно частіше перевіряти станом задньої підвіски. Особливу увагу слід звертати на люфт елементів тяги Панара.

Деякі проблеми і клопоти створює електрика і електроніка. Зокрема, виходять з ладу стартер і електронна педаль газу. Досить часто зустрічаються дрібні збої в роботі кондиціонера, приводу стекол і підігріву сидінь.

Часом автоматична коробка передач потребує оновлення програмного забезпечення. У версіях з V8 швидше зношується редуктор і гідротрансформатор АКПП. Але багато що залежить від умов експлуатації. До бід з трансмісією можна віднести несправності сервоприводів, які керують роботою редуктора, і датчиків, відповідальних за блокування.

3.0 CRD - це добре відомий у всьому світі ОМ 642 від Мерседес, який дебютував в 2005 році, змінивши 2,7-літровий турбодизель. Однак слід зазначити, що мотор Jeep дещо відрізняється від того, що застосовувався в Mercedes. Проте, його мучать ті ж проблеми. Перш за все, це недовговічні п'єзоелектричні форсунки Bosch, які далеко не завжди доїжджають до 200 000 км. Відновити форсунки вдається рідко, а нові коштують - від 23 000 рублів за штуку!

Ще одне болюче місце, характерно для більшості сучасних дизельних двигунів - заслінки, керуючі довжиною каналів впускного колектора. Коли під впуску з'являються вуглецеві відкладення (нагар), заслінки починає клинить, що призводить до виходу з ладу механізму управління. Ремонт часом не ефективний, а новий колектор обійдеться мінімум в 20 000 рублів. А всього їх два!

Інша слабке місце - турбокомпресор. Він або «починає гнати» масло, або відмовляє система управління геометрією турбокомпресора. Доброю профілактикою послужать періодичні динамічні поїздки, під час яких «очищається» впускний тракт і компресор турбонагнетателя. Витоку з турбіни слід усувати якомога скоріше, інакше масло буде осідати на засувках впускного колектора і на приводі управління заслінками. Сервопривод в масляній ванні «вмирає» дуже швидко. Вартість нової турбіни в зборі - від 96 000 рублей. Відновлювальний ремонт з економічної точки зору набагато доцільніше - дешевше майже в 4 рази.

Любителям бездоріжжя слід побоюватися глибоких водойм. Під час броду високий ризик пошкодження двигуна через попадання води у впускний тракт. Крім того, водні процедури сильно шкодять електроніці (погано захищеним датчикам і контактам).

В системі очищення вихлопних газів передбачений DPF-фільтр досить простої конструкції, який при необхідності можна легко відновити, замінити або просто видалити. Слід пам'ятати, що кілька перерваних процесів запису сажі, призводять до розрідження масла до такої міри, що починається передчасний знос двигуна.

Деякі проблеми може доставити і клапан системи рециркуляції відпрацьованих газів EGR. При пробігу більше 200 000 км можливо зажадає уваги і ланцюг ГРМ.

При пробігу більше 200 000 км можливо зажадає уваги і ланцюг ГРМ

Насамкінець варто згадати інтер'єр. Він зібраний з матеріалів типового американського якості. Через роки салон виглядає не так вже й погано, хоча оббивка часом потребує незначного косметичного ремонту. Втім, 10-річні екземпляри здаються цілком пристойними. Однак слід перевірити роботу всього електрообладнання.

Не забудьте оглянути і днище. Згодом в окремих примірниках з'являється корозія, яка прогресує досить швидко.

Експлуатаційні витрати

Перелік можливих несправностей двигуна здається страшним, але в дійсності скарг від власників небагато. Головне розуміти, що перераховані недуги не обов'язково дістануться всі і відразу. Проте, слід мати в запасі близько 50-80 тис. Рублів на непередбачений ремонт.

Орієнтовна вартість запасних частин.

Нижній важіль передньої підвіски - від 13 000 рублів.

Кульова опора - від 900 рублів.

Передній амортизатор - від 5 000 рублів.

Задній амортизатор - від 4 000 рублів.

Гальмівні колодки передні (комплект) - від 2 500 рублів.

Гальмівні колодки задні (комплект) - від 2 000 рублів.

Гальмівні диски передні - від 2 500 рублів.

Гальмівні диски задні - від 2 200 рублів.

В цілому, витрати на експлуатацію не сильно відрізняються від конкурентів, а деякі запасні частини значно дешевше, ніж у Mitsubishi або Toyota. Немає проблем і з вибором замінників - все залежить від товщини вашого гаманця. Автомобіль краще обслуговувати в спеціалізованих майстернях, що займаються Jeep.

ринок

Jeep Grand Cherokee WK на ринку не так вже й багато. Половина пропозицій представлена ​​бензиновими версіями. Ціни починаються з позначки 450 000 рублів і закінчуються в районі 1 300 000 рублів. Дизельні модифікації дорожче на 50-100 тисяч рублів.

висновок

висновок

Джип Гранд Черокі - непогана альтернатива японським конкурентам. Prado і Pajero обійдуться значно дорожче. Однак при частих виїздах на бездоріжжі Гранд Черокі виявиться менш витривалим. Проте, Jeep - це справжня американська легенда.

Як це можливо?
Як відрізнити обидві версії?
Яка трансмісія краще?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов