Наша сеть партнеров Banwar
Ми довго думали, як можна підняти нижню кромку бампера тюнінгомродного пластика. Спочатку хотіли підрізати і оформити низ бампера стеклопластиковой спідницею, але тоді «відра» противотуманок виявилися б на рівні нижнього зрізу. Щоб підняти і їх - виходить занадто багато метушні з переробкою ...
Поміняти серійний кермо на кермо з тюнінгом (анатомія + шкіра)
Тюнінг бампера краще робити «з нуля». Jeep grand SRT дав нам таку можливість самовиразитися. За ескізом дизайну був зроблений каркас тюнінгу бампера гранд черокі з оргаліту і частково покритий шаром пластиліну. Постійні читачі знають, що основний формоутворювальний матеріал, який я використовую в тюнінгу обважування - пластилін. Тюнінг бампера - найскладніший елемент обважування і без пошуку форми в пластиліні я не ризикнув би його робити.
01. Каркасом бампера неможливо передбачити всі тонкощі поведінки пластики форми. Я, наприклад, не можу збудувати каркас з точністю до найдрібніших деталей (вірніше, не ставлю такої мети). Тому, мій каркас тюнінгу бампера гранд черокі має місця вільного пошуку форми. Так, кути каркаса бампера я залишив порожніми, в розрахунку заповнення великою масою пластиліну.
За ескізом тюнінгу гранд черокі побудував приблизну форму одного з кутів бампера.
02. Продовжую ліпити ліву сторону тюнінгу бампера Jeep grand SRT. Вирівняти пластилін можна скребками та сталевою лінійкою. Лінійки ж використовуються для побудови рівній грані на пластилінової моделі. Лінійку довжиною 50см я приклеюю пластиліном до вертикальної поверхні моделі і зрізаю по ній пластилін на горизонтальній поверхні.
03. Навіть за грубо зліпленої формі тюнінгу бампера можна скласти уявлення про новий образ Jeep grand SRT. Єдиний, особливий момент в проекті тюнінга гранд черокі, це технологічний прийом виконання глибоких «склянок» противотуманок. На пластилінової моделі заглиблень під противотуманки робити не буду. Зручніше змонтувати знімні «склянки» прямо в матриці. Але це пізніше ...
04. Перенесення симетрії з готовою лівого боку направо починаю побудовою нижнього контуру тюнінгу бампера. Верхній контур був заданий перетином каркаса http://bosscar.ru/archives/1960 (Фото 08), а нижній доведеться уточнювати за допомогою пластиліну. Відштовхуючись від контуру нижнього перетину каркаса бампера, я виліплює новий абрис.
05. Важливий прийом в макетування тюнінгу бампера, це зорове поєднання поверхонь і контурів форми моделі. Так я вибудовую контур нижньої полиці і контур нижньої кромки під номером в схожі по кривизні лекала.
06. Наступний етап - побудова вертикальних перетинів бампера Jeep grand SRT. Виготовити шаблон перетину тюнінгу бампера найпростіше з тонкого гофракартон. Я набираю шаблон окремими фрагментами - так простіше підібрати кривизну по маленьким ділянках форми. Шматочки картону скріплюю між собою клеєм термопистолета. А для того, щоб картон тримався на моделі, приклеюю його грудочками пластиліну.
07. Шаблон досить точно передає контур майстер моделі тюнінгу бампера. Переношу його на симетричну сторону. На фото помітні щілини між контуром шаблону і грубо набраної масою пластиліну. Але маючи обмежувальний контур у вигляді шаблону, нескладно набрати пластиліном форму майстер моделі в цьому перерізі.
08. Що я і роблю ... Пластилін підклеюється вузькою смужкою під контур шаблону. Він послужить «маячком» для набору маси на поверхні майстер моделі. Подальші маніпуляції з лінійками і шкребками повторюються як на вже готової стороні (фото 02) тюнінгу гранд черокі.
09. Порівняти розміри і підігнати контури верхніх полиць на тюнінгу бампера допоможуть шаблони з малярного скотча. Шаблон з готовою боку я переношу симетрично на іншу сторону бампера. Ці поверхні мені не довелося придумувати самому, так як весь верх тюнінгового бампера повторює форму рідного бампера Jeep grand SRT.
10. Весь процес побудови симетрії тюнінгу гранд черокі зайняв набагато більше часу і зажадав більшої кількості порівнянь форми сторін, ніж я описую в цій статті. Вимірювання при побудові тюнінгу бампера повинні проводитися за допомогою всіх доступних способів і інструментів у всіх можливих напрямках форми майстер моделі. Я, наприклад, використовую паперові планувальні шаблони, картонні шаблони перетинів і профільну (штирьковим) лінійку.
Картонним шаблоном (фото 07) я не обмежую побудова симетрії по вертикалі. Вертикальні перетину простраівать по всьому контуру тюнінгу бампера, позначаючи пластиліновими «маячками» за допомогою профільної лінійки.
11. Порядок побудови симетрії теж не має певного «закону». Мені доводиться переходити від однієї ділянки форми до іншого в міру необхідності знайти черговий контур або лінію, за яку можна вчепитися для подальшої побудови. Загалом, виготовлення тюнінгу бампера на Jeep grand SRT носить інтуїтивний характер - мистецтво, однако.
Переношу за допомогою шаблону симетрію форми розширювача крила.
12. Як не дивно, ось цей маленький шаблон на розширнику крила грає дуже велику роль в сприйнятті симетрії всього тюнінга бампера. Але важлива не просто конфігурація фрагмента, а кут повороту щодо поперечної осі автомобіля.
13. Можна переконатися в цьому дивлячись на тюнінг бампера спереду. Характер форми повинен бути схожим з обох сторін ...
14. Після того, як симетрію расширителей вдалося побудувати, можна розмічати контур лицьових панелей тюнінгу гранд черокі. Підійде планувальний шаблон з малярного скотча. Не впадайте у відчай, якщо після всіх попередніх старань ваш шаблон буде вільно бовтатися на формі або з працею натягатися на симетричну сторону. Він все одно підказує, як потрібно поправити поверхню форми: або наповнити, або зняти зайве.
За цим шаблоном відзначаю контур лицьовій панелі.
15. Непросто перенести симетрію дрібної пластики тюнінгу бампера. Порівняно проста форма мого дизайну бампера на Jeep grand SRT потребують ретельного побудови деталей. Паперові шаблони в поєднанні з картонними профілями зробили свою справу.
Шаблон кута нижньої полиці переноситься на симетричне місце з іншого боку.
16, 17, 18. Персональний підхід до тюнінгу гранд черокі відноситься до опрацювання кожної деталі. На всі поверхні моделі бампера робиться персональний шаблон. Переноситься окремо і разом на симетричну сторону.
19. Ціною довгих зусиль і професійного терпіння пластилінова модель тюнінгу бампера Jeep grand SRT набуває закінчену форму.
У наступній частині я розповім, як робив чорнову матрицю з бампера. І найцікавіше, як монтував в неї «склянки» для противотуманок.
Ще статті про тюнінг переднього бампера, Jeep srt8 тюнінг:
Jeep srt8 тюнінг. Джип гранд черокі срт8. Тюнінг переднього бампера. Москва. Частина 1.
Тюнінг джипів. Ексклюзивний тюнінг. Jeep Grand Cherokee SRT8. Москва. Частина 3.
Тюнінг своїми руками. Тюнінг противотуманок фар. СРТ8. Москва. Частина 4.
Авто тюнінг. Бампера. Тюнінг своїми руками. SRT8. Москва. Частина 5.
Бампера тюнінг. Бампер своїми руками. СРТ8. Москва. Частина 6.
Фарбування бампера. Підготовка до фарбування автомобіля. Москва. Частина 7.
Тюнінг обважування. Аеродинамічний обвіс. Джип СРТ 8. Москва. Частина 8.
Ще статті про тюнінг своїми руками, робота з пластиліном:
Розширювачі арок. Тюнінг Chevrolet Tahoe. Москва. 3.
Тюнінг Chevrolet Tahoe. Виготовлення обважень на замовлення.
Макет з пластиліну. Виготовлення обважень зі скловолокна.
Статті про тюнінг своїми руками.
Автор: Михайло Романов
сайт: http://bosscar.ru
При копіюванні статті поставте, будь ласка, посилання на мій блог.