- Пристрій двигуна автомобіля Форд
- Найбільш часті поломки двигунів Ford
- Коли власнику Форд необхідно робити капітальний ремонт двигуна?
Наша сеть партнеров Banwar
Найпоширенішим двигуном, що встановлюються в легкові автомобілі марки Ford, є рядний 4-х циліндровий мотор. Цей двигун має верхнє розташування розподільних валів. Два розподільних вали приводять в рух 16 впускних і випускних клапана, по 4 клапани на циліндр.
Зміст статті:
Пристрій двигуна автомобіля Форд
Привід розподільних валів здійснюється за допомогою пасової передачі, яка оснащена механічним роликовим натяжителем і віброгасителем. Впускні і випускні клапани приводяться від окремих розподільних валів. Компонування впускних і випускних клапанів виконана за поперечною схемою продувки. При такій системі впускні клапани розташовані з одного боку циліндра, а випускні з іншого боку.
Система поперечної продуваннязабезпечує більш динамічний рух газів всередині циліндра і збільшує ефективну потужність автомобільного двигуна. Двигун забезпечений механізмом зміни фаз газорозподілу, який динамічно змінює фази газорозподілу відповідно до поточних умовами роботи. Циліндри відлиті заодно з блоком і розточені під один розмір.
Найбільш часті поломки двигунів Ford
1. Для двигунів легкових автомобілів Ford Focus характерний знос поршневих пальців після 100 тисяч км пробігу.
У більшості випадків вищеописаний дефект зустрічається на двигунах потужністю 100 к.с. Причиною даної несправності часто стає звуження діаметра і часткове закоксовиваніє масляного каналу, що виробляє мастило поршневого пальця. При зносі поршневих пальців з'являється дзвінкий стукали звук на холодному двигуні, який зникає при наборі температури. При повній закоксовке масляного каналу, відбувається гідроудар в масляній магістралі, який може привести до виходу з ладу блоку циліндрів і вигину шатунів. Причиною таких дефектів може бути несвоєчасна зміна моторного масла або погана якість цього масла. Власники автомобілів Ford нарікають на незадовільну якість фірмового моторного масла. Для уникнення закоксовиванія масляних магістралей, необхідно частіше міняти масло в двигуні, наприклад, скоротити пробіг між ТО до 8 тисяч км пробігу.
2. Для автомобілів марки Ford Mondeo характерно поява білого диму у вихлопних газах.
Тріщини в прокладці головки блоку циліндрів виникають через циклічних напружень нагріву, які виникають внаслідок різних матеріалів ГБЦ і блоку циліндрів. Блок циліндрів виготовлений з високоміцного чавуну, а головка блоку з алюмінієвого сплаву. Поява білого диму означає пробою прокладки між блоком циліндрів і ГБЦ. При появі тріщин в прокладці ГБЦ, охолоджуюча рідина проникає в камеру згоряння і, вигорить, утворює характерний білий дим. Для підтвердження даного дефекту, слід поспостерігати за рівнем охолоджуючої рідини в розширювальному бачку системи охолодження. При поступовому зниженні рівня рідини, слід звернутися в сервісний центр для ремонту.
Коли власнику Форд необхідно робити капітальний ремонт двигуна?
Рано чи пізно знос деталей циліндро-поршневої групи досягає критичного рівня.
Ознаками необхідності капітального ремонту двигуна є:
- Низьке значення компресії в циліндрах і її нерівномірність по циліндрах;
- Поява чорного диму при навантаженні і при перегазовке;
- «Стукання» двигуна при роботі або інші сторонні шуми при роботі двигуна;
- Підвищений витрата моторного масла;
- Підвищений витрата палива ;
- Перегрів двигуна при роботі;
- Плавання оборотів при холостому ході і навантаженнях;
- Поганий запуск на «холодну».
При прояві вищевказаних ознак, необхідно невідкладно звернутися до фахівців АвтоПрайд в Санкт-Петербурзі. Фахівці нашого сервісного центру продіагностіруют проблему і виконають капітальний ремонт двигуна , Якщо це необхідно, якісно і в короткі терміни.
Коли власнику Форд необхідно робити капітальний ремонт двигуна?