Наша сеть партнеров Banwar
після проведення роботи з Шевроле-Нивою з Казані, інтерес до подібних голівках з клапанами 42х34 підвищився. І не дивно - допрацьовані головки перевершують по ряду експлуатаційних показників серійний вузол.
До нас звернувся Віталій, з Казахстану, з проханням підготувати ГБЦ для його автомобіля Шевроле-Нива. Він уже встановив кит-комплект від тольяттинской фірми СТІ для збільшення робочого об'єму з 1.7 до 1.9 літра, тепер була необхідна доробка ГБЦ з установкою тюнінгового распредвала.
Шток вибрали узкофазний, DynaCAMS 74 з підйомом 12.4 мм.
Проект було вирішено здійснити, використовуючи нову головку блоку циліндрів. Головку придбали 21213, щоб встановити болти під механічну регулювання зазору (74 вал передбачає використання гидрокомпенсаторов). Головка проведена в 2010 році і має місце під датчик положення распредвала.
Як і характерно для масового виробництва, канали в ГБЦ вдають із себе грубувату шорстку виливок. Сідла і захід у канал підчищу від облоя фрезою. Втулки напрямні клапанів - чавунні, залиті на заводі антикором. Робоча фаска сідла не має додаткових фасок.
Сідла замінюються на збільшені, зі спеціального матеріалу. Втулки чавунні видаляються.
Після заміни сідел проводиться розточування каналів і шліфування. Потім - запресовуються бронзові направляючі. Термін служби таких втулок в кілька разів перевершує термін служби чавунних напрямних.
Після обробки каналів, формуються фаски сідел, профільованим різцем, на спеціальному верстаті. Потім обробляються камери згоряння, для поліпшення наповнення циліндрів і розкриття клапанної щілини. Обсяг камери згоряння проливається, розраховується ступінь стиснення і площину ГБЦ фрезерується, для забезпечення необхідної замовнику ступеня стиснення, з урахуванням кубатури двигуна 1.9 літра.
Потім - заключний етап: складання головки. Монтуються регулювальні болти з наполегливими пластинами під пружини рокерів. Клапана - розміру 42х34 мм, з трьома проточками під сухарі. Переваги подібних клапанів докладно описані в звіті про Шевроле-Ниву з Казані.
Пружини клапанів - жорсткі одинарні (імпортні). Тарілки пружин - нашого виробництва , Алюмінієві. Пружини і тарілки розроблені і підібрані таким чином, щоб забезпечити роботу ГБЦ на распредвалах з підйомом до 14 мм включно, що дозволяє встановити будь-який тюнінговий вал, включаючи спортивні.
Вал використовуємо узкофазнік DynaCAMS 74, з підйомом 12.4 мм. Вал забезпечений торгової етикеткою і захисної голограмою.
Вал кладеться в доопрацьовану ліжко. Отвори в ліжку полегшують візуальний контроль при регулюванні зазорів клапанів і розрізний зірочки.
Рокери піддаються невеликій доробці, для виключення торкання об поверхню алюмінієвої тарілки.
Головка в зборі з засухареннимі клапанами:
Головка в зборі, і готова до відправки клієнтові в Казахстан через EMS-пошту (Доставка авіа-транспортом). Вага посилки (головка в зборі, зірочка і захисна упаковка) - 19 кг.
Стаття написана: 27 листопад 2010 р
Автор статті, фото-відео матеріалів: © Квазар
Заборонені без письмового дозволу автора: передрук статті цілком або частково, передрук і використання фото-відео матеріалів, так само як їх зміна і редагування з метою подальшої публікації на сторонніх сайтах.