Наша сеть партнеров Banwar
Чому одні запчастини працюють довго і безпроблемно, а інші не витримують ніякої критики? Відповідь на це питання ми знайшли на датському підприємстві компанії JP Group, де роблять комплектуючі для європейських СТО, магазинів, а ще - для складальних конвеєрів Porsche і Volkswagen.
Перелік брендів якісних автозапчастин на українському ринку стабільний і досить обмежений. Це перевірені часом марки, кожна зі своєю репутацією і колом споживачів. Але у європейських автомобілістів вибір значно ширший ... Датська компанія JP Group тільки недавно прийшла в Україну, а в Європі її знають з 1975 року.
Вчора і сьогодні
Все почалося з того, що Йоханнес Педерсон, батько сьогоднішнього власника бізнесу Мартіна Педерсона, не зміг знайти пару запчастин для свого мікроавтобуса VW T2. І тоді він вирішив зробити їх сам. Зробив, і при цьому настільки захопився, що зайнявся виробництвом комплектуючих для VW T2 і Beetle на продаж. Так починався холдинг JP Group, під дахом якого, як під парасолькою, сьогодні згруповано кілька структур - виробництво автокомпонентів, комплектуючих для ж / д вагонів, мережа магазинів автозапчастин і СТО швидкого сервісу.
Продукція компанії «уміщається» в кількох грубезних каталогах. У них - деталі для VW Group, включаючи Porsche, а також Opel, Ford, BMW і Mercedes, як вироблені самою JP Group, так і одержувані нею від партнерів - відомих компаній. Виробничі потужності JP Group розміщені в Данії та Литві, офіси з імпорту та продажу - в Данії, Німеччині, Польщі, Росії, Туреччини, США, Алжирі, Китаї, Тунісі. Для кожної групи деталей існує свій суббренд, причому з «говорить» ім'ям. Наприклад, Electrix - деталі електроустаткування, Filtrex - фільтри, Shockex - амортизатори і пружини, Thermex - частини системи охолодження і т. Д.
У багатьох країнах JP Group відома як ексклюзивний постачальник деталей для ретроавтомобілів, в першу чергу Porsche і VW. Тому не дивно, що 25% обороту компанії дає Classic Division - підрозділ, який виробляє і реалізує запчастини до ретро.
Річний оборот компанії досягає 67 млн. Євро, і один з факторів успіху - особлива система формування замовлень в логістичному терміналі в Віборгу. Завдяки адресної системи складування і револьверному зберігання коробок з 18 тис. Найменувань деталей «посилки» для оптовиків тут формуються з трудновообразімой швидкістю. Наприклад, тільки на Німеччину повні фури йдуть двічі на день.
Люди і роботи
Найдивовижніше в цехах заводу JP Group з виробництва вихлопних систем - ставлення до якості продукції. Наприклад, краю штамповок корпусу глушника тут обрізають лазером. Чому не іншим штампом, чи не механічними ножицями, не "болгаркою», врешті-решт? Нам пояснили: лазер - це точність, а точність - це якість. Величезний і недешевий верстат-автомат лазерного різання працює, навіть якщо партія деталей - всього 100 штук. Те ж саме - з отвором під лямбда-зонд в приймальній трубі колектора. Будь-робітник міг би легко просвердлити його на свердлильному верстаті рівня шкільної майстерні - але тут працює програмований робот, який пропалює отвір ... струменем плазми. Напевно, тут доречно говорити вже не про якість, а про культуру виробництва в цілому - по-справжньому європейською. І в цьому - відповідь на всі питання ...
Київ - Віборг - Київ
Ігор Шірокун
фото автора
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.
Чому не іншим штампом, чи не механічними ножицями, не "болгаркою», врешті-решт?