Наша сеть партнеров Banwar
В автомобілях VW Golf II встановлено кілька датчиків сигналізації про падіння тиску в мастильної системі мастила:
1) основний датчик з корпусом коричневого кольору, який спрацьовує при Р = 0,3 кг / см2 (електричні дроти чорно-блакитні);
2) додатковий датчик з корпусом чорного кольору Р-1,4 кг / см2, електричні дроти жовтого кольору. Контрольна лампа загоряється під час роботи двигуна на холостому ходу, коли тиск масла падає нижче 0,15-0,45 кг / см2. Індикаторна лампа також загориться, якщо тиск падає нижче 1,6 кг / см2 при частоті обертання, що перевищує 2150 об / хв, і в цьому випадку спрацює зумер. Обидва датчика розташовані між свічками запалювання в місці, показаному на рис. 99. Тиск масла в системі вимірюється за допомогою манометра, який повинен бути забезпечений спеціальним штуцером для підключення приладу замість датчика тиску масла. Слід перевірити обидва датчика, проте головною умовою описаних нижче перевірок є наявність манометра, показаного на рис. 100 або йому подібного з достатнім класом точності.
Мал. 99. Розташування датчиків тиску масла:
1 - основний датчик; 2 - додатковий датчик
Зніміть клему дроти з датчика тиску масла і виверніть датчик з головки блоку двигуна. Датчик знаходиться поруч з гніздом однієї зі свічок запалювання.
Укрутіть датчик в манометр і підключіть до нього блакитний провід 1 (рис. 100).
Замість датчика в головку блоку вверніть манометр. Контрольну лампу або електричний «пробник» 2 з'єднайте проводом 1 з додатковою клемою акумуляторної батареї.
Мал. 100. Підключення пристрою перевірки тиску масла
Коричневий провід 3 замкніть на «масу». Увімкніть запалювання. Контрольна лампа повинна спалахнути. Якщо цього не відбувається, замініть датчик або лампу.
Запустіть двигун і залиште працювати на холостому ходу. Перевірте, згасне контрольна лампа при тиску (0,15-0,45) кг / см2. Якщо не згасне, замініть датчик.
Від датчика 1 (рис. 99) від'єднайте провід і підключіть до датчика 2 (до проводу з чорної ізоляцією).
Збільште частоту обертання двигуна. Коли вона досягне 2000 об / хв, а температура масла 80 ° С, манометр повинен показувати тиск масла 2 кг / см2. В іншому випадку необхідно замінити масляний насос (якщо при цьому обсяг масла в піддоні картера достатній).
Мітки: акумулятор , блок , тиск , датчик , двигун , запалювання , зумер , індикатор , картер , контрольна лампа , корпус , лампа , манометр , насос , обсяг , піддон , прилад , перевірка , дріт , розташування , свічка , сигнал , сход , температура , штуцер