Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Кліренс citroen c4 new

  1. футуристичний дизайн
  2. КОМФОРТ ДЛЯ ВСІХ ПАСАЖИРІВ
  3. 1. їздовий комфорт
  4. 2. Зручність в салоні
  5. 3. Комфорт і простота експлуатації
  6. 4. Сприятлива атмосфера в салоні
  7. СТВОРЕНИЙ В РОСІЇ І ДЛЯ РОСІЇ

Наша сеть партнеров Banwar

Особа - в стилістиці китайського Сітроена C6: змінені ґрати, бампери і оптика. Крім Росії седан C4 пропонується в Китаї та Аргентині. У Франції сімейство С4 включає хетчбек, кросовери Cactus і Aircross і мінівени лінійки Picasso.

Пощастить мені тричі. По-перше, перед знайомством з оновленим седаном Citroen C4 я встигну покататися на дорестайле. По-друге, вдасться відшукати і розговорити технічного фахівця, чия присутність на тест-драйві в Казані не афішується. По-третє, в моїх руках виявиться ключ від єдиного дизельного автомобіля на презентації. Якби не сталося триразового везіння, міг би вважати модернізацію банальної «підтяжкою особи» і написати неправду. Адже насправді реформа торкнулася і двигуни, і коробки передач - відтепер машина сприймається по-іншому. Краще!

Краще

Старі назви комплектацій можна забути. Версії нині звуться Live, Feel, Feel Edition, Shine і Shine Ultimate (на фото). Відома ціна тільки на Live - 899 000 рублів. Повний прайс буде розкритий на старті продажів в жовтні.

Почнемо з силових агрегатів. Седан оснащується двома бензиновими «четвірками» 1.6 - атмосферної VTi (116 к.с., 150 Н • м) і наддувной THP (150 к.с., 240 Н • м) - так турбодизелем HDi (114 к.с., 240 Н • м) того ж обсягу. Тобто 120-сильний мотор гаму покинув, прихопивши з собою проблемний чотирьохдіапазонний «автомат». Наявність в Сітроені двох педалей відтепер означає, що коробка тут - шестиступеневий Aisin AT6 III, що перемикає передачі на 40% швидше, ніж AT6 II до рестайлінгу. Ті ж шість ступенів тепер і у С4 з «механікою», за винятком базової модифікації, де їх раніше п'ять.

Повністю шкіряним салон може бути тільки в Китаї. У нас - тканинна або комбінована обробка. Дорожче, ніж на цьому знімку, інтер'єр виглядати не здатний. Після рестайлінгу зміни всередині дві: майже зник огрядний блок кнопок / крутилок управління медиацентром, а селектор «автомата» рухається по прямому, а не звивистому пазу.

Доопрацьовані бензинові двигуни відповідають нормам Євро-6, хоча за документами все ще сертифіковані в Росії по Євро-5. У «турбочетвёрке» замінені насос високого тиску і термостат, чий температурний датчик перш безбожно брехав і заганяв на сервіс, так як двигун через помилку просто не заводився. Що стосується дизеля, то він добре знайомий по родинній моделі Peugeot 408. У Франції хетчбек C4 солярки давно не гребує, наші роздумували, сумнівалися - але ось зважилися. «Механічний» седан на важкому паливі отримає від мене приз водійських симпатій, але починаю я з «автоматичного» С4 THP. Двигун запускається кнопкою зліва від керма.

Двигун запускається кнопкою зліва від керма

Панель перших трьох комплектацій обходиться тільки цифровим спідометром (на фото зліва). Аналоговий і не потрібен - не читається. Додаткова пара кнопок між колодязями дорогою панелі (праве фото) відповідає за зміну підсвічування з білого на синій. Я б не став за це доплачувати.

Напарник щільної статури бурчить - незручний вхід / вихід, дверний проріз йому потрібен ширше. Мене турбує інше. Начебто кермо регулюється по висоті і вильоту, пристойний діапазон налаштувань м'якого сидіння. Однак при зрості 187 см я незмінно впираються коліном в гостру грань центральної консолі ( «механіка» або «автомат» - без різниці). Рослого переднього пасажира така проблема мине, якщо задній ряд заселений. Відсунувся по повній, і все. Подушка передніх крісел закоротка, спинка злегка виштовхує, поперековий підпір відсутній, бічна підтримка для галочки. Але криміналу по ергономіці немає, жити можна.

Нові бампери подовжили машину на 23 мм до 4644. Споряджена маса зменшилася приблизно на 15 кг: тепер в Сітроені - 1330-1375 кг в залежності від версії.

До поновлення «автомат» при розгоні підвисає на другій передачі і взагалі працював неспішно. Новий Aisin спритнішими, чому галасливий режим «Спорт» остаточно втратив будь-який сенс. Натиснув на праву педаль - обігнав, на ліву - сповільнилося наскільки хотів (невелика ватность приводу гальм збереглася). Звукоізоляція колишніх достоїнств не розгубила (трохи можна почути підвіска, шини, вітер, а в основному тихо), але і нових не набула - колісні арки і раніше шумні. Віддачі турбомотора мені вистачає завжди і скрізь, до того ж 150 «коней» тепер розганяють C4 до сотні швидше: 8,1 с це вам не 9,6. Максималка зросла з 200 до 207 км / ч. Непоганий результат для фейслифтинга.

Непоганий результат для фейслифтинга

Ступні заднього пасажира йдуть під крісло, між колінами і спинкою залишається невеликий зазор. І все одно брат-близнюк Peugeot 408, який «в базі» коштує дорожче на 107 000 рублів, набагато просторіше Сітроена. До речі, «Пиж» тепер позиціонується вище Citro і сходинкою нижче бренду DS.

«Це-четвертий» побував на тесті Драйву три роки тому. Тоді ми винесли вердикт по рульовому управлінню, визнавши зворотний зв'язок скромною (з нею все по-старому), але плавність ходу з тих пір покращилася завдяки новим амортизаторам фірми KYB іспанського виробництва, які монтуються з листопада 2014 го. Непробивною підвіска не стала, однак всі види дефектів вона відпрацьовує м'якше. Дорестайлинговую машину в коліях МКАДа доводилося жорстко відловлювати, оновлена ​​поводиться незворушно і не вимагає щосекундних подруливаний.

На C4 припадатиме до 50% продажів «подвійного шеврона» в Росії, бо тут у Сітроена всього два легковики (друга - мінівен Picasso). Попит на седани і однооб'ємник падає в усьому світі. Коли-небудь нам запропонують і кросовер, але в конкретні плани мене не присвятили.

Седан провокує, ти хочеш не хочеш їдеш швидко. За відчуттями - 80 км / год, на цифровому спідометрі - понад сто. На хороших дорогах Татарстану, де ми починаємо відчувати машину, перевищенням лімітів оголошена війна: камери обчислюють і середню швидкість, на чергуванні багато машин ДПС. Бачимо, що місцеві не ганяють, котимося акуратно, як вони. У сусідній Чувашії, навпаки, ставлення до обмежень наплювацьке. На порожній заміській трасі долаємо позначку 170 км / год, щоб переконатися - лихачити на Сітроені комфортно. На бездоріжжі лізти нерозважливо, але організатори наполягають - проклали діляночку рідкої землі. Кліренс в 176 мм дозволяє зберегти передній бампер.

Кліренс в 176 мм дозволяє зберегти передній бампер

Медіасистеми TouchDrive з семидюймовим сенсорним дисплеєм підтримує Apple CarPlay і MirrorLink. Вбудована навігація входить тільки в багатющу комплектацію. Є в ній і камера заднього виду, і датчики паркування «по колу».

Пересідаємо в дизельну машину на новою шестиступінчастою «механіки» і усвідомлюємо, що це, мабуть, найкращий Citroen C4. Взаєморозуміння (та що там - єднання!) Зі злагодженим тандемом турбомотора і коробки знаходиш миттєво: стихнути на старті неможливо. Ходи важеля короткі, передачі «середньої довжини» перемикаються без зусиль, вчащати не потрібно. Автомобіль жваво прискорюється і на «п'ятої», і на «шостий». При цьому витрата палива в нашому, майже на 90% заміському циклі - близько 6,5 л / 100 км (на три літри менше, ніж у бензинової «турбочетвёркі»). У тому, що я недооцінив дизель на Peugeot 408, звинувачую стару «пятіступка».

Обсяг багажника за стандартом VDA колишній - 440 літрів (у Peugeot 408 - 560 л). У трьох найбільш доступних версіях відчинити його можна кнопкою або з ключа, або з салону. У багатій комплектації є відкривачка на самій кришці відсіку. Ось така опція.

Полюбився мені турбодизель вирішено продавати тільки в парі з «механікою». За прогнозом маркетологів Сітроена, в четвертому кварталі 2016 року ця буде сама непопулярна модифікація: мовляв, брати стануть або в початковій версії Live (2%), або в третій, найбільш затребуваною комплектації Feel Edition (6%). Найбільшим попитом повинен користуватися «атмосферне» седан з двома педалями (47% продажів моделі), на якому поїздити не вдалося. На другому місці (23%) - бензиновий «Турбако». Дорестайлінговий Citroen C4 (від 969 000 рублів) протримається в автосалонах ще 2-3 місяці.

Дорестайлінговий Citroen C4 (від 969 000 рублів) протримається в автосалонах ще 2-3 місяці

Світлодіодні фари, ходові вогні, протитуманні фари і ліхтарі - ознака топових версій. Головними суперниками С4 сітроенівці називають седани Skoda Octavia і Volkswagen Jetta.

Резюмую так. Автомобіль беззастережно сподобався балансом якостей. Рідкісний за теперішніх часів випадок. Оновлений помітно краще попередника. Ясно, що в кризу, який триватиме ще мінімум пару років, французький седан не буде в Росії бестселером. Але після тесту залишилися лише позитивні емоції, тому я хочу, щоб «це-четвертого», особливо турбодизельними, пощастило не менше, аніж мені.

джерело: www.drive.ru

Новий C4 Седан отримав новий виразний дизайн і ефектну світлодіодну оптику, яка стане характерним елементом для майбутніх автомобілів Citroën.

CITROËN С4 Седан був створений в рамках глобальної програми розвитку компанії CITROËN на міжнародному ринку і став першим автомобілем марки в Росії в сегменті седанів «С» класу. У 2013 році на заводі ПСМА Рос в м Калуга CITROЁN почав серійне виробництво CITROËN С4 Седан - першого, на той момент, автомобіля Citroеn, що випускається в режимі повного циклу зборки (CKD). С4 Седан був розроблений для Росії з урахуванням дорожніх і кліматичних умов. Автомобіль став справжнім «локомотивом» продажів Марки. Всього з моменту старту продажів в червні 2013 року в Росії було реалізовано більше 20 000 примірників С4 Седан. На сьогоднішній день на частку С4 Седан доводиться 50% всіх продажів Марки. Восени 2016 року в світ виходить Новий С4 Седан. Автомобіль отримає новий дизайн передньої частини, нову оптику і нові технології, що підвищують комфорт і зручність експлуатації відповідно до нової програми Citroën Advanced Comfort®.

футуристичний дизайн

Новий C4 Седан отримав новий виразний дизайн і ефектну світлодіодну оптику, яка стане характерним елементом для майбутніх автомобілів Citroën. Яскравий, сміливий дизайн передньої частини виділяє Новий С4 Седан із загального потоку автомобілів. Хромована емблема з інтегрованими в неї світлодіодними модулями, розташована на радіаторних гратах, плавно перетікає в фірмовий подвійний шеврон в центральній частині. Нові фари FULL LED, забезпечують краще висвітлення в нічний час і надають автомобілю неповторний стиль і футуристичний вигляд. Протитуманні фари, елегантно вписані в С-образну хромовану оправу на бічних частинах повітрозабірника, гармонійно поєднуються із загальним стилем Нового C4 Cедан, а нові задні ліхтарі з технологією 3D завершують неповторний образ.

КОМФОРТ ДЛЯ ВСІХ ПАСАЖИРІВ

З моменту заснування в 1919 році бренд Citroën є одним з лідерів в області створення автомобілів з високим рівнем комфорту - характерною рисою компанії. Сьогодні, в рамках глобального підходу до забезпечення комфорту, Марка Citroën впроваджує спеціальну програму Citroën Advanced Comfort®, спрямовану на підвищення комфорту кожної моделі. Поняття «комфорт» виражено одним словом, проте, насправді, цей термін об'єднує безліч понять. Налаштування амортизаторів, освітлення всередині салону, габарити салону, ергономічність, трансформованою салону, атмосфера в салоні, яку відчувають пасажири, визначається масою різних параметрів. Програма «Citroën Advanced Comfort®» приймає до уваги всі аспекти комфорту. Автомобілі Citroën повинні надавати найвищий рівень комфорту, який відрізняє Марку від інших виробників. Відповідно до нової програми високим рівнем комфорту повинні дотримуватися усі автомобілі Citroën - від моделей максимальній комплектації до найбільш доступних моделей.

Впровадженням цієї програми Марка знову демонструє, що вона по праву займає лідируючі позиції в області комфорту, пропонуючи цілий комплекс інноваційних рішень для забезпечення унікального в своєму сегменті рівня комфорту. На принципах цієї програми грунтуються як стилістичні, так і технологічні розробки, що проводяться відповідно до очікувань клієнтів. Програма використовується на що випускаються в даний час моделях і буде залишатися одним з основних вимог до майбутніх автомобілів.

Програма використовується на що випускаються в даний час моделях і буде залишатися одним з основних вимог до майбутніх автомобілів

  • Їздовий комфорт. Згладжувати будь-які фактори, що викликають дискомфорт, щоб відчувати себе в автомобілі Citroën як в коконі, що захищає від зовнішніх впливів .;
  • Зручність у салоні. Створювати сприятливу атмосферу всередині автомобіля за рахунок просторого салону, його практичною організації і продуманої ергономіки;
  • Комфорт і простота експлуатації. Спрощувати експлуатацію автомобіля за рахунок використання інтуїтивно зрозумілих технологій, які допомагають при водінні;
  • Сприятлива атмосфера в салоні. Знімати емоційне навантаження для забезпечення спокою пасажирів, надавати тільки необхідну інформацію. Ретельно опрацьовувати освітлення і матеріали обробки .;

У Новому Citroën C4 Седан зосереджені всі системи, що забезпечують приємну атмосферу в салоні відповідно до принципів програми Citroën Advanced Comfort®, спрямованої на досягнення найвищого рівня комфорту в автомобілях Citroën.

1. їздовий комфорт

Новий C4 Cедан забезпечує найвищий рівень комфорту завдяки енергоємної підвісці, яка сприяє більш ефективному згладжування нерівностей дороги, високий дорожній просвіт 176 мм підвищує прохідність автомобіля і дарує свободу пересування. Оптимальні налаштування шасі Нового С4 Седан дають змогу досягти чудового балансу керованості і комфорту. Автомобіль адаптований до особливостей російських доріг, що забезпечує не тільки прекрасні керованість і комфорт, але також стійкість і динаміку на дорогах з різним типом покриття. Електронна система стабілізації з антипробуксовочною функцією дозволяє впевнено переміщатися по слизькому дорожньому полотну завдяки системі управління провідними колесами, що визначає найкраще зчеплення з дорогою незалежно для кожного з двох коліс.

Ергономічне виконання сидінь і вибір матеріалів для них також захищають пасажирів від впливу нерівностей дороги. Для передніх сидінь пропонуються функції обігріву.

Для передніх сидінь пропонуються функції обігріву

2. Зручність в салоні

Стиль Нового С4 Седан характеризується оптимальними пропорціями. Одним з переваг Нового C4 Седан в порівнянні з його конкурентами є відсутність компромісу між зручністю розміщення пасажирів на задніх сидіннях і обсягом багажника. Обидві ці характеристики відповідають найкращим показниками в сегменті. Велике багажне відділення (440 л.) Дає можливість подорожувати з сім'єю, не турбуючись про те, чи поміститься весь багаж, який необхідно взяти з собою в поїздку. Навантаження багажу також не викличе труднощів завдяки зручному доступу в велике багажне відділення.

Колісна база автомобіля (2708 мм) забезпечує великий простір для задніх пасажирів. Це справжнє місце для відпочинку, де все присвячено зручності пасажирів. Кут нахилу спинки задніх сидінь 29 ° дозволяє пасажирам розташуватися з повним комфортом. Злегка увігнута форма спинки і сидінь сприяє розслабленому положенню тіла, а простір для ніг одне з найбільших в цьому класі автомобілів.

Злегка увігнута форма спинки і сидінь сприяє розслабленому положенню тіла, а простір для ніг одне з найбільших в цьому класі автомобілів

3. Комфорт і простота експлуатації

Інтер'єр Нового С4 Седан характеризується лаконічністю, а застосування високоякісних матеріалів обробки сприяє створенню приємної атмосфери. Новий C4 Cедан забезпечується найсучаснішим обладнанням. Доступ в салон спрощується завдяки наявності системи доступу в салон і запуску двигуна без ключа. Комфортне відкриття дверей багажного відділення з ключа не вимагає задіяти руки, зберігши їх чистими, що особливо актуально в дощову погоду. Крім того, Новий С4 Седан може бути оснащений вбудованою системою обігріву лобового скла з використанням ниток, інтегрованих по всій поверхні скла, що значно скорочує час видалення льоду в умовах морозної зими.

Новий C4 Cедан надає в розпорядження пасажирів інтуїтивно зрозумілі системи для підключення смартфонів і навігаційну систему TouchDrive c 7-дюймовий сенсорним екраном і підтримкою протоколу CarPlay®, сумісного з останніми моделями телефонів Apple iPhone.

Новий C4 Cедан надає в розпорядження пасажирів інтуїтивно зрозумілі системи для підключення смартфонів і навігаційну систему TouchDrive c 7-дюймовий сенсорним екраном і підтримкою протоколу CarPlay®, сумісного з останніми моделями телефонів Apple iPhone

4. Сприятлива атмосфера в салоні

Що знаходиться за кермом водій повинен стежити за всім, що відбувається навколо. Для допомоги в керуванні і зниження напруги Новий C4 Седан пропонує водієві системи, що відрізняються практичністю і простотою використання, такі як: камера заднього виду, передні паркувальні сенсори, система контролю «сліпих» зон - все це гарантує впевненість водія в тому, що автомобіль попередить його про будь-якої небезпечної ситуації.

СТВОРЕНИЙ В РОСІЇ І ДЛЯ РОСІЇ

Новий Citroеn С4 Седан збирається в Росії, тому він максимально відповідає російським умовам експлуатації і очікуванням клієнтів, завдяки:

  • Вбудованому обігріву всієї поверхні лобового скла;
  • Підігріву форсунок омивача лобового скла;
  • Посиленим стартеру і акумулятора для запуску в холодну пору;
  • Збільшеному дорожньому просвіту -176 мм, який є одним з кращих показників в сегменті;
  • Металевої захисту картера;
  • Полноразмерному запасного колеса;
  • Збільшеної місткості бачка склоомивача;
  • Оптимальному алгоритму роботи омивача для економії рідини;
  • Управлінню підігрівом сидінь, який був винесений на центральну консоль;
  • Збільшеним воздуховодам до ніг задніх пасажирів;

джерело: www.citroen.ru

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов