Наша сеть партнеров Banwar
Розгромна замовна стаття в 1996 перша "фольксвагеновская" Octavia стала дуже знаменним для Skoda автомобілем. Невисока ціна, практичність, простота і надійність конструкції цього автомобіля посприяли дуже швидкої популяризації марки в країнах СНД.
Ну що ж, подивимося, що вдає із себе Skoda Octavia зараз в своєму третьому поколінні А7.
Як і раніше, Octavia пропонує досить великий вибір для клієнтів, гамма двигунів досить широка і до кожного з них за доплату можна "прилаштувати" коробку автомат. У клієнта як і раніше є вибір між турбо і атмо двигунами, між класичним автоматом, коробкою DSG і механікою. Перелік опцій і комплектацій теж гідний. Система старт-стоп, круїз-контроль, мультимедіа з великим тачскріном і Bluetooth, оббивка сидінь алькантарою і / або шкірою - все це може бути в Octavia вже з заводу.
На тесті у нас автомобіль з популярним, і на мій погляд, найоптимальнішим для Octavia двигуном 1.4 TFSI, коробкою DSG, комплектація Ambition + опції вартістю 534 тис. Грн.
Детальніше з актуальними цінами і комплектаціями Skoda Octavia можете ознайомитися тут >>>
Зовнішність нової Octavia дуже сувора, можливо навіть надмірно, запрямолінеений дизайн і майже повна відсутність заокруглень. Втім, про смаки не сперечаються, кому-то сподобається, комусь ні, хтось залишиться байдужим.
У салоні теж все просто, але дуже зручно і функціонально. Навіть при великому бажанні серйозно причепитися просто не до чого. Так, пластик трансмісійного тунелю досить жорсткий, та, настройки сидіння і керма механічні, але так ціна і клас автомобіля теж не преміальний. Щиток приладів - це просто зразок для наслідування: лаконічно, читаемо, з інформативним, хоч і монохромним, дисплеєм борткомьютера, - браво. Сидіння водія зручне, так, в ньому немає спортивних бічних підтримок і безлічі варіантів регулювань, але всістися комфортно можна швидко і без проблем. Після пари годин їзди по місту немає і натяку на втому. Управління клімат контролем логічне і інтуїтивно зрозуміле. Мультируль дуже зручний, управління аудіосистемою і борткомпьютером здійснюється без відриву рук від керма, швидко і не відволікає від дороги. Взагалі, продуманість і зручність в цьому автомобілі вражають і заслуговують повагу. Все продумано, якісно і зручно. Навіть ніші для дрібниць в дверях і ті оброблені матеріалом нагадує повсть, щоб нічого не стукало і не видавало неприємних звуків. Багажник просто величезний - 590 літрів, а при складених задніх сидіннях - це вже майже вантажівка на 1580 літрів. Запасне колесо повнорозмірне.
У ходу автомобіль теж практично бездоганний. Мотор TFSI і коробка DSG просто творять чудеса. Ніяк не віриться, що обсяг всього 1.4. Розгін жвавий і стрімкий, а перемикання і зовсім блискавичні і в той же час плавні. Тільки між 1й і 2й передачами при різкому прискоренні є невеликий ривок. У кикдауне коробка буквально на пів секунди замислюється і тут же випускає все 140 коней на волю. На жаль, погодні умови не дали повноцінно оцінити керованість автомобіля. Лід і сніжна каша на дорозі якось відбили бажання швидко проходити повороти. У спокійному ж режимі машина зрозуміла і прогнозована, чітко і охоче йде за кермом. З гальмами повний порядок. Дедалі більше пропорційно інтенсивності уповільнення зусилля на педалі робить гальмування впевненим і зрозумілим, точно дає зрозуміти, як потрібно тиснути на педаль і де зупиниться машина.
Після трьох годин за кермом цього автомобіля при величезному моєму бажанні я так і не знайшов істотних недоліків і незручностей. Мабуть, єдине моє зауваження отримала шумоізоляція, вона нормальна, але не ідеальна, перфекціоністи явно захочуть її поліпшити. Все інше - невеликий люфт в кермі і ледь чутне поскрипування педалі гальма - це скоріше причіпки до стану тестової машини, яка, до речі, пройшла без малого аж 5 тис. Тестових кілометрів.
Висновки? Автомобіль практично без мінусів, він настільки вивірено і продуманий, що просто не до чого прискіпатися. Можливо, строгість і ідеальність і є його недолік, але тут кожному своє.
PS Висловлюю щиру подяку автосалону «Атлант М Олексіївка» за допомогу і наданий для тест-драйву автомобіль.
Хочете перевірити Skoda Octavia в справі особисто? «Запишіться на тест-драйв онлайн» .
Айфонометр 5 не бреше, кліренс дуже гідний. Все завдяки пакету погані дороги, посилені амортизатори і великі пружини.
Octavia більше не можна дорікнути в тісному задньому сидінні, місця більш ніж достатньо
Повнорозмірна запаска і комплект інструментів це плюс. А ось додаткова шумоізоляція тут не завадила б.
Коли бензин почав закінчуватися обнулили витрата і почали їхати плавно, вийшло 6.5. При звичайній їзді витрата по місту десь 7.3-7.8. Якщо літати то більше 10ти.
Автор: Євген Редька
Фото: Алла Журавльова
Висновки?Хочете перевірити Skoda Octavia в справі особисто?