Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Кілька цікавих ефектів

Наша сеть партнеров Banwar

«Мій захват від життя обгрунтований,

Бог дуже прикрасив життя мою:

я, на щастя, так неосвічений,

що весь час щось дізнаюся ».

Ігор Губерман

... Буквально кілька днів тому, один вчений, виступаючи по ТV сказав, що наука, створена в минулі століття практично не буде коригуватися так, як вона виключно правдоподібна. І раптом відкриваючи останні вісті, читаю цікаву статтю з приводу елементарного електричного ефекту, в якому організація і структура заряду так змінилася, що однойменні заряди не відштовхує, а притягуються.

І раптом відкриваючи останні вісті, читаю цікаву статтю з приводу елементарного електричного ефекту, в якому організація і структура заряду так змінилася, що однойменні заряди не відштовхує, а притягуються

Однойменно заряджені металеві сфери відмовилися відштовхуватися

«Фізик з Університету королеви Вікторії у Веллінгтоні, Нова Зеландія, показав, що однойменно заряджені металеві сфери при зближенні на досить коротку відстань найчастіше будуть притягатися, а не відштовхуватися. Робота вченого прийнята до публікації в журналі Proceedings of the Royal Society A (на момент написання замітки була недоступна), її короткий зміст призводить NatureNews.

Відштовхування однойменних зарядів - одне з фундаментальних положень теорії електрики ще з середини XVIII століття. Новозеландський фізик Джон Лекнер (John Lekner) показав, що коли мова йде про взаємодію однойменно заряджених металевих сфер, то вони поводяться далеко не завжди так, як передбачає інтуїція.

Незвичайна поведінка, за словами фізика, пояснюється тим, що металеві сфери практично вільно проводять струм, завдяки чому на їх поверхні можуть утворюватися відображені заряди. Таке відбувається, коли одна зі сфер (припустимо, позитивно заряджена) наближаючись до іншої сфери, відштовхує її позитивні заряди на протилежну сторону, оголюючи пляма негативних зарядів. Стаття фізика присвячена розрахунками того, як саме будуть вести себе заряди на сферах, в різних умовах і яка з сил - тяжіння або відштовхування повинна в кожному випадку взяти гору.

Виявляється, що відштовхування є окремим випадком взаємодії заряджених сфер - воно спостерігається, коли заряди на тілах однакові, - тоді жоден з них з них не може індукувати утворення значної відображеного заряду. Точніше кажучи, мова йде не про рівні зарядах, а їх розподілі, ідентичному тому, яке утворилося б при їх зіткненні.

Вчений зазначає, що ефект тяжіння може спостерігатися тільки на невеликій відстані. Коли розміри сфер малі в порівнянні з відстанню між ними, тіла відштовхуються, тобто ведуть себе так, як і повинні себе вести однойменно заряджені матеріальні точки.

Лекнер зазначив, що фізики працюють з електрикою вже понад два століття, тому ефекти, подібні описаним, напевно вже спостерігалися і раніше, але не привертали уваги дослідників. Так, Вільям Сноу Харріс, який придумав громовідвід для кораблів, писав, що в його дослідах з зарядженими дисками "відштовхування іноді зовсім зникало і змінювалося притягненням".

Чесно кажучи, я вже відійшов від вивчення і дослідження невідомих ефектів, і явищ. І то чим я займався з цими ефектами ні для кого не представляло інтересу, і я вже втомився зацікавлювати новими гіпотезами колег. І раптом з батьківщини Резерфорда прийшло таке цікаве повідомлення. І найцікавіше, що знайшлися люди, які повірили в цей ефект і дали добро на його публікацію. Я можу запитати себе, а чому це мене зацікавило? Коли я досліджував ефект Твайман, то узагальнивши результати дослідження я зробив для себе висновок. Якщо в симетрично розташованих точках, лініях, площинах, обсягах, будь-яких тіл і є різниця або сума зарядів, струмів, потенціалів, напрузі, сил, потоків, концентрації, і інших протилежностей і існують умови для скалярного або векторного взаємодії, тобто різниця або сума (диссимметрия) значна, а відстань між взаємодіючими елементами досить мало, то ця диссимметрия зробить роботу і буде спостерігатися якийсь ефект, наприклад, вигин, осмос, дифузія, ток, розчинення, висаджування і т.д. Це правило добре висловив О.Кришталь

«Асиметрія-нерівність

Нерівність - стиснута пружина ».

Якщо ми уважно розглянемо новий ефект тяжіння, то він підпадає під правило - заряди на сферах не рівні і відстані малі.

Кілька днів тому я отримав лист, від Ю.Даніловского, в якому він повідомляв про те, що в Пітері розроблена ціла серія приладів на основі ефекту Ранка. Про це ефекті я завжди розповідав на лекціях в Університеті. Але в той час тлумачного пояснення цьому явищу не було дано. Тому я скористався Інтернетом і переконався, що за ці роки проблема не залишилася на тому ж рівні. Читаючи в Інтернеті статті, я наткнувся на свою статтю в методології, в якій була приведена історія ефекту Дьоміна. Я її прочитав з великим задоволенням. Я так надихнувся, що вирішив привести тут посилання на цю роботу. « Які фантастичні таємниці зберігає світло? »

Я довго думав - розглядати задачу за ефектом Ранка, чи не варто. Справа в тому, що однією з цілей при створенні МО-машини відкриттів було запропонувати вирішувачі мінімум питань, векторів, в яких він повинен запитати сам себе, самостійно дати на них відповіді і провести експерименти. Наведу ці питання:

1. Діссімметрія.

2. Протиріччя.

3. Протилежний експеримент.

4. Ідеальний експеримент.

5. Ресурси.

6. Принцип компенсації.

7. Що треба зробити, щоб цей ефект стався.

8. Закони розвитку ТС.

9. Об'єднання альтернативних систем.

10. Перенапруження

11. Аналогії.

Колись у мене була думка оформити ці питання як 7 «нот» - ключових питань, але не вийшло - весь час виникали додаткові запитання. Ось бачите, їх уже одинадцять.

На малюнку приведена одна зі схем установки для ефекту Ранка, взята з ІНТЕРНЕТА.І ця схема може розглядатися як протилежний експеримент. Первинний представляє трубу і в ній йде потік газу в одну сторону і розділяється на два потоки Тепло і холодний і обидва виходять з одного боку.

У вихрових апаратах приваблює їх гранична простота і надійність в роботі - вони не мають рухомих частин, діафрагма, яка примикає до камери, і вентиль на гарячому кінці. Основні елементи ВТ: вихрова камера з тангенціальним сопловим введенням, труби для забезпечення необхідного співвідношення потоків. Апарат працює наступним чином: стиснений газ, розширюючись в соплі, розганяється до швидкості звуку і інтенсивно закручується. При цьому в робочому об'ємі ВТ формується високошвидкісний вихровий потік, в якому і виникає ефект Ранка-Хілша. Внутрішні - охолоджені - шари газу відводяться через діафрагму у вигляді холодного потоку, а периферійні - нагріті, - у вигляді гарячого потоку.

На периферії утворюється закручений потік з більшою температурою, а в центріше - закручений охолоджений потік, причому обертання в центрі відбувається в інший бік, ніж на периферії. Вперше ефект відкритий французьким інженером Жозефом Ранком в кінці 20-х років при вимірюванні температури в промисловому циклоні. В кінці 1931 р Ж.Ранке подає заявку на винайдений пристрій, названий їм «Вихровий трубою» (в літературі зустрічається як труба Ранке). Отримати патент вдається тільки в 1934 році в Америці (Патент США № 1952281). В даний час реалізовано низку апаратів, в яких використовується вихровий ефект, вихрових апаратів. Це «вихрові камери» для хімічного поділу речовин під дією відцентрових сил і «вихрові труби», використовувані як джерело холоду.

Отже, давайте подивимося, як можна відповісти на пропоновані Машиною відкриттів питання.

1 Діссімметрія або асиметрія-нерівність. Подивимося на малюнок. Почнемо з подачі повітря. На вході стиснене повітря - при вході в трубу швидкість повітря стає звуковий. Потік закручується - на периферії утворюється закручений потік з підвищеною позитивною температурою, а в центрі закручений охолоджений потік з обертанням в іншу сторону. Ми маємо нерівність в швидкостях потоку, обертання в різні боки, потоки мають протилежні температури з переходом через 0. У наведеній конструкції холодний потік спочатку тече спільно з гарячим, але в якийсь момент зупиняється і змінює напрямок тече в протилежну сторону. Питання- коли відбувається перехід температури центрального потоку на мінус? Адже мінус може досягати великих значенні, наприклад мінус 80градусов! Це означає, що є якійсь процес, який полегшує передачу тепла від центрального потоку периферійному, причому цей процес безперервний, так як холодний потік більш менш постійний. Не будемо поки гадати, який могутній механізм працює, майже миттєво передавши тепло від центрального потоку периферії. Гадати не будемо, але пофантазувати то можна.? Уявімо що периферійний потік - це колектор, а центральний- емітер. Внутрішня межа між двома потоку - це база. У момент коли труба вперше повністю заповнена і сталося початкове поділ на два потоки і з центрального потоку -еміттера миттєво теплота вривається в периферійну область колектор, частково переходячи в стінку труби Що це за процес? Можна припустити йде якась ланцюгова реакція. Треба подумати, як тепло миттєво передається від молекул внутрішнього потоку до молекул колектора.

2 Протиріччя. Газовий потік повинен по трубі проходити в єдиному потоці при одній температурі, а він чомусь - то при переході потоку при швидкості звуку, роздвоюється на два потоки з різними температурами і напрямками руху потоків на протилежні - в центрі холод, а на периферії плюс.

3 Протилежний експеримент. Очевидно, що ПЕ можна провести кілька Перший ПЕ наведено на рис.1 Другий ПЕ зробити спробу знайти такий тиск подається в трубу газу при якому відбувається поділ потоку на два.

4. Ідеальний експеримент Нами треба пояснити два явища-поділ потоку на два і освіту у кожного потоку своєї власної температури. Можливо, таким ІЕ міг би бути проведений експеримент із прозорою трубою, в якій можна візуально спостерігати процеси, що відбуваються.

5. Ресурси. Можна сказати що ресурсами є і величезне бажання пізнати ефект і існуючі методології вирішення наукових завдань.

6 Принцип компенсації. Поки важко сказати

7. Що треба зробити, щоб це явище відбулося. Мені пощастило, я познайомився з людиною, який сам працював на вихровий трубці. Вони зробили протилежний експеримент-так вийшло. Вони працювали на подачі газу при 16 атм.і отримували ефект Ранка. На 4 атм. ефекту вони не бачили. Можна зробити висновок, що є якась межа. Або у них прилади були не дуже точні. У іншого знайомого інженера самодельщиков ВТ заробила при 6 атм.

Відповідаючи на питання, я прийшов ось до якого висновку. Є завдання, які можна розглядати за допомогою 7 нот і вони можуть давати підказки. Але є завдання, коли треба залазити всередину ефекту і тут треба мати дуже розвинену уяву. Наприклад, що таке ефект Ранка? Треба уявити як потік повітря або води примудряється розділитися на два - периферійний і центральний і при цьому їх температура різко відрізняється. А як вони взаємодіють? «У Ранке вихор один, і рухається він вздовж нерухомої труби. При цьому прикордонні шари гальмуються об стінку труби і нагріваються з двох причин. Перша - тертя, а друга - саме відбір енергії від внутрішніх шарів. Адже вона вже не витрачається на прискорення. Виходить, що зовнішні шари просто зобов'язані нагріватися, а ось ефект охолодження йде вглиб, до центру обертання. Вихрова труба тим ефективніше, чим більше напір (швидкість повітря), а отже, і сили тертя об стінку. Просто, коли дослідники говорять, що одне тільки тертя в трубі Ранке не може так нагріти повітря - вони мають рацію. Але про додатковий нагрів від відбору енергії від внутрішніх шарів вони не згадують. Швидше за все, вони його просто через незнання не враховують »
Стаття «Про обертання, гелікоїда, вихровий трубі і Всесвіту». © Ю.Оганесян 2010

На сайт «Perpetuum mobile» текст присланий 4 травня 2010

«У цій статті звертається увага на цікаву особливість руху cвязана ТЕЛ АБО ШАРІВ СЕРЕДОВИЩА при їх повороті з різних радіусів. Це може пояснити особливості охолоджуючого ефекту вихрових труб, зокрема, чому в них найбільш ефективна не дуже велика довжина і чому протівоточная труба ефективніше прямоточною, а також підказати шляхи збільшення ефективності цих труб при роботі на охолодження. Правда, слід зауважити, що традиційна молекулярно-кінетична теорія газів в цьому випадку практично не застосовується - тут середовище являє як набір досить стабільних шарів, взаємодіючих при русі середовища, а не як збіговисько хаотично літаючих молекул »Автор ввів шарувату будову середовища, не підтверджуючи цей висновок . Бажаючі можуть легко знайти цю статтю і її прочитати. Я ж вирішив зробити спробу представити цей ефект за допомогою закону і вепольний аналізу Мені видається цей захід може чуть-чуть більше пролити світло на те, що відбувається всередині. Почавши шукати гіпотези за ефектом Ранка, я виявив масу цікавих зведенні по двигунах, вихровим трубках і навіть по одному двигуну на пісному маслі. ( двигун Клема . )

Я не став розглядати ефект Ранке по іншим «нотах», так як вони не дозволяють увійти безпосередньо у внутрішній потік.

Закінчуючи цей розділ, хочу привести широко рекламований приклад.

Відомо, що якщо в провіднику виникають однойменні заряди, то вони відштовхуються і повинні накопичуватися у поверхні. Однак, на практиці це не відбувається. Чому? Пояснення немає.

Я можу запитати себе, а чому це мене зацікавило?
Питання- коли відбувається перехід температури центрального потоку на мінус?
Наприклад, що таке ефект Ранка?
А як вони взаємодіють?
Чому?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов