Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Колеса на фольксваген Поло седан - розміри дисків і шин, які вибрати секретки

  1. Яку інформацію потрібно знати, перш ніж вибирати колеса до Volkswagen Polo
  2. Все про колісні диски
  3. Особливості сталевих колісних дисків
  4. Переваги та недоліки легкосплавних дисків
  5. маркування
  6. Все, що потрібно знати про шини
  7. Конструктивні особливості
  8. маркування шин
  9. Які колеса підійдуть до «Фольксваген Поло» седан, як вибрати диски і шини
  10. Вибір неоригінальних коліс
  11. Відео: як вибрати диски для автомобіля
  12. Відео: критерії вибору літніх шин для авто
  13. Відео: вибираємо зимову гуму для своєї машини
  14. Відгуки автовласників про деякі марках шин і дисків

Наша сеть партнеров Banwar

Цікаво, що робив би сучасний автомобіль без надійних каучукових шин і легких, але міцних, колісних дисків? Йому б, напевно, довелося навчитися літати. Дійсно, від того, які колеса встановлені на автомашині, залежить швидкість, комфорт і безпеку пересування по дорогах. Якщо врахувати ще особливості російського дорожнього покриття, стає зрозуміло, чому російські автомобілісти повинні правильно вибирати і вчасно міняти гуму на своїх авто. Від якості і ваги дисків залежить не тільки зовнішній вигляд машини, але також довговічність експлуатації гуми і підвіски.

Яку інформацію потрібно знати, перш ніж вибирати колеса до Volkswagen Polo

Німецька марка авто від концерну VAG, що випускається в Росії, знайшла масу шанувальників. Поряд з деякими недоліками, у «Фольксваген Поло» набагато більше переваг. В їх число входять такі, як відносно невисока вартість автомобіля і його ходова частина, адаптована до російських дорогах. Колеса є одним з головних вузлів ходової, забезпечуючи надійний контакт з покриттям дороги і хорошу плавність ходу. Складові сучасного колеса - це колісний диск, покришка і декоративний ковпак (необов'язково). Ці деталі повинні підходити один одному і відповідати специфікаціям автовиробника.

Ці деталі повинні підходити один одному і відповідати специфікаціям автовиробника

Оригінальні ковпаки для коліс VW виділяються логотипом концерну, розташованим в заглушці маточини колеса

Все про колісні диски

Щоб автомобіль добре поводився на дорожньому покритті, необхідно повну відповідність колісних дисків параметрам підвіски, встановленої в конкретній марці автомобіля. Сучасні авто їздять на двох основних типах дисків: сталевих і легкосплавних. У свою чергу, група легкосплавних підрозділяється на литі і ковані.

Особливості сталевих колісних дисків

Більшість бюджетних моделей виїжджають з заводів на сталевих дисках. Вони виготовляються методом штампування з листової сталі, з наступним зварюванням двох частин - тарілки і обода. Основні недоліки таких конструкцій:

  1. Велика вага, в порівнянні з легкосплавними дисками. Це погіршує експлуатаційні якості автомашини.
  2. Слабка стійкість до корозії, якій найбільшою мірою схильні до диски з покриттями, виготовленими методом електрофорезу із застосуванням емалі.
  3. Непривабливий зовнішній вигляд, погана балансування через неточності у виготовленні.

Сталеві диски мають і позитивними якостями, серед яких:

  1. Низька вартість через простоту технології виготовлення.
  2. Висока міцність і пластичність. При ударному зовнішньому впливі диски не ламаються, а деформуються. Це підвищує безпеку експлуатації автомобіля.
  3. Можливість усунення деформацій при ударах. Методом прокатки можна усунути вм'ятини, а також заварити невеликі тріщини.

Сталевими дисками забезпечені автомобілі VW Polo комплектацій Trendline і Comfortline

Переваги та недоліки легкосплавних дисків

Виготовляються з легких алюмінієвих і магнієвих сплавів. Мала вага позитивно впливає на роботу підвіски в області її непідресореної маси. Чим менше ця маса, тим краще керованість авто і чуйність підвіски на горби і ями дорожнього покриття. Отже, основні переваги литих і кованих легкосплавних ковзанок:

  • малу вагу;
  • найкраща здатність до охолодження гальмівних дисків через хорошої вентиляції;
  • висока точність виготовлення, що сприяє гарній балансуванню;
  • хороша стійкість до корозії, створювана плівкою діоксиду алюмінію на поверхні дисків;
  • хороший зовнішній вигляд, що дозволяє обходитися без ковпаків.

Основні недоліки литих легкосплавних дисків:

  • крихкість, викликана зернистою структурою матеріалу;
  • більш висока ціна, в порівнянні зі сталевими катками.

Головного недоліку - крихкості, позбавлені ковані диски. Вони найбільш легкі і міцні, які не розколюються і не тріскаються при ударах. Але за це доводиться платити більш високою ціною цих ковзанок. Оптимальними за співвідношенням «ціна-якість-характеристики» є легкосплавні алюмінієві диски. Вони найбільш популярні у російських автолюбителів.

Вони найбільш популярні у російських автолюбителів

Ковзанки з магнію більш міцні, ніж алюмінієві, але коштують набагато дорожче

маркування

Для того щоб правильно вибрати колісний диск, потрібно знати, як він маркується. Для всіх різновидів ковзанок існує єдина маркування. Для прикладу візьмемо одну з маркувань оригінального легкосплавного диска для VW Polo - 5Jx14 ET35 PCD 5 × 100 DIA 57.1. Отже:

  1. Поєднання 5J - перша цифра 5 означає ширину диска, виражену в дюймах. Буква J інформує про форму профілю закраин диска. Оригінальні диски для VW Polo можуть мати також ширину 6 дюймів. Іноді в маркуванні перед цифрою може бути буква W.
  2. Число 14 - діаметр диска, виражений в дюймах. Для одного і того ж авто може змінюватися, оскільки ця величина залежить від розміру монтируемой шини. Деякі маркування допускають перед цифрою букву R.
  3. ET 35 - виліт диска. Являє собою величину відстані від площини кріплення диска до площини симетрії обода, виражену в міліметрах. Залежно від конструкції, виліт буває як позитивним, так і негативним. У дисках для «Фольксваген Поло» величина вильоту дорівнює 35, 38 або 40 мм.
  4. PCD 5 × 100 - кількість і діаметр, виражений в міліметрах, за яким розташовані отвори для кріпильних болтів. У дисках VAG просвердлені 5 отворів, розташованих по колу діаметром 100 мм. Цей параметр називається також разболтовка.
  5. DIA 57.1 - діаметр центрує виступу маточини колеса, виражений в міліметрах. Іноді відображається в маркуванні буквою D. Для Volkswagen Polo величина центрального отвору в диску не може бути менше 51.7 мм. Допускається мінімальне відхилення в більшу сторону.
  6. H (HAMP) - в перекладі означає виступ або бугор. Показує наявність кільцевих виступів, необхідних для фіксації бортів безкамерних шин. Коли присутній один виступ, цей параметр відображається як H. Якщо виступу два, що необхідно для установки шин типу RunFlat, з посиленими боковинами, тоді маркування повинно бути H2.

Безкамерні шини можна встановити тільки на диски, що мають HAMP

Слід пам'ятати, що при зміні вильоту диска змінюються умови роботи всіх вузлів підвіски. Тому не варто виходити за межі значень, рекомендованих автовиробником. Знаючи, що позначають маркування дисків, можна уникнути неправильного вибору при покупці коліс для Volkswagen Polo.

Все, що потрібно знати про шини

Покришка колеса являє собою складне по конструкції і багатофункціональний виріб. Гума повинна забезпечувати:

  • хороший контакт з полотном дороги;
  • надійне керування транспортним засобом;
  • ефективне прискорення і гальмування автомобіля.

Саме від скатів залежить прохідність автомашини в умовах поганого дорожнього рельєфу, а також витрата пального і характер шуму, виробленого при русі. Сучасні шини розрізняються за кількома параметрами:

  • діагональні і радіальні, з різними конструктивними особливостями;
  • камерні і безкамерні, з різними варіантами герметизації внутрішнього простору;
  • літні, зимові, всесезонні, підвищеної прохідності, в залежності від малюнка і форми бігової доріжки.

Конструктивні особливості

Сьогодні на ринку превалюють радіальні покришки, діагональні майже не випускаються через застарілої конструкції і невеликого ресурсу експлуатації. Відмінності конструкції обумовлені розташуванням кордового матеріалу, що додає гумі міцність і гнучкість. Корд являє собою тонкі нитки, виготовлені з віскози, картону або бавовни. Для їх виготовлення використовують також тонку металеву дріт. Цей матеріал стає все більш популярним у виробників і автомобілістів.

Цей матеріал стає все більш популярним у виробників і автомобілістів

Для виробництва покришок використовуються найсучасніші технології

Нижче наведені характеристики основних компонентів радіальних шин:

  1. Каркас - основний компонент, який приймає навантаження з зовнішньої сторони і компенсуючий тиск повітря в порожнині з внутрішньої сторони. Якість каркаса визначає характеристики міцності ската. Являє собою обрезиненную кордової нитка, яка покладена в один або кілька шарів.
  2. Брекер - захисний прошарок, що розташовується між каркасом і протекторним шаром. Захищає всю конструкцію від пошкоджень, додаючи їй міцності, а також запобігає відшарування каркаса. Складається з шарів металевої кордової дроту, простір між якими заповнено штучним каучуком.
  3. Протектор - товстий шар, розташований зовні. Він контактує з поверхнею дороги, передаючи на неї зусилля при розгоні і гальмуванні. Його поверхня має форму рельєфу, покритого візерунковими канавками і виступами. Від форми і глибини цього малюнка залежать умови, в яких покришка найкраще використовується (літня, зимова або всесезонна гума). Протектор з двох сторін закінчується міні-боковинами або плечовими зонами.
  4. Боковина - та частина шини, яка розташована між плечовими зонами і бортом. На них зазвичай нанесено маркування. Складаються з каркаса і щодо тонкого гумового шару, що оберігає від зовнішніх впливів і вологи.
  5. Бортова зона - відповідає за кріплення до колісному диску і герметизацію внутрішнього простору, якщо скат безкамерний. У цій жорсткій частині каркасний корд обгорнутий навколо кільця, виготовленого зі сталевого обрезиненной дроту. Зверху це кільце закриває гумовий наповнення з шнур, який забезпечує еластичний перехід від жорсткого кільця до м'якої гуми боковини.

Як видно, пристрій сучасних покришок досить складне. Саме ця складність, яка є результатом багаторічних пошуків, проб і помилок, забезпечує великий ресурс використання гуми - понад 100 тисяч кілометрів пробігу.

маркування шин

Гума європейського виробництва маркується відповідно до єдиного стандарту. Для ознайомлення скористаємося маркуванням однієї з різновиду шин, що встановлюються на конвеєрі «Фольксваген Поло» седан - 195/55 R15 85Н:

  • 195 - ширина профілю покришки, виражена в міліметрах;
  • 55 - співвідношення висоти до ширини профілю у відсотках, при підрахунку висота дорівнює 107.25 мм;
  • R - індекс, що дає інформацію про радіальному розташуванні кордових ниток;
  • 15 - діаметр обода диска в дюймах;
  • 85 - величина індексу, що характеризує вантажопідйомність покришки 515 кг;
  • H - індекс, що визначає максимальну швидкість 210 км / год, з якої може експлуатуватися колесо.

Крім розмірів, на боковині відображені інші, не менш важливі параметри

Разом з вищенаведеними характеристиками можуть бути уточнюючі параметри:

  1. Тиждень і рік випуску, у вигляді послідовності з 4 цифр. Дві перші означають тиждень, решта - рік випуску.
  2. Reinforced - означає посилену різновид гуми.
  3. Outside - цей напис наноситься на зовнішній стороні покришок з асиметричним малюнком протектора, щоб не переплутати при установці.
  4. M & S - гума повинна експлуатуватися в брудну або снігову погоду.
  5. R + W - призначена для їзди по дорогах взимку (road + winter).
  6. AW - призначена для будь-якої погоди.

Замість літерних позначень погодних умов експлуатації, шини можуть бути промарковані умовними значками (дощ, сніжинки). Крім того, на боковинах штампують назву бренду і модель шини, а також країну-виробника.

Які колеса підійдуть до «Фольксваген Поло» седан, як вибрати диски і шини

На автомобілі Volkswagen Polo седан автовиробник встановлює три різновиди дисків: штамповані з ковпаком 14 »і 15», а також легкосплавні 15 ».

На автомобілі Volkswagen Polo седан автовиробник встановлює три різновиди дисків: штамповані з ковпаком 14 »і 15», а також легкосплавні 15 »

Сталеві диски йдуть в комплекті з декоративними ковпаками

Легкосплавні диски входять в найкращу комплектацію Highline. До них йдуть покришки з типорозмірами 195/55 R15 і 185/60 R15. Сталеві диски 6Jx15 ET38 входять в комплект авто Comfortline і монтуються разом з гумою 185/60 R15. До цієї модифікації підходять також колеса від Highline. Бюджетна серія Polo Trendline може похвалитися тільки сталевими дисками діаметром 14 дюймів і колесами 175/70 R14.

Для автомобілів, випущених до 2015 року, підійдуть такі легкосплавні диски виробництва VAG:

  • 6RU6010258Z8-6Jx15H2 ET 40 Riverside, ціна - від 13700 р. і вище;
  • 6R0601025BD8Z8 - 6Jx15H2 ET 40 Estrada, вартість - від 13650 рублів;
  • 6R0601025AK8Z8 - 6Jx15H2 ET 40 Spokane, ціна - від 13800 р .;
  • 6C0601025F88Z-6Jx15H2 ET 40 Novara, вартість - від 11 тис. Рублів.

Перший код у списку є каталожний номер. Якщо Polo седан випущений після 2015 року, до вищенаведеним дискам можна додати ще такі:

  • 6C06010258Z8-6Jx15H2 ET 40 Tosa, від 12600 рублів і більше;
  • 6C0601025LFZZ-6Jx15H2 ET 40 5/100 Linas, мінімальна ціна - 12500 р.

Для зимової експлуатації автовиробник рекомендує диски 5Jx14 ET 35 з шинами 175/70 R14.

Вибір неоригінальних коліс

На російському ринку пропонується багато дисків від сторонніх виробників. Наприклад, легкосплавні диски 5Jx14 ET35 російського виробництва, можна придбати за ціною вiд 2800 рублів за 1 штуку. Типорозмір 6Jx15 H2 ET 40, виготовлений в Росії, обійдеться трохи дорожче, від 3300 р.

Ті автовласники, які хочуть змінити зовнішність свого автомобіля, набувають легкосплавні диски з більш широкими ободами, шириною до 7 дюймів. Діаметр обода теж можна збільшити до 17 дюймів, але тоді на нього доведеться підбирати низькопрофільну гуму. Разболтовка має залишитися такою ж - 5/100 або 5 × 100. Діаметр центрального отвору DIA повинен відповідати оригіналу (57.1 мм) або бути трохи більше, але в комплекті з установочними кільцями, які допоможуть прибрати різницю в діаметрі маточини і посадкового отвору диска.

Розмір вильоту понад 40 краще не застосовувати, хоча диски з великим значенням також підійдуть. Автовиробник рекомендує цього не робити, оскільки зміняться навантаження на ходову частину, автомобіль також буде вести себе по-іншому. При більшому вильоті шини будуть розташовані глибше, колісна колія стане менше. Є небезпека, що при повороті гума буде стикатися з передніми подкрилкамі. При меншому вильоті покришки перемістяться назовні. При таких змінах потрібно ретельно підбирати розміри шин.

При таких змінах потрібно ретельно підбирати розміри шин

Неоригінальні диски китайського виробництва коштують дешевше, але втрачають свій зовнішній вигляд швидше, а їх міцність нижче

Вибір автомобільних покришок на ринку величезний. Є скати російського і зарубіжного виробництва, що істотно відрізняються за якістю, ресурсу пробігу і вартості. Для безпечної їзди кожен російський автовласник повинен мати два комплекти - літню і зимову гуму.

Якщо хочеться придбати літню гуму для 14- або 15-дюймових дисків, яка підійде до «Фольксваген Поло» седан, можна вибрати серед дуже багатьох пропозицій. Ціна починається, в середньому, від 3 тис. Рублів за штуку. Чим відомішим фірма-виробник, тим вартість вище. Наприклад, ціни на гуму Bridgestone, різних марок, починаються з 4500 р. Зимові покришки продаються в такому ж ціновому діапазоні.

Зимові покришки продаються в такому ж ціновому діапазоні

Ціновий діапазон гуми Michelin починається з 5300 рублів

Відео: як вибрати диски для автомобіля

https://youtube.com/watch?v=dTVPAYWyfvg

Відео: критерії вибору літніх шин для авто

https://youtube.com/watch?v=6lQufRWMN9g

Відео: вибираємо зимову гуму для своєї машини

https://youtube.com/watch?v=JDGAyfEh2go

Відгуки автовласників про деякі марках шин і дисків

Як захистити колеса Volkswagen Polo від крадіжки

Далеко не кожен автовласник може тримати свою машину в гаражі або на платній автостоянці. Більшість жителів великих міст змушені залишати свої авто в неохоронюваних місцях - на парковках біля будинків. На жаль, такі автомашини найбільш схильні до ризику викрадення або пограбування. Один з ефективних способів захистити свої колеса від крадіжки - придбати болти-секретки.

Один з ефективних способів захистити свої колеса від крадіжки - придбати болти-секретки

Деякі секретки продаються разом з заглушками, які без спеціального пристосування важко зняти

Найкраще купувати секретки складної форми, які зможуть повністю або частково втопитися в литому диску. До такого секретного болта складно буде підібратися ключем або зубилом. Оригінальні секретні болти, виробництва VAG, з каталожними номером 5Q0698137, коштують від 2300 рублів. Вони підходять під всі оригінальні диски - як штамповані, так і литі. Добре зарекомендували себе секретки німецького виробництва, компаній McGard, Heyner та ADL.

Автовласники «Фольксваген Поло», ознайомившись з вищенаведеної інформації, можуть самі підібрати диски і шини для своїх автомобілів. Серед величезної кількості пропозицій не варто приділяти увагу дешевим виробам, так як їх якість і ресурс використання залишають бажати кращого. Від правильно підібраних, якісних коліс залежить не тільки комфортність їзди, але також керованість і безпеку експлуатації автомобіля у важких погодних умовах.

Com/watch?
Com/watch?
Com/watch?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов