Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

КЕРУВАННЯ В МІСТІ - як мотоциклістові уникнути аварій на дорозі: інструкція для байкерів (від новачка до досвідченого)

  1. Як нам вижити, брат?
  2. Правила безпеки
  3. Як безпечно проїхати перехрестя
  4. Чи можна безпечно проїхати повз виїзду з двору?
  5. Безпечний рух за автобусом або вантажівкою
  6. Що можна було зробити, щоб уникнути всього цього?
  7. Як безпечно рухатися в міжряддя
  8. Як уникнути проблем тут?
  9. Як не потрапити в дурне ДТП на парковці?
  10. Як цього можна було уникнути? Ви вже можете відповісти самі.
  11. Чим небезпечна їзда в мертвій зоні автомобіля?

Наша сеть партнеров Banwar

Цією статтею ми відкриваємо цикл, в якому розповімо про безпеку байкера при взаємодії з іншими учасниками руху - в місті і за його межами . А також про проблеми, які нам підкидає сама дорога .

Як нам вижити, брат?

Швидкість, свобода, незалежність, вітер, міцне братство ... Все це виливається в ту непереборну тягу, яка змушує байкера знову і знову сідати на свого «залізного коня» і мчати, мчати, мчати неважливо куди ...

Але, на жаль, щороку деякі з братів йдуть від нас назавжди, і ми думаємо: «Ну як же так вийшло?»

Ми звинувачуємо в те, що трапилося всіх навколо: наших «ворогів» в «консервних банках», вічно кудись поспішають пішоходів, які, здається, спеціально чекають нас в кущах, і інших.

Але чи замислювалися ви хоч раз про те, що частина провини - так ні, не провини, частина відповідальності за те, що трапилося - лежить на тих, хто пішов? Може, вони чогось не врахували? Або не змогли передбачити?

Правила безпеки

Що для нас безпеку? Безпека для байкера - коли він повернувся додому живим, а байк як і раніше сяє відполірованим металом.

Ми не будемо говорити про важливість надягнутого і застебнутого мотошлема , Про життєву необхідність якісної мотоекіпіровки . Поговоримо про небезпеки, що виходять як від водіїв і пішоходів, так і від самої дороги.

До речі, якісну мотоекіпіровку , мотозахисту , мотообувь і мотошлеми від зарекомендували себе виробників ви можете придбати в салоні MOTORRIKA. Компанія є офіційним дилером Dainese , AGV та інших відомих брендів .

Як безпечно проїхати перехрестя

Головне правило - ми завжди на другорядній!

Одним з основних видів ДТП з мотоциклістами є зіткнення, коли ми котимо по головній дорозі прямо, а черговий поспішає «сліпий водятел», що їхав нам назустріч, раптом вирішує повернути ліворуч прямо перед нами.

Так-так, в ПДД чітко написано, що він повинен поступитися нам.

І в ПДР сказано, що пріоритет, він же перевага - це наше право на першочерговий рух.

Але якщо ми дійсно хочемо повертатися після покатушек додому, запам'ятаємо одне просте правило: ми завжди повинні вважати, що їдемо по другорядній дорозі. А про поняття «пріоритет» забути.

Результат ДТП на перехресті з автомобілем, повертають наліво

Ні, я не закликаю пропускати всіх, кого ми бачимо. Просто завжди пам'ятайте, що по-о-он той водій може в останній момент повернути кермо і почати поворот.

Під'їжджаючи до перехрестя, просто скиньте швидкість. Не так вже й багато часу ви від цього втратите. І покладіть пальці на рукоятку гальма. Це дозволить виграти декілька хвилин і перетворити їх в ті дорогоцінні метри, яких багатьом не вистачило, щоб вчасно зупинитися.

Поза перехрестями уважно дивіться за зустрічними. Якщо стоїть машина з включеним лівим поворотником, зробіть те ж, що і на перехресті, - скиньте швидкість. Завжди чекайте підступу. Це дорожні війни, брат!

Чи можна безпечно проїхати повз виїзду з двору?

О, це окрема історія! Скільки разів, коли ви мирно котили по дорозі, раптово з двору праворуч вилазила чергова «шпрота без голови»? Було? Ну давайте, не соромтеся, кажіть. Я знаю, що було.

Що робити з ними? Найчастіше це відбувається від того, що по правому краю дороги стоять припарковані машини. Виїжджає з двору водій підсвідомо шукає рухомі автомобілі. Він зациклений на них. Він не пам'ятає, що крім них ще є ми, мотоциклісти.

Він не пам'ятає, що крім них ще є ми, мотоциклісти

Ось так виглядає ДТП з автомобілем, який виїжджав з двору

І ми відрізняємося від автомобілістів. Ми менше, тим більше - в поздовжньої проекції, і ми швидше. Мозок автомобіліста просто не зазначає нас на «карті».

Проїжджаючи повз таких виїздів, змістився лівіше, ближче до центру дороги, щоб мати можливість швидко об'їхати раптово вискочив автомобіль зліва. Але про всяк випадок покладіть пальці на рукоятку гальма і приготуйтеся. Раптом він буде повертати не праворуч, а ліворуч? Тоді у вас не буде можливості об'їхати.

Тоді - тільки гальмування. Але вирішує тут - тільки ваша готовність до ситуації.

Безпечний рух за автобусом або вантажівкою

Буває так, що ми «впираємося» в автобус або вантажівка і змушені деякий час за ним їхати. З одного боку, це навіть непогано! Їдемо в зоні розрідженого повітря, де можна економити бензин. З іншого боку, чи безпечно це?

Ні, ні, ні, і ще раз - ні!

Уявіть ситуацію - ми їдемо за автобусом. В цей час десь перед цим автобусом зустрічний автомобіль хоче повернути ліворуч. Водій бачить автобус, але не бачить, що за ним їдемо ми. Він зосереджений тільки на великому об'єкті.

І як тільки автобус проїжджає повз, він, будучи впевнений, що за ним немає інших авто (саме авто, він не пам'ятає про мотоциклістів!), Різко стартує. А тут - ми. І все. І ось ми вже тиснемо на гальма, намагаючись не пустити колеса в юз і швидко прорахувати, як простіше об'їхати його - зліва чи справа, але часу не вистачає, і в підсумку - ми на асфальті, мотоцикл безнадійно подряпаний, настрою більше немає. Але ж ми так довго наводили на байк красу ... Та й нога щось болить, і ребра ... Не перелом чи?

Не перелом чи

Як думаєте, чому сталося це ДТП?

Що можна було зробити, щоб уникнути всього цього?

По-перше, не пристроюйтеся впритул до автобусів або вантажівкам. Максимально збільште дистанцію. Ви встигнете його обігнати, коли з'явиться така можливість. Адже ваш «кінь» розганяється, як куля!

По-друге, змістилися лівіше. Так більше шансів, що вас вчасно помітять. Якщо будете ховатися за автобусом, вас точно не побачать.

Як безпечно рухатися в міжряддя

Мабуть, одним з найцінніших для будь-якого байкера якістю мотоцикла є можливість руху в пробках по міжряддю.

На YouTube можна цілий тиждень без перерви дивитися ролики про те, як під час руху між машинами байкера збиває то раптово відкрилася двері, то черговий «інвалід по зору», перебудовується, не дивлячись у дзеркало.

Якщо зараз машина почне перестроювання, або відчиняться двері, шансів не буде. Занадто швидко

Як уникнути проблем тут?

Правил всього кілька. Чи не несітесь у всю дурь свого байка. Ви занадто швидкі для втомленого мозку водія, який не одну годину коштує в цій триклятої пробці. Він уже не може адекватно і швидко оцінювати обстановку. Навколо нього все ледь повзуть, і він не чекає швидких, як блискавка, мотоциклістів. Йому потрібен час усвідомити, що он та точка в дзеркалі - це рухомий байкер. І то якщо він зрозуміє в це дзеркало взагалі подивитися.

Знизьте швидкість. Пальці на рукоятку гальма. І уважно спостерігайте за кожним. За кожним! Намагайтеся передбачити його дії. Бачите, у тій машини колеса почали повертатися вліво? Значить, водій збирається перебудуватися. Готуйтеся, зараз полізе.

А он у тому авто пасажири почали активно рухатися по салону. Вовтузяться чогось, ворушать руками. Це вони беруть в руки речі, щоб вийти прямо зараз. Вам під колеса. Вже пора починати гальмувати.

А трохи далі між машинами утворилося простір. Вангуем, зараз туди полізе он той таксист, тому що він запізнюється на замовлення. Йому ніколи дивитися в дзеркала. Полтинник, брат, він для таксиста сильніше тяги до життя. Тим більше до нашого життя.

Дотримуйтесь цих нехитрих правил, просто проводячи невеликий аналіз дрібних деталей, і ви зможете убезпечити себе. Не нехтуйте нюансами!

Як не потрапити в дурне ДТП на парковці?

Найприкріше ДТП - дрібне ганебне падіння на парковці. Ми не поспішаючи рухаємося по парковці, все дивляться на нас і милуються нашим байком. У цей момент ми розуміємо - не дарма ми вчора так завзято полірували весь байк - і пишаємося собою. Кайф!

І раптом - машина починає їхати задом, неначе нас і немає. Будьте впевнені, що водій так і вважає. Ми або потрапили за стійку, або він дивиться в іншому дзеркалі.

Нам залишається небагато - якщо відстань ще дозволяє, можна спробувати посигналити, можливо, це зупинить авто. Якщо часу вже не залишилося - екстрено гальмуємо, але часу все-таки не вистачає, і ми падаємо. Прямо на очах у всіх. Боже, як прикро!

Сподіваюся, вам не хочеться, щоб біля вас так сиділи?

Як цього можна було уникнути? Ви вже можете відповісти самі.

Перш за все - швидкість! Вона повинна бути мінімальною. Дайте людям час помилуватися вами!

А в цей момент дивіться за машинами. Якщо бачите, що в машину сідають тільки пасажири, значить, водій, швидше за все, вже на місці. І він навряд чи буде чекати, поки все пристебнутися (якщо вони взагалі там пристібаються, ага). Він відразу почне виїжджати.

Не забуваємо тримати пальці на ручках гальма і зчеплення. І пам'ятаємо, що крім авто на парковці ще є люди, які хаотично пересуваються, як атоми в рідкому речовині.

Загалом, парковка не місце для демонстрації швидкості. Дайте людям можливість зацінити ваш крутий байк!

Чим небезпечна їзда в мертвій зоні автомобіля?

Як часто це буває! Ми їдемо по лівій смузі, машин небагато, на вулиці тепло, і ми просто розслабляємося і отримуємо задоволення!

І тут раптово на машині, яка їхала трохи попереду по правій смузі, включається покажчик повороту, і та перебудовується на нашу смугу, водій же абсолютно не звертає на нас уваги. Ось редиска!

Що сталося? Так просто ми виявилися в мертвій або сліпій зоні.

Намагайтеся на дорозі їхати так, щоб бути збоку від дверей водія машини, яка їде по сусідній смузі. Особливо це необхідно, коли рухається не «легковик», а висока машина. Чим вона вища, тим більше у неї мертва зона.

Чим вона вища, тим більше у неї мертва зона

Приклад правильного розташування байкера позаду авто

І знову ж таки, тут все залежить тільки від вас. Контроль - наше все!

І ніколи - чуєте? - ніколи не випереджайте самого лівого зліва і самого правого справа!

Вас там просто не чекають. Водій, який їде в крайньому лівому ряду, особливо, якщо зліва від нього - розділова смуга або відбійник, впевнений, що там ніхто з'явитися не може, і не контролює цю зону. Пам'ятаєте, я казав про особливості мислення водія машини? Він думає тільки про авто, але не про нас, байкерів.

Те ж саме і з водіями, які їдуть по крайній правій смузі. Вони також пам'ятають, що правіше їх їхати ніхто не може. І теж нас там не чекають. Навіть якщо між машиною і узбіччям ще 1,5 метра.

Попереду ще дві корисні статті: про поведінку на заміських трасах і про дорожніх ситуаціях, пов'язаних із самою трасою . Удачі на дорогах!

Автор статті: Костянтин Валюх , Практикуючий Автоюрист

Автор теми: Золотослов

Як нам вижити, брат?
Як не потрапити в дурне ДТП на парковці?
Як цього можна було уникнути?
Чим небезпечна їзда в мертвій зоні автомобіля?
Як нам вижити, брат?
Але, на жаль, щороку деякі з братів йдуть від нас назавжди, і ми думаємо: «Ну як же так вийшло?
Але чи замислювалися ви хоч раз про те, що частина провини - так ні, не провини, частина відповідальності за те, що трапилося - лежить на тих, хто пішов?
Може, вони чогось не врахували?
Або не змогли передбачити?
Чи можна безпечно проїхати повз виїзду з двору?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов