Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Капітальний ремонт ДВС - як це робиться сьогодні?

Наша сеть партнеров Banwar

Сучасні технології дозволяють виконати капітальний ремонт ДВС і відновити навіть найбільш безнадійні мотори.

У нашій попередній статті ми писали про те, що в зв'язку з економічною кризою і подорожчанням імпортних запасних частин знову стає актуальним і економічно доцільним капітальний ремонт двигунів внутрішнього згоряння (ремонт ДВС). У цій статті ми розповімо про основні методи і технології, які застосовуються при відновленні пошкоджених і зношених частин двигуна.

Перед проведенням капітального ремонту двигуна автомобіля виконують його повне розбирання, після чого всі деталі миють і дефектуют. Це є обов'язковою умовою для забезпечення високої якості результату ремонту ДВС, так як продукти зносу і частини пошкоджених деталей можуть потрапити в сорочку охолодження або перекрити масляний канал, що призведе до повторного виходу з ладу відремонтованого двигуна.

Блок циліндрів перед початком ремонту перевіряють в спеціальній обпресувальна ванні на наявність прихованих тріщин. Виявлені неглибокі ушкодження ремонтується двигуна автомобіля спочатку рассверливают до основи за допомогою фрези, після чого проварюють металом. За допомогою зварювання закладають і пробиті шатуном отвори в блоці ремонтується ДВС, а також відновлюють пошкоджені перегородки між циліндрами. Варто відзначити, що блоки з алюмінію і алюмінієвих сплавів варити легше, ніж чавунні, так як у них більш низька температура плавлення. Отвори в блоках з чавуну усувають за допомогою чавунних латочок.

Розточування блоку циліндрів

Зношені або пошкоджені стінки циліндрів растачивают до ремонтного розміру і використовують поршні і поршневі кільця більшого діаметра Зношені або пошкоджені стінки циліндрів растачивают до ремонтного розміру і використовують поршні і поршневі кільця більшого діаметра. Але такий спосіб ремонту ДВС застосовується лише для моторів, завод-виготовлювач яких при конструюванні зробив запас, що дозволяє виконати розточування блоку циліндрів.

У гільзованний блоках циліндрів гільзи випрессовивают і встановлюють нові У гільзованний блоках циліндрів гільзи випрессовивают і встановлюють нові. Ремонт ДВС, для яких виробник цього не передбачив, виконується наступним чином: спочатку необхідно розточити циліндр, а далі запресувати чавунну гільзу з діаметром під стандартний поршень для кожного відсіку. У разі якщо блок циліндрів ремонтується двигуна автомобіля виготовлений з алюмінієвого сплаву і має невелику товщину стінок між циліндрами, то чавунна гільза ще й підсилює конструкцію.

Деформовані при перегріванні поверхні блоку і головки шліфують на верстаті, прокладку при цьому підбирають такий товщини, щоб не змінилася ступінь стиснення.

Колінвал і шліфування

Пошкоджені ліжку клонували ремонтується двигуна автомобіля відновлюють обробкою на горизонтально-хонінгувальному верстаті Пошкоджені ліжку клонували ремонтується двигуна автомобіля відновлюють обробкою на горизонтально-хонінгувальному верстаті. При цьому знімають дуже тонкий шар металу і забезпечують ідеально рівну вісь обертання, що є дуже важливою умовою, так як в противному випадку на вал діятимуть нерівномірні навантаження, які можуть призвести до його заклинювання або поломки і повну відмову відремонтованого ДВС.

Дефектовку колінчастого вала проводять як візуальним оглядом і вимірюваннями, так і за допомогою різних технічних засобів. Досить цікавим методом перевірки клонували є магнітна дефектоскопія: Дефектовку колінчастого вала проводять як візуальним оглядом і вимірюваннями, так і за допомогою різних технічних засобів

  1. колінчастий вал встановлюють на дві опори з обмотками різних полярностей;
  2. на поверхню наносять спеціальне масло;
  3. після колінвал посипають металевим порошком.

Магнітне поле, яке створюється при проходженні струму через вал, дозволяє виявити приховані тріщини вала, тому що над ними характерно шикуються частки порошку.

Виявлені неглибокі ушкодження на шиях усувають шліфуванням клонували, при цьому для ремонтованого ДВС підбирають вкладиші необхідних розмірів. Якщо оригінальних ремонтних деталей немає, то їх замінюють на неоригінальні, а іноді виготовляють самостійно під необхідні розмір.

При ремонті двигуна автомобіля вигини колінчастого вала правлять на спеціальному пресовому обладнанні. При великому зносі шийок на них наварюють стрічку, виготовлену з високоміцного сплаву, після чого колінвал шліфують під розмір вкладишів. У такій же спосіб відновлюють пошкоджені від вироблення поверхні під сальниками. Під час ремонту ДВС відновленню підлягають також і зламані шпонкові з'єднання.

Описаний метод не застосовують для колінчастих валів дизелів, тому що вони працюють при більш високих навантаженнях, які припадають на деталі кривошипно-шатунного механізму. Купувати новий колінвал доведеться тільки в разі наявності на ньому великих тріщин.

Поршнева група - заміна поршнів?

При капітальному ремонті двигуна автомобіля заміна поршнів може бути необов'язковою, якщо залишкова товщина їх стінок і днища дозволяє виконати відновлення. Однак виробники поршнів не пропонують ремонтних розмірів і підприємства, які спеціалізуються на ремонті ДВС, можуть розраховувати тільки на свій особистий досвід.

На пошкодженій від удару об клапан днище поршня роблять Цековки. Якщо не вдається знайти кільця відповідного розміру для поршня ремонтується двигуна автомобіля, то під них трохи растачивают канавки.

Чи не замінюючи поршнів, на пресовому верстаті вирівнюють і самі шатуни, а під поршневий палець встановлюють нову втулку.

ГБЦ

Перевірку головки блоку циліндрів (ГБЦ) виконують так само, як і самого блоку - в обпресувальна ванні Перевірку головки блоку циліндрів (ГБЦ) виконують так само, як і самого блоку - в обпресувальна ванні. Для того щоб розширилися приховані тріщини, в неї наливають гарячу воду, після чого закривають всі технологічні отвори і під надлишковим тиском подають повітря в сорочку охолодження. У разі наявності тріщин у відповідному місці буде видно бульбашки повітря.

Відновлення ГБЦ, як і блоку циліндрів, виконують за допомогою зварювання. Після чого знову проводиться перевірка головки блоку ремонтується ДВС в обпресувальна ванні.

Інші можливі технологічні операції при капітальному ремонті двигуна автомобіля: Інші можливі технологічні операції при капітальному ремонті двигуна автомобіля:

  1. Направляючі втулки клапанів змінюють на ремонтні (якщо такі є) або виготовляють самостійно.
  2. Надмірно зношені сідла клапанів растачивают, а на їх місце запресовують нові.
  3. Вигнуті розподілвали вирівнюють на пресовому верстаті. Як правило, тріщин на них не буває.
  4. Ліжку, як і в блоці циліндрів, розточують на спеціальному верстаті. Після чого на опорні поверхні валів наварюють стрічки металу і виконують шліфування.

Розроблені за довгий час технології ремонту дозволяють відновити практично будь-який двигун з ушкодженнями самої різної складності. Але не варто забувати, що капітальний ремонт - справа не дешева і перш ніж почати виконання робіт, необхідно провести економічні розрахунки, адже можливо набагато дешевше буде придбати новий силовий агрегат.

Поршнева група - заміна поршнів?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов