Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

КамАЗ-5320

  1. Силові агрегати і трансмісія [ правити | правити код ]
  2. підвіска [ правити | правити код ]
  3. Колеса і шини [ правити | правити код ]
  4. гальма [ правити | правити код ]
  5. Рульове управління [ правити | правити код ]
  6. Причіпний пристрій [ правити | правити код ]

Наша сеть партнеров Banwar

КамАЗ-5320 КамАЗ-5320   Виробник   КамАЗ   роки виробництва   тисячу дев'ятсот сімдесят-шість   -   2001   збірка КамАЗ   клас   важкий Тип   кузова   Кабіна над двигуном   Колісна формула   6 × 4 механічна 10-ступ Виробник КамАЗ роки виробництва тисячу дев'ятсот сімдесят-шість - 2001 збірка КамАЗ клас важкий Тип кузова Кабіна над двигуном Колісна формула 6 × 4 механічна 10-ступ. Виробник КамАЗ Тип механічна Число ступенів 10 1 передача 7,82 2 передача 6,38 3 передача 4,03 4 передача 3,29 5 передача 2,50 6 передача 2,04 7 передача 1,53 8 передача 1,25 9 передача 1 , 00 Задня передача 7,38 і 6,02 Перемикання підлоговий важіль Головна передача ведучих мостів - подвійна, передавальне число - 6,53. Можуть бути також 5,43; 5,94; 7,22 Довжина 7435 мм Ширина 2500 мм Висота 2630 (без тенту) Колісна база 3190 + 1320 мм Маса 7080 кг Максимальна швидкість 80-100 км / ч, пов'язані КамАЗ-5410 , КамАЗ-5511 , КамАЗ-4310 , ГКБ-8350 , ГКБ-8355 Вантажопідйомність 10 000-20 000 кг Витрата палива 34 л / 100 км Обсяг бака 210 л Дизайнер Лев Самохін, Олександр Сетранов, Всеволод Вязьмін, Георгій Фест Медіафайли на Вікісховища

КамАЗ-5320 - радянський і російський тривісний бортовий вантажний автомобіль-тягач з колісною формулою 6 × 4, що випускався Камський автомобільним заводом (КамАЗ) з 1976 р по 2001 р Став першою за рахунком моделлю автомобіля під маркою КамАЗ. Призначений в тому числі і для постійної роботи автопоїздом з причепом. Кузов - металева платформа з бічними та задніми бортами і тентом. Кабіна - тримісна, суцільнометалева, що відкидається вперед, обладнана місцями кріплення ременів безпеки. Основний причіп - ГКБ 8350 того ж типорозміру.

Прототип майбутнього КамАЗ-5320 розроблявся на ЗІЛі і називався ЗІЛ-170 . Перший ЗІЛ-170 побудований в 1968 році . На ньому стояв двигун Ярославського моторного заводу (ЯМЗ). Уже в травні 1969 року перший дослідний зразок автомобіля ЗІЛ-170 пройшов перші випробування на ділянці Углич - Рибінськ. Але після прийняття постанови ЦК КПРС і Ради Міністрів СРСР «про будівництво комплексу заводів з виробництва великовантажних автомобілів в набережних Челнах »Подальшу розробку і подальшу збірку ЗІЛа-170 вирішили перенести на КамАЗ. Тоді ж назву машини поміняли на КамАЗ-5320. Перший дослідний КамАЗ-5320 зійшов з конвеєра в 1974 році .

Перші серійні КамАЗи зійшли з конвеєра 16 лютого 1976 року . За традицією тих років вантажівки з першої партії прикрасили гаслом «Наш подарунок XXV з'їзду КПРС».

На базі КамАЗ-5320 створені сідельний тягач КамАЗ-5410 , самоскид КамАЗ-5511 , Подовжений бортовий вантажівка КамАЗ-53212 , шасі КамАЗ-53213 , А також сімейство двохосьових аналогів (подовжений КамАЗ-5325 і базовий КамАЗ-4325 бортові, самоскид КамАЗ-43255 , сідловий тягач КамАЗ-4410 ). Виробництво перших двох моделей сімейства 5320 почалося в 1977 році , Інших - пізніше. Всі моделі цього сімейства мали схожу конструкцію і багато в чому уніфіковані.

Загальна компоновка КамАЗ-5320 характерна для вантажних автомобілів того часу. Тримісна кабіна автомобіля розташовується над двигуном і за допомогою торсіонного механізму відкидається вперед, відкриваючи доступ до двигуна. двигун, зчеплення і коробка передач утворюють єдиний силовий агрегат, встановлений на передніх, задніх і підтримуючої опорах.

Силові агрегати і трансмісія [ правити | правити код ]

На КамАЗ-5320 встановлювалися чотиритактні V-подібні восьмициліндрові дизелі КамАЗ-740 10,85 л, потужністю 210 л. с., при максимальному числі обертів 2600 на хвилину. Пожежа 14 квітня 1993 року зруйнував Завод двигунів КамАЗ, випуск двигунів КамАЗ-740 був тимчасово припинений. У зв'язку з цим до моменту відновлення роботи заводу в грудні 1993 року на автомобілі сімейства КамАЗ встановлювалися дизельні двигуни Ярославського моторного заводу ЯМЗ-238 потужністю 240 к.с. На дизелях КамАЗ-740 застосовані конструктивні рішення, які на той момент були нові для вітчизняного автомобілебудування або ще не знаходили широкого застосування, наприклад, азотований колінчастий вал або повнопотоковий система фільтрації масла з центрифугою . Автоматичний контроль за правильністю роботи системи охолодження здійснюють гидромуфта в приводі вентилятора і два термостата . Система охолодження зроблена закритою і розрахована на постійне використання охолоджуючої рідини «Тосол ». Введена система очищення повітря з фільтром сухого типу і автоматичним відсмоктуванням пилу з фільтра за допомогою ежектора , Чинного за рахунок енергії відпрацьованих газів. Серед інших нововведень можна відзначити колоїдно-графітове покриття спідниць поршнів , Знімні метало-керамічні напрямні втулки для клапанів, молибденовое покриття нижнього поршневого кільця , Активно-реактивний глушник шуму випуску. У силових агрегатах КамАЗ-5320 використані дводискові зчеплення. У гідравлічному приводі механізму управління зчепленням є пневмо-підсилювач, який полегшує користування педаллю. особливість трансмісії тягача КамАЗ - дільник ( мультиплікатор ) - додаткова двоступенева коробка передач, встановлена ​​після зчеплення перед основною коробкою. Одна передача подільника зроблена прямий, а друга - підвищує. власне коробка передач - п'ятиступінчаста, синхронізована на другий, третій, четвертій і п'ятій передачах. Управління коробкою - дистанційне, з механічним приводом. У дільнику передачі перемикаються за допомогою пневматичного приводу . Карданна передача - відкритого типу, складається з двох трубчастих валів . карданні шарніри на голчастих підшипниках з постійним запасом мастила . Головна передача ведучих мостів зроблена подвійний: пара конічних шестерень зі спіральними зубами і пара циліндричних косозубих шестерень. В середньому мосту встановлений блокується симетричний міжосьовий диференціал .

підвіска [ правити | правити код ]

ресори передньої підвіски (напівеліптичні, зі легкими задніми кінцями) працюють спільно з гідравлічними телескопічними амортизаторами подвійної дії. Задня підвіска - балансирного типу. Її ресори теж напівеліптичні, зі легкими передніми і задніми кінцями. Листи ресор мають Т-образний перетин.

Колеса і шини [ правити | правити код ]

автомобіль оснащувався бездисковими колесами зі знімними бортовими й замковими кільцями. Шини - радіального типу, 12-шарові, розміром 260-508Р (9,00-20), зазвичай - з універсальним малюнком протектора .

гальма [ правити | правити код ]

КамАЗ-5320 забезпечений декількома системами гальм: робочої, стояночної, допоміжної і запасний. Гальмівні механізми всіх коліс - барабанного типу, з двома колодками. Привід робочого гальма - пневматичний, двоконтурний, з роздільним дією для коліс передньої осі і коліс заднього візка. На стоянці автомобіль утримується гальмівними механізмами коліс заднього візка, які в цьому випадку приводяться в дію від пружинних енергоакумуляторів. Механізми допоміжного гальма встановлені в прийомних трубах глушника. Їх дія заснована на створенні протитиску в системі випуску газів за допомогою заслінок, що перекривають прохідні перетини. При аварійному відмову однієї з основних систем автомобіль можна зупинити запасним стоянковим гальмом. Робочими гальмами водій керує, натискаючи на педаль, пов'язану важелями і тягами з двосекційним гальмівним краном. Праворуч від сидіння водія розташований кран з ручкою гальма стоянки. Запасна система включається разом зі стояночної, а допоміжна - за допомогою кнопкового вимикача, розташованого на підлозі кабіни під рульовою колонкою.

Рульове управління [ правити | правити код ]

Рульове управління включає в себе гідропідсилювач , Об'єднаний з рульовим механізмом.

Причіпний пристрій [ правити | правити код ]

У задній частині рами знаходиться буксирне пристосування з двосторонньої амортизацією. Воно розраховане на постійну роботу з причепом загальною вагою до 11,5 тонн.

  • Колісна формула - 6 × 4
  • габаритні розміри
    • Довжина, м - 8,395
    • Ширина, м - 2,500
    • Висота, м - 2,830
    • База заднього візка, м - 1,320
    • Колія передніх коліс, м - 2,010
    • Колія задніх коліс, м - 1,850
    • Найменший дорожній просвіт, см - 34,5
    • Навантажувальна висота, м - 1,370
  • Вагові параметри і навантаження, а / м
    • Споряджена маса а / м, кг - 7500
    • Вантажопідйомність а / м, кг - 8000
    • Максимальна маса причепа на буксирі, кг - 8000
    • Повна маса, кг - 15 305
  • двигун
    • Модель - КамАЗ-740.10
    • Тип - дизельний атмосферне
    • Потужність, л. с. - 210 або 180
    • Розташування і число циліндрів - V-подібне, 8
    • Робочий об'єм, л - 10,85
  • Коробка передач
    • Тип - механічна п'ятиступінчаста з двоступінчастим дільником (5 * 2)
    • Зчеплення - сухе двухдисковое
  • кабіна
    • Тип - розташована над двигуном.
    • Виконання - без спального місця
  • Колеса і шини
    • Тип коліс - бездискові
    • Тип шин - пневматичні, камерні
    • Розмір шин - 9.00R20 (260R508)
    • Малюнки протектора - Ромб і Гусина лапка.
  • платформа
    • Платформа бортова, з металевими відкидними бортами
    • Внутрішні розміри, мм - 5200х2320
  • загальні характеристики
    • Максимальна швидкість, км / год - 85
    • Середня витрата палива для автопоїзда, л / 100 км - 35
    • Запас палива, л - 170
    • Кут подолання. підйому, не більше,% - 30
    • Зовнішній габаритний радіус повороту, м - 9,3
    • Гальмівний шлях для автопоїзда з повним навантаженням зі швидкістю 40 км / ч, м - 21

казанським об'єднанням « Елекон »(Раннє -« Арек ») і китайською фірмою «Технопарк» випускаються масштабні моделі КамАЗ-5320 в масштабі 1:43. Моделі виготовляються з металу і білого пластику.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов