Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Катаємося на велосипеді взимку | Як підготувати велосипед до зимової експлуатації | Клуб веломандрівник

  1. Як підготувати велосипед до катання взимку?
  2. Покришки (зимова гума).
  3. Гальма.
  4. Велофонарі / веломігалкі.
  5. Шолом.
  6. Як обслуговувати велосипед взимку?
  7. Ланцюг.
  8. Втулки і каретка.
  9. Рама.
  10. Амортизатори.
  11. Техніка їзди на велосипеді взимку

Наша сеть партнеров Banwar

Якщо Ви любите поганяти на велосипеді в будь-яку погоду і не збираєтеся прибирати велосипед на зиму в комору або на балкон, то Вам необхідно відповідним чином підготуватися до зими, щоб зробити поїздки максимально приємними і безпечними.

Звичайно ж зимове катання на велосипеді має безліч плюсів, адже лише взимку можна проїхати по веломаршрутів, абсолютно недоступним влітку (наприклад, Ви можете проїхати по замерзлих озер і річок або з вітерцем поганяти по грунтових лісових дорогах, на яких в теплу пору роки застряють навіть лісовози ), влаштувати зимові екстремальні гонки засніжених лісовими стежками або потренувати різні трюки і стрибки, попередньо насипавши купу снігу в якості матів. Та й до чого відмовлятися від улюбленого заняття через погодні умови на півроку? Однак зимове катання на велосипеді вимагає також спеціальної підготовки велосипеда і догляду за ним.

Як підготувати велосипед до катання взимку?

Під час зимового катання на велосипед діє величезна кількість негативних факторів: сніг, холод, дорожня сіль і бруд, які можуть швидко перетворити новенький велосипед в готову до утилізації мотлох, якщо не брати профілактичних заходів. Крім того, особливу увагу слід приділити безпеки катання і заздалегідь подбати про правильний вибір покришок і працює належним чином гальм.

Покришки (зимова гума).

Якщо у Вас є автомобіль, то Ви напевно знаєте, що їздити взимку на літній гумі по слизькій дорозі, м'яко скажемо, неприємно - автомобіль нишпорить з боку в бік, а гальмування і розгін проходять досить мляво. Не варто й говорити, що для велосипеда, у якого, на відміну від авто, всього два колеса, вибір зимової гуми вкрай важливий. По суті, вибір зимової гуми залежить від цього, де Ви збираєтеся кататися і скільки ви готові витратити грошей на її покупку. Причому відразу обмовлюся, що купувати варто саме комплект покришок, інакше ефективність істотно знижується.

Якщо Ви збираєтеся частенько кататися по льоду або сильно утрамбованому сніжному накату, то Вам найімовірніше доведеться вибрати гуму з великим числом шипів (зазвичай 200-350), розташованих в три або чотири ряди в центральній і бічній частині протектора. На такі покришках Ви будете відчувати себе впевнено навіть на чистому льоду, не кажучи вже про утрамбованном снігу. Єдиний мінус подібної зимової гуми - її ціна (комплект з двох покришок обійдеться Вам близько 6 000 рублів).

Якщо ж Ви більше любите покататися по снігу або просто по міських вулицях, то резонно вибрати зимову гуму з меншим числом шипів (від 50 до 200). Вона відмінно підійде для подібних умов, та й ціна такої покупки буде рази в півтора нижче, ніж в попередньому випадку.

Можливо, що Ви не захочете витрачатися на покупку такого дорогого, але все ж необхідного взимку аксесуара. У такому випадку варто спробувати зробити зимову гуму самому. Як? Та дуже просто: треба взяти стару покришку і вкрутити з боку камери саморізи, враховуючи малюнок протектора, так, щоб вони випиналися приблизно на 2 мм. При цьому треба бути уважним, щоб головки саморезов не зашкодили камеру під час поїздки. Їх кількість має бути близько 100 -150 для того, щоб результат був відчутний. Така покришка, звичайно поступатиметься за паливною ефективністю і вазі фабричним моделям, проте через брак коштів для їх покупки, буде вельми хороша.

Часто задають питання з приводу найбільш підходящого тиску в шинах для поїздок взимку на велосипеді, проте чіткого ответа на нього немає - це справа смаку кожного. Слід лише враховувати, що не варто надто перекачувати або ж навпаки спускати шини. Крім того, зверніть увагу, що тиск в шинах при кімнатній температурі помітно вище, ніж в мороз на вулиці.

Гальма.

Якщо у Вас на велосипеді гальма типу V-brake, то Вас чекає неприємний сюрприз: взимку вони практично не працюють, а якщо працюють, то ну дуже малоефективно. Справа в тому, що обід нерідко утворюється полій, так як після першого гальмування сніг на ньому тане, а потім знову замерзає, чому колодки просто прослизають по обіду, не надаючи належного опору. Як наслідок, ефективно гальмувати велосипед починає приблизно після 3-10 обертів коліс, а 10 оборотів - це приблизно 20 метрів, пройдені велосипедом практично без гальм!

Тому для зимового катання найкраще буде придбати дискові гальма (механічні або гідравлічні в даному випадку не дуже важливо - тут варто керуватися своїми фінансовими можливостями). Якщо ж кошти або конструкція велосипеда не дозволяють встановити два дискових гальма, то варто поставити хоча б один на переднє колесо (в разі установки на заднє колесо ефективність гальмування залишиться невисокою, так як в цьому випадку колесо просто буде йти юзом на слизькій поверхні). Звичайно ж дискові гальма взимку також працюють трохи гірше, так як і на них може утворюватися полій, однак, на відміну від гальм типу V-brake вони набагато швидше очищаються після початку гальмування (приблизно за один оборот колеса).

У будь-якому випадку варто порекомендувати весь час підтримувати гальма в робочому стані. Для цього необхідно всього лише злегка натиснути на гальмо під час руху велосипеда і проїхати трохи в такому положенні. При цьому Ви відчуєте, що спочатку колодки прослизали, а потім вже почали чіпляти обід або диск. Таку процедуру слід проводити, в залежності від погодних умов, раз в 10-20 хвилин, щоб в разі необхідності різко загальмувати велосипед Вас не підвів.

Велофонарі / веломігалкі.

Взимку темніє дуже рано, та й на стеклах автомобілістів часто або бруд, або замерзла "незамерзайка", тому велосипедисту треба бути особливо помітним на дорозі. Для цього слід придбати (якщо у Вас ще чомусь немає) червону веломігалку на задню частину велосипеда та білу - вперед (хоча правила дорожнього руху наказують тільки наявність білого і червоного світловідбивачів).

Назад найкраще придбати світлодіодну веломігалку - вони світять істотно яскравішими, ніж ліхтарі зі звичайною лампою розжарювання і споживають менший струм, що в підсумку призводить до збільшення часу роботи від акумуляторів. Вперед же можна поставити або світлодіодний ліхтар, або ліхтар з галогенними лампами, який світить набагато далі світлодіодного, але зате і споживає більше тока.

Крім того, дуже добре буде, коли Ви прикріпіть до велосипеда додаткові світловідбивачі, а також одягнете поверх одягу спеціальний світловідбиваючий жилет, який продається в багатьох будівельних і спортивних магазинах.

Шолом.

Якщо у Вас його чомусь немає, то вже до зими його слід неодмінно купити. Велошлем допоможе захистити Вашу голову при падіннях на слизькій поверхні (які взимку дуже ймовірні), вбереже від тяжких наслідків легкого ДТП, та й врешті-решт, в разі падіння бурульки, буде не зайвим. Багато хто говорить, що кататися в шоломі холодно, однак якщо надіти його на шапку, то буде цілком комфортно, і багато велосипедистів роблять саме так.

Припустимо, Ви придбали або змайстрували самі все необхідне для того, щоб кататися взимку на велосипеді. Однак, щоб велосипед прослужив Вам довго, необхідно знати і дотримуватися ряду правил догляду за ним в холодну пору року.

Як обслуговувати велосипед взимку?

Взимку всі частини велосипеда зношуються значно швидше, ніж влітку - ланцюг і касета швидше іржавіють і стираються, втулки забиваються брудом через задеревеневшіе сальників і як наслідок руйнуються підшипники змащення в різних деталях, що труться загусає і втрачає свої властивості, під впливом вологи окислюються троси і їх сорочки - словом, практично кожна частина велосипеда в тому або іншому ступені страждає від зимових покатушек.

Ланцюг.

Взимку ланцюг практично миттєво обліплюють брудом, сіллю і іншою гидотою, яка летить з дороги. Тому її необхідно своєчасно і досить уважно чистити після кожної зимової велопокатушки (про те, як правильно це робити, читайте в статті " Догляд за велоцепью ").

Слід також уважно стежити за станом переднього і заднього перемикачів швидкостей, так як під час катання в них забивається велика кількість снігу, що явно не поліпшує перемикання.


Втулки і каретка.

Як було сказано вище, бруд з дороги відмінно потрапляє в них через задеревеневшіе сальники, а ось дістати її звідти можна тільки шляхом розбирання втулки і каретки. Природно, будь-то регулярних термінів обслуговування не існує - все залежить від кілометражу і умов, в яких експлуатувався велосипед, однак рекомендується робити повне розбирання і чищення десь раз в два місяці при середній інтенсивності катання - інакше до літа доведеться міняти всі підшипники, а може навіть і ці деталі у зборі. Звичайно ж при складанні слід не забути змастити очищені деталі.

Рама.

Вельми сильно від зимового катання на велосипеді страждає і рама, особливо не дуже високої якості. В результаті різкого перепаду температур (якщо, наприклад велосипед зберігатися у вас в квартирі) в лакофарбовому покритті можуть утворюватися мікротріщини в які потрапляє волога, замерзає там, і таким чином збільшує їх розміри. В підсумку, метал, з якого виготовлена ​​рама , Піддається прямому агресивного впливу солі та інших дорожніх реагентів, і в підсумку рама може попросту поржавіти (звичайно, якщо матеріал не стійкий до корозії). У будь-якому випадку, варто уважно оглядати велосипед на предмет тріщин або відколів в фарбі, і, в разі необхідності, підфарбовувати їх. Також, за можливості, намагайтеся не виносити велосипед відразу на мороз з тепла або з морозу в тепло - краще, залишати його на час в приміщенні з середньою температурою - наприклад, в під'їзді (при цьому уважно стежте, щоб Ваш велосипед не вкрали!).

Амортизатори.

Напевно у Вас на велосипеді є бодай передній амортизатор, і добре, якщо він масляний або повітряний. Однак на більшості велосипедів встановлена ​​вилка з еластомером всередині (грубо кажучи, шматок гуми або каучуку, який володіє високою еластичністю), який на морозі дубєєт і перестає виконувати свої функції. В цьому випадку амортизаційна вилка на Вашому велосипеді перетворюється в жорстку. З цим вдіяти нічого вже не можна - така властивість матеріалу. Втім, взимку можна поганяти на велосипеді і з такою жорсткою вилкою.

З заднім амортизатором на морозі трапляється приблизно та ж історія - він гірше виконує свої функції, і, як Ви вже здогадалися, з цим також залишається тільки змиритися.

При використанні всіх видів вилок взимку рекомендується після кожної поїздки чистити грязь під гумовими пильовиками, а якщо їх зовсім немає, то непогано було б їх надіти на зимовий період.

Резюмуючи вешесказанное, можна зробити висновок, що у час зимового катання на велосипеді необхідно стежити за його чистотою і вчасно усувати виниклі неполадки. В такому випадку Ви отримаєте величезне задоволення від зимового катання і не зіпсуєте свій велосипед. До речі, деякі велосипедисти спеціально для зимових велопутешествій обирають собі другий велосипед - набагато нижче рівнем, ніж їх основний (частенько в ролі зимового велосипеда виступають і " Ашан-байки "), Щоб, в разі чого, просто його викинути і купити для цих же цілей новий.

Техніка їзди на велосипеді взимку

Напевно, не варто пояснювати, що взимку дороги слизькі і їздити на велосипеді потрібно з великою обережністю та дуже уважно. Проте можна дати кілька рекомендацій, які дозволять Вам уникнути неприємних ситуацій на зимовій дорозі:

  • при русі взимку краще всього вибирати дороги з сухим асфальтовим покриттям або щільно утрамбованим снігом;
  • намагайтеся уникати руху по вузькій колії - при спробі виїхати з неї дуже висока ймовірність падіння;
  • не варто їздитимуть по сніговій каші - сил витрачається багато, а толку мало;
  • намагайтеся уникати завантажених автомобільних доріг. Пам'ятайте, що взимку, як правило, узбіччя завалені снігом і роз'їзд з автомобілем може бути вельми утруднений і небезпечний;
  • намагайтеся бути готовим до раптового потрапляння на слизьку ділянку дороги, припорошений снігом;
  • уникайте різких дій, повертайте і гальмуєте плавно, адекватно оцінюючи дорожню обстановку;
  • постарайтеся підготувати велосипед до зими, як це було описано вище і не нехтуйте засобами безпеки.

Кататися на велосипеді взимку можна нітрохи не гірше ніж влітку, особливо якщо до цього готові Ви і Ваш байк - головне бажання. Удачі на зимових доріжках!

Набридло кататися по своєму місту? Наші велотури набагато цікавіше!
Потрібен велосипед? Відмінний вихід - придбати велосипед у нас в веломагазині!
Зламався велосипед? Це не проблема - у нас в магазині є ремонт велосипедів .
Бути в формі взимку? купити тренажер .

Як підготувати велосипед до катання взимку?
Як обслуговувати велосипед взимку?
Та й до чого відмовлятися від улюбленого заняття через погодні умови на півроку?
Як підготувати велосипед до катання взимку?
Як?
Як обслуговувати велосипед взимку?
Набридло кататися по своєму місту?
Потрібен велосипед?
Зламався велосипед?
Бути в формі взимку?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов