Наша сеть партнеров Banwar
Клапана важлива частина газорозподільного механізму двигуна. Правильна їх регулювання є однією з найнеобхідніших налаштувань силового агрегату автомобіля.
У разі неправильного регулювання, відбувається швидкий знос вузлів і механізмів газорозподілу. Двигун працює шумно і споживає більшу кількість палива.
Якщо, при роботі двигуна з'явився характерний дзвін, погіршився холодний запуск і при цьому заливає свічки, то прийшов час регуліровкі.Процесс регулювання клапанів на Газелі з 402 двигуном не так складний.
Його можна виконати самостійно. Для цього знадобиться ключ для храповика колінчастого вала, набір щупів і нова прокладка кришки головки циліндрів.
Регулювання проводиться тільки на холодному двигуні. Порядок по циліндрах 1-2-4-3. Зазор випускних клапанів на першому і четвертому циліндрах повинен становити 0,35-0,4 мм, для всіх інших циліндрів 0,4-0,45 мм.
Попередні роботи:
- охолодіть двигун, заглушивши його і залишивши автомобіль на кілька годин остигати;
- від'єднуємо клеми від акумулятора;
- знімаємо повітряний фільтр (знімаємо верхню кришку фільтра, відкручуємо кріпильні гайки, знімаємо патрубок вентиляції картера і шланг вакуумного розподільника запалювання);
- витягуємо корпус повітряного фільтра;
- від'єднуємо від карбюратора тяги повітряної і дросельної заслінок;
- за допомогою викрутки, відкручуємо кріплення клапанної кришки і знімаємо її;
Порядок регулювання клапанів на Газелі з 402 двигуном, з покроковою інструкцією:
- Ключем для храповика провертає колінчастий вал за годинниковою стрілкою і встановлюємо перший циліндр в ВМТ (верхню мертву точку) такту стиснення, для цього провертає шків коленвала до тих пір, поки третя мітка на шківі несумісний з відміткою на передній кришці.
- Переконайтеся, що в цьому положенні обидва клапана закриті.
- першим регулюємо випускний. Вставляємо щуп, вимірюємо зазор. Він повинен становити 0,35-0,4 мм. Якщо величина не відповідає цим показником то, відкручуємо ріжковим ключем контргайку регулювального гвинта, виставляємо потрібний зазор, обертаючи гвинт викруткою і притримуючи ключем контргайку. Щуп повинен проходити з невеликим зусиллям.
- Затягуємо контргайку. Щуп більшого розміру не повинен входити в правильно відрегульований клапан. Переходимо до впускного.
- Зазор на впускному клапані першого циліндра повинен становити 0,4-0,45 мм. Проробляємо ту ж операцію.
- Провертає, за допомогою храпових ключа, колінвал на 180 градусів і виробляємо настройку другого циліндра. Зазори повинні складати 0,4-0,45 мм.
- Ще раз провертає колінчастий вал на 180 градусів.
- Регулюємо четвертий циліндр. Зазор випускного клапана повинен бути 0,35-0,4 мм, а впускного 0,4-0,45 мм.
- провертає коленвал на 180 градусів і регулюємо третій циліндр. Регулювальні величини повинні відповідати 0,4-0,45 мм.
- Проходимо ще раз по всіх циліндрах і перевіряємо зазори, при необхідності, виправляємо.
- Ретельно протираємо кришку головки блоку і її посадочне місце.
- Встановлюємо нову прокладку і прикручуємо саму кришку. Щоб не продавити прокладку і не зірвати різьбу кріплення, кришку прикручуємо без особливих зусиль.
- Встановлюємо повітряний фільтр на місце.
При правильному регулюванні теплових зазорів клапанів на Газелі з 402 двигуном , Не повинно бути сторонніх шумів. Витрата палива значно зменшиться. Збільшиться термін служби механізмів газорозподілу.
Майте на увазі, що при регулюванні краще не дотягнути клапана, ніж перетягнути. При не дотягнути клапані, з'явиться всього лише невеликий стукіт або дзвін, а в разі перетяжки він швидко прогорить і виведе з ладу механізм приводу, через збільшену навантаження. Голівці блоку також може бути завдано шкоди, постраждають сідла і втулки.