Наша сеть партнеров Banwar
Шини (гума) і колісні диски для Газелі 3302, Соболь, Валдай, ЗіЛ Бичок.
Карбюратор PEKAR К-151Д-1107010 на Газель-3302 з двигунами ЗМЗ-4061.10, ЗМЗ-4063.10 і їх модифікацій.
Ціна 70 00 руб.
ОСНОВНІ ВІДОМОСТІ ПРО ВИРІБ
Карбюратор К151Д на Газель - двокамерний, вертикальний, з падаючим потоком суміші і послідовним механічним відкриттям дросельних заслінок. Карбюратор К-151Д на Газель має збалансовану поплавковою камеру, систему виведення картерних газів за дросельну заслінку. У карбюраторах на Газель є дві головні дозуючі системи - первинної та вторинної камер, автономна система холостого ходу в первинній камері з кількісної регулюванням суміші постійного складу, перехідні системи первинної та вторинної камер, еконостат з висновком у вторинну камеру, діафрагмовий прискорювальний насос з механічним приводом від валика дросельної заслінки первинної камери і з висновком розпилювача: в карбюраторах К-151, К-151В, К-151В-11, К-151г, К-151Е, К-151 Е-11, К-151І, К-151Л, К -151 в первинну камеру; К-151Д, К-151С, К-151Т, К-151Ц - в обидві камери.
На примусовому холостому ходу відключається подача суміші за допомогою економайзера примусового холостого ходу (ЕПХХ). Система пуску і прогріву двигуна 406 а / м Газель - напівавтоматична, з ручним керуванням. Карбюратори виготовлені відповідно до вимог ОСТ 37.001.217-93 і ТУ (див. Нижче) і призначені для приготування горючої суміші в складі систем живлення двигунів автомобілів, наведених в таблиці.
Карбюратори К-151В, К-151В-11 і К-151г PEKAR, також як і карбюратори К-151Е і К-151Е-11 PEKAR мають між собою повністю ідентичні характеристики і відрізняються приводом відкриття дросельних заслінок (важільний, тросовий або тросовий з клемним затискачем). Маса карбюратора не більше 3 кг.
Діапазон температур навколишнього повітря, при якому забезпечується стійка робота карбюратора на всіх експлуатаційних режимах автомобіля - від мінус 45 ° С до плюс 50 ° С.
КОМПЛЕКТНІСТЬ - карбюратора К151Д
• Карбюратор - 1 шт. • Паспорт - 1 шт. • Прокладка - 1 шт. • Упаковка - 1 комплект. Комплектність карбюраторів К151С має додатково кронштейн.
ІНСТРУКЦІЯ З МОНТАЖУ, ПУСКУ І РЕГУЛЮВАННЯ
Ця інструкція є доповненням до «Керівництву з експлуатації» автомобілів «Газель», «УАЗ» і призначена для надання методичної допомоги власнику автомобіля при установці на двигун 406 і регулюванню карбюратора типу К151Д за умови, що власник ознайомлений з конструктивною схемою карбюратора і знає розташування основних вузлів і елементів карбюратора, магістралей і приводи свого автомобіля.
Перед введенням карбюратора К-151Д на Газель в експлуатацію рекомендується перевірити затяжку всіх зовнішніх різьбових пробок (з шестигранною головкою), гвинтів кріплення кришки прискорювального насоса і ЕПХХ, штуцера подачі палива.
МОНТАЖ
УВАГА! Дотримуйтесь наступних запобіжних заходів - зніміть клему «+» з акумуляторної батареї а / м Газель.
Під час монтажу двигун ЗМЗ-406 і карбюратор повинні бути холодними.
• Зняти повітряний фільтр з замінного карбюратора.
• Завершити з'єднання: • привід дросельних заслінок; • привід повітряної заслінки; • шланг підведення палива; • шланг перепуску палива в бак (в К151, К151Д); • шланг, що з'єднує пневмоклапан ЕПХХ з пневмоелектроклапаном; • шланг, що з'єднує пневмоелектроклапан з задроссельним простором вторинної камери; • шланг відбору розрідження до вакуумкорректору розподільника запалювання (крім К-151Д); • шланг підведення розрідження до термовакуумной вмикач системи рециркуляції відпрацьованих газів (в К151, К-151Д,); • гніздо електропроводки до штирів мікроперемикача (крім К151Д); • шланг системи вентиляції картерних газів двигуна.
• Зняти карбюратор і прокладку.
• Встановити карбюратор типу К-151Д на шпильки фланця впускного трубопроводу двигуна 406 а / м Газельчерез нову прокладку, що входить в комплект
• Встановити шайби пружинні, чотири гайки і закріпити карбюратор. Для карбюратора К151С додатково перед цим на дві шпильки встановити входить в комплект кронштейн приводу дросельної заслінки.
Затягування гайок кріплення карбюратора до впускного трубопроводу а / м Газель слід виконувати в наступній послідовності: • загорнути одну гайку кріплення карбюратора до неповного стиснення пружинної шайби; • другу гайку, розташовану по відношенню до загорнутої по діагоналі фланця карбюратора, затягнути до повного стиснення пружинної шайби і довернуть на 1 / 6-1 / 4 обороту (момент затягування гайки повинен бути від 1,2 до 1,5 Н м (від 0 , 12 до 0,15 кгс м); • затягнути першу гайку до повного стиснення пружинної шайби з таким же доворотом; • аналогічно затягнути по черзі дві інші гайки.
• Після затягування гайок до карбюратора під'єднати приводи дросельних і повітряної заслінок, шланги та електричний роз'єм, зазначені вище.
НАЛАГОДЖЕННЯ ПРИ ВСТАНОВЛЕННЯ НА Газель
• Відрегулювати приводи управління дросельними та повітряної заслінками: • при повністю натиснутій педалі газу дросельні заслінки повинні бути повністю відкриті; • при відпущеної педалі дросельні заслінки повинні бути повністю закриті, при цьому між відгином важеля приводу дросельних заслінок і гвинтом упору не повинно бути зазору, а відгин на секторі (або важелі) повинен натиснути на ролик мікроперемикача.
Вільний хід (поворот) сектора (або важеля) повинен забезпечувати включення або виключення мікроперемикача, що можна визначити, похитуючи сектор в межах його люфту (5 °) від крайнього його положення до початку страгивания осі дросельної заслінки первинної камери. При цьому повинен прослуховуватися характерне клацання включення і виключення мікроперемикача.
При витягнутої ручці управління повітряної заслінкою важіль приводу повітряної заслінки повинен знаходитися на упорі, а сама вона повинна бути повністю закрита. При повністю втопленою ручці повітряна заслінка повинна бути повністю відкрита. Для гарантованого повного відкриття повітряної заслінки регулювання приводу рекомендується проводити так, щоб при повністю втопленою ручці управління між торцем ручки і власником оболонки троса на приладовій дошці автомобіля був зазор від 1 до 3 мм.
• Підкачати (5-7) разів ручним приводом бензонасоса паливо в камеру поплавця. Одночасно слід проконтролювати відсутність підтікання бензину в місці кріплення шлангів подачі палива і перепуску, з-під пробок і ущільнюючих прокладок.
ПУСК ДВИГУНА
• При пуску холодного двигуна крім К151С і К151Ц, перед включенням стартера необхідно закрити повітряну заслінку.
• Перед цим в карбюраторах необхідно частково відкрити дросельну заслінку, натиснувши на педаль газу.
• Далі після пуску двигуна а / м Газель: • у міру прогріву двигуна, необхідно поступово відкрити повітряну заслінку, підтримуючи стійку роботу двигуна. Після прогріву двигуна а / м Газель до температури охолоджуючої рідини більш плюс 60 ° С ручка управління повітряної заслінкою повинна бути повністю втопленою.
При пуску теплого і гарячого двигуна ЗМЗ-406 повітряна заслінка повинна бути повністю відкрита, а дросельну заслінку допускається декілька відкрити.
РЕГУЛЮВАННЯ У ПРОЦЕСІ ЕКСПЛУАТАЦІЇ
На карбюраторах типу К151Д при експлуатації автомобіля Газель регулюванню підлягають елементи, положення яких визначає мінімальну частоту обертання колінчастого вала на холостому ходу двигуна і вміст шкідливих речовин (СО і СН) у відпрацьованих газах при цьому режимі.
ПОРЯДОК РЕГУЛЮВАННЯ
• Ввернути до упору гвинт експлуатаційної регулювання частоти обертання холостого ходу, а потім відвернути на 5-6 оборотів.
• Ввернути до упору гвинт якості і потім відвернути на 2-3 обороту.
• Запустити двигун і прогріти його до температури охолоджуючої рідини (80-90) ° С
• Гвинтом експлуатаційної регулювання встановити мінімальну стійку частоту обертання колінчастого вала - (550-650) об / хв - для автомобілів з карбюратором К151, К151І, К151С, К151У, К151Ц;
(700-750) об / хв - для К151В, К151В-11, К151Г;
(700-800) об / хв - для К151Д, К151Е-, К151Е-11, К151Л, К151Т.
• Гвинтом якості зменшити обороти до нестійкості, а потім, відвертаючи гвинт, збільшити обороти до максимально можливих.
• Гвинтом експлуатаційної регулювання встановити частоту обертання на (150-200) об / хв перевищує мінімально стійку.
• Гвинтом якості встановити мінімальну стійку частоту обертання.
• Натиснути на педаль газу і потім різко відпустити її для перевірки регулювання. Якщо двигун а / м Газель затихне, то експлуатаційним гвинтом необхідно збільшити частоту обертання, але не вище максимально дозволеної.
Остаточне регулювання роботи двигуна ЗМЗ-406 на холостому ходу повинно проводитися на станціях технічного обслуговування автомобілів із забезпеченням вимог ГОСТ Р 52033-2003 за змістом СО і СН у відпрацьованих газах двигуна в межах вимог, встановлених заводом-виробником автомобіля Газель.
двигун змз-405
двигун УМЗ 4216
гур КамАЗ 4310
ШИНИ НА Газель
ЗАПЧАСТИНИ
на ЗІЛ-130