Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Ка-50 «Чорна акула». Ударний вертоліт. (СРСР-Росія)

Наша сеть партнеров Banwar

Ка-50 «Чорна акула»

Ка-50 «Чорна акула». Ударний вертоліт. (СРСР-Росія)

Ка-50 (виріб «800», по кодифікації НАТО - Hokum A, відомий також, як «Чорна акула») - радянський / російський одномісний ударний вертоліт. Являє собою спеціально спроектований комплекс озброєння, апаратури управління вогнем і засобів навігації, призначений для боротьби з танками та іншими броньованими цілями і для вогневої підтримки наземних військ.

Розробка вертольота була розпочата в ОКБ ім. Н.І. Камова в грудні 1977 року перший політ досвідченого вертольота, що мав позначення В-80Ш1 відбувся 17 червня 1982 року, в 1995 вертоліт під позначенням Ка-50 був прийнятий на озброєння авіації сухопутних військ Росії, в даний час він виробляється серійно на авіазаводі в м Арсеньеве.

Ка-50 «Чорна акула». Ударний вертоліт. (СРСР-Росія)

Вертоліт створений за соосной схемою, традиційної для ОКБ ім. Н.І. Камова, яка не використовується, крім нього, ні на одному бойовому вертольоті в світі. Реалізована на вертольоті Ка-50, ця схема забезпечує простоту управління вертольотом в ручному та автоматичному режимах, хорошу маневреність, а також підвищену бойову живучість за рахунок відсутності легкоуязвімие рульового гвинта з його системами управління і редуктором.

Ка-50 має фюзеляж літакового типу, в носовій частині якого знаходиться апаратура оглядово-пошукової системи і прицільного комплексу. За цим відсіком розташовується обладнана системою катапультування кабіна льотчика. Кабіна має захист з комбінованої (сталь / вуглепластик) броні, здатної витримувати попадання в борт кількох снарядів калібру 23мм. Скління кабіни забезпечує захист від попадання куль. Бронею, загальна маса якої становить 350 кг, захищені також основні агрегати вертольота.

За кабіною льотчика змонтовані агрегати паливної, гідравлічної та інших систем, тут же знаходиться відсік головного редуктора. До задньої частини фюзеляжу кріпиться горизонтальний і вертикальний хвостове оперення.

На вертольоті встановлено крило з розмахом 7,3 м, під консолями якого знаходяться по два пілона для підвіски озброєння.

Вертоліт має колісне забирається в польоті трехстоечное шасі з передньою стійкою.

Вертоліт має колісне забирається в польоті трехстоечное шасі з передньою стійкою

Ка-50 «Чорна акула». Ударний вертоліт. (СРСР-Росія)

Силова установка складається з двох газотурбінних двигунів ТВ3-117ВМА, встановлених з боків у верхній частині фюзеляжу. Двигуни забезпечені екранно-вихлопними пристроями для зниження інфрачервоної помітності вертольота, а також пилозахисними пристроями, що знижують знос лопаток турбокомпресора. Як і більшість сучасних вертольотів, силова установка має систему автоматичного регулювання, яка в разі виходу з ладу одного з двигунів автоматично переводить інший двигун на підвищений режим роботи.

Двигуни силової установки приводять в обертання два розташованих співвісно несучих гвинта діаметром 14.5м. Лопаті несучих гвинтів мають прямокутну форму в плані і виготовлені з композиційних матеріалів. Передбачено автоматичний відстріл лопатей в польоті при аварійній катапультуванні льотчика. Особливістю Ка-50, що дозволила скоротити число членів екіпажу до однієї людини, є наявність інтегрального прицільно-пілотажно-навігаційного комплексу для пошуку цілей і автоматичного наведення на них озброєння, а також для вирішення завдань автоматизованого пілотування і навігації. Бортова ЕОМ автоматично приймає цілевказівки від іншого вертольота, літака АВАКС або наземного розвідувального комплексу і по команді льотчика виводить отриману інформацію на кабінний індикатор тактичної обстановки і на індикатор лобового скла. Наявність на цьому індикаторі як пілотажної, так і прицільної інформації надає істотну допомогу льотчику при застосуванні зброї. На вертольоті використовується нашоломну система цілевказівки, особливість якої полягає в тому, що вона використовує приціл, змонтований на шоломі льотчика. Сигнали з прицілу через літакове перетворює пристрій надходять на бортові приймачі ракет. Повертаючи голову під час стеження за метою, льотчик тим самим автоматично орієнтує головки самонаведення ракет в потрібному напрямку. Завдяки такому способу управління захоплення цілі можливий через 1.5 секунди після наведення на неї прицілу.

5 секунди після наведення на неї прицілу

Ка-50 «Чорна акула». Ударний вертоліт. (СРСР-Росія)

Ка-50 має потужне вбудоване і підвісне озброєння. До вбудованому озброєння відноситься 30-мм гармата 2А42 зі ​​змінним темпом стрільби (200-300 пострілів / хв і 500 пострілів / хв) і селективним Боєпостачання з двох патронних ящиків, споряджаються осколково-фугасними і бронебійними снарядами. Хоча ця гармата має набагато більшу масу і в три рази меншу скорострільність, ніж порівнянна авіапушку ГШ-30-1, її безперечною перевагою є здатність вражати легкоброньовані мети на дистанції до 3000 м. Гармата може відхилятися на 15 ° по азимуту і на 30 ° по куту піднесення. Спеціальний електрогідравлічний стежить привід забезпечує переміщення стовбура в горизонтальній і вертикальній площинах, витримуючи напрямок стрільби. Завдяки цьому гармата Ка-50 має в чотири рази більш високу точність, ніж рухлива гармата того ж калібру на АН-64А "Apache". Підвісне озброєння розміщується на вертольоті на чотирьох пілонах, які можуть відхилятися вниз на кут до 10 °. Тут можуть бути встановлені до 12 надзвукових керованих протитанкових ракет "Вихор" з лазерною системою наведення з дальністю пуску до 10км і бронепробиваемостью 900мм, в тому числі з динамічним захистом. Ймовірність влучення ракети в ціль типу "танк" становить 0.9 практично в усьому діапазоні бойового застосування. Крім ракет "Вихор", тут можуть бути підвішені практично всі авіаційні засоби ураження, маса яких не перевищує 500 кг.

Для захисту вертольота від керованих ракет з інфрачервоними головками самонаведення на кінцях крила розміщені контейнери з тепловими пастками. На вертольоті також встановлено бортовий комплекс радіоелектронної протидії, за своїми функціональними показниками не поступається аналогічним комплексу вертольота "Apache".

Для забезпечення можливості повноцінного бойового застосування вертольота в нічний час була розроблена його модифікація Ка-50Н, льотні випробування якої були розпочаті в 1997 році. Ця модифікація оснащена сучасним тепловізіонним комплексом.

Конструкція вертольота Ка-50 відрізняється зручністю технічного обслуговування. Фюзеляж має максимально можливу розкриваність для забезпечення доступу до агрегатів, систем і обладнання без застосування драбин.

Фюзеляж має максимально можливу розкриваність для забезпечення доступу до агрегатів, систем і обладнання без застосування драбин

Ка-50 «Чорна акула». Ударний вертоліт. (СРСР-Росія)

Характеристики:

  • Довжина фюзеляжу: 14,21 м;
  • Висота: 4,93 м;
  • Діаметр несучих гвинтів: 14,50 м;
  • Довжина з оберт. гвинтами: 15,96 м;
  • Розмах крила: 7,44 м;
  • Маса: порожнього - 7700 кг, злітна маса - 9800 кг, максимальна злітна маса - 10800 кг, маса корисного навантаження - 2800 кг, маса палива - внутрішній запас 1 487 кг (додатково в ПТБ: 1 732 кг);
  • Тип двигуна: турбовальний моделі «ТВ3-117ВМА»;
  • Потужність: на надзвичайному режимі - 2700 к.с., на злітній режимі - 2400 к.с., на крейсерському режимі - 1750 л.с .;
  • Швидкість: крейсерська - 265 км / ч, максимальна - 310 км / ч, максимально-допустима в пологом пікіруванні - 390 км / ч, максимально-досягнута в пікіруванні (випробування) - 460 км / ч;
  • Дальність польоту: без ПТБ - 520 км, з ПТБ - 1160 км;
  • Допустимий кут крену: ± 70 °;
  • Допустимий кут тангажу: ± 60 °;
  • Максимальна експлуатаційна перевантаження: 3 G;
  • Вбудоване стрілецько-гарматне озброєння: 1 х 30-мм 2А42, боєзапас 460 патронів (селективне боєпостачання, змінний темп стрільби);
  • Точок підвіски: 4;
  • Маса підвіски: 2000 кг;
  • Підвісне стрілецько-гарматне: 2 × 23-мм гармати УПК-23-250 в підвісних контейнерах, боєзапас 2 × 500 патронів;
  • Некероване ракетне озброєння: НАР С-13 - 2 × 5 шт., НАР С-8 - 4 × 20 шт., Важкий НУРС С-24;
  • Кероване ракетне озброєння: ПТУР «Вихор» - 2 × 6 шт., Х-25мл;
  • Озброєння типу «Повітря-повітря»: Голка-В - 2 × 2 шт. (Розміщаються не на пілонах), Р-73;
  • Бомбове озброєння: ФАБ-500, -250, -120, -100; КМГУ-2, ЗБ-500; РБК-500, -250.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов