Наша сеть партнеров Banwar
Потрібно пам'ятати, що практично у всіх страхових компаній у всіх договорах КАСКО обов'язковим пунктом є використання сезонної гуми. Виникає питання: Коли перевзувати автомобіль? і Навіщо потрібно міняти зимову гуму на літню зі зміною сезону?
Зимова гума, на відміну від літньої, більш м'яка. Вже при температурі вище +10 градусів зимові шини починають гірше працювати, сильніше нагріваються під променями сонця і від теплого асфальту, стають м'якше, швидше стирається малюнок протектора. А шипована гума - мало того, що зношується з настанням теплої погоди, шипи на мокрому асфальті подовжують гальмівний шлях і взагалі роблять некомфортною поїздку по сухій дорозі. Коли міняти гуму? А ось з цим питанням стикаються майже всі. Тут головне не прогадати. Поміняєш завчасно - в заморозки можеш опинитися на узбіччі, літні покришки не найкраща взування для машини при їзді по льоду. Трохи затримаєшся зі зміною - в тепло ресурс зимових шин тане на очах.
Фахівці радять міняти шини на літні, коли середньодобова температура перевалила відмітку + 5-7 градусів. Ви можете у нас за відмінною ціною.
Водії в цьому році не поспішають міняти зимову гуму на літню. Дійсно, погода цієї весни мінлива: ніч може сипати сніг, а вдень на вулиці вже +13. Як тут розібратися - коли вирушати в шиномонтаж? Фахівці радять міняти шини на літні, коли середньодобова температура перевалила відмітку + 5-7 градусів. Раніше небезпечно, по ранковому льодку можна запросто вилетіти в кювет. Пізніше - нерозумно, на сухою і теплою дорозі зимові шини швидше зношуються. А якщо ви їдете за Кордон Вам знадобитися додатковий поліс.
Навіщо потрібно міняти зимову гуму на літню зі зміною сезону? Зимова гума, на відміну від літньої, більш м'яка. Вже при температурі вище +10 градусів зимові шини починають гірше працювати, сильніше нагріваються під променями сонця і від теплого асфальту, стають м'якше, швидше стирається малюнок протектора. А шипована гума - мало того, що зношується з настанням теплої погоди, шипи на мокрому асфальті подовжують гальмівний шлях і взагалі роблять некомфортною поїздку по сухій дорозі.
А ось з цим питанням стикаються майже всі. Тут головне не прогадати. Поміняєш завчасно - в заморозки можеш опинитися на узбіччі, літні покришки не найкраща взування для машини при їзді по льоду. Трохи затримаєшся зі зміною - в тепло ресурс зимових шин тане на очах. Звичайно, в найоптимальніший час в шиномонтажних майстерень - ажіотаж. Але краще записатися заздалегідь або в кінці кінців відстояти чергу до шинникам, ніж їздити на гумі, неадекватною сезону. Адже нікому в голову не прийде ходити навесні в валянках. Так навіщо змушувати автомобіль перехажівать в зимових покришках?
За ГОСТом, яким керуються в ГИБДД при проведенні техогляду, висота малюнка протектора шин у легкових автомобілів повинна бути не менше 1,6 мм.
Однак експерти з безпеки рекомендують міняти гуму на нову, якщо протектор на літніх покришках стерся до 2 мм (на зимових - до 4 мм).
Якщо зібралися міняти покришки на нові - міняйте все відразу. Не варто слідувати порадам міняти шини лише на провідних колесах (передніх або задніх, в залежності від типу приводу). Автомобіль, взутий в різнотипні шини, різко втрачає стійкість на дорозі. І звичайно, міняйте шину, якщо помітили на її поверхні здуття, порізи, крізь які видно корд.
Чи потрібен другий комплект дисків, щоб не переставляти кожен раз зимову-літню гуму на одні і ті ж диски? Експерти залишають це на розсуд автовласників. Від перебортірованія гумові покришки ніяк не страждають. Хіба що шини на дисках зручніше зберігати - в горизонтальному положенні стопкою, в той час як покришки без дисків рекомендується встановлювати вертикально. Крім того, маючи два комплекти коліс з дисками, можна заощадити на послугах шинників, самостійно переставивши шини в гаражі. Однак через пару років все одно доведеться їхати на уклін в шинний центр - покришки, як правило, не служать довше двох-трьох сезонів без втрати споживчих властивостей. Так що економія вийде мізерна.
Від якого виробника вибирати шини, вирішувати особисто вам, виходячи з персональних переваг і розмірів бюджету. Безсумнівно, якість шин безпосередньо залежить від їх ціни і використовуваних у виробництві технологій. Але не завжди найдорожча гума - найкраща. Різницю в поведінці на дорозі різних шин зможе помітити лише фахівець. «Наші шини, як правило, дешевше, але технологічно вони відстають від іноземних, - кажуть в зв'язку з цим експерти. - Як правило, наші заводи освоюють іноземні розробки попереднього покоління ». Єдиний тип шин, який не радять купувати експерти, - «всесезонки».
Всесезонні шини поступаються за споживчими якостями влітку літній гумі, взимку - зимовій. У них застосовується занадто м'яка гумова суміш для зими і занадто жорстка для літа. Так що це варіант для самих ощадливих водіїв.
13. Як тут розібратися - коли вирушати в шиномонтаж?
Навіщо потрібно міняти зимову гуму на літню зі зміною сезону?
Так навіщо змушувати автомобіль перехажівать в зимових покришках?
Чи потрібен другий комплект дисків, щоб не переставляти кожен раз зимову-літню гуму на одні і ті ж диски?