Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Каденс або крутимо педалі правильно

15 листопада 2013

Наша сеть партнеров Banwar

визначення каденса
Каденс - від англійського cadens (keɪdəns) - слово, що позначає в загальному сенсі ритм, темп, в велосипедної тематики має значення частоти педалювання, кількості оборотів педалей в хвилину.

важливість каденса
Так уже склалося наша фізіологія, що м'язи наростають, кістки зростаються, а ось суглоби і зв'язки - це дуже дорогий ресурс, обмежений в можливостях до відновлення і берегти ми їх повинні щосили. З огляду на, що навантаження на колінні і тазостегнові суглоби під час їзди на велосипеді є нетиповою для природи людини, техніку правильної їзди повинен знати кожен новачок, тільки сідає в сідло.
І одним з ключових понять правильної техніки є каденс.

Неправильний, низький каденс
Кожна людина, яка сідає на велосипед, спершу інстинктивно слід елементарного правилом механіки - «чим більше зусилля - тим більше результат», і починає з силою продавлювати педалі, при розгоні і бажаючи наздогнати більш досвідченими товаришами. І чим велосипедист недосвідчений, тим яскравіше це проявляється.
Такий «силовий» метод педалювання призводить до підвищеного навантаження на ноги, особливо коліна, а також до додаткової втоми. На людину нетренованих це позначиться особливо сильно.
Це і є неправильний, низький каденс. Частота обертання педалей, яка не відповідає прикладається потужності. Це не означає, що просто повільно крутити педалі погано. При прогулянковому темпі або поруч з крокуючим людиною це допустимо. Але якщо ви хочете розігнатися - краще слідувати наступним радам:

правильний каденс
Головне правило звучить просто - «не треба напружуватися». Крутити педаль краще «легкої ногою», без зусилля на педаль. Це приємніше, це ефективніше, це безпечніше для здоров'я.
Якщо ви використовуєте одношвидкісний велосипед, міський або прогулянковий - то швидше за все він вже обладнаний зірками з легким співвідношенням передавальних чисел. Вам залишається лише не поспішати - тисніть потроху на педалі, і інерція виведе вас на потрібну швидкість, яку залишиться лише підтримувати тими ж невеликими зусиллями.
Якщо ж у вас многоскоростной велосипед - варто розглянути техніку підтримки правильної передачі.

Якщо ж у вас многоскоростной велосипед - варто розглянути техніку підтримки правильної передачі

Вибір правильної передачі
Багато новачків губляться від такого вибору передач і часто їздять на тій, яка дісталася з магазину або прокату, з часом болісно підбираючи потрібну.

Але якщо подивитися на зірки схематично - то завдання спрощується:
Мала передня зірка - «тракторна». Передає багато потужності, але мало швидкості. Вона використовується для їзди по грузлому грунту і в гору.
Середня передня зірка - проміжний і основний робочий варіант.
Велика передня зірка - швидкісна. Педалі крутити важко, але повідомляється велика швидкість заднього колеса. Використовується для довгих асфальтових ділянок і під гору.
Від кожної передньої зірки прийнято використовувати 2-3 задні зірочки, які знаходяться на одній лінії, уникаючи перекосу ланцюга.
Спочатку, більшу частину часу вам варто проводити на середньої передній зірці і середньому діапазоні задніх: передня передача 2, задні передачі 3-6. Це забезпечить оптимальне передавальне співвідношення (яке, до речі, використовується в одношвидкісних велосипедах) і дозволить рівно і часто крутити педалі, не докладаючи зайвих зусиль, але і не базікаючи ногами даремно.

для досвідчених   Отже, ми дали основні рекомендації новачкам і перейдемо до порад прогресуючим велосипедистам для досвідчених
Отже, ми дали основні рекомендації новачкам і перейдемо до порад прогресуючим велосипедистам.
Якщо ви вже почали виїжджати з друзями на тривалі покатушки або починаєте спортивні тренування, важливість правильного каденса лише зростає.
Чіткого значення каденса, якого варто дотримуватися не існує. Вважається, що оптимальним діапазоном вкручування є від 80 до 110 об / хв. Саме ці цифри найчастіше фігурують в підручниках з велоспорту та тренувальних планах. Якщо у вас гірський велосипед - то значення 60-70 об \ хв. теж цілком підійде.
Також є теорія, згідно з якою м'язи ніг при більш частому русі краще забезпечуються кров'ю і менше «забиваються". Втім, кожному все одно доведеться зловити свій власний, «особистий» ритм.
Тут небезпека підстерігає навіть досвідчених велосипедистів - на забитих м'язах набагато складніше їхати і знову починається силове продавлювання педалей, згідно негласного спортивним принципом «no pain - no gain» Саме в цей момент вам допоможе датчик каденса перед очима - він послужить додатковим стимулом.
Звичайно ж датчик потрібно і для серйозних тренувань - для вибору і підтримки оптимального темпу. Це річ така ж необхідна, як і моніторинг серцевого пульсу. Без них їздити теж можна, але при правильному плануванні обох цих значень ефективність тренувань зросте на порядок.

Способи вимірювання Способи вимірювання.
Звичайно ж можна вважати частоту вкручування про себе, на «раз-два» - для початку це цілком підійде Але якщо потрібна хоча б мінімальна точність - то краще піти одному з трьох поширених методів:

  1. велокомпьютер . Тут є 2 основні різновиди:
    1. Китайські, з приблизними розрахунком каденса по частоті обертання колеса. Це вже точніше, ніж «раз-два», але не дає реальних цифр.
    2. Фірмові велокомп'ютери, на кшталт Sigma , BBB , Polar і т.д., які або в базі мають датчик каденса , Або дозволяє придбати і підключити його додатково
  2. Модулі до навігаторів. Це новий ринок, стрімко відвойовують позиції у традиційних велокомпьютеров. Тут безліч датчиків - починаючи від модулів до навігаторам Garmin і закінчуючи автономними пристроями, які спілкуються за допомогою Bluetooth зі спортивними програмами на вашому смартфоні.
  3. Ви ще не викинули китайський велокомп з першого пункту? Якщо в вас є інженерна жилка - він ще може стати в нагоді Прикріпивши геркон до внутрішньої частини шатуна, а датчик біля каретки ми можемо отримати досить правдиву систему вимірювання. Основна складність методу полягає в обчисленні правильної довжини окружності для налаштувань велокомьютера. Або можна взяти одне з готових чисел, наприклад 1667 мм. В результаті ви побачите значення швидкості на екрані ком'ютера і помноживши в розумі це число на 10 отримаєте свій каденс - все просто

Важливість комплексного підходу
Звичайно, поняття каденса - лише одна строчка в описі загальної техніки їзди на велосипеді і без супутніх факторів не буде грати вирішального значення. Тому обов'язково звертайте увагу на

  • Правильне харчування, питво;
  • Правильну посадку і висоту сідла;
  • Техніку педалювання - методику кругового руху і використання контактних педалей.

І багато іншого.

протиріччя
Як і навколо кожного важливого нюансу або методики, про каденс, в велосипедному співтоваристві йдуть постійні суперечки і розмови. Єдиного і правильного думки тут немає і бути не може - занадто багато різних класів, стилів і методів утворилося. Те що добре шоссейникам - не завжди підійде кантрійщиков. І вже точно рада не вставати зайвий раз з сідла, а перемикатися на нижню передачу і підвищувати каденс не допоможе власнику BMX Не кажучи вже про фанатичних послідовників тяглової передачі фікс велосипедів.
Тому остерігайтеся полеміки, просто бережіть себе

Все велокомп'ютери з датчиком каденса в нашому магазині

Ви ще не викинули китайський велокомп з першого пункту?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов