Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Капітальний ремонт двигуна своїми руками

  1. Що таке капремонт
  2. Коли робити капітальний ремонт двигуна
  3. При появі таких ознак треба робити капремонт ДВС:
  4. Виходячи з ознак визначають який ремонт вимагає двигун:
  5. Який пробіг двигуна до капітального ремонту
  6. Що входить в капремонт двигуна
  7. Поради по ремонту ДВС
  8. Капітальний ремонт двигуна своїми руками
  9. Демонтаж і розбирання
  10. Дефектовка елементів при капіталки ДВС
  11. У дефектовку ДВС входять наступні роботи:
  12. Мийка двигуна і окремих деталей після розбирання
  13. Які запчастини потрібні для капітального ремонту двигуна
  14. Запчастини для капремонту для бензинових двигунів:
  15. Шліфування блоку і клонували
  16. Ремонт головки блоку (ГБЦ ДВС)
  17. Ремонт головки блоку складається з наступних видів робіт:
  18. перевірочні роботи
  19. Збірка і монтаж ДВС
  20. Обкатка після капіталки
  21. Існують кілька способів обкатки:
  22. Рекомендації щодо правильної експлуатації двигуна
  23. Щоб збільшити ресурс двигуна будь-якого автомобіля потрібно:

Наша сеть партнеров Banwar

Капітальний ремонт двигуна - це сукупність ремонтних робіт вузла ДВС, спрямованих на поліпшення стану всього двигуна в цілому. Слово капітальний означає, що такий ремонт серйозний, що вимагають хороших теоретичних і практичних знань. Також роботи щодо поліпшення стану двигуна називають капиталка ДВС.

Зміст статті:

    1. Що таке капремонт.
    2. Коли робити капітальний ремонт двигуна.
    3. Який пробіг двигуна до капітального ремонту.
    4. Що входить в капремонт двигуна.
    5. Поради по ремонту ДВС.
    6. Капітальний ремонт двигуна своїми руками:
    7. Рекомендації щодо правильної експлуатації автомобіля.

Що таке капремонт

Капремонт - це комплекс ремонтних робіт, пов'язаних із заміною деталей не підлягають ремонту (в основному, поршні, кільця, прокладки) і ремонтом деталей, які можна відновити до заводського стану. Після проведення капремонту двигун відновлюється свої силові експлуатаційні показники (потужність, компресія, безшумність і плавність роботи). На відміну від поточного або позапланового (це, наприклад, перегорає запобіжник омивача або не працює обігрів заднього скла 2107 ) Капітальний ремонт передбачає ремонт всього двигуна, а не окремих деталей. Тому такий вид робіт варто пристойно, вимагає досвіду, часу і, бажано теплого добре освітленого гаража, якщо водій хоче зробити капіталку своїми руками.

Так як мотор - це серце транспортного засобу, ремонт його треба виконувати з дотриманням всіх норм і правил, точності і вміння.

Коли робити капітальний ремонт двигуна

Як бензинові, так і дизельні двигуни випалюють свій ресурс після проходження належного їм ресурсу в мотогодинах (якщо двигун працював 1 годину - це 1 мотогодина) або пробігу в тисячах км.

При появі таких ознак треба робити капремонт ДВС:

  1. Доводиться доливати моторне масло, воно кудись іде.
  2. Механічні пошкодження двигуна (тріщина в блоці).
  3. Компресія в циліндрах нижче допустимого.
  4. Постійний дим з глушника синій або або сизий (темно-сірий) густий у великій кількості.
  5. Чути стукіт (це може бути провернули вкладиш і т.д.).
  6. Автомобіль не тягне як раніше, особливо на підйом.
  7. При перевірці свічок вони постійно брудні, з нагаром, в маслі.
  8. Витрата палива став більше, ніж було.
  9. У картер потрапляє багато газів.
  10. Занизький тиск масла в системі.
  11. Мотор перегрівається при незначних навантаженнях.
  12. Двигун працює з перебоями.

Ці причини не обов'язково вказують на необхідність проведення капітального ремонту ДВС. Якщо таких ознак багато і вони повторюються, то пора віддавати авто на капіталку або робити своїми руками.

Виходячи з ознак визначають який ремонт вимагає двигун:

  • поточний або поточний ремонт (ремонт або заміна окремих деталей, наприклад, забарвлення бампера );
  • технічний ремонт згідно з графіком (ремонт або заміна зношених деталей відпрацювали свій ресурс);
  • позаплановий ремонт ДВС (це коли ресурс ще не вийшов, але мотор чомусь зламався);
  • капітальний або капремонт, або капиталка робиться як за графіком після заданого ресурсу, так і після остаточної поломки.

Який пробіг двигуна до капітального ремонту

Ресурс по пробігу для посередній автомобілях вважається близько 200 тис. Км., Після проходження якого зменшуються його характеристики і пора робити капіталку. Є автомобілі з ресурсом 1 млн. Км (називають двигуни мільйонники ), Хоча зараз ходять чутки, що ресурс нових дорогих автомобілів, які раніше були мільйонниками, зараз мають набагато менший ресурс. Чим частіше ремонтують автомобіль, тим вигідніше з фінансів авто виробникам і магазинам автозапчастин, але тим самим псується репутація марки або конкретної моделі авто.

У деяких випадках, при сильному зносі ДВС або сильних поломки, доцільніше зробити свап двигуна .

Автоваз виробник встановив середній пробіг для автомобілів Ваз 2114 = 150 тис. Км. Такі ж показники мають, в середньому всі російські авто. Але, якщо вчасно усувати різні неполадки, ресурс моторів легко витримує 250 тис. Км. Ресурс моторів іномарок, в середньому, 200 000 - 300 000 км до капремонту.

Що входить в капремонт двигуна

Капітальний ремонт дизельних і бензинових двигунів робиться поетапно:

  1. Розбирання ДВС.
  2. Мийка деталей і очищення.
  3. Після очищення досвідчений автомеханік здатний визначити наскільки сильно зношені ті чи інші деталі, чи можна їх відремонтувати або краще замінити. Роблять дефектовку, тобто після того, як зняли голівку блоку циліндрів (ГБЦ), її і блок циліндрів (ГБЦ) перевіряють на сколи та тріщини; досліджують циліндри на задираки і подряпини; визначають зазори сполучених деталей; оглядають стану поршнів на наявність сколок, раковин, нагару; проводять огляд шатунів клонували; дослідження клонували ДВС; пальців; підшипників; деталі газорозподільного механізму також перевіряють (клапани, коромисла, і т.д.). Також порівнюють розміри важливих деталей із заводськими.
  4. Після дефектації треба оцінити ступінь зносу всього двигуна: що міняти, що залишити, що відремонтувати.

Поради по ремонту ДВС

  • Якщо ні разу ще не доводилося розбирати повністю двигун, то правильніше і краще буде запросити знайомого, який розбирається.
  • Проводити розбирання бажано в теплому і добре освітленому гаражі.
  • Під час розбирання всі болти, шайби і гайки складати в ящик з перегородками, не кидати все в одне відро.
  • Під час розбирання запам'ятовуйте послідовність, якщо робите це вперше.
  • Якщо не знаєте як називаються запчастини, взяти старі деталі в магазин і показати продавцю.

Капітальний ремонт двигуна своїми руками

У нашому керівництві по капремонту двигуна своїми руками ось така послідовність дій:

  1. Демонтаж і розбирання.
  2. Дефектовка деталей.
  3. Промивання розібраних деталей.
  4. Замовлення і покупка запасних частин.
  5. Шліфування блоку і коленвала.
  6. Ремонт головки блоку.
  7. Перевірочні роботи.
  8. Збірка і монтаж ДВС.
  9. Обкатка після капіталки.
  10. Висновок.

Демонтаж і розбирання

Залежно від марки і моделі автомобіля (конструкції двигуна, кількість циліндрів, тип коробки передач), процес демонтажу двигуна може відрізнятися. Розташування двигуна на передньопривідних і задньопривідних також відрізняється.

Карбюраторні двигуни набагато легше і швидше розбирати, так як вони не напхані електронними пристроями, при наявності яких, щоб дістатися до самого двигуна доводиться їх все акуратно демонтувати.

Карбюраторні двигуни набагато легше і швидше розбирати, так як вони не напхані електронними пристроями, при наявності яких, щоб дістатися до самого двигуна доводиться їх все акуратно демонтувати

Так, якщо доводиться робити капіталку КамАЗу, наприклад, то його дизельний двигун ярославського заводу ЯМЗ-236 займе на демонтаж близько 10 годин. Якщо проробляти таку ж роботу з великовантажними аналогами Камаза, то піде більше 30 годин.

А щоб розібрати ВАЗівської двигун, потрібно близько 3 годин. А на двигуни легкових іномарок буде потрібно близько 10 годин.

Розбирати треба не поспішаючи, кидаючи куди потрапило болти і гайки. З розборки вже почалася, так би мовити, діагностика.

Дефектовка елементів при капіталки ДВС

Дефектовка в цьому випадку механічна, тобто треба перевірити візуально і за допомогою вимірювальних інструментів зношеність деталей.

У дефектовку ДВС входять наступні роботи:

  • оглянути колінчастий вал і виміряти його розміри, перевірити на вигини і центрування;
  • оглянути корпус блоку циліндрів (БЦ);
  • перевірити деталі шатунно-кривошипного механізму на наявність люфту і самого стану: поршні, циліндри, кільця, пальці, шатуни;
  • оглянути корпус головки блоку циліндрів (ГБЦ);
  • деталі газорозподільного механізму;
  • визначити ремонтопридатність деталей і вузлів.

Мийка двигуна і окремих деталей після розбирання

Багато нехтують такою роботою, як миття мотора. Бажано промити кожну деталь і очистити від нальоту, щоб можна було визначити ступінь зносу, також промити ГБЦ і БЦ для виявлення макротріщин, якщо вони є.

Які запчастини потрібні для капітального ремонту двигуна

Після того різання процедури дефектації та відсіювання придатних до відновлення і не придатних, треба замовити нові деталі замість непридатним. Коли вже знаєте, які запчастини потрібні, з їх замовленням і покупкою тягнути не треба, так як нові деталі ще треба готувати до установки.

Запчастини для капремонту для бензинових двигунів:

  1. Вкладиші (корінні і шатунні).
  2. Деталі поршневої групи.
  3. Пальці шатунів.
  4. Шатунниє втулки.
  5. Клапана (все, і впускні, і вихлопні).
  6. Маслос'емниє кільця.
  7. Прокладки (повний комплект).
  8. Направляючі втулки і сідла клапанів.
  9. Помпа з ремкомплектом.
  10. Фільтр масляний і насос.
  11. Інші попутні деталі.

Шліфування блоку і клонували

Після того, як вирішили питання із запчастинами, починають приступати до ремонту і відновленню блоку і колінчастого вала ДВС. На фрезерному і пласко верстаті знімають шар посадкового місця головки блоку циліндрів і самого блоку до тих пір, поки не залишиться раковин і сколів. Буває так, що є кілька глибоких раковин, через які доводиться знімати шари по декілька заходів. Зрізають зазвичай, в залежності від ступеня пошкодження, шари товщиною по 1 мм, по 0.5 мм, 0.25 мм, 0.1 мм, 0.05 мм. Після цього починають шліфувати поверхню до дзеркального блиску.

Для шліфування коленвала існує спеціальна таблиця, в якій вказані значення товщини і ефективності після ремонту в порівнянні з новим заводським.

Вид ремонтуТовщина, ммЕфективність у порівнянні з новим

Ремонт № 1 0,25 80-90% Ремонт № 2 0,50 70-75% Ремонт № 3 0,75 65-70% Ремонт № 4 1,00 50-55% ремонт № 5 1,25 40-45% ремонт № 6 1,50 Менше 30% ремонт № 7 2,00 Чи не застосовується з 1995 року

Ремонт головки блоку (ГБЦ ДВС)

Для проведення ремонтних робіт з головкою блоку циліндрів хоча і не складний, але багато хто чомусь намагаються віддати його в сервіс.

Ремонт головки блоку складається з наступних видів робіт:

  1. Замінюємо распредвал (все, скільки є в даному двигуні).
  2. Міняємо усмоктувальні і випускні клапана.
  3. Міняємо напрямні втулки.
  4. Міняємо маслос'емниє ковпачки з сідлами.
  5. Якщо в ГБЦ є тріщини, то або змінюємо головку і заново її шліфуємо, або заварюємо аргоном ці тріщини.

перевірочні роботи

Після основних виконаних ремонтно-відновлювальних робіт ще залишаються перевірочні і додаткові. Сюди відносяться центрування зчеплення і опресовування двигуна.

Для центрування в деяких сервісах передбачені спеціальні центрувальні стенди. З'єднання колінчастого вала і зчеплення повинно бути оцентріровано. Збалансовані колінвал і зчеплення зменшать знос і тертя, а також торцеве биття.

Збірка і монтаж ДВС

Послідовність складання двигуна після капітального ремонту:

  1. Встановити располовінчатие вкладиші і посадити колінчастий вал.
  2. Встановити шатуни і та деталі поршневої групи.
  3. Правильно встановити і затягнути бугелі (дугоподібне кріплення клонували).
  4. Правильно встановити прокладки, перевірити щоб на прокладці були закритий отвори каналів.
  5. Монтаж кришок закривають мотор.
  6. Встановити масляний насос і помпу.
  7. Встановити шків коленвала ДВС. Як зняти шків коленвала , Ми вже вивчили.
  8. Встановити ГБЦ.
  9. Встановити піддон, картер.
  10. Зібрати дрібні вузли.

Якщо ви в перший раз вирішили зробити капіталку своїми руками, після всіх робіт до збірки, краще провести збірку з досвідченим фахівцем в цій справі. Від якості складання залежить ресурс всього автомобіля.

Обкатка після капіталки

Найприємніший процес в таких роботах - це необхідна мотору з новими деталями обкатка. Під час обкатки нові деталі притираються, тому відразу велике навантаження давати не рекомендується. Обкатку рекомендується проходити до 2000 км пробігу без ривків і різкого старту.

Існують кілька способів обкатки:

  1. Обкатка на холодну на стенді.
  2. Холодна обкатка без стенду. Цей спосіб поширений, особливо в країнах СНД. Після підготовки всього необхідного (моторне масло і охолоджуюча рідина залиті) НЕ запускаючи двигун катають автомобіль на буксир на 3 швидкості 2 години. Цей спосіб не бажаний. До речі, дуже важливе нагадування: моторне масло має шифр і позначення по присадкам, перш, ніж купувати її, бажано навчитися розшифровувати маркування моторних масел , Після чого можна самостійно робити правильний вибір.
  3. Гаряча обкатка. Цей спосіб полягає в тому, що запускають мотор і на холостому ходу дають йому попрацювати 3 хвилини, потім глушать мотор. І так проробляють кілька разів, тільки чекаючи коли двигун охолоне. Потім, після короткочасних запусків запускають мотор і дають попрацювати 1 годину. Під час обкатки оглядають двигун на герметичність і інші показники. Після обкатки регулюють зазори клапанів і виставляють потрібне запалювання. Якщо встановлено контактна запалювання, то рекомендується, замість старого, встановити електронне запалювання . Воно зменшує витрату палива і виробляє велику напругу до 24 кіловольт, в той час як, контактна запалювання здатне подавати на свічку не більше 18 кіловольт. Завдяки цьому навіть забруднені свічки запалювання дають іскру.
  4. Природна обкатка. Обкатується при дотриманні умов: плавна їзда, швидкість не більше 60 км. Після капремонту без установки нових гільз обкатку проводять до 2 тисяч км. Якщо були встановлені нові гільзи, то 4 тисячі км.

Багато рекомендують обкатувати тільки на холодну, проте деякі фахівці рекомендують обкатувати і на холодну, і на гарячу.

За кордоном, кажуть, в автосервісах є обкатувальні і випробувальні стенди для двигунів внутрішнього згоряння. Даний стенд за допомогою спецелектронікі показує ресурс відновленого двигуна.

Якщо капремонт все ж вирішили робити не самостійно, а віддати в сервіс, то отримаєте гарантію на відремонтований мотор. Гарантію дають хто як, хтось 20 тисяч км пробігу, хтось 30 тис.км. пробігу.

Рекомендації щодо правильної експлуатації двигуна

Зробити капремонт двигуна своїми руками можливо лише частково. Тому що, потрібні верстати, ГБЦ і ГБ доводиться віддавати на розточення і шліфування. Решта всі роботи можна зробити самому. Чим простіше авто, тим легше робити ремонт. Самостійно зробити капіталку на автомобілях ВАЗ, ГАЗ, УАЗ, НИВА не складає особливих труднощів.

Щоб збільшити ресурс двигуна будь-якого автомобіля потрібно:

  • купувати якісні запчастини та витратні матеріали;
  • своєчасно проходити технічне обслуговування;
  • найголовніше - це міняти моторне масло через кожні 6-7 тисяч кілометрів;
  • акуратна плавна їзди без ривків також збільшують термін служби автомобіля.

Після капітального ремонту двигуна масло треба міняти з такою періодичністю:

  1. Після 500 км шляху - перша заміна.
  2. Після 1000 км шляху - друга заміна.
  3. Після 1500 км шляху - третя заміна масла.
  4. Після 2000 км шляху - четверта заміна і, далі за графіком, через кожні 10-15 т.км.

На відео показані деякі види робіт з капремонту ДВС.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов