Наша сеть партнеров Banwar
Напевно, повторюся, але знову скажу: мені подобається шлях, по якому йде Audi. Йде з 60-х років, коли в компанію прийшов онук знаменитого Фердинанда Порше - Фердинанд Пієх. Саме завдяки цій талановитій інженеру і управлінцю компанія, яка в 60-ті роки минулого століття збирала "Жуки" для Volkswagen, сьогодні по праву входить в клан "преміум".
В даний час Audi нагадує локомотив. Компанія мчить вперед на всі гроші і гне свою лінію, що не розпорошуючись і не відволікаючись на дрібниці. Ніяких непотрібних експериментів з дизайном, планомірне і продумане розширення модельного ряду, ставка на передові технології. Ідеальна машина для заробляння грошей - це підтверджують і постійне зростання продажів, і значні фінансові результати останніх років. До чого такі довгі передмови? Навіяло тест-драйвом нового Audi A7 Sportback .
Обійшов його навколо, поцокали мовою - A7 Sportback хороший з будь-якого ракурсу. Маю думку, що це один з найбільш гармонійних пятидверних силуетів у великому розмірі. Краще тільки Aston Martin Rapide. Можливо, хтось знову затягне стару шарманку про "нудно". А я скажу так: "суцільнолитий". Спробуйте знайти хоч один дизайнерський промах або недопрацювання - не знайдете. А7 Sportback естетично бездоганний. Помітив дивну річ: на фотографіях мені більше подобається А5 Sportback. У ньому більше рельєфу, більше вигинів. Та й після недавнього рестайлінгу сімейство А5 помітно покращало. Але в реальності А7 Sportback справляє сильніше враження. Парадокс?
Що цікаво - в Інгольштадті не зробили помилку своїх колег з Мюнхена. Йдеться про великий хетчбек BMW 5 Series GT , Який був побудований на платформі нової " сімки "І, несподівано для BMW, почав відбирати клієнтів у своєї старшої сестри 7 Series. Тому що по конструкції і змістом це один і той же автомобіль, а різниця в ціні майже в 20 тисяч євро щільно закриває очі покупця на безглуздий дизайн "п'ятірки" GT.
З А7 зовсім інша історія - в Audi йдуть від меншого до більшого. взяли базу A4 і на ній побудували більш розкішний і дорогий A5 Sportback - публіці сподобалося. Потім провернули той же самий фокус з платформою нового покоління А6 - так з'явився ще один Sportback, побільше. Природно, він отримав індекс A7. Далі все просто: базова комплектація трохи багатшими, ніж в новому А6 - наприклад, на А7 за замовчуванням встановлюється "ксенон". Цінник - на кілька тисяч євро вище (в Білорусі різниця між аналогічними версіями А6 і А7 - приблизно 5 тисяч євро). І що, багато в країні бажаючих переплачувати за дизайн? Виявляється, так.
"А7 Sportback ідеально вписався в модельний ряд Audi. У нас є категорія клієнтів, які" виросли "з А6 - мовляв, хочемо щось більш стильне і розкішне. Але представницький А8, на їхню думку - надто офіційний автомобіль. Показуємо їм новий А7 - очі загоряються ", - говорить Юрій Імбра з відділу продажів білоруського імпортера Audi.
І я йому вірю - спостерігаючи за новенькими "а-сьомими", які все частіше і частіше миготять по Мінську. Зверніть увагу - А7 прибувають на вітчизняні дороги з такою швидкістю, що і не снилася молодшої А5. Замовлення в автосалоні Audi на Сєрова розписані на місяці вперед. Ще один парадокс?
Висувний задній спойлер автоматично піднімається при досягненні швидкості 80 км / ч. При бажанні, його можна підняти хоч на місці - натиснувши кнопку на центральній консолі.
Чим же так чіпляє A7 Sportback? По-перше, зовнішнім виглядом - з цим вже розібралися. По-друге, інтер'єром. Не буду зайвий раз нахвалювати німецьку ергономіку - тут і так все зрозуміло. В цілому, компонування правильна, але є деякі дрібниці, які мені не сподобалися (про них - трохи нижче).
А7 "чіпляє" деталями. Всюди - тонка хромована окантовочка. А який дерев'яний декор! Він справжній, і в цьому не сумніваєшся ні секунди. Ніякої лакування - тільки natur produkt! Відмінний зовнішній вигляд, і, головне - до рельєфній поверхні справжнього дерева дуже приємно торкатися.
Якість графіки великого кольорового дисплея вражає. А ось цифрові шкали температури охолоджуючої рідини і рівня палива сприймаються погано.
Якщо будете вибирати собі A7 Sportback - обов'язково замовте опцію "комфортні передні сидіння" з усіма доступними для них функціями. Обігрів, вентиляція (правильної конструкції - відкачує повітря з поверхні сидіння, а не видуває його назовні), регулювання всього, що можна, включаючи бічну підтримку, і - найприємніше - масаж. 10 пневматичних подушечок працюють в п'яти режимах: хвиля, постукування, розтяжка, лордоз і плечовий масаж. Загальна вартість всіх опцій, перерахованих в цьому абзаці - більше 5 тисяч євро. Не знаю, чи буде власнику в кайф масаж за такою ціною, але мені сподобалося - навіть перехотілося куди-небудь їхати.
Щоб було простіше орієнтуватися у всіх функціях сидінь, на дисплеї MMI відображаються "підказки": що і якими кнопками і важелями можна регулювати.
Брешу. Чи не перехотілося. Я дізнався, що приховано під капотом. Відразу зі світлофора тисну газ в підлогу, чотири провідних колеса кидають автомобіль за стоп-лінію, мізки збираються в районі маківки, а сам потилицю невблаганно тягне до підголовника. Поки говорю собі "ого!", Стрілка спідометра розсікає на повному ходу цифру "60". Врятуватися від спокуси перевищення неможливо.
Цей наркотик називається 3.0 TFSI. 300-сильний компресорний мотор V6 скомпонований з 7-ступінчастим "роботом" S tronic і повним приводом quattro. Чи не механізм - любов утрьох. Розгін з місця до 100 км / год - 5,6 секунди. Впевнено, без суєти і до самого екстазу, обмеженого тільки електронікою на позначці 250 км / ч. Ех, нам би в Баварію ... Але і в Мінську можна повоювати. Червоно-жовтий змінюється на зелений - це сигнал до атаки. Па-а-й-е-х-а-л-і!
Не знаю, який звеселяючий бензин був залитий в бак A7 Sportback в день тест-драйву, але наклейка на люку бензобака обіцяє всеїдність - аж до нашого АІ-92.
При цьому A7 Sportback абсолютно не прагне налякати водія. Ніякого тобі реву двигуна - лише легкий рик. Ніяких ривків - коробка непомітно клацає передачі одну за однією навіть в самому спортивному режимі. Та й шліфувати асфальт не дуже виходить - постійний повний привід quattro відмінно знає свою справу.
А ще А7 виявився напрочуд комфортабельним. Я очікував більш жорсткої підвіски, але в "комфортному" режимі підвіски дійсно комфортно. Спробував "Спорт" - стало трохи жорсткіше і різко. Ні, не моє це. Хочеться спорту - краще сходити на картинг. Так що, коли власнику набридне носитися туди-сюди, як очманілий, A7 Sportback обернеться ставний сибаритом.
Нові автомобілі Audi буквально напхані технологіями, і А7 - не виняток. Через меню MMI ви можете вибрати один з декількох режимів роботи адаптивної пневмоподвески, двигуна, коробки передач і рульового управління: від комфортного до спортивного. Причому їх можна комбінувати за бажанням - наприклад, сьогодні хочу жорстку спортивну підвіску, "легкий" кермо і КПП, що працює в стандартному режимі. Я спробував погратися настройками, але так і не знайшов в цьому сенсу - перемкнув всі в режим "Авто" і заспокоївся. Для чого, для кого всі ці функції? Більшості власників вистачило б всього двох кнопок: "Комфорт" і "Спорт". Усе! Решта - від лукавого маркетолога.
Мультимедійна система MMI не така вже складна, як її малюють. Вся інформація відображається на дисплеї, який висувається з передньої панелі при включенні запалення. Система русифікована, але не на 100%. Судячи з усього, російські слова-аналоги виявилися занадто довгими, тому залишили англійські варіанти: "Car", "Setup". Але вони і так зрозумілі.
Навігація по меню - за допомогою блоку кнопок з круглою "шайбою" -селектором. Розібратися - пара хвилин. Але настійно не рекомендую робити це на ходу. Краще провести один вечір наодинці з важкою інструкцією по експлуатації (лежить в "бардачку"). Упевнений, знайдете масу корисних і цікавих функцій, про які навіть не здогадувалися.
Чи не сподобалося управління аудіосистемою, яке "розкидано" по всьому кокпіту. Регулювання гучності і перемикання треків - праворуч від селектора КПП, вибір радіостанцій - на сенсорної панелі зліва від нього (див фото вгорі). Дублюючі кнопки - на кермі, а інформація може виводитися на головний дисплей або той, який між циферблатами.
Підозрюю, що компоновщики не хотіли перевантажувати центральну консоль, на якій і так розсип кнопок клімат-контролю. Тут якраз все зрозуміло, хоча шрифт і піктограми занадто дрібні. Але це вже питання часу і тренування - через кілька днів ці кнопки будуть легко знаходитися і у скрутному становищі "наосліп".
Задня частина салону - окрема пісня. Що в новій А6, що в А7 - відмінні сидіння, зі зручним профілем, місця для ніг - багато. По-хорошому, тут потрібно їздити удвох. Третій, може, і не буде зайвим, тому що по ширині салон цілком просторий. Але ось ногам центрального пасажира однозначно будуть заважати задній блок клімат-контролю (якщо, звичайно, він буде встановлений) і високий-широкий тунель трансмісії.
З моїм зростом 1,72 м я сідаю сам за собою взагалі привільно - можна навіть закинути ногу за ногу. 4-зонний клімат-контроль (доступний за доплату) - річ справді корисна. В задню частину салону направлено безліч повітроводів, тому пасажири дійсно можуть встановлювати "свій" мікроклімат "- природно, наскільки це дозволяє замкнутий простір автомобіля. На фото внизу видно" заглушки "поруч з ручками зміни температури - для кнопок включення обігріву задніх сидінь (якщо ця опція буде замовлена).
Підемо, подивимося багажник. Електропривод дверей - стандартне оснащення, і це радує. Відсік дійсно великий - 535 літрів - і правильної прямокутної форми з виїмками з боків для будь-якої дрібниці. Виїмка справа - зі зручною еластичною сіткою. Завантажуватися дуже зручно - весь багажник, як на долоні. Розвантажуватися трохи складніше - якщо щось зайде до спинок задніх сидінь, доведеться залазити в багажник по пояс.
Зверніть увагу на захисну сітку-екран, яка закріплена на багажній полиці. Вона вбереже задніх пасажирів від протягу. Але від вихлопних газів навряд чи вбереже. Подібна конструкція вже зустрічалася - на Citroen XM - але там вона була більш грунтовної, зі скла, а не з сітки.
Спинки задніх сидінь складаються і з салону, і з багажника. Корисний об'єм збільшується до 1390 літрів, але горизонтально-рівну підлогу не виходить. Втім, я сумніваюся, щоб комусь із власників він знадобиться - для ночівель є більш романтичні варіанти.
В "підпілля" багажника - "докатка". Повнорозмірне запасне колесо, швидше за все, можна заказати з опцій.
Ящик для рукавичок - невеликий, але з відмінною обробкою.
У підлокітнику - два невеликих речових відсіку. Підстаканники за непотрібністю можна прикрити кришкою.
вибір
Для А7 пропонуються два бензинові мотори - 2.8 FSI (204 л.с.) і 3.0 TFSI (300 л.с.) - так один потужний турбодизель 3.0 TDI (245 к.с.) Будь-хто з них за замовчуванням скомпонований з 7-ступінчастим "роботом" S tronic і повним приводом quattro. Базова комплектація - така ж, як і в середньому по німецькому бізнес-класу. А саме: ESP і повний набір подушок безпеки (фронтальні, передні і задні бічні, "фіранки"), литі диски, дзеркала з електроприводом і обігрівом, двері багажника з сервоприводом і "доводчиком". Зверніть увагу - біксенон теж в "базі". Всередині: 2-зонний клімат-контроль, аудіосистема (CD / MP3, 6-канальний підсилювач, 9 динаміків і сабвуфер), 6,5-дюймовий кольоровий дисплей системи MMI. Сидіння - з тканинної оббивкою і механічними регулюваннями. Решта - в списку опцій. Там і шкіряний салон, і дерев'яні вставки в салоні, і "комфортабельні" сидіння з обігрівом, вентиляцією і сервоприводом, дорогущая аудіосистема Bang & Olufsen і багато-багато іншого, що зазвичай дозамовляти клієнти.
конкуренти
Чесно кажучи, прямих конкурентів якось і не знаходжу. Новий Mercedes CLS - доріг і пафосі. BMW 5 Series GT - більший і місткий. І не менш дорогий. Якщо і порівнювати їх з A7 Sportback, то виключно заради інтересу. Тому що виходить ось що .
Подобається - не подобається
А7 дуже сподобався. Рекомендую всім, кому набридли правильні бізнес-седани і хочеться трохи свободи. Sportback - це стиль casual friday, який буде доречний в будь-якій компанії і в будь-який день тижня. Хороший стиль, розкішний салон, високі технології, великий вибір преміум-оснащення, відмінна ціна - від 42777 євро за версію з мотором 2.8 FSI. Але для душі - тільки 3.0 TFSI! Хоча для великих щорічних пробігів краще підійде 3.0 TDI. Ціна і динаміка практично однакові , А витрата палива набагато менше. На тому і вирішимо.
Більш докладно про технічні характеристики, версіях і комплектації Audi A7 Sportback - в каталозі нових автомобілів Domkrat.by.
Спасибі імпортеру Audi в Білорусі " Автосалон-AV "За наданий автомобіль.
Артем Гінців
Фото: Гліб Малофєєв
До чого такі довгі передмови?Парадокс?
І що, багато в країні бажаючих переплачувати за дизайн?
Ще один парадокс?
Чим же так чіпляє A7 Sportback?
Для чого, для кого всі ці функції?