Наша сеть партнеров Banwar
Фото: ТАСС / Сергій Бобильов
Кількість дорожніх знаків з внутрішнім підсвічуванням в Москві збільшать до 7,5 тисячі. До кінця року планується замінити тисячу знаків на світяться. Про це m24.ru розповів керівник Центру організації дорожнього руху (ЦОДД) Вадим Юр'єв. Знаки з підсвіткою з'явиться на центральних вулицях, вильотну магістралях і Третьому транспортному кільці (ТТК). Підсвітити планується, в тому числі, знаки на пішохідних переходах.
"Впровадження інноваційних технічних засобів в організації дорожнього руху - важлива складова в області підвищення безпеки руху. Безумовно, збільшення числа дорожніх знаків підвищеної інформативності дозволяє автовласникові відчувати себе впевненіше на дорозі, особливо в складних погодних умовах", - пояснив Юр'єв.
За його словами, нові знаки з підсвіткою з'явиться на центральних вулицях, вильотну магістралях і Третьому транспортному кільці (ТТК). Підсвітити планується різні типи знаків, в тому числі на пішохідних переходах. "Установка таких знаків дозволяє підвищити рівень безпеки дорожнього руху. Водій, побачивши такий знак здалеку, встигне відреагувати на дорожню ситуацію завчасно", - сказав співрозмовник m24.ru.
Зараз в Москві встановлено близько 6,5 тисячі подібних знаків. Вони стоять на вильотну магістралях міста, Третьому транспортним кільці (ТТК), Тверській, 1-й Тверській-Ямській вулицях і на Садовому кільці.
Дорожні знаки з внутрішнім світлодіодним підсвічуванням в рамках експерименту почали встановлювати в центрі столиці ще з 2013 року, на початку 2014 року їхня стало 900. На даний момент на світяться замінили 6,5 тисячі знаків . Також протягом 2013-2014 років влади замінили звичайні знаки пішохідного переходу на аналогічні з жовтою світловідбиваючої плівкою по краях. Крім того, в місті є миготливі жовті світлодіодні світлофори на знаках пішохідного переходу . Вони видно автомобілістам з відстані не менше 200 метрів і дозволяють краще орієнтуватися в темний час доби.Координатор суспільства "Сині відерця" Петро Шкуматов вважає, що світяться знаки дуже корисні для столичних водіїв. "Сяючі знаки дуже потрібні, тому що у нас велику частину часу в році погана погода: або дощі, або снігопади і хуртовини, - зазначив експерт. - Особливо важливо підсвічувати знаки пішохідного переходу, тому що дуже часто людей на дорозі не видно, і водій може не встигнути загальмувати, коли пішохід вибігає на проїжджу частину ".
За його словами, знаки з внутрішньою підсвіткою потрібно встановлювати на вильотну магістралях і на погано освітлених вулицях. "Важливо зробити акцент на підсвічуванні знаків пішохідного переходу, а також знаків пріоритету -" Головна дорога "і" Дати дорогу "- в складних місцях. А ось розпорядчі знаки і знаки, що забороняють стоянку, не так важливі", - підкреслив він.
Шкуматов додав, що місту можна вибрати певний тип знаків, який будуть завжди підсвічуватися. "Умовно кажучи, ти бачиш, що світиться знак і заздалегідь розумієш, що це пішохідний перехід або, наприклад, знак" Поступися дорогою ", - сказав співрозмовник m24.ru.
Посилання по темі
Директор з розвитку компанії "Група Т-1", що займається проектами транспортної телематики, Ігор Хереш вважає, що установка світлодіодних знаків повинна вплинути на скорочення числа ДТП. "Як водієві, мені хотілося б чітко бачити знаки в нічний час доби, по крайней мере, на погано освітлених трасах. При цьому оснастити світлодіодами дорожні знаки істотно дешевше і простіше, ніж повноцінне вуличне освітлення", - пояснив експерт.
Однак, за його словами, підсвічувати всі дорожні знаки не потрібно. "У центрі міста досить хороше освітлення. Набагато важливіше світлодіодами оснастити знаки, в низинах, де часто буває погана видимість і в інших складних місцях проїзду, - зазначив співрозмовник m24.ru. - Також вважаю за необхідне продовжити оснащення спеціальним обладнанням регульовані і нерегульовані пішохідні переходи" .
В цьому році в столиці на п'яти столичних переходах також запустили пілотний проект з інноваційної підсвічуванні світлофорів . Зеленим, жовтим і червоним світлом тут спалахує не тільки сам сигнал світлофора, але також і світлодіодні смуги на опорних конструкціях. Крім цього, додаткове підсвічування отримали і дорожні знаки переходу, які блимають синхронно з пішохідним світлофором.Крім того, в місті тестують зменшені дорожні знаки . На початку січня на п'яти вулицях встановили дорожні знаки "Зупинка заборонена", "Платні послуги" і "Парковка", зменшені в 1,5 рази. Також на цих вулицях з'явилися нові знаки "Платна парковка", що поєднують в собі дорожній знак "Парковка" з табличкою "Платні послуги", і "Парковка для інвалідів", поєднаний аналогічним способом. Результати експерименту підведуть вже в березні .