posted 29-12-2008 7:34 quote: Є досвід володіння китайською вантажівкою "фотон" з мотором від исузу (китайської зборки). Газель в десять, немає в двадцять разів краще! Китайське авто нікуплю ніколи! Пробіг вантажівки 15 000 кілометрів, за цей час на ньому замінили 2 турбіни, повністю перебрали ТНВД, а на 16 тисячі на дві частини розламався колінвал, накрилася 2 турбіна і сопун повітрям новий ТНВД, счас стоїть на приколі. З самого початку глючат гальма. Восени водій помітив, що кабіна на третьому тече по верху і по ущільнювачів дверей. Швидкість на ньому не більше 50 кмч бо при 60 і більше їде він один але на два ряди. Сипітся все! Запчастин нету! Сервісів нету а сервіси по іншим маркам їх в ремонт не беруть (кажуть марно робити все одно більше 50 км без ремонту він не може) Витрата саляри 30-35 літрів на 100 км при вантажопідйомності 1500 кг. Заплатили за нього 600 тис рік тому, вклали в нього 300 тис З року володіння 8 місяців він простояв в ремонті. На сьогоднішній день він обійшовся більше 1 300 руб з урахуванням з / п водієві під час ремонтів. Продати за 300 не можу (ніхто не бере). Кусаю лікті що не купив відразу ісузіка або форда за 1 000, ну або газель за ціною кітайколома.
У знайомих хлопців були в роботі "Жаг" китайські, більше 20 т км до повного розвалу жодна машина не виходила.
Наша сеть партнеров Banwar
підпишуся під кожним словом. Все що написано саме так і відбувається, жоден китайський вантажівка який я мав щастя споглядати, не міг пройти понад 30 тис км. Зазвичай вмирав набагато раніше. Розмови про ліцензійні двигуни в топку, вони може і ліцінзеонние, але зроблені з відходів.