- Силові агрегати і трансмісія [ правити | правити код ]
- підвіска [ правити | правити код ]
- Колеса і шини [ правити | правити код ]
- гальма [ правити | правити код ]
- Рульове управління [ правити | правити код ]
- Причіпний пристрій [ правити | правити код ]
Наша сеть партнеров Banwar
КамАЗ-5320 Виробник КамАЗ роки виробництва тисячу дев'ятсот сімдесят-шість - 2001 збірка КамАЗ клас важкий Тип кузова Кабіна над двигуном Колісна формула 6 × 4 механічна 10-ступ. Виробник КамАЗ Тип механічна Число ступенів 10 1 передача 7,82 2 передача 6,38 3 передача 4,03 4 передача 3,29 5 передача 2,50 6 передача 2,04 7 передача 1,53 8 передача 1,25 9 передача 1 , 00 Задня передача 7,38 і 6,02 Перемикання підлоговий важіль Головна передача ведучих мостів - подвійна, передавальне число - 6,53. Можуть бути також 5,43; 5,94; 7,22 Довжина 7435 мм Ширина 2500 мм Висота 2630 (без тенту) Колісна база 3190 + 1320 мм Маса 7080 кг Максимальна швидкість 80-100 км / ч, пов'язані КамАЗ-5410 , КамАЗ-5511 , КамАЗ-4310 , ГКБ-8350 , ГКБ-8355 Вантажопідйомність 10 000-20 000 кг Витрата палива 34 л / 100 км Обсяг бака 210 л Дизайнер Лев Самохін, Олександр Сетранов, Всеволод Вязьмін, Георгій Фест Медіафайли на Вікісховища
КамАЗ-5320 - радянський і російський тривісний бортовий вантажний автомобіль-тягач з колісною формулою 6 × 4, що випускався Камський автомобільним заводом (КамАЗ) з 1976 р по 2001 р Став першою за рахунком моделлю автомобіля під маркою КамАЗ. Призначений в тому числі і для постійної роботи автопоїздом з причепом. Кузов - металева платформа з бічними та задніми бортами і тентом. Кабіна - тримісна, суцільнометалева, що відкидається вперед, обладнана місцями кріплення ременів безпеки. Основний причіп - ГКБ 8350 того ж типорозміру.
Прототип майбутнього КамАЗ-5320 розроблявся на ЗІЛі і називався ЗІЛ-170 . Перший ЗІЛ-170 побудований в 1968 році . На ньому стояв двигун Ярославського моторного заводу (ЯМЗ). Уже в травні 1969 року перший дослідний зразок автомобіля ЗІЛ-170 пройшов перші випробування на ділянці Углич - Рибінськ. Але після прийняття постанови ЦК КПРС і Ради Міністрів СРСР «про будівництво комплексу заводів з виробництва великовантажних автомобілів в набережних Челнах »Подальшу розробку і подальшу збірку ЗІЛа-170 вирішили перенести на КамАЗ. Тоді ж назву машини поміняли на КамАЗ-5320. Перший дослідний КамАЗ-5320 зійшов з конвеєра в 1974 році .
Перші серійні КамАЗи зійшли з конвеєра 16 лютого 1976 року . За традицією тих років вантажівки з першої партії прикрасили гаслом «Наш подарунок XXV з'їзду КПРС».
На базі КамАЗ-5320 створені сідельний тягач КамАЗ-5410 , самоскид КамАЗ-5511 , Подовжений бортовий вантажівка КамАЗ-53212 , шасі КамАЗ-53213 , А також сімейство двохосьових аналогів (подовжений КамАЗ-5325 і базовий КамАЗ-4325 бортові, самоскид КамАЗ-43255 , сідловий тягач КамАЗ-4410 ). Виробництво перших двох моделей сімейства 5320 почалося в 1977 році , Інших - пізніше. Всі моделі цього сімейства мали схожу конструкцію і багато в чому уніфіковані.
Загальна компоновка КамАЗ-5320 характерна для вантажних автомобілів того часу. Тримісна кабіна автомобіля розташовується над двигуном і за допомогою торсіонного механізму відкидається вперед, відкриваючи доступ до двигуна. двигун, зчеплення і коробка передач утворюють єдиний силовий агрегат, встановлений на передніх, задніх і підтримуючої опорах.
Силові агрегати і трансмісія [ правити | правити код ]
На КамАЗ-5320 встановлювалися чотиритактні V-подібні восьмициліндрові дизелі КамАЗ-740 10,85 л, потужністю 210 л. с., при максимальному числі обертів 2600 на хвилину. Пожежа 14 квітня 1993 року зруйнував Завод двигунів КамАЗ, випуск двигунів КамАЗ-740 був тимчасово припинений. У зв'язку з цим до моменту відновлення роботи заводу в грудні 1993 року на автомобілі сімейства КамАЗ встановлювалися дизельні двигуни Ярославського моторного заводу ЯМЗ-238 потужністю 240 к.с. На дизелях КамАЗ-740 застосовані конструктивні рішення, які на той момент були нові для вітчизняного автомобілебудування або ще не знаходили широкого застосування, наприклад, азотований колінчастий вал або повнопотоковий система фільтрації масла з центрифугою . Автоматичний контроль за правильністю роботи системи охолодження здійснюють гидромуфта в приводі вентилятора і два термостата . Система охолодження зроблена закритою і розрахована на постійне використання охолоджуючої рідини «Тосол ». Введена система очищення повітря з фільтром сухого типу і автоматичним відсмоктуванням пилу з фільтра за допомогою ежектора , Чинного за рахунок енергії відпрацьованих газів. Серед інших нововведень можна відзначити колоїдно-графітове покриття спідниць поршнів , Знімні метало-керамічні напрямні втулки для клапанів, молибденовое покриття нижнього поршневого кільця , Активно-реактивний глушник шуму випуску. У силових агрегатах КамАЗ-5320 використані дводискові зчеплення. У гідравлічному приводі механізму управління зчепленням є пневмо-підсилювач, який полегшує користування педаллю. особливість трансмісії тягача КамАЗ - дільник ( мультиплікатор ) - додаткова двоступенева коробка передач, встановлена після зчеплення перед основною коробкою. Одна передача подільника зроблена прямий, а друга - підвищує. власне коробка передач - п'ятиступінчаста, синхронізована на другий, третій, четвертій і п'ятій передачах. Управління коробкою - дистанційне, з механічним приводом. У дільнику передачі перемикаються за допомогою пневматичного приводу . Карданна передача - відкритого типу, складається з двох трубчастих валів . карданні шарніри на голчастих підшипниках з постійним запасом мастила . Головна передача ведучих мостів зроблена подвійний: пара конічних шестерень зі спіральними зубами і пара циліндричних косозубих шестерень. В середньому мосту встановлений блокується симетричний міжосьовий диференціал .
підвіска [ правити | правити код ]
ресори передньої підвіски (напівеліптичні, зі легкими задніми кінцями) працюють спільно з гідравлічними телескопічними амортизаторами подвійної дії. Задня підвіска - балансирного типу. Її ресори теж напівеліптичні, зі легкими передніми і задніми кінцями. Листи ресор мають Т-образний перетин.
Колеса і шини [ правити | правити код ]
автомобіль оснащувався бездисковими колесами зі знімними бортовими й замковими кільцями. Шини - радіального типу, 12-шарові, розміром 260-508Р (9,00-20), зазвичай - з універсальним малюнком протектора .
гальма [ правити | правити код ]
КамАЗ-5320 забезпечений декількома системами гальм: робочої, стояночної, допоміжної і запасний. Гальмівні механізми всіх коліс - барабанного типу, з двома колодками. Привід робочого гальма - пневматичний, двоконтурний, з роздільним дією для коліс передньої осі і коліс заднього візка. На стоянці автомобіль утримується гальмівними механізмами коліс заднього візка, які в цьому випадку приводяться в дію від пружинних енергоакумуляторів. Механізми допоміжного гальма встановлені в прийомних трубах глушника. Їх дія заснована на створенні протитиску в системі випуску газів за допомогою заслінок, що перекривають прохідні перетини. При аварійному відмову однієї з основних систем автомобіль можна зупинити запасним стоянковим гальмом. Робочими гальмами водій керує, натискаючи на педаль, пов'язану важелями і тягами з двосекційним гальмівним краном. Праворуч від сидіння водія розташований кран з ручкою гальма стоянки. Запасна система включається разом зі стояночної, а допоміжна - за допомогою кнопкового вимикача, розташованого на підлозі кабіни під рульовою колонкою.
Рульове управління [ правити | правити код ]
Рульове управління включає в себе гідропідсилювач , Об'єднаний з рульовим механізмом.
Причіпний пристрій [ правити | правити код ]
У задній частині рами знаходиться буксирне пристосування з двосторонньої амортизацією. Воно розраховане на постійну роботу з причепом загальною вагою до 11,5 тонн.
- Колісна формула - 6 × 4
- габаритні розміри
- Довжина, м - 8,395
- Ширина, м - 2,500
- Висота, м - 2,830
- База заднього візка, м - 1,320
- Колія передніх коліс, м - 2,010
- Колія задніх коліс, м - 1,850
- Найменший дорожній просвіт, см - 34,5
- Навантажувальна висота, м - 1,370
- Вагові параметри і навантаження, а / м
- Споряджена маса а / м, кг - 7500
- Вантажопідйомність а / м, кг - 8000
- Максимальна маса причепа на буксирі, кг - 8000
- Повна маса, кг - 15 305
- двигун
- Модель - КамАЗ-740.10
- Тип - дизельний атмосферне
- Потужність, л. с. - 210 або 180
- Розташування і число циліндрів - V-подібне, 8
- Робочий об'єм, л - 10,85
- Коробка передач
- Тип - механічна п'ятиступінчаста з двоступінчастим дільником (5 * 2)
- Зчеплення - сухе двухдисковое
- кабіна
- Тип - розташована над двигуном.
- Виконання - без спального місця
- Колеса і шини
- Тип коліс - бездискові
- Тип шин - пневматичні, камерні
- Розмір шин - 9.00R20 (260R508)
- Малюнки протектора - Ромб і Гусина лапка.
- платформа
- Платформа бортова, з металевими відкидними бортами
- Внутрішні розміри, мм - 5200х2320
- загальні характеристики
- Максимальна швидкість, км / год - 85
- Середня витрата палива для автопоїзда, л / 100 км - 35
- Запас палива, л - 170
- Кут подолання. підйому, не більше,% - 30
- Зовнішній габаритний радіус повороту, м - 9,3
- Гальмівний шлях для автопоїзда з повним навантаженням зі швидкістю 40 км / ч, м - 21
казанським об'єднанням « Елекон »(Раннє -« Арек ») і китайською фірмою «Технопарк» випускаються масштабні моделі КамАЗ-5320 в масштабі 1:43. Моделі виготовляються з металу і білого пластику.