Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Коли необхідно включати ближнє світло фар. Коли потрібно включати ближнє світло фар. Навіщо включати фари вдень

  1. Пункти правил ПДР про ближнє світло фар вдень
  2. Чи потрібно включати ближнє світло вдень
  3. Переходимо на нові правила дорожнього руху
  4. З яким світлом фар потрібно їздити вдень
  5. Чи потрібно включати ближнє світло вдень
  6. Чи можна користуватися протитуманними фарами?
  7. Навіщо включати фари вдень
  8. Пункти правил ПДР про ближнє світло фар вдень
  9. - в населених пунктах, якщо дорога освітлена
  10. Дальнє світло на автомобілі
  11. Що говориться в ПДР
  12. висновки
  13. ближнє світло

Наша сеть партнеров Banwar

Час включення фар автомобіля - не примха водія, а чітко прописаний в правилах дорожнього руху пункт. У спеціальному розділі описані всі умови, в яких потрібно запалювати ходові вогні , Дальнє і ближнє світло і противотуманки. Ми розповімо, яке світло фар повинно бути увімкнене днем ​​і що потрібно знати водієві, щоб не виникло спірних моментів на дорозі.

Якщо ми рятуємо життя, це змінює закон.
Якщо ми рятуємо життя, це змінює закон
Новий закон вже схвалений Сенатом і очікує, що президент Ділма санкціонує його, щоб він вступив в силу. Важливо відзначити, що на відміну від інших законів, таких як обов'язкове придбання вогнегасника, новий закон з низьким рівнем світла не потребують придбання будь-яких додаткових компонентів. Просто включите фари! І мінімальне споживання енергії і палива з підключеною лампою в порівнянні з її ефективністю в скороченні аварій значно переважує прийняття такого заходу.

Пункти правил ПДР про ближнє світло фар вдень

Правила дорожнього руху, пункт 19.5, повідомляють нам, що будь-який рухомий транспортний засіб має позначати себе БС або денними ходовими вогнями. Пункт 19.4 дозволяє використовувати для позначення ТС противотуманна фари.

За порушення цих правил передбачено письмове попередження від співробітника ДІБДР або штраф за однією з двох статей Кодексу адміністративних правопорушень РФ:

Чинний голова Мішель Темера санкціонував закон, який вимагає використання світла на автомобільних дорогах 24 червня в Вале, щоб вказати, що закон є обов'язковим тільки на автомагістралях. Використання вогнів на транспортних засобах повинно відповідати наступним вимогам.

Ми хотіли б почути від вас, залиште свій відгук нижче. обов'язкове використання низьких фар на шосе навіть протягом дня починає діяти в цю п'ятницю на всій території країни. Проте, варто зупинитися на деяких питаннях стандарту. У багатьох водіїв все ще є сумніви щодо нового стандарту. Низький маяк можна помилково прийняти за ліхтарик або світло позиції. Ліхтарик не замінює низький маяк в нове правило. Фара ближнього світла повинна бути такою ж, як і вночі, щоб освітлювати проїжджу частину перед транспортним засобом, не викликаючи необґрунтованого обфускаціі або роздратування водіями та іншими учасниками дорожнього руху, що йдуть в протилежному напрямку.

  • стаття 12.20 каже, що якщо водій просто забув позначити своє ТС світловими сигналами, то він може отримати попередження або штраф у розмірі 500 рублів;
  • стаття 12.5 говорить, що такий же штраф в розмірі 500 рублів водій зобов'язаний сплатити, якщо одна або обидві фари несправні. В такому випадку експлуатація автомобіля заборонена до усунення несправності. Те ж саме відноситься до надто брудним стеклам і перегорілим лампочкам.

Також є спірний момент , Який багатьма автолюбителями забувається або не береться до уваги.

Чи потрібно включати ближнє світло вдень

Використання фари не тільки гарантує, що водій бачить те, що знаходиться перед ним, але також бачить інші водії і пішоходи. Одночасне використання ближнього світла і противотуманной фари не вважається порушенням правил дорожнього руху. В обох ситуаціях нове формулювання додає слова «на шосе».

Переходимо на нові правила дорожнього руху

Таким чином, з 8 липня водії повинні повернути свої фари на все шосе. До тих пір, вогні були рекомендовані тільки для руху по дорогах протягом дня і обов'язково вночі і в тунелях, незалежно від часу. Для мотоциклів зобов'язання завжди існувало.

Днем водій використовує противотуманки і в'їжджає в тунель, а на виїзді отримує штраф за не включені згідно правилами ПДР фари. Його зупиняє співробітник ДАІ через те, що водій порушив пункт правил дорожнього руху 19.1, який встановлює, що при в'їзді в тунель необхідно переключитися з противотуманок на ближнє світло. Те ж саме стосується і ДГЗ.

Стандарт простий, але він створив плутанину щодо того, яке світло повинен залишити водій. Новий закон говорить про низьку фарі, відмінною від фари, мильної фари, противотуманной фари і денного світла . Який світло слід використовувати? За даними федеральної поліції штату, є три рівня маяка: сигналізатор, низький світло і високий світло. Останній працює з важелем поруч з рульовим колесом. Той, який повинен використовуватися протягом дня, той же, що і транспортні засоби, які потрібно пропустити вночі, так званий низький світло.

Миготливе світло? Не варто. Закон специфічний, коли говорить в маяку. І маяк не дає погляду на автомобіль розміром з маяк. А денні ходові вогні світлодіодних ламп? Проте, рекомендація Федеральної поліції шосе полягає в тому, що навіть ті, хто привів, також використовують маяк. Визначення справедливо для державних доріг? Закон говорить, що цей захід буде реалізована на бразильських автомагістралях, будь то федеральна або державна. Він вимірює вулиці і проспекти? Закон говорить, що зобов'язання добре для автомагістралей.

Крім цих правил, правил дорожнього руху дозволяється використовувати БС в якості доповнення до габаритних вогнів (але не замість них) в умовах недостатньої видимості. Це не так важливо, тому що небезпека такий автомобіль представляє в першу чергу для попутних транспортних засобів.

З яким світлом фар потрібно їздити вдень

На початку 2006 року всіх російських водіїв зобов'язали в денний час використовувати БС при русі поза населеними пунктами. З 20.10.10 цей пункт переробили, і тепер кожен водій зобов'язаний включати БС або ДГЗ при русі по будь-яким трасах.

І використання фар в тунелях на міських дорогах? Нічого не змінюється. Закон вже зобов'язував його використовувати навіть протягом дня і навіть якщо він розраховує на усе світло. Чи буде використання фар протягом дня представляти більший витрата палива? Поки автомобіль працює, з батареєю, зарядженою генератором, додаткових витрат на паливо не буде.

Що буде, тим більше буде зміна лампи ліхтаря, так як використання буде більше. Незабаром після того, як вступив в силу так званий «закон з низьким рівнем світла», в останній день 8, близько 12 000 штрафів вже було накладено тільки федеральною поліцією.

Невиконання цих правил карається штрафом в 500 рублів або попередженням, тому автолюбителям нічого не залишалося, як почати його виконувати. Однак суперечки про те, наскільки це правило ефективно і актуально, не вщухали. Одні говорили, що позначений світлом автомобіль легше побачити в умовах недостатньої видимості (в тумані, при сильному зливі, сутінках і в лісі), інші ж нарікали на те, що через такого правила буде вище витрата палива, а лампочки будуть дмухнути частіше. Спробуємо в цьому розібратися.

Але, регулюючи власну орієнтацію Денатрана, він цінує безпеку учасників дорожнього руху в цілому, будь то водії, мотоциклісти, велосипедисти або навіть пішоходи - особливо літні люди та діти. Це змушує автомобілі їздити навколо, використовуючи низькі маяки на автомагістралях і тунелях протягом дня.

Що мені робити? Як сказано, автомобілі, що їздять по шосе і тунелях протягом дня, повинні використовувати малий маяк або денні вогні водіння. Ви не можете. Вищий промінь допускається тільки на неосвітлених дорогах і повинен бути негайно відключений, коли водій бачить інший автомобіль в протилежному напрямку - або коли він перебуває за іншим автомобілем в тому ж напрямку. Існує також дозвіл на використання для швидкого вивісок під час руху.

Чи потрібно включати ближнє світло вдень

В сумі лампочки БС, габарити і підсвічування номера автомобіля вимагають близько 150 Вт потужності. Діодні лампи ДГЗ - приблизно 15 Вт. Для порівняння, кондиціонер вимагає 4500 Вт, приблизно в 30 разів більше. Тому економний автолюбитель в першу чергу повинен відмовлятися від повітря комфортної температури в салоні, а не від включених лампочок. Якщо переводити потужність в витрата палива, то лампи БС і інша підсвічування підвищує витрата приблизно на 100 мл бензину на годину.

Може бути, протягом дня ніхто не штрафує вас, але якщо це станеться, це буде для серйозного порушення. Значно менше! Це обладнання має іншу функцію і, в нормальних умовах, затьмарює інші драйвери. Таким чином, його неправильне використання є серйозним порушенням, тобто ви ризикуєте отримати більш високий штраф, ніж не використовувати низький світло. Це «прекрасна індустрія»? Це не так.

Чи можна користуватися протитуманними фарами?

Згідно із законодавством, сигнальні лампи не вважаються достатніми, навіть якщо вони супроводжуються протитуманними фарами або милями. Тобто в цих умовах транспортний засіб буде оцінюватися відповідно до зазначених вище санкціями. Діють лише низькі фари або денні вогні, які присутні в більшості нових автомобілів в перерахованих вище сегментах. У таких випадках повинен бути освітлений низький маяк.

Навіщо включати фари вдень

Виходить, що автолюбитель практично нічого не втрачає від включених ходових вогнів, тому варто поговорити про те, що він набуває, крім зекономлених на штраф 500 рублів.

Є кілька ситуацій, коли автомобіль без позначення світлом фар практично не видно, навіть при включених ДГЗ або противотуманках. Вони не так рідкісні, як здається.

Пункти правил ПДР про ближнє світло фар вдень

Там - і тут теж - багато водіїв забувають про реальне значення устаткування: в цьому випадку денні ходові вогні. Вночі вони не висвітлюють смуги, повертаючись вгору, точно для того, щоб мати більший фокус для перегляду денного світла і не включати задні ліхтарі, і вночі забороняється циркуляція з денними ходовими вогнями.

- в населених пунктах, якщо дорога освітлена

У багатьох випадках вони використовуються замість чистої естетики низьких фар. Вони, як випливає з назви, весь час запалюються. Ви коли-небудь замислювалися, чому ви повинні включати фари автомобіля навіть вдень, коли там сліпуче сонце, і вам це дійсно не потрібно? Що робити, якщо вони не служать сонця? «Уніфікувати» з іншими європейськими країнами ? У Німеччині, Великобританії, Франції, Голландії, Іспанії, Швейцарії та Бельгії немає цього абсурдного зобов'язання, яке в кращому випадку може мати сенс взимку на крайній півночі Скандинавії.

  1. У лісі на тлі дерев автомобіль втрачається вже на відстані в 150-200 метрів - таке сприйняття людського ока. Особливо такий ефект можна помітити взимку, коли дерева і землю покриває рівний шар снігу - тоді всі об'єкти на білому простирадлі здаються шумом. Звичайно, нечасто можна зустріти інший автомобіль в густому лісі, і зазвичай швидкість ТЗ в такій місцевості невисока. Але все ж не варто економити 100-300 мілілітрів бензину і нехтувати безпекою.
  1. При їзді по трасі в похмуру погоду автомобіль ще помітний на відстані 200-300 метрів, особливо якщо він на дорозі один. Але варто з'явитися іншим автомобілям, але з включеними фарами, то він губиться і майже не виділяється на тлі. При збільшенні дистанції до 700-900 метрів навіть ДГЗ не допоможуть розрізнити автомобіль.

В цілому, включені вогні БС допомагають не загубитися в автомобільному потоці і бути побаченим іншими водіями при зміні смуги. Для пішоходів же час виявлення автомобіля мають вирішальне значення через різницю в швидкості руху.

Дальнє світло на автомобілі

В якому вірно, що в середньому менше інцидентів, ніж у нас, а тому, що вони ведуть більш дисциплінований шлях, а не тому, що вони запалили світло. Так чому я, італієць, повинен включити фари свого автомобіля, хоча це не має ніякого значення ні для моєї безпеки, ні для інших? Але автомобіль, а точніше вантажівка, чому вони повинні тримати ці благословенні маякового вогні в повній видимості?

Що говориться в ПДР

Ось знову гуркітливий повітря, і, для відповіді, ми витягуємо пару цифр з «Майбутнього без світла?». У книзі просто описані різні кроки, які дозволяють розрахувати, що при використанні фар денного світла річна витрата палива додатково складає 41 літр для кожного автомобіля. Частково це пов'язано зі збільшенням енергії, необхідної для генератора змінного струму, щоб дозволити лампам працювати в денний час. Це також тягне за собою збільшення викидів двоокису вуглецю приблизно в три мільйони тонн.



Якщо все ж здається, що не потрібно включати фари вдень в місті, то ось дослідження фахівців, яке підтримує включення ближнього світла. В середньому, ймовірність ДТП для водія знижується на 13 відсотків. Ця цифра складається з безлічі інших: в тому числі, шанси наїзду на пішохода знижуються на 15%, на велосипедиста - на 10%, лобового і бічного зіткнень - на 10%.

Тому що, якщо, за приблизною за замовчуванням, розраховується, наскільки податки впливають на цей величезний витрата палива, само собою зрозуміло, що ластик з цим розумним ходом щорічно збільшував свої надходження приблизно на 1 млрд. Це не дивно, якщо уряду, які пішли в останні кілька років, не скасували цей не-сенс. І якщо довкілля плаче, уряд сміється перед обличчям Кіотських протоколів і, перш за все, нашого здоров'я і наших кишень. Але якщо вам потрібно все це сказати, він також сміється, щоб побачити, як італійці раптово стали настільки шанобливо ставитися до правил, все добре дисципліновані з їх прекрасними вогнями.

Єдине, чим включений БС поганий - складніше помітити сигнали гальма в щільному потоці. Цього можна уникнути, встановивши додатковий стоп-сигнал на заднє скло.

висновки

Денні ходові вогні споживають мінімальна кількість енергії і практично не впливають на достаток автолюбителя. Приблизно така ж ситуація і з фарами ближнього світла - постійно включені, вони обійдуться водієві в 100 мілілітрів бензину кожну годину, що дорівнює приблизно 4 рублям.

Шкода, що в багатьох випадках багато хто побоюється штрафів, завжди подорожують зі швидкостями, набагато переважаючими допустимі межі . Це буде тому, що, на відміну від маяка, швидкість «хоч я знаю»? Або, може бути, освітлені вогні стають все краще помітними, коли навіть на низьких швидкостях головна смуга руху знаходиться на автостраді, а не справа наліво? Можливо, нам краще відключити «прожектори» і знести завісу на цьому фарсі, за винятком цін на паливо, а також витрат і ризиків, пов'язаних з видобутком нафти.

Вдень це обов'язково: на всіх позаміських дорогах; коли поранені або важко хворі; в галереях завжди; в будь-якому випадку з низькою видимістю: при наявності туману, снігу або сильного дощу. Мопеди і мотоциклісти, які біжать по міських і позаміських дорогах, зобов'язані постійно тримати на місці вогні і опускаються вогні. Вправи по цій темі: вікторина №.

Але витративши ці чотири рубля на кожну годину їзди, водій економить щось більш суттєве - метри і секунди, які дозволяють вчасно прийняти вірне рішення і безпечно маневрувати в потоці. Особливо це важливо для пішоходів і в умовах недостатньої видимості: в похмуру погоду, туман, дощ або в лісі.

Дальнє світло включаємо в темну пору доби, при недостатньої видимості і в тунелях. При цьому Правила допускають користуватися в цих випадках і ближнім світлом.

При недостатньому освітленні: сліпуче світлове положення. Низька видимість: ближнє світло або протитуманні фари. Днем: прожектор. Вправа по цій темі: вікторина. У разі низької видимості, вогні положення використовуються разом з протитуманними фарами або, при відсутності противотуманной фари, освітлювальні прилади поряд з фарами ближнього світла. У нічний час сигнальні вогні повинні включатися до тих пір, поки автомобіль нерухомий або припаркований усередині проїжджої частини, за винятком випадків, коли він повністю видно із загального освітлення або коли він зупиняється всередині. площа парковки в доповненні до їх використовувати: якщо в умовах погана видимість через густий туман, туман або снігопад в місці і під час транспортування хворих або травмованих людей з міст завжди на це допускається переривчасте використання високих пучків .: замінюючи ріг, щоб дати корисні попередження , Щоб уникнути нещасних випадків, як вдень, так і вночі, як в житлових, так і на околицях.

Далекий перемикаємо на ближній в наступних випадках:

При зустрічному роз'їзді (за 150 метрів до зустрічного автомобіля);

При зустрічному роз'їзді на більшій відстані, якщо водій зустрічного автомобіля «покліпав» вам фарами;

У всіх випадках, коли ваш дальній може засліпити водіїв зустрічних;

У населених пунктах, якщо дорога освітлена.

можна скористатися дальнім світлом і при обгоні. Пункт 19.11 ПДР дозволяє водієві «моргнути» дальнім для попередження про обгін.

ближнє світло

спірні моменти

Давайте розглянемо типові випадки, коли інспектор ДПС звинувачує водія в порушенні правил користування світловими приладами.

У КоАП РФ за подібне порушення передбачена відповідальність у вигляді попередження або штрафу в 500 рублів (стаття 12.20).

1. Ви бачите в засідці екіпаж ДПС і попереджуєте інших водіїв «морганням» дальнім світлом. Такі дії не забороняються, так як прямої заборони на них в ПДД немає.

2. Вночі при в'їзді в населений пункт по освітленій дорозі ви не переключилися на ближній. За це вас обґрунтовано притягнуть до відповідальності, так як необхідність переключитися на ближній встановлена ​​пунктом 19.2 ПДР. Якщо ж дорога не освітлена, можна продовжити рух на дальньому світлі.

3. У світлий час доби для позначення траспортного засобу на дорозі ви їдете з передніми протитуманними фарами і так само проїжджаєте тунель. На виїзді вас зупиняє інспектор. Кара буде справедливою. Адже згідно з пунктом 19.4 противотуманки допускається використовувати замість ближнього світла, тоді як пункт 19.1 говорить про необхідність включити дальнє або ближній при проїзді тунелю.

До слова, така ж ситуація і при русі з ДГЗ. В'їжджаючи в тунель, потрібно увімкнути ближнє або дальнє. З ДГЗ по тунелю їхати не можна.

4. Якщо ви в темну пору доби не перемикайтеся з дальнього на ближнє при зустрічному роз'їзді, кара буде справедливою. Навіть якщо зустрічні вас про це не просять, пункт 19.1 ПДР говорить про необхідність переходу на ближнє не менш як за 150 метрів від зустрічного автомобіля.

5. Днем в населеному пункті ви рухаєтеся з дальнім світлом фар. В цьому випадку складу порушення немає, так як пряма заборона на використання дальнього світла в населеному пункті один - темний час і освітлена дорога.

6. Рух по місту в темний час доби з ДГЗ спричинить за собою штраф. В цьом випадку ПДР однозначно вимагають включати або ближній (якщо дорога освітлена), або дальній, якщо освітлення в населеному пункті немає.

7. Якщо на автомобілі не працює одна фара (не важливо, ближнє світло або дальній), до відповідальності вас залучать уже за іншою статтею - частина 1 статті 12.5 КоАП РФ (покарання таке ж - попередження або штраф 500 рублів).

PS Це, звичайно, не всі ситуації, які зустрічаються на дорозі. Якщо у вас є свої варіанти, пишіть в коментарях, обговоримо.

Який світло слід використовувати?
Миготливе світло?
А денні ходові вогні світлодіодних ламп?
Визначення справедливо для державних доріг?
Він вимірює вулиці і проспекти?
І використання фар в тунелях на міських дорогах?
Чи буде використання фар протягом дня представляти більший витрата палива?
Що мені робити?
Це «прекрасна індустрія»?
Чи можна користуватися протитуманними фарами?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов