Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Капиталка ЗМЗ-406

Наша сеть партнеров Banwar

Всім доброго часу доби!

Про робочі автомобілі писати особливо нема чого! Ходять справно, ламатися не ламаються, в загальному, проблем особливих не доставляють (тьху-тьху-тьху ...). А писати про заміну масла або патрубка охолодження якось нецікаво. Але відгук то чимось доповнювати треба. А тому з технікою я займаюся не тільки на роботі, але і в житті, то буду сюди іноді викладати інфу про "ліві" машини та предметiв особистого вжитку)))

Оскільки мій кум дуже скромний і ледача людина, яка не любить ні разу друкувати, а тільки здатний на прочитання і аналіз інформації, то я вирішив взяти на себе відповідальність за висвітлення глобальних ремонтів його ГАЗелі!

Загалом, коли купували ГАЗель, то в очі відразу кинувся неналежний вигляд двигуна! Він був весь у мазуті, поточному непоймі звідки! За словами продавця, двигун він капіталом і після деякого пробігу у нього рвалася ланцюг (вже не пам'ятаю яка і після пробігу або перед капіталки). Так рвалася так, що розлетілася передня кришка і щось трапилося з одним розподільчим, що довелося його міняти (теж не пам'ятаю з яким). Для вантажної машини головне-рама, а на ГАЗелі вона була в більш-менш нормальному стані. Двигун можна і зробити, вирішили ми, і купили тоді цю газельці.

Коли я її гнав в Барнаул, то в підйоми вона зовсім їхати не хотіла. Чистка карбюратора і приведення системи запалювання в нормальний стан дали результат, але тяга все-одно не з'явилася (((Тоді ми і вирішили, що потрібно капати глибше! Скажу відразу, що це не перший 406-й, який я робив (точніше дуже сильно брав участь в ремонті)))

Так ось. Коли зняли кришку, то побачили, що головка, м'яко кажучи, не в найкращому стані! "Колгоспний" ремонт було видно яскравіше сонячного світла! Кришки на распредвалах були переплутані, прикручені де болтами, де шпильками. Під деякими кришками були підкладені пластинки з консервних банок (мабуть, щоб вали НЕ затискало). Попередній власник лив масло Лукойл-напівсинтетика, через що ліжку були не в кращому вигляді (мабуть холодні запуски позначилися на них). Плюсом в маслі була стружка (мабуть, залишки від ланцюга і зірочок), що, природно, летіло через сапун в циліндри!

Коли зняли голову, то я зрозумів, що движок був добре підігрітий, тому що 3 циліндра були пристойно розірвані! А коли дістали поршні, то мої припущення підтвердилися-вони всі були потягнути! На валу також було вироблення (((

На валу також було вироблення (((

Фермер без движка!

Відвезли головку в контору для перевірки і можливого ремонту. Там провели опресовування-знайшли тріщину десь в випускному каналі, що її заварити (((Блок і коліно повезли до перевіреного РАСТОЧНИК (скільки я двигунів не робив-завжди до нього звертався і ні разу проблем не виникало! Цінник у нього вище середнього, але і якість на висоті! Загалом, точно знаю, що він не підведе і його робота того варта!).

Розточувальник перевірив блок-овальний і ремонт був передостанній. З коліном таже пісня! Він запитав: "На Лукойл чтоли їздили?"))) Коротше, купили поршневу останнього ремонту групи "А" і самі товсті вкладиші. Віддали йому поршні, блок і коліно. Через 3 дні все забрали-як завжди як в аптеці)))

Через 3 дні все забрали-як завжди як в аптеці)))

збираємо низ

збираємо низ

Блок на законному місці!

Це було найпростішим етапом в цій епопеї! Оскільки голову нам забракували, то постало питання: "Як бути далі?" Після недовгих роздумів, було прийнято рішення купувати нову ГБЦ! Об'їхавши магазини, кум трохи зажурився і пріохренел від різниці цін! У магазинах головка коштувала від 31000 до 37000 дерев'яних (це головка без розподілвалів, за вали ще б довелося на 6000р. Розщедрюватися)! Полазити по інету, я знайшов йому сайтец, який займається саме продажем ГБЦ на 16кл. мотори сімейства ЗМЗ. Кум зідзвонився з менеджером і замовив ГБЦ з новими распредвалами за 31000р. 6 днів і головка з валами були у нас! Все виявилося заводське і відмінної якості! Що примітно, товар оплачувався вже після отримання головки, що також сподобалося!

Ну а тепер зроблю невеликий ліричний відступ в своєму оповіданні. Причиною мазутопротеканія, як з'ясувалося під час розбирання, була передня кришка, яка закриває ГРМ. Оскільки попередній власник не зміг знайти рідну, то він встромив кришку від 405-го двигуна! А вона ні разу не така у верхній частині! У 405-го мотора в передній частині ГБЦ є два отвори, через які вона прикручується до кришки ГРМ. А у простого 406-го (карбюратор або Е-2) там ні чого немає! Так ось завдяки цим отворам, прокладка між кришкою і головкою як слід не обжавши і з під неї гнало масло. Плюсом до всього половина болтів не було затягнуто! Навіть на заспокоювачах половина болтів відкрутилася від руки! Загалом, по двигуну було багато, навіть ДУЖЕ БАГАТО косяків!

Ну ось. Поставили ми, значить новеньку кришечку, помпу і ролик (правда, старий, але нормальний)

Шик-блиск-краса!

І накинули і притягли ГБЦ

Нова голівка на своєму законному місці!

Ну а далі все як по книжці-установка гідровиків, валів і всього іншого ...

Поки кум під капотом ставив навісне, я робив рівізію грубки! Поміняв радіатор (благо, у мене був в запасі) і зробив систему з кульовим краном, тому що рідний мені жодного разу не подобався!

Поміняв радіатор (благо, у мене був в запасі) і зробив систему з кульовим краном, тому що  рідний мені жодного разу не подобався

Краще, ніж з заводу, а, головне, надійніше!

Краще, ніж з заводу, а, головне, надійніше

Назад шланги йдуть на другу грубку (яка повинна була б стояти, але з неї довелося поставити радіатор в основний обігрівач))) Другий грубки, до речі, там, мабуть, давно вже не було (((Ну і під капотом для прокачування буде стояти ел.помпа на всьому цій справі!

Далі все було буденно-підключили проводку, наділи і натягнули ремінь, поставили радіатор, залили Тосол і масло ...

Приготувалися до першого пуску!

Оскільки було 8 годині вечора, то вирішили не прикручувати штани))) ключ на старт-з 3-го обороту КВ ми забубоніла! Рівне, прямо і голосно))) Тиск в нормі, двигун працює стійко, зарядка йде! Все прекрасно (тьху-тьху-тьху ...)! Ми його перемогли !!!

Він запитав: "На Лукойл чтоли їздили?
Оскільки голову нам забракували, то постало питання: "Як бути далі?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов