Наша сеть партнеров Banwar
Класику відрізняє природна пряма посадка і не змінюється з роками концепція: непомітний стиль, перевірений часом крій. Звідси надійність, практичність і прийнятні ціни.
Саме така модель - оптимальний вибір для новачка, оскільки володіє нейтральною, зрозумілою керованістю, а двигун навіть при достатньому запасі потужності і крутного моменту позбавлений вибухового характеру.
Класичні моделі - живе нагадуванням про ті часи, коли байк був просто транспортом, без претензій на спортивність або престижність. Kawasaki W800 (318 000 грн.) Не просто стилізований під W1 1966 року - він є його прямим нащадком.
Класики - основа лінійок світових брендів: представлені на нашому ринку Bajaj Boxer 150 (29 372 грн), Honda CB125F (54 000 грн), Yamaha FZ-S (59: 373 грн) чи не десятиліттями ходять в бестселери. Але ви не побачите їх на вершині вітчизняного хіт-параду - там давно лідирують самі бюджетні пропозиції: Musstang МТ110Q (15: 341 грн) і Spark SP 125c-2x (16 701 грн).
Це найпростіші моделі китайських брендів, переваги яких - доступна ціна і, в кращому випадку, схожість з іменитими японськими і європейськими класиками. До цього ж сектору можна віднести і нішу неокласиків, чия зовнішність старанно стилізовані під ікони стилю певної епохи або репліки конкретних моделей 50-70-е років. Наприклад, Skymoto Diesel 200 (57 375 грн) і Ducati Scrambler (344 663 грн) повертають нас до популярних на початку 60-х в Англії кафе-рейсери. Розкид цін на неокласику істотний: від 38 475 грн за Skymoto Morgan 200 до 318 000 долл - за Kawasaki W800 Final Edition.
Читайте також:
Читайте також:
Читайте також:
Читайте також:
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.
Сергій СуховськийРедактор відділів «Автоспорт» і «Мототехніка» У «Автоцентрі» я з 2002 року, редактором відділів «Автоспорт» і «Мототехніка». Чому саме вони? Тому що це два з трьох моїх найбільших увлеченій.Кольцевие автогонки, класичне ралі, ралі-рейди. Часто-густо грубі порушення техніки безпеки і основ прикладної фізики. Про автоспорті завжди говорили як про закрите маленькому світі широковідомих у вузькому колі осіб. Але саме тут я знайшов вірних товаришів, саме тут зрозумів, що насправді означають звичні літературні штампи на кшталт «тріумф перемоги», «гіркоту поразок», «біль втрати». Мотоцикли, аквабайки, снігоходи, квадроцикли, скутера ... Як жартує Андрій Волощенко: «все що між ніг - це до СУХОВСЬКИЙ». Дивно, що ніхто в редакції більше не поділяє мого другого захоплення. Вся ця спецтехніка дарує таке задоволення від водіння, яке не дано звичайним автомобілям. Тільки на гідроциклі можна «вкладатися» з відкритим дроселем в 90-градсний поворот, тільки квадроцикл «управляється» практично в польоті, тільки скутер дає можливість не помічати київських пробок і доїжджати з Оболоні до Шулявки за 8 хвилин. Тому убийте в собі пафос: залиште свої п'ятиметрові «лексуси» для вечірніх поїздок і уїк-ендів і виїжджайте в місто на скутері або мотоциклі. І пробки розсмокчуться самі собою.
Інші матеріали автора:
Чому саме вони?