Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Керівництво по копірайтингу у ВКонтакте: забудь все, чого вчили в школі

Наша сеть партнеров Banwar

У мене в голові сидить образ моєї дружини, яка може вийти на прогулянку, а повернутися з трьома сумками нових покупок. І я - який дістане продавця до того, що він не захоче мені продавати.

До чого б це?

Друга ситуація мені нагадує покупки в інтернеті через landing page. На одностранічнік детально публікують вигоди, характеристики, показують продукт у дії. Відвідувачі сидять, вчитуються, роздумують і відкладають на потім.

А хтось публікує пост в своєму співтоваристві у ВКонтакте, де не пише нічого конструктивного, а збирає купу заявок від людей, які взагалі не планували нічого купувати. Публікуєш, публікуєш кейси - нуль заявок. Вдумуватися в «болю» читачів, описуєш - пішли заявки. Прикрашаю?

Олександр Тюрін, власник спільноти Online Marketing . Ми для нього написали пост , Заточений під залучення заявок. результат:

результат:

Отже, сподіваюся ви розумієте перевага ведення своєї спільноти у ВКонтакте. На жаль, допомогти своїми послугами всім я не в силах. Зате, сподіваюся, ця стаття вдихне нове життя в ваше співтовариство. Тут я постараюся описати все необхідне для публікації таких постів, щоб передплатники закохалися в вас. Чи готові?

Що буває з людьми, які проходять 1 курс з маркетингу?

Нічого особливого: у них залишаються знання з 1 курсу з маркетингу. Але що, якщо з'єднати 3 кращих курсу з маркетингу і віддати їх за супервигідною ціною тим, хто хоче знати все?

Ми зібрали всі ключові знання в області інтернет-маркетингу і перетворили їх у зрозумілі інструкції та покрокові алгоритми. Тобі залишилося тільки скористатися ними.

Реклама


1. Історії. Практично будь-який пост, будь це кейс, відгук, акція, хвастощі заслугами, буде смачніше, якщо його випереджає історія. Історія з вашого життя, з життя клієнта, з життя іншої людини. Згадуйте все байки, в яких мораль, аналогічна тій, яку ви хочете донести постом.

Зрозумійте головне: якою б ви крутий контент ні публікували - його потрібно продати. Потрібно постаратися, щоб людина взагалі почав вивчати ваш пост. Тому навіть цю статтю я почав з історії.

Які історії зайдуть:

  • ваші захоплення;
  • недавні інциденти в вашому житті;
  • спостереження за іншими людьми;
  • вас «бомбить» від чужої обмеженості;
  • ваші поразки, і як ви з ними впоралися;
  • труднощі, з якими ви зіткнулися;
  • зустрічі з клієнтами.

Я не рахував, але голослівно сказав би, що 95% моїх постів починаються з історії. приклад історії , Як я зустрічався з клієнтом і який висновок зробив для читачів.

2. Алегорії. Гарсіа Маркес зі своїм «Сто років самотності», «Фонтан» Даррена Аронофскі - відмінне підтвердження: намалюйте людям свою реальність, через яку ви хочете донести думку. Навіть комерційну думка.

Підказка: відмінна алегорія - це порівняння з сексом, відносинами хлопця з дівчиною.

Звичайно ж, це мій улюблений вид алегорії. Тому ось - приклад .

3. Дитячі спогади. Немає нічого більш теплого, ніж спогади з дитинства. Розтопіть серця читачів, перед тим як презентувати свій продукт. Що я тільки не згадував в нашому блозі:

4. Занурення в реальний час. Будь-контент буде більш захоплюючим, якщо читача занурити в ситуацію, яка нібито відбувається прямо зараз:

Будь-контент буде більш захоплюючим, якщо читача занурити в ситуацію, яка нібито відбувається прямо зараз:

5. Критика. Це можна. Але обережно. Головне не переборщити з уїдливість і не перетворитися в «диванного критика». Рідко. Раз в пару тижнів можна розбирати «дурість» якогось абстрактного збірного персонажа. Ще рідше можна спробувати зав'язати «войнушку» з ким-небудь.

Інтерес гарантований. Хтось буде вас критикувати і збігати. Хтось навпаки стане вашим затятим шанувальником. Будуть і жертви і нагороди.

У мене була така практика . Я вирішив піти проти інфобізнесмена- «маркетолога». Який, на мій погляд, недобросовісно веде справи. Результат?

Жертви: я втратив частину своєї лояльної аудиторії. Отримав мнооого критики від фанатів цього персонажа.

Нагороди: я отримав 355 передплатників за 12 днів і 161 коментар під одним записом.

Нагороди: я отримав 355 передплатників за 12 днів і 161 коментар під одним записом

1. Назва. Ідеально, якщо у вас є можливість чітко виділити цільову аудиторію в заголовку спільноти: «Маркетинг для меблевих компаній», «Консалтинг для малого бізнесу», «Аудит стартапів», «Школа для дітей».

Якщо немає, то наступний ідеальний варіант - позначити формат спільноти. Наприклад: «Як знайти ідеального наймача», «Інтернет-маркетинг від А до Я», «Поради для автолюбителя».

Ну і найгірший варіант - написати тільки назва компанії. Виняток - компанії з цікавою назвою або широко відомі компанії.

Напишіть в назві хоча б вигляд вашої діяльності.

Навіщо це потрібно? Щоб була аргументація для того, щоб залишатися у вас. Це як звернення до читача: «Ей, товариш, ми не збираємося тобі продавати в лоб. У нас є корисний контент. Залишайся з нами".

2. Пиши особисто. Кращий варіант - це писати від першої особи. Так хоча б зрозуміло, що компанією управляє людина, а не робот-парсер чужих постів.

3. Звертайся на «ти». Для кого-то це зухвало, так. Тут не завжди коректно писати на «ти». Але чому я вважаю «ти» з більшою повагою ніж «ви»? Тому що це сама що ні на є персоналізація. Ваші передплатники не збираються у одного комп'ютера, щоб натовпом прочитати пост. Веди діалог з читачем, питай його:

PS Я б і статтю цю написав зі зверненням на «ти», але боюся, і модерація б не пропустила, і аудиторія Cossa не готова до подібних «закидони» :-)

4. Пиши як говориш. Думаю, багатьом вже оскому набила ця фраза. Але я б поставив цю раду на чільне всіх успіхів ВКонтакте-копірайтингу. Не потрібно прибирати слова-паразити, не потрібно позбавлятися від сленгу, вступне слово типу: «Взагалі», «Власне», «Так би мовити».

Мені сподобалася книга «Пиши, скорочуй». Але це не про ВКонтакте-копірайтинг.

5. Міцне слівце. Це ризиковано, як і критика. Але через 20-30 публікацій в тому жанрі, що я описую, і вам, і аудиторії може стати нудно. Вони вже лояльні до вас, але вони чекають підвищення градуса. Можна трохи розбавити контент матом, але з цензурної зірочкою «*».

Увага: це не для всіх. Якщо не впевнені - не пробуйте.

1. Текст довгий - пропозиції короткі. Якщо ви використовуєте всі рекомендації з цієї статті, то ваш пост буде тим успішніше, ніж він буде довше. Він буде як захоплююча книга або фільм. На початку особливо довгих постів я навіть прямо заявляю: «Цей пост буде настільки довгим і захоплюючим, що ти навіть не зможеш відірватися на перерву в туалет».

На противагу довгому посту пропозиції повинні бути короткими. Якщо за мірками ширини поста у ВКонтакте - це не більше півтора рядків. Десь 17 слів або 113 символів.

2. Урізання пропозицій. Ви знаєте, що пропозиція не може починатися з «але», «щоб», «який» і іншого-іншого, що є частиною складнопідрядних пропозицій? Забудьте. Краще все дієприслівникові обороти, підлеглі пропозиції оформляти новою пропозицією. Після точки.

За що б похвалили в творі з російської мови? Звичайно, за складні речення: «Я вчора спік булочку, яка ідеально віддавала корицею, і я не міг втриматися, щоб не полити її гарячим шоколадом».

Урізуємо: «Я вчора спік булочку. Яка ідеально віддавала корицею. І я не міг втриматися. Щоб не полити її гарячим шоколадом ».

А ще краще викинути «яка», «щоб»: «Я вчора спік булочку. Вона ідеально віддавала корицею. Я не втримався. І полив її гарячим шоколадом ».

3. Динаміка тексту. Уявіть, ви їдете на автомобілі. Мчитесь 110 км / год по заміській трасі. Другу добу. Який найкращий спосіб не заснути, Причетні в дерево? Періодичні перешкоди, перед якими потрібно пригальмовувати.

Керуйте швидкістю читання. Не дайте заснути читачеві. Написали пропозицію в 113 символів - далі з 21 символу. Можна ще одну пропозицію з 21 символу. Щоб напевно не заснули.

1. Вступний абзац. Це абзац, наступний за заголовком. Те, що видно до посилання «показати повністю». Ось саме сюди кидаємо зусилля. Починаємо з історії, критики, міцного слівця, алегорії, занурення в режим реального часу - пробуємо різні варіанти. Завдання - зацікавити людину натиснути «показати повністю».

2. Форматування абзаців. Людина натиснув на «показати повністю». Ура. Але читати він не буде відразу. Він кине раптом поглядом текст. Якщо текст складається з «цеглин» тексту по 10 рядків - кому це потрібно?

Ось що показало опитування з нашого блогу:

близько 37% тих, хто проголосував вважають за краще спочатку «озирнутися». Але також слід пам'ятати про похибки цього опитування. Адже багато хто голосував читачі - це вже лояльна аудиторія.

Якими можуть бути абзаци? 1-3 рядки. Використовуйте динаміку також в абзацах: на один абзац з одного рядка пишіть абзац з трьох рядків.

3. Абзац-драбинка. Підвищуємо ще привабливість нашого тексту. Що таке абзац-драбинка? Це коли кожне наступне речення довші / коротшим від попереднього і переноситься на новий рядок. наприклад:

Людина, як би, ковзає по тексту. Ми просто полегшуємо йому завдання читання, а також даємо зрозуміти: «Бачиш який пост довгий? Зате як його читати зручно ».

4. Блоки абзаців. Відмінна новина в тому, що у ВКонтакте немає інструментів форматування постів (виняток - wiki-сторінки). Чому відмінна?

Тому що багато позбавляють передплатників зручності читання, посилаючись на недоліки ВКонтакте. Тут немає можливості зробити заголовок жирним. H1, H2, H3, курсив, цитування та інше - немає цього. Але хто сказав, що не можна зробити текст зручніше для читання? Адже ми з вами може виділитися серед маси неоформлених постів.

Текст складається з різних ідей. Наприклад, в цій статті нову ідею я почав з підзаголовка «Стилістика і форматування абзаців». У ВКонтакте ви просто берете і відділяєте блок абзаців символами «~», «.», «---», «===».

наприклад:

5. Початок і кінець блоків абзаців. Кожен блок абзаців повинен мотивувати до читання далі. А кожен новий блок - починатися з заголовка.

Закінчуйте блок абзаців питанням або яким-небудь запереченням типу «Але ...».

Починайте блок абзаців заголовком.

6. Оформлення ключових ідей. У пості очей повинен чіплятися за якісь тригери, головні думки. Обводите ці пропозиції якимись символами:

Я не прихильник фрази: «Тема - головне в тексті». Важливо все. Просто заголовок - це «одежинка, по якій зустрічають».

У ВК-копірайтингу не працює то, чого навчають у книжках. Типу «Як збільшити продажі за 2 дні», «150 порад, які піднімуть конверсію на 100%». Точніше, працюють, але не так, як треба. Читають - так. Лайкають - так. Купують? Ні. Аудиторія «якісна»? Ні. Читатимуть вас далі? Навряд чи.

Я не використовую формули, шаблони і «фішки» для заголовків. Я використовую ідеї.

1. Це не книга. У заголовку не потрібно передавати суть поста. Це може бути вступне пропозицію, думка, з якої починається текст, що завгодно - але не варто давати «спойлери» заголовком.

2. Не думай - пиши. Потім думай. Спочатку напишіть текст, потім перечитайте, і ідеї заголовків самі почнуть приходити. Аж до того, що з самого поста можна «вицепіть» пропозицію, відмінно підходить для заголовка.

3. Тема може бути довгим. Він може складатися з двох або навіть трьох рядків. Просто робіть пропозиції в заголовку короткими і переносите на новий рядок.

4. Викликай на діалог. Звертайтеся до читача: «Скажи, ...?», «Як ти думаєш ...?».

5. ображати. Якщо ти пишеш критику на кого-то, напиши заголовок так, ніби ти звертаєшся до читача, критикуючи його. Його це зачепить, а в ході читання він зрозуміє, що заголовок був не про нього. Наприклад: «Ну чому ти любиш садомазо?».

6. Руйнуй міфи. Ламайте стереотипи, які так комфортні для більшості. «Не розумію, навіщо більшості потрібні сайти ...»

7. лякає. Кращий спосіб заволодіти аудиторією - це дати зрозуміти, що ти її розумієш. Саме через «болю» аудиторії виникає контакт. Уявіть найгірше наслідок того, якщо людина не скористається тим, про що ви пишете.

8. Виділення цільової аудиторії. Тут ми в третій особі пишемо про цільову аудиторію. Ми хоч як мене звертаємося безпосередньо, але даємо зрозуміти, про кого йде мова:

9. Щось особисте. Прямо з заголовка можна видати інтимну штуку про себе. Поділитися тим, чим, здається, в звичайному житті ви б не поділилися:

10. Порівняння з кимось. Виділяйте групи цільової аудиторії і викликайте у них заздрість.

Тут все просто. Прибираємо картинки з фотостоков, меми, фоточки з інтернету. Найідеальніший варіант - це нафотографировались всій команді. Обрізати квадратом 600 на 600 пікселів, накласти напівпрозорий фільтр, заголовок, внизу - логотип і назву спільноти.

Ось мій варіант:

Ось мій варіант:

Якщо потрібен шаблон такої картинки в PSD, звертайтеся , Скину.

Ось вам і особистий брендинг.

Я керуюся головним правилом - просто попроси. Не потрібно придумувати дурні речі типу «Сподобалося? Став лайк »,« Якщо ти впізнав себе, став лайк »,« Поділися з друзями ».

А ось як буде більш щиро:

Наприклад, як ми зібрали 121 коментар, коли у нас було всього 1700 передплатників: ось в цьому пості .

А ось мотивувати на репост вже мало, просто написавши пост. Роздавайте бонуси тим, хто зробить репост. Що я роблю за репост?

  • Скидаю майнд-мапи.
  • Скидаю уривки з нашого відеокурсу.
  • Скидаю шаблони картинок.
  • Скидаю чекліст.

Напишіть керівництво для ваших читачів. Наприклад, якщо ваша цільова аудиторія - мами, підготуйте .pdf з корисними порадами щодо виховання.

Ось як ми зібрали репости, пообіцявши в обмін уривок з відеокурсу: пост .

Важливо в круговороті такого копірайтингу не забути, що в обмін на цікавий контент ви повинні отримувати заявки.

Насправді, тут все просто. Основна робота вже зроблена. Раз в тиждень (не варто частити) ви інтегруєте в свій текст власну рекламу.

Історії, спогади, алегорії - вибираєте, що подобається, і в кінці анонсуєте свій продукт. Історія, спогад або алегорія повинні нести таку проблему, яку вирішує ваш продукт.

В кінці даєте посилання на те, що вам краще підходить: можете на сайт, на звернення в приватні повідомлення. А можете закликати людей: «Якщо хочете, ми надішлемо вам пропозицію. Просто напишіть "+" в коментарях ".

Ось приклад, як я через алегорію з сексом інтегрував рекламу консультації і просування: пост .

Не думайте.
Пишіть.
Потім думайте.

Думка редакції може не збігатися з думкою автора. Ваші статті надсилайте нам на [email protected] . А наші вимоги до них - ось тут .

До чого б це?
Прикрашаю?
Чи готові?
Що буває з людьми, які проходять 1 курс з маркетингу?
Результат?
Навіщо це потрібно?
Але чому я вважаю «ти» з більшою повагою ніж «ви»?
Ви знаєте, що пропозиція не може починатися з «але», «щоб», «який» і іншого-іншого, що є частиною складнопідрядних пропозицій?
За що б похвалили в творі з російської мови?
Який найкращий спосіб не заснути, Причетні в дерево?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов