Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

JF015E (CVT) варіатор, Опис, Ціни на запчастини, Типові Хвороби.

Наша сеть партнеров Banwar

У 2010 році Джатко випустила наступне покоління нових воротарів CVT7- JF015 (RE0F11A) на зміну своєму попередникові-бестселеру   JF011E У 2010 році Джатко випустила наступне покоління нових воротарів CVT7- JF015 (RE0F11A) на зміну своєму попередникові-бестселеру JF011E .

Конструктивна ідея принципово відрізняється від попередника ( JF011E ). JF015 також має гідротрансформатор, пом'якшувальний навантаження на вали, планетарну передачу для заднього ходу, але головна особливість - два ступені прямого ходу і три пакети зчеплення: Директ №1 (Low), - №2 (High) і Реверс.

Цю трансмісію Jatco можна назвати двоступінчастим варіатором. Що дозволило зменшити конуса, збільшивши передавальне число до рекордних 1: 7.3 за допомогою двох передач прямого ходу. Конуса не використовують найризикованіші зони у осі і у краю, де швидше за все настає зрив ременя в ковзання. І так як конуса - це найдорожча і проблемна частина варіатора, то крім економії в розмірах варіатора очікувалася підвищена надійність з помітною економією в ціні цього вариаторного гібрида.

Конструктора східчастих АКПП на сьогодні домоглися практично непомітного перемикання і вирішили, що при якщо розгоні машини цим CVT один раз відбудеться перемикання передач як в ступінчастою АКПП, то водій цього не помітить. Ну або готовий буде закрити на це очі за такі гроші, адже надійність роботи при цьому гарантуються.

Крім того, особливістю цього варіатора можна вважати дуже раннє блокування муфти гідротрансформатора, що безсумнівно збільшує комфорт їзди і економічність, але перевантажує варіатор і наближає терміни капремонту Крім того, особливістю цього варіатора можна вважати дуже раннє блокування муфти гідротрансформатора, що безсумнівно збільшує комфорт їзди і економічність, але перевантажує варіатор і наближає терміни капремонту.

Нове покоління воротарів Джатко JF015E розроблено щоб стати наступним бестселером для передньопривідних машин класу light з двигунами від 1.2 (L3) до 1.8 літра (L4): NISSAN Juke, Micra (за класифікацією Ніссан - RE0F11A) і рідкісні у нас: Mirage, March, Roox , Tiida, Moco.

Як JF015E цей варіатор з 2012 року масово встановлюють на Сузукі Swift, Splash, Alto, Solio, Lapin і на деякі моделі Міцубіші. І список машин з JF015E постійно розширюється ( Детальніше ).

Зміни в конструкції в основному пов'язані з бажанням зробити його ще більш економічним, компактним, з розширеною (вгору і вниз) зоною передавальних чисел без шкоди для іміджу воротарів Джатко як "довгограючих".

Заміна масла і фільтра Заміна масла і фільтра

- фільтрів в варіатора JF015 два:

Основний фільтр грубої очистки - № 325010, металевий з сіткою, знаходиться в піддоні і служить дуже довго Основний фільтр грубої очистки - № 325010, металевий з сіткою, знаходиться в піддоні і служить дуже довго. Міняти його покладено під час капремонту, при сильному забрудненні масла, якщо масло пахне горілим і фрикційні накладки з'їдені до клейового шару.

- -   Другий фільтр-картридж JF015E - 325013, тонкої доочистки, паперовий, встановлюється зовні для регулярної заміни Другий фільтр-картридж JF015E - 325013, тонкої доочистки, паперовий, встановлюється зовні для регулярної заміни. Це поділ фільтрує системи на дві частини в варіатора Джатко визнано корисним і отримало розвиток: - картридж тонкої очистки тут більш ємний в порівнянні з попередником JF011E . На ньому конструктори економити і дрібнити не стали.

Інженери Джатко рекомендують для вікових машин робити заміну фільтр-картриджа № 325013 з кожною зміною масла для воротарів, особливо після закінчення гарантійного періоду Інженери Джатко рекомендують для вікових машин робити заміну фільтр-картриджа № 325013 з кожною зміною масла для воротарів, особливо після закінчення гарантійного періоду. І станом цього фільтра (і магнітів піддону) майстри можуть визначити ступінь зносу вузлів і "заліза".

Масло застосовується типу NS-3 (для несильно навантажених воротарів від ДВС до 2-х літрів в південних широтах багато хто використовує NS-2). змінюється методом часткової заміни . І ця високоінтелектуальна коробка дуже вимоглива до чистоти і рівню масла. Рівень і чистота перевіряється по переливної пробці на гарячому (при певній tº) працюючому двигуні. Бажано робити це регулярно у майстрів, що спеціалізуються на ремонті воротарів Джатко.

Деталі для перебирання і капремонту

Деталі для перебирання і капремонту

Підібрати ремкомплекти - натисни клавішу зліва.

При перебиранні варіатора доводиться міняти фрикціон блокування муфти, Ремонт гідротрансформатора - 325001. При перебиранні варіатора доводиться міняти фрикціон блокування муфти, Ремонт гідротрансформатора - 325001 Для перебирання замовляють витратні матеріали: Ремкомплекти і сальників (# 325002), фрікціони (# 325003) і фільтри тонкого і грубого очищення. Решта - визначається після розбирання і дефектації.

Теплообмінник - малопотужний, вимагає щорічної чистки, вистачає на 80-100 ткм спокійної їзди, швидко забивається брудом від фрикційних, що веде до перегріву. Для машин, у яких помічений перегрів масла, майстри замість теплообмінника встановлюють перехідник для установки зовнішнього радіатора - 325998. Для цього варіатора найчастіше замовляють Треннікулер - 100104.

Для цього варіатора найчастіше замовляють Треннікулер - 100104

Щоб перевірити наявність перегріву (понад 120 °) використовують маркери-термонаклейки (100302A)

Для перебирання воротарів зазвичай крім фільтрів замовляють Ремкомплекти і сальників (325002), комплект фрикционов для всіх 3-х пакетів (325003) та рідше - сталеві диски, якщо масло пахло горілим. Розтин часто показує, що пора замінити клапан насоса і підшипник вхідного вала. Вони мають такий же короткий ресурс, що і фрікціони. Також перевіряється сонячна шестерня на наявність тріщин, крім звичайної перевірки вузлів на люфти і натертості.

"Дитячі хвороби" варіатора JF015 нагадують типові проблеми попередника JF011 . Вони все перераховані нижче і часто є причинами раннього «локального» капремонту без заміни витратних матеріалів.

Найбільш актуальною для воротарів є зміна тефлоновим кілець, які змінюють разом з ремонтом вхідного вала або зі зміною фрикційних, або зміною підшипників, або зміною ременя ... так як експлуатація зі зношеними кільцями досить швидко скорочує ресурс всіх цих деталей. замовляють повні Овероли від Пресіжн і АТОК - № 325002.

комплект фрикционов JF015 на відміну від попередника складається вже з трьох різних типів фрикційних - № 325003. Окремо фрікціони (325106, 325108) змінюються рідко.

В одному з 5-ти випадків перебирання замовляють і комплект сталевих дисків JF015 - 325004.

Також, після розтину, виявляється необхідною заміна Комплекту обрезиненних поршнів JF015 (2 шт., Поршень + ретейнер) - 325 008.

, Поршень + ретейнер) - 325 008

- Ремінь (№ 325700) - той же штовхає, з 9-ю стрічками, перевіреної конструкції , Що і у старших братів. Споріднений ременів воротарів Хонди і Ніссана ( RE0F21A ). Для заміни використовують як нові ремені так і колишні у вживанні, що мають залишковий ресурс. Зустрічаються два типи ременів для цього варіатора - стандартний, найпопулярніший в заміні (325700HA) і дорожчий, посилений (325700H).

Своєчасна заміна ременя, у якого зносився «протектор »Допомагає продовжити ресурс конусів - 325701, які є головним і найдорожчим вузлом варіатора. І які, на жаль, нерідко при розтині виявляються критично пошкодженими. Міняють на БО.

Цей вузол не любить брудного і холодного масла. Часта експлуатація взимку при температурі масла ATF нижче + 60 ° призводить до Прослизання і пошкоджень і ременя і конусів. Ремінь - типовий расходник для всіх вікових воротарів Джатко. На ринку існують тільки оригінальні ремені Бош - 325700. Нові та БУ.

Важливо при заміні встановити ремінь строго по стрілці обертання від провідного конуса до веденого, інакше ремінь відразу ж рветься!

Варіатори не люблять агресивної їзди також і на максимальних обертах (швидкості вище 130 км \ год). При цьому масивна металева ланцюг, крім передачі моменту, ще стягує вали, прагнучи під дією відцентрової сили прийняти форму кола. Додатковий тиск, що виникає при цьому, перевантажує як саму ланцюг (стрічки ременя) так і підшипники, на які спираються з'єднані ланцюгом вали. Крім того на високих швидкостях виникають вібрації ременя при переході зі стану "зігнутий-випрямлений", які також негативно впливають на підшипники і зрив ременя в ковзання. Тому тривала їзда на граничних швидкостях значно зменшує ресурс ременя і підшипників ... ( Детальніше )

(   Детальніше   )

- Типовою хворобою JF015 можна назвати вихід з ладу сонячної шестерні і підшипника вхідного валу - 325221 - Типовою хворобою JF015 можна назвати вихід з ладу сонячної шестерні і підшипника вхідного валу - 325221.

Конструктивною причиною називають гонку за компактністю - слабкий первинний вал. Перші роки випуску настройки гидроблока були виконані так "демократично", що педаль газу приводила цей підшипник до швидку кончину вже в перший рік експлуатації. Вал перекошує граничними навантаженнями, виникають вібрації, якими і розбиває підшипник. Ця проблема часто діагностується по характерному шуму, без розтину варіатора.

Якщо продовжувати їздити з цією проблемою, сподіваючись на самолікування, то розбиває і сам первинний вал (№ 325671), заміна якого - проблема (ставиться БО). Відомі два варіанти вала - на 31 зуб (74мм - діаметр) і більш рідкісний на 32 зуба (72мм). Ще гірше - якщо розбивається посадочне місце підшипника в корпусі.

Власникам машин з цим варіатором потрібно мати на увазі, що JF015E створені для спокійних і економічних поїздок по забитому пробками місту. Особливо не люблять ці варіатори агресивної їзди на непрогрітому двигуні.

Зустрічається ще одна дитяча хвороба: злам сонячної шестерні - 325612 Зустрічається ще одна "дитяча хвороба": злам сонячної шестерні - 325612. Машина при цій несправності просто не їде нікуди, крім сервісу, і то - тільки задом. Для заміни зараз все частіше використовують БО деталь Сонячної шестерні - № 325612.

Хоча саму планету Джатко значно посилила, встановивши замість втулок підшипники, сонячна шестерня 612 конструктивно нагадує сумнозвісну шестерню американського автомата 6T40 і її швидко розбиває навіть невеликими вібраціями від занадто енергійних розгонів з місця. Тому для водіїв, які зуміли вбити цю деталь в перші 2-3 роки експлуатації авто, багато майстрів не дають гарантію на капремонт більше одного тижня.

- Насос пелюсткової типу № 325500 створює величезний тиск, має той же конструктивно слабкий клапан, що і у   попередника - Насос пелюсткової типу № 325500 створює величезний тиск, має той же конструктивно слабкий клапан, що і у попередника .

При різкому збільшенні тиску масла цей клапан притискається з перекосом до стінки корпусу. Це в брудному маслі призводить до прискореного зносу поверхонь, люфту, клапан клинить, керованість тиском падає. При різкому збільшенні тиску масла цей клапан притискається з перекосом до стінки корпусу

Заводський масивний клапан заміняють після пробігів у 80-100 ткм на ремонтний, соннаксовскій, з анодованого алюмінієвого сплаву. Стандартний клапан (16,95 мм) - 321504A-SX.

У запущених випадках крім натертості клапана знос проявляється і на відповідної частини корпуса насоса. Тоді деякі майстри встановлюють ремонтний клапан збільшеного розміру 17,65мм (321504) або замінюють весь насос -№ 325500.

-Підшипники ведучого - 325228 і 325229 і підшипники веденого вала - 325235 і 325236 -Підшипники ведучого - 325228 і 325229 і підшипники веденого вала - 325235 і 325236. Першими виходять з ладу - # 235 і # 236. Продаються окремо.

Решта підшипники найчастіше замовляють в повному комплекті 325201K.

Проблеми цих підшипників варто очікувати при частій їзді з "прослизають" ременем. В цьому випадку датчики кричать комп'ютера про прослизанні і той через соленоїди додає тиск масла на вали до максимуму (60 бар), що охороняє конуса валів від пошкодження, але перевантажує і швидко старить підшипники (і стрічки ременя). Прослизання посилюється в двох випадках: - "холодне масло" і - "брудне масло". Підшипники заявляють про свої хвороби "гулом" або "виттям".

Підшипники заявляють про свої хвороби гулом або виттям

- Часто зустрічається замовлення одного сальника насоса - 325070, коли потрібно косметично "причесати" варіатор перед продажем. Із заміною сальника рекомендується робити ремонт гідротрансформатора, якщо коробка пройшла понад 100 ткм і експлуатувалася часто з екстремальними навантаженнями. Інакше сальник знову потече досить скоро.

Також часто при локальних ремонтах замовляють комплект тефлонових кілець - 325199, коли є завдання заощадити на покупку ремкомплект або пробіг авто ще не дуже великий.

Також часто при локальних ремонтах замовляють комплект тефлонових кілець - 325199, коли є завдання   заощадити   на покупку ремкомплект або пробіг авто ще не дуже великий

У запущених випадках тривалої експлуатації з розбитою сонячною шестірнею змінюють планетарний ряд (БУ) - 325 582 У запущених випадках тривалої експлуатації з розбитою сонячною шестірнею змінюють планетарний ряд (БУ) - 325 582.

Іноді виявляється необхідним замінити одну коронну шестерню - 325594.

- Гідроблок (праворуч) - 325 740, як всі електронні компоненти 21 століття, значно видозмінений, модифікований і іноді є причиною виходу з ладу варіатора, особливо в перші роки обкатки "дитячих хвороб". Чистять і, якщо не допомагає, змінюють соленоїди (нижче).

Датчики оборотів, залишилися без змін від попередніх модифікацій - № 325436. Є різні модифікації під різних виробників. Степ-мотор вже не використовується, а замість нього роботу конусів контролюють перевірені соленоіди- регулятори .

Комплекти соленоїдів зустрічаються з 4-х або з 5-ти штук   електрорегулятор   - 325420 Комплекти соленоїдів зустрічаються з 4-х або з 5-ти штук електрорегулятор - 325420.

Знос соленоїдів відбувається через бруд в маслі, провокується зносом кілець і ущільнень, через що насос починає гнати масло все більшим потоком, щоб компенсувати нестачу тиску на конусах і в пакетах фрикціонів.

На яких авто встановлювалося це сімейство АКПП:

AUTO MODEL YEAR CNTRY CYL, MOTOR Nissan AD VAN 13-15 JPN CVT L4 1.5L 1.8L Nissan ALMERA 12-15 JPN CVT L3 1.2L Nissan BLUEBIRD SYLPHY 12 JPN CVT L3 1.2L Nissan CUBE 10-15 JPN CVT L3 1.2L L4 1.5 1.6L Nissan DAYZ 13-15 JPN CVT L3 0.7L Nissan GRAND LIVINA 13-15 JPN CVT L4 1.5L Nissan JUKE 10-15 JPN CVT L3 1.2L L4 1.5 1.6L Nissan LIVINA 13-15 JPN CVT L4 1.5L 1.6L Nissan LIVINA GENESIS 13-15 JPN CVT L4 1.5L 1.6L Nissan LAFESTA 14-15 JPN CVT L4 1.5L 1.6L Nissan MARCH 10-15 JPN CVT L3 1.2L Nissan MICRA 11-15 JPN CVT L3 0.9L 1.2L Nissan NOTE 12 -15 JPN CVT L3 1.2L L4 1.5 Nissan NV200 13-15 JPN CVT L4 1.5L Nissan PULSAR 13-15 JPN CVT L4 1.6L Nissan QASHQAI 12-15 JPN CVT L4 1.6L Nissan SENTRA 13-15 JPN CVT L4 1.8L Nissan SUNNY 10-15 JPN CVT L4 1.5L 1.6L 1.8L Nissan SYLPHY 12-15 JPN CVT L4 1.6L 1.8L 2.0L Nissan TIIDA 11-15 JPN CVT L3 1.2L L4 1.5 1.6L 1.8L Nissan VERSA 12-15 JPN CVT L4 1.6L 1.8L CHEVROLET SPARK 13-15 CVT L4 1.0L MITSUBISHI RVR 13-15 JPN CVT L4 1.8L MIT SUBISHI TOPPO 13 JPN CVT L3 0.7L MITSUBISHI A-HATCH 12 JPN CVT L3 1.1L MITSUBISHI A-MPV 14-15 JPN CVT L3 0.7L MITSUBISHI ATTRAGE 13-15 JPN CVT L3 1.0L 1.2L MITSUBISHI B-SEDAN 13 JPN CVT L3 1.0L 1.2L MITSUBISHI eK-WAGON 13-15 JPN CVT L3 0.7L MITSUBISHI i 12-13 JPN CVT L3 0.7L MITSUBISHI LANCER 13-15 JPN CVT L4 1.5L 1.6L MITSUBISHI GALANT FORTIS 14-15 JPN CVT L4 1.8L GM \ Daewoo SPARK 13-15 CVT L4 1.0L Renault SCALA 12-15 CVT L4 1.5L SUZUKI a-CUV 13-15 JPN CVT L3 0.7L SUZUKI ALTO 10-15 JPN CVT L3 0.7L SUZUKI A-STAR 14-15 JPN CVT L3 1.0L SUZUKI CERVO 10-11 JPN CVT L3 0.7L SUZUKI LAPIN 11-15 JPN CVT L3 0.7L SUZUKI MR WAGON 11-15 JPN CVT L3 0.7L SUZUKI PALETTE 10-13 JPN CVT L3 0.7L SUZUKI SOLIO 11-15 JPN CVT L4 1.2L SUZUKI SPACIA 13-15 JPN CVT L3 0.7L SUZUKI SWIFT 11-15 JPN CVT L4 1.2L 1.3L 1.4L SUZUKI WAGON R 11-15 JPN CVT L3 0.7L

Асортимент популярних запчастин для ремонту цієї АКПП

Актуальну ціну і наявність - можна дізнатися, натиснувши номер деталі.

Повне найменування Код, дізнатися наявність \ ціну Дефектовка і ремонт гідротрансформатора АКПП JF015 (перед відправкою обов'язково злити масло і закрити кляпом шийку) 325001 Комплект Прокладок і Сальников без поршнів, JF015E (RWD-CVT) / F1CJB варіатор NISSAN / SUZUKI / GM / MITSUBISHI 2010 -up (Ремкомплект \ Оверол кит \ Overhaul Kit) (K73900KX-MD) 325002 Комплект фрикційних, JF015E 2010-UP 325003 Комплект сталевих дисків, JF015E 2010-UP 325004 Кельні JF015E 2010-Up (Комплект фрикційних і сталевих дисків, прокладок і сальників) Master kit, складається з 325 002-AT + 325003-LN + 325004 325007 Набір поршнів (2 шт), JF015E 325008 Фільтр основний з металеві кой сіткою, JF015E Nissan (W / Tube) 2009 up 325010A Фільтр картридж, JF016E \ JF015E \ JF017E \ JF018E Nissan 2009 up 325013A Сальник / манжета насоса, JF015E [61,3х45,5х6,8] (входить до складу ремкомплекта прокладок і сальників) Seal Oil Pump Nissan JUKE / MICRA 2010-up 325070 Диск фрикційний Direct (30Tx1,65x129.5), JF015E 325106 Диск фрикційний Forward (low), JF015E (36Tx1,8x143.7) 325108 Диск сталевий Direct (40Tx2x103.2 ), JF015E 325126 Диск сталевий Forward, JF015E (10Tx1.4x129.4) 325128 Комплект великий компресійних тефлоновим кілець, (входять в ремкомплект ... 002) JF015E Sealing ring kit 325199K Комплект підшипників кочення для шківів з 4-х штук, складається з 325228-EM + 325229-EM + 325235-EM + 325236-EM, JF015E 325201K Опорний п дшіпнік барабана Hight, Bearing JF015E Drum Hight 325218 Опорний підшипник вхідного вала, розміри (39x17x11мм) JF015E Input Shaft 325221 Шайба підшипника №221 опорна JF015E 325222 Шайба пластикова між планетарним поруч 582 і сонячною шестірнею 612, Розмір 60х48х1.8мм. Стопорів - 4 ЗНИЗУ. JF015E 325224 Підшипник конуса, розміри 85x30x13мм, JF015E, Secondary Pulley 325228 Нижній опорний підшипник сонячної шестірні. розмір 105х89.3х3.6мм JF015E 325232 Підшипник конуса з проточкою під стопорне кільце, розмір 85x45x15мм JF015E, Driven Pulley 325235 Підшипник конуса, JF015E Driven Pulley (105x70x13) 325236 Підшипник, RE0F10A / JF011E Differential to Case Bearing, 68х40х19мм 325289 Прокладка масляного піддону, Gasket JF015E (входить до складу ремкомплекта прокладок і сальників) (пробка) Oil Pan Nissan JUKE / MICRA 2010-up 325300 Прокладка масляного піддону, Gasket JF015E (входить до складу ремкомплекта прокладок і сальників) Oil Pan Nissan JUKE / MICRA 2010-up 325300 Датчик тиску масла, JF015E Pressure sensor 325417 Комплект соленоїдів, JF015E (5 штук), (ОРИГІНАЛ, Б / У Зі слідами установки, С АКПП НЕ П Ошедшие У ВИРОБНИЦТВО) (БЕЗ ГАРАНТІЇ І ПОВЕРНЕННЯ) (альтернатива ТІЛЬКИ новий гідроблок) 325420AK Масляний насос, Oil pump JF015E CVT варіатор 2009 up, контрактна ОРИГІНАЛ СО необхідно за допомогою вибору 325500 Кошик зчеплення High, Drum, в зборі, JF015E High 2009 up 325550 планетарний ряд зчеплення форвард (Forward), JF015E 2009 Up 325582 Коронна шестерня планетарного ряду, JF015E 2009 On 325594 Сонячна шестерня планетарного ряду JF015E Зовнішній діаметр 43мм / зубів 23шт, 2009 up (Б / у оригінал зняті з коробок НЕ пішли в виробництво ) 325612 Вхідний вал JF015 (діаметр шестерні 74 мм, 32 зуба на шестерні), в зборі зі ступ цею і підшипником 325671AK Вхідний вал JF015 (діаметр шестерні 72 мм, 31 зуб на шестерні), в зборі з маточиною і підшипником 325671BK Приводний пас (ремінь варіатора), (206 мм x 179.4 мм x 24.3 мм), PushBelt CVT JF015E Nissan JUKE / MICRA 2010-up / RE0F21A (CVT) / XA-10LN (CVT DAIHATSU / SUBARU / SUZUKI / TOYOTA) 2006-up, HONDA HYBRID / SWR 325700H Приводний пас (ремінь варіатора), (206 мм x 179.4 мм x 24.3 мм), PushBelt CVT JF015E Nissan JUKE / MICRA 2010-up / RE0F21A (CVT) / XA-10LN (CVT DAIHATSU / SUBARU / SUZUKI / TOYOTA) 2006-up, HONDA HYBRID / SWR 325700HA Конуса в комплекті без задньої кришки і без ременя (Шестерня на 30 зубів), для двигуна 1,6 літра, PULLEY SET, JF015 Wо / Belt, Wo / Rear Cover 325701AK Гідроблок, VB JF015E Новий, в упаковці бе оригінального номера, соленоїди з Відкритими котушками 325740A Гідроблок, VB JF015E Новий, в упаковці без оригінального номера, соленоїди з Закритими котушками 325740B Кришка корпусу АКПП задня, Rear Cover, JF015 Nissan Juke 325759 Поршень муфти B1 (REV) JF015E Розмір 178х137.6х22.2мм . Маркування: 31645-3JX0B 325966A Корпус муфти B1 (REV) JF015E Розмір 182х133.4х16.8мм. Стопор - 1 ЗОВНІ 325966 Адаптер-перехідник, для підключення додаткового радіатора, JF015 / JF014 2010-Up 325998

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов