Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

карбоновий велосипед

  1. Використання карбону
  2. Данина моді чи крок у майбутнє?
  3. Сталь або карбон?
  4. секрети виробництва
  5. Своїми руками

Наша сеть партнеров Banwar

Вуглеводневу волокно або карбон - це матеріал, «витканий» з ниток вуглецю. Вони тонкі, як людську волосину, але міцні, як сталь. Їх дуже важко порвати, але зламати цілком можливо. Саме тому при виробництві деталей використовують кілька шарів карбону. Накладаючи карбонові шари один на одного в різному порядку, виробники домагаються найбільшої зносостійкості і удароміцності. Незважаючи на свою «молодість», карбон вже міцно закріпився на ринку високотехнологічних матеріалів.

Використання карбону

Спочатку їм зацікавилися космічні та військові фахівці. Ще б! Речовина, що дозволяє знизити вагу в кілька разів і при цьому має відмінні показники в міцності - це не диво?

Потім вуглепластик поступово почав завойовувати автомобільну галузь. Спочатку це були окремі деталі, що вимагають високих результатів в стійкості до розривів, зараз же карбон найчастіше служить ексклюзивним прикрасою авто, наприклад як карбонова «спідниця».

І ось, порівняно недавно, вуглеводневу волокно стали використовувати на благо спортивних досягнень. Зокрема, воно широко застосовується для створення велосипедної рами .

Данина моді чи крок у майбутнє?

Вуглеводневу волокно або карбон - це матеріал, «витканий» з ниток вуглецю

Протягом багатьох років рама велосипеда виготовлялася зі сталі або алюмінію. Міцна, легка, зносостійка - вона ідеальна для велотуризму і професійних марафонів. Але поступово місце заліза займає карбон, значно перевершує метал за багатьма показниками.

Все частіше на турнірах з велоспорту можна зустріти карбонові велосипеди, та й любителі звичайних прогулянок по парку не гребують купувати дорогі моделі. Чи виправдане таке масове захоплення новими технологіями або це всього лише чергова модна тенденція?

Головний секрет вуглеводневої волокна полягає в його виготовленні. Складний технологічний процес запікання деталей, їх випилювання і з'єднання дає гарантію надійності. Проте в гонитві за швидким прибутком, фірми-одноденки часто скорочують стадії і час виробництва, тим самим значно погіршуючи технічні характеристики.

Такі карбонові рами від якісних аналогів на око не відрізниш, зате при будь-якому, навіть самому незначному пошкодженні, байк розвалиться буквально під господарем. І все ж саме попит породжує пропозицію. Бажаючи виявитися в тренді і при цьому заощадити, багато велолюбителі готові ризикнути і придбати карбоновий велосипед підпільного виготовлення.

Сталь або карбон?

Головним конкурентом вуглепластика в питанні надійності і довговічності є сталь. Багато прихильників консервативних поглядів вважають, що метал набагато більше підходить для виготовлення велосипедних рам. І на те є вагомі аргументи:

  • Ціна. Вартість типового байка з карбону сумнівної якості значно перевищує ціну сталевої рами, зробленої на замовлення.
  • Довговічність. На сайтах і газетних сторінках частенько можна побачити оголошення про продаж «сталевого коня» з рук. Навіть через 10, 20, 30 років велосипед не втрачає своїх основних характеристик. Хіба що потьмянів від часу. При цьому продаж уживаного байка з вуглепластика - випадок рідкісний. Рама такого велосипеда не завжди знаходить другого господаря.
  • Ремонт. І тут любителям металу впору радіти. Вся справа в тому, що при сильному ударі карбонова рама не гнеться, а ламається на частини. Як ваза, розбилася об кахель. Тобто відновлювати двоколісного друга безглуздо і дорого. Розповідати ж про ремонт сталевих рам не має сенсу. Кожен велолюбитель зі стажем хоча б раз самостійно паял або вирівнював деталі. Так, зовнішній вигляд байка після цього, прямо скажемо, не святковий, але ж це вже особливого значення не має.

І все ж карбонова рама знаходять свого споживача. Адже новітні технології виготовлення пропонують незаперечні плюси свого товару. По-перше, вага вуглепластиковою рами може бути менше кілограма. Можливо, для катання навколо будинку або до магазину цей аргумент не дуже актуальне. Зате легкість байка в повній мірі оцінять любителі далеких туристичних маршрутів. Коли велосипед необхідно пронести на собі в гору, кожен грам має значення.

По-друге, амортизація на такий засіб пересування продумана до найменших деталей. Жодна купина або пагорб більше не будуть неприємно відгукуватися луною у всіх органах їде. Карбонова рама залишається в нерухомому стані. Це незаперечний плюс. Ну і, по-третє, завдяки кольором і фактурою карбону, байк виглядає стильно і модно. На таке не соромно і дівчину на побаченні прокатати!

Основними постачальниками дешевих карбонових рам є виробники з Тайвані.

секрети виробництва

Багато мастодонти виготовлення велосипедного «заліза» все частіше приходять до вибору переорієнтування виробництва на створення карбонових деталей. І це цілком зрозуміло.

По-перше, вуглеводнева рама велосипеда робиться вручну, з мінімальною участю техніки. А це означає, що можна зберегти кількість робочих місць і не розтрачуватися на ремонт дорогого устаткування.

По-друге, попит на новітні технології тільки зростає, а значить, обіцяє великий прибуток. І мова йде не тільки про звичайні покупців, а й про зірок велосипедного спорту світового рівня! Так як же виглядає процес виготовлення карбону?

  1. Найчастіше вуглепластик надходить на завод у вигляді листів, просочених смолою. Рідше - як котушки ниток;
  2. Матеріал ріжеться на частини, відповідні деталей велосипеда. Однак вже тут виробники беруть до уваги той факт, що при накладенні шарів, волокна повинні «дивитися» в різні боки для більшої надійності. Тому смужки вуглеводню не завжди ідеально підходять під передбачувану форму;
  3. Потім відбувається безпосереднє створення дива. Карбон нагрівають і як би ліплять з його допомогою раму велосипеда. Цей процес вимагає граничної уваги і зосередженості;
  4. Переходимо до «гаряченького». Всі деталі фіксуються і укладаються на спеціальну форму. Пункт призначення: піч !;
  5. Після декількох годин томління, карбонова рама дістається, і їй дають охолонути. На цьому ж етапі перевіряють всі стики, нерівності та недоліки;
  6. Тепер можна і шліфуванням зайнятися. Все фундамент майбутнього байка зачистять і пофарбують;
  7. Рама готова!

Своїми руками

Незважаючи на досить копіткий технологічний процес, народні умільці примудряються відтворювати карбонові рами своїми руками . В інтернеті можна знайти масу відео і фото-інструкцій з описами на цю тему, починаючи від креслень і закінчуючи температурою печі. Дивно, але у них дійсно виходить відмінна рама! Може, вийде і у вас? Адже створення власного байка своїми руками - воістину безцінне задоволення!

Карбонова рама велосипеда - предмет довгих і палких дискусій в інтернеті. Одні вважають її дорогим, але безглуздим кітчем. Інші впевнені, що час алюмінію і сталі залишилося в минулому і тепер майбутнє за високими технологіями. Витрачати чи всі свої кошти на придбання карбону - вирішувати тільки вам. Однак варто зайвий раз подумати і зробити правильний вибір.

Сталь або карбон?
Речовина, що дозволяє знизити вагу в кілька разів і при цьому має відмінні показники в міцності - це не диво?
Данина моді чи крок у майбутнє?
Чи виправдане таке масове захоплення новими технологіями або це всього лише чергова модна тенденція?
Сталь або карбон?
Так як же виглядає процес виготовлення карбону?
Може, вийде і у вас?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов